EI HYVÄNTÄHEN !!!!!!

Oon vapaa nuori nainen,tänne muualta muuttanut. Aina kun kivan miehen tapaa ja alkuun pääsee...tulee ilmi et se onki varattu ! Miks ihmeessä te miehet noin törkeesti käyttäydytte ja valehtelette ? Täällä mitä oon nyt puoli vuotta asunut,niin jo neljästi tää on tapahunut. Löytäs vapaan miehen,vois tänne sit jäädäkkin. Hyi teitä ukkomiehet Evijärvellä.
Ilmianna
Jaa

11 Vastausta

Onpas huonoa tuuria, tuu tänne!?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Sinä olet tavannut varmaan näitä vonkamiehiä.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Muista kepu pettää aina! Kieryys on geeneissä.
Ilmianna
Jaa
Suosittelen sinua tiedustelemaan vaikka joltakin maajussilta, missä olis kepulaisten tupailta, ja milloin. Taatusti löydät vapaita peräkammarin poikia, ja on vara valita. Ne ovat sellainen loppumaton luonnonvara, samalla pääset tutustumaan, ja kuulemaan miten kekkosen aikana kaikki oli kuin paratiisissa. Myös noin +,-80 vuotiaat entiset kunnallispoliitikot johdattelevat sinut siihen uskomattomaan illuusioon, joka vallitsi, kun "me"hoidettiin asioita silloin, kun vielä miehet oli miehiä. Joten ei muuta kun menoksi, tulet takuulla hämmästymään.
Ilmianna
Jaa
On niin totta että täällä on erittäin jämäkkiä,Vertaansa vaille suurmiesten saappaissa seisovia,punaisen aatteen miehiä!Saat kuulla meiltä miten asiat tulee hoitaa.Me tarjotaan sulle paikallislehti kerran viikossa, jossa oomma päätähtenä! Meidän kanssa on helppo olla, voit esittää niin usein kuin haluat, eriävän mielipiteen, me jopa vaadimme sitä! Terveisin siniset, metsien miehet.
Ilmianna
Jaa

Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena.

Ilmianna
Jaa
Kannattaa ottaa selvää heti ensitapaamisen jälkeen. Täällä sitte kaikki tietää kaiken ja vielä vähän enemmänki.
Ilmianna
Jaa
Evijärvellä on avioerot yleistyny viimeaikoina kovasti, että voihan se olla sitä paljon nämäki kaverit... Uutta ettimäs
Ilmianna
Jaa
Kaikkeen on syynä Pitkänsalon tuulimyllyt,aiheuttaneet infrasäteilyä,tuhonneet siitiöt,siksi Kauhavalle on muodostettu siittiöpankki
Ilmianna
Jaa
Pidä luukkusi kiinni,odota paikkakunnan Papin aamenta,et pety
älä tee avioehtoa jää vähän kipueuroja jos ei satu onnistaa.
Ilmianna
Jaa
vonkamiehet vonkaa thaimaassa ja tuo näytille särkikylän
Ilmianna
Jaa
onhan sulla kaksi kättä ym. eikun runkkaamaan
Ilmianna
Jaa

Vastaa alkuperäiseen viestiin

EI HYVÄNTÄHEN !!!!!!

Oon vapaa nuori nainen,tänne muualta muuttanut. Aina kun kivan miehen tapaa ja alkuun pääsee...tulee ilmi et se onki varattu ! Miks ihmeessä te miehet noin törkeesti käyttäydytte ja valehtelette ? Täällä mitä oon nyt puoli vuotta asunut,niin jo neljästi tää on tapahunut. Löytäs vapaan miehen,vois tänne sit jäädäkkin. Hyi teitä ukkomiehet Evijärvellä.

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta