Mikä on bmi:si? Mitä toivot kumppanisi bmi:lta? Onko bmi:lä mitään merkitystä, jos vartalo miellyttää joka tapauksessa silmää? Tässä erilaisia tavisnais- ja miesvartaloita ja mittoja. Muistuttaako joku niistä sinun vartaloasi? Jos, mikä? Mikä/mitkä vartalo(t) miellyttävää omaa silmääsi vastakkaisella sukupuolella (tai omalla)?
https://kroppsbild.wordpress.com/page/27/
Mitkä näistä on laskettavissa normaalivartaloiseksi sinun mielestäsi? Eli ei ole liian lihava tai liian laiha, vaan keskiverto, normaali?
Millainen vartalo kelpaa?
50
653
Vastaukset
- eimullamuuta-
jotain 30 oma Bmi. Minulla on silti tyttöystävä.
- kertoisitkovielä
Mikä noista vartaloista miellyttää silmää eniten tai muistuttaa tyttöystäväsi vartaloa? Tai omaasi? Entä jos joku sanoo, että hänellä on normaali vartalo, mikä se sinusta noista olisi?
- eimullamuuta-
kertoisitkovielä kirjoitti:
Mikä noista vartaloista miellyttää silmää eniten tai muistuttaa tyttöystäväsi vartaloa? Tai omaasi? Entä jos joku sanoo, että hänellä on normaali vartalo, mikä se sinusta noista olisi?
Tuo jeanette Bmi 26.2 on aika lähellä tyttöystävän vartaloa. On siinä aika monta normaalivartaloista, en nyt jaksa kaikkia luetella. Omaan vartaloon en ole tyytyväinen, olen kyllä lihava mutta naistani se ei ole haitannut ja se on pääasia.
En tiedä bmistä höykäsen pölähtämää, mutta toi äijä on jokseenkin mun kokoinen. Karvotus ei ole ihan tuota luokkaa. Ja naiset kaikki oli ihan normivvartaloisia. Keskimmäinen vähiten väräyttäs ja eka eniten. Mutta kaikki käy kyllä ihan mainiosti, jos muuten kemiat kävis yksiin. Mikä ettei.
- täsmennystä
Mitä tarkoitat keskimmäisellä, kun sivulla on kymmeniä naisia ja noin kymmenen miestä? Ikähaarukkakin on lavea miehillä ja naisilla.
täsmennystä kirjoitti:
Mitä tarkoitat keskimmäisellä, kun sivulla on kymmeniä naisia ja noin kymmenen miestä? Ikähaarukkakin on lavea miehillä ja naisilla.
Aha... no mulla näkyi vaan yks ukko ja kolme naista... mut toisaalta ei mua ehkä nappaakaan arvostella toisten kroppia.. mikä lie päähänpisto? Olkoot nyt noi vastaukset...siinäpähän porukka ihmettelee.
- varattunainen47v
Tällä 31 vuotiaalla oli sama bmi ja saman mallinen kroppa kuin itsellä, vaikka on pidempi ja painavampi. Rinnat ovat itsellä pyöreämmät ja takapuoli on luullakseni takaa muodokkaampi, kuin hänellä eli sivuprofiilistä olisin muodokkaampi. Mutta edestä aika samanlainen.
https://boardgamegeek.com/camo/41c70c5a9d0e133c772506efdefe401e5161a808/687474703a2f2f6b726f70707362696c642e66696c65732e776f726470726573732e636f6d2f323031302f30392f6b726f70707362696c6432312e6a7067
Lähes kaikki miehet olivat kropaltaan ok. En muutenkaan katsele niinkään miehessä kroppaa, vaan kasvoja. Tumman siniset tai ruskeat silmät miellyttää ja hymy :)- varattunainen47v
Ja kun kysyttiin, millainen on normaali vartalo, niin kuvan naisella on sellainen omasta mielestäni. Ei laiha, eikä lihava. Normaali.
Tällainen on mieheni vartalo suunnilleen, ilman rintakarvoja:
http://kroppsbild.files.wordpress.com/2010/07/p1020324.jpg
Hänelläkin mielestäni ihan perus, normivartalo. - uikklöp
varattunainen47v kirjoitti:
Ja kun kysyttiin, millainen on normaali vartalo, niin kuvan naisella on sellainen omasta mielestäni. Ei laiha, eikä lihava. Normaali.
Tällainen on mieheni vartalo suunnilleen, ilman rintakarvoja:
http://kroppsbild.files.wordpress.com/2010/07/p1020324.jpg
Hänelläkin mielestäni ihan perus, normivartalo.Minusta tuo on normaalia kauniimpi naisen vartalo. Harva yltää tuohon tasoon, vaikkei olisikaan lihava eikä laiha, mutta malliltaan erilainen.
- varattunainen47v
Kiitos 😊
- 12121212121212
No arvostellaan sitten muutama, kun kerran pyydettiin :D Olisin toivonut kuvia sivuprofiilista myös, henk koht minulle on iso turn-off kun peppu ja vatsa ovat vaihtaneet paikkaa.
https://kroppsbild.files.wordpress.com/2010/08/kropb.jpg
Ylipainoinen. Sinänsä naisellisen mallinen kroppa. Vanhemmalle naiselle olisi suht ok ellei painota liikunnallisuutta.
https://kroppsbild.files.wordpress.com/2010/08/kroppsbild1.jpg
Hoikka nuori nainen, mutta lihakset tosi huonossa kunnossa. Suosittelen kyykkäämistä ja lisää proteiinia.
https://kroppsbild.files.wordpress.com/2010/08/jag.jpg
Ihan naisellinen päärynävartalo. Voisi käydä salilla niin saisi reisiin lihaksia.
https://kroppsbild.files.wordpress.com/2010/08/min-kroppsbild.jpg
Vallan nätti vartalo. Ei valittamista.
https://kroppsbild.files.wordpress.com/2010/08/millan-kropp.jpg
Jätän arvostelematta (15v).
https://kroppsbild.files.wordpress.com/2010/08/2.jpg
Kiinteyttäminen tekisi hyvää. Nuoruus pelastaa paljon toistaiseksi, mutta ennuste on huono ellei liikunta maistu.
https://kroppsbild.files.wordpress.com/2010/08/img_3248.jpg
Aika suora vartalon malli, mutta vallan timmissä kunnossa. Ok.
https://kroppsbild.files.wordpress.com/2010/08/img_1806.jpg
Tästä syystä halusin kuvan sivuprofiilista. Edestä päin ihan kiva mummovartalo/tätivartalo. Vyötärö löytyy ja sellaista kivan oloista pyöreyttä lanteilta. Mutta sivuprofiili paljastaa tynnyrivartalon ja sen kuinka peppu on siirtynyt vatsaan. Kiva hymy silti ja symppiksen oloinen nainen.
Tähän on hyvä lopettaa, seuraavaksi tulisi selkeästi ylipainoisia :)- muutenmenettelee
Jo lähtisin arvostelemaan miehiä, haluaisin nähdä profiilin. Itselleni taas ehdoton turn-off on leuaton/pienileukainen mies.
Mun täytyy ihan alkuun tunnustaa, että vain pari oli sellaista kroppaa, joita minä näen päivittäin lähipiirissä. Kuplani, jossa on hyväkuntoisia ihmisiä.
Ton sanoin siksi, että niillä viimeisen päälle timmeilläkin ihmisillä on erilaisia kropanmalleja. On pitkäjalkaista ja lyhytjalkaista, keskivartalopaksua, paksupohkeista, isotissistä, pikkutissistä, perseetöntä ja muhkeatakapuolista, kovalla kyykkääjällä voi olla ohuet jalat ja yhtä paljon nostavalla paksut kuin norsulla, yhdellä on kaikki massa alaosassa ja toisella yläkropassa, on pullohartioita ja kaulattomia, jne.... Kovalla juoksijalla voi olla isot luut ja voimakkaalla linnun luut. Voi olla läskiä siellä sun täällä, riippuen ihan geeniperimästä.
Vaikka kuinka treenais, kenestäkään ei tule automaattisesti mallia tai muhkeapeppuista kaunotarta. 10% rasvapitoisuudella keskivartalo voi olla paksu muuhun vartaloon verrattuna, vaikka olis palat kirkkaina näkyvissä.
Vain fitness-ihmiset, kuten sinäkin, treenaatte ulkonäön vuoksi. Siinäkin porukassa on sama juttu, kaikkien kropalla ei nousta koskaan lavalle, tai ei ainakaan menestytä. Ei sillä treenaamisella perintötekijöitä voi mihinkään muuttaa.
Ulkonäöllä on siis mun kohdallani vain se merkitys, että siitä näkyy elämäntavat. Viittaan tuonne alempaan keskusteluun...- 12121212121212
LinerT.2 kirjoitti:
Mun täytyy ihan alkuun tunnustaa, että vain pari oli sellaista kroppaa, joita minä näen päivittäin lähipiirissä. Kuplani, jossa on hyväkuntoisia ihmisiä.
Ton sanoin siksi, että niillä viimeisen päälle timmeilläkin ihmisillä on erilaisia kropanmalleja. On pitkäjalkaista ja lyhytjalkaista, keskivartalopaksua, paksupohkeista, isotissistä, pikkutissistä, perseetöntä ja muhkeatakapuolista, kovalla kyykkääjällä voi olla ohuet jalat ja yhtä paljon nostavalla paksut kuin norsulla, yhdellä on kaikki massa alaosassa ja toisella yläkropassa, on pullohartioita ja kaulattomia, jne.... Kovalla juoksijalla voi olla isot luut ja voimakkaalla linnun luut. Voi olla läskiä siellä sun täällä, riippuen ihan geeniperimästä.
Vaikka kuinka treenais, kenestäkään ei tule automaattisesti mallia tai muhkeapeppuista kaunotarta. 10% rasvapitoisuudella keskivartalo voi olla paksu muuhun vartaloon verrattuna, vaikka olis palat kirkkaina näkyvissä.
Vain fitness-ihmiset, kuten sinäkin, treenaatte ulkonäön vuoksi. Siinäkin porukassa on sama juttu, kaikkien kropalla ei nousta koskaan lavalle, tai ei ainakaan menestytä. Ei sillä treenaamisella perintötekijöitä voi mihinkään muuttaa.
Ulkonäöllä on siis mun kohdallani vain se merkitys, että siitä näkyy elämäntavat. Viittaan tuonne alempaan keskusteluun..."Vain fitness-ihmiset, kuten sinäkin, treenaatte ulkonäön vuoksi. Siinäkin porukassa on sama juttu, kaikkien kropalla ei nousta koskaan lavalle, tai ei ainakaan menestytä. Ei sillä treenaamisella perintötekijöitä voi mihinkään muuttaa."
Onneksi kerroit minulle tämän, enpä ole koskaan tullut ajatelleeksi perintötekijöiden merkitystä ulkonäössä.
Tuossa allahan postasin etusivulta naisen joka nörttimäisen oloisena miellyttää minua. Ei minusta ole geneettisesti muhkeapeppuinen ja kapeavyötäröinen, eikä edes fitnessmalli. Mutta näyttää siltä että elää terveellisesti, se riittää.
https://kroppsbild.files.wordpress.com/2012/04/kaisa_fram.jpg - 12121212121212
LinerT.2 kirjoitti:
Ulkonäöllä on siis mun kohdallani vain se merkitys, että siitä näkyy elämäntavat. Viittaan tuonne alempaan keskusteluun..."Mun täytyy ihan alkuun tunnustaa, että vain pari oli sellaista kroppaa, joita minä näen päivittäin lähipiirissä. Kuplani, jossa on hyväkuntoisia ihmisiä."
Tuo saitti muuten antaa liian positiivisen kuvan tilanteesta, ainakin naisten osalta. Suurin osa kuvista on nuorista naisista, ja lihavia on vain muutama. Tiedämme että noin puolet Ruotsinkin väestöstä on ylipainoisia. 12121212121212 kirjoitti:
"Vain fitness-ihmiset, kuten sinäkin, treenaatte ulkonäön vuoksi. Siinäkin porukassa on sama juttu, kaikkien kropalla ei nousta koskaan lavalle, tai ei ainakaan menestytä. Ei sillä treenaamisella perintötekijöitä voi mihinkään muuttaa."
Onneksi kerroit minulle tämän, enpä ole koskaan tullut ajatelleeksi perintötekijöiden merkitystä ulkonäössä.
Tuossa allahan postasin etusivulta naisen joka nörttimäisen oloisena miellyttää minua. Ei minusta ole geneettisesti muhkeapeppuinen ja kapeavyötäröinen, eikä edes fitnessmalli. Mutta näyttää siltä että elää terveellisesti, se riittää.
https://kroppsbild.files.wordpress.com/2012/04/kaisa_fram.jpgMä en linkkaile tänne kuvia kenestäkään, joka kelpaisi mulle parisuhteeseen. Koska se ulkonäkö ei ole se juttu jonka perusteella kumppani mulle sopii. Sähän voit jatkaa kuville runkkaamista, jätä oikeat ihmiset rauhaan.
12121212121212 kirjoitti:
"Mun täytyy ihan alkuun tunnustaa, että vain pari oli sellaista kroppaa, joita minä näen päivittäin lähipiirissä. Kuplani, jossa on hyväkuntoisia ihmisiä."
Tuo saitti muuten antaa liian positiivisen kuvan tilanteesta, ainakin naisten osalta. Suurin osa kuvista on nuorista naisista, ja lihavia on vain muutama. Tiedämme että noin puolet Ruotsinkin väestöstä on ylipainoisia.Meitähän ihan kamalasti huolestuttaakin Ruotsin lihavat ihmiset.
Sä olet kaltaistesi joukossa, muista se.- 12121212121212
LinerT.2 kirjoitti:
Mä en linkkaile tänne kuvia kenestäkään, joka kelpaisi mulle parisuhteeseen. Koska se ulkonäkö ei ole se juttu jonka perusteella kumppani mulle sopii. Sähän voit jatkaa kuville runkkaamista, jätä oikeat ihmiset rauhaan.
Roskaa.
Olet myöntänyt että ulkonäönkin pitää jollain tavalla miellyttää. Se tarkoittaa sitä että ulkonäkö on sinulle tärkeintä, koska ilman oikeaa ulkonäköä tippuu jatkosta heti. Se ettei ulkonäkö _yksistään_ riitä ei todellakaan tarkoita sitä etteikö ulkonäkö ratkaisisi.
Ihan turhaan yrität moralisoida, ei tuo mene läpi. 12121212121212 kirjoitti:
Roskaa.
Olet myöntänyt että ulkonäönkin pitää jollain tavalla miellyttää. Se tarkoittaa sitä että ulkonäkö on sinulle tärkeintä, koska ilman oikeaa ulkonäköä tippuu jatkosta heti. Se ettei ulkonäkö _yksistään_ riitä ei todellakaan tarkoita sitä etteikö ulkonäkö ratkaisisi.
Ihan turhaan yrität moralisoida, ei tuo mene läpi.Aina kun sun pinnallisuusteoriasi sakkaa, alat valehtelemaan ja vääristelemään. Saat kivestäkin 99% esimerkin miten sun kimalluksesi pitää paikkansa, kun tarpeeksi väännät.
- enjaksateitä
Roskaa.
Ihan turhaan yrität moralisoida, ei tuo mene läpi.Hankkikaa huone!
Eipä se vartalosta ole kiinni. Elämäntavoista enemmänkin. Toki näkyyhän ne elämäntavat kropassakin...
Käyn säännöllisesti avantouimassa. Jostain kumman syystä eksytään sinne usein samaan aikaan kun siellä on maakunnan komeimmat kropat palauttelemassa (ollaanhan mekin toki komeita). Oliskohan jotain jääkiekkoilijoita.. ;) Hyvin harvoin, mutta joskus, siellä on ihan tavallisia ihmisiä lauteet väärällään. Sellaisia, joilla on iso vatsa ja tikkujalat. --- Vaikka onhan niitä hyviä kroppia ilo katsella, ei sekään vielä tarkoita että yksikään niistä komistuksista ylittäis sen oikean kiinnostusrajan. Mutta mietin vaan sitäkin, että mulla olis taatusti vielä vähemmän yhteistä niiden tavallisten liikkumattomien miesten kanssa, siis sellaista yhteistä, että suhde onnistuisi.- 12121212121212
Eli toisin sanottuna:
"Pelkkä ulkonäkö ei riitä kiinnostuksen heräämiseen"
=
Ulkonäkö on ehdoton edellytys jotta tasorima ylittyy ja voidaan alkaa katsomaan niitä muita asioita.
Ainakin omista tutuista avantouintia harrastavat pääasiassa liikunnalliset ihmiset. Voi olla että se liittyy epämukavuuden sietämiseen; joka ei jaksa lähteä lenkille, ei viitsi mennä hytisemään avantoon. 12121212121212 kirjoitti:
Eli toisin sanottuna:
=
Ulkonäkö on ehdoton edellytys jotta tasorima ylittyy ja voidaan alkaa katsomaan niitä muita asioita.
Ainakin omista tutuista avantouintia harrastavat pääasiassa liikunnalliset ihmiset. Voi olla että se liittyy epämukavuuden sietämiseen; joka ei jaksa lähteä lenkille, ei viitsi mennä hytisemään avantoon.Eli toisin sanottuna:
"Ulkonäöllä ei tee suhdetta."
Mutta niin kuin kirjoitin, siitä voi päätellä alkuun jo aika paljon.
Mulla on kuitenkin suhteellisen erikoiset elämäntavat ja arvot, ja olen kokenut ettei yhteiselämä onnistu tavallisen sohvaperunan kanssa oikein mitenkään päin. Mulla on aikaa vievät treenit, tietty ravinto ja ruoka-ajat, säännöllisyys vuorokausirytmissä myös viikonloppuisin... ja normityöt päälle. Eli jos haluan suhteen, pitää kumppanin olla samanhenkinen. Ehdottomasti. En jaksa vääntää yhtään noista mulle tärkeistä ja itsestäänselvistä asioista.
Eihän se jäiden seassa pulikointi ole epämiellytävää, päin vastoin. Siitä saa aika kovat kiksit ;)- 12121212121212
LinerT.2 kirjoitti:
Eli toisin sanottuna:
"Ulkonäöllä ei tee suhdetta."
Mutta niin kuin kirjoitin, siitä voi päätellä alkuun jo aika paljon.
Mulla on kuitenkin suhteellisen erikoiset elämäntavat ja arvot, ja olen kokenut ettei yhteiselämä onnistu tavallisen sohvaperunan kanssa oikein mitenkään päin. Mulla on aikaa vievät treenit, tietty ravinto ja ruoka-ajat, säännöllisyys vuorokausirytmissä myös viikonloppuisin... ja normityöt päälle. Eli jos haluan suhteen, pitää kumppanin olla samanhenkinen. Ehdottomasti. En jaksa vääntää yhtään noista mulle tärkeistä ja itsestäänselvistä asioista.
Eihän se jäiden seassa pulikointi ole epämiellytävää, päin vastoin. Siitä saa aika kovat kiksit ;)"Mutta niin kuin kirjoitin, siitä voi päätellä alkuun jo aika paljon."
Jos olisit mies, ymmärtäisin kyllä pointtisi. Minäkin välttelisin elämäntapojen vuoksi selkeästi ylipainoisia, vaikka tietyn vartalotyypin omaava 18-25v nainen voi näyttää pyöreänäkin tosi hyvältä.
Koska olet nainen, tiedän että sinua kiinnostaa ulkonäössä ensisijaisesti geenit eikä elintavat. Tuntemani timmien naisten miehet ovat kaikki geneettisesti komeita ja/tai statuksekkaita, mutta eivät välttämättä hyvässä kunnossa. Geneettisesti ei-komean ja pienituloisen mutta hyväkuntoisen kanssa ei seurustele yksikään. 12121212121212 kirjoitti:
Eli toisin sanottuna:
=
Ainakin omista tutuista avantouintia harrastavat pääasiassa liikunnalliset ihmiset. Voi olla että se liittyy epämukavuuden sietämiseen; joka ei jaksa lähteä lenkille, ei viitsi mennä hytisemään avantoon.Ai niin, tasoteoreetikko. Voisitko vaihtaa sen jykevän leuan tilalle pitkän ja komean nenän? Huomasin tässä jonkin aikaa sitten, että hyvin moni pitkän ja suorahkon nenän omaava on mun silmiini oikein hyvän näköinen. Ei mikään perunanenä. Nöpönenät ei nappaa naisissa eikä miehissä.
"Mutta niin kuin kirjoitin, siitä voi päätellä alkuun jo aika paljon."
Jos olisit mies, ymmärtäisin kyllä pointtisi. Minäkin välttelisin elämäntapojen vuoksi selkeästi ylipainoisia, vaikka tietyn vartalotyypin omaava 18-25v nainen voi näyttää pyöreänäkin tosi hyvältä.
Koska olet nainen, tiedän että sinua kiinnostaa ulkonäössä ensisijaisesti geenit eikä elintavat. Tuntemani timmien naisten miehet ovat kaikki geneettisesti komeita ja/tai statuksekkaita, mutta eivät välttämättä hyvässä kunnossa. Geneettisesti ei-komean ja pienituloisen mutta hyväkuntoisen kanssa ei seurustele yksikään.No sulla nyt onkin ihan kummallisia tuttavia, onhan se todettu monta kertaa.
- 12121212121212
LinerT.2 kirjoitti:
Ai niin, tasoteoreetikko. Voisitko vaihtaa sen jykevän leuan tilalle pitkän ja komean nenän? Huomasin tässä jonkin aikaa sitten, että hyvin moni pitkän ja suorahkon nenän omaava on mun silmiini oikein hyvän näköinen. Ei mikään perunanenä. Nöpönenät ei nappaa naisissa eikä miehissä.
Hyvä huomio, täytyy lisätä listaan.
Pikaisella haulla vaikuttaa siltä että makusi on tässäkin asiassa tismalleen sama kuin muillakin naisilla, tuollainen nenä on optimaalinen (aivan kuten jykevä ja kulmikas leuka, vaakatasoiset leveät hartiat, matala ääni, jne). 12121212121212 kirjoitti:
Hyvä huomio, täytyy lisätä listaan.
Pikaisella haulla vaikuttaa siltä että makusi on tässäkin asiassa tismalleen sama kuin muillakin naisilla, tuollainen nenä on optimaalinen (aivan kuten jykevä ja kulmikas leuka, vaakatasoiset leveät hartiat, matala ääni, jne).Noi kasvonpiirteet on hyvännäköisiä naisellakin, se ei ole sukupuolisidonnainen juttu. Ja onhan naisellakin leveät hartiat hyvät, sinäkin luulet että sellaisella on kapea vyötärö. Matala äänikin on miellyttävä, niin naisella kuin miehelläkin. Jne.. Sun teoriasi vuotaa aina vaan.
Lihava on ihan eri sarjaa kuin huonokuntoiset. Lihavalla voi olla todella hyvä kunto, ja senkin näkee. Lihavat ei siis ole pois mun laskuistani naisissa eikä miehissäkään. Laihaläskit sen sijaan on.- 12121212121212
LinerT.2 kirjoitti:
Noi kasvonpiirteet on hyvännäköisiä naisellakin, se ei ole sukupuolisidonnainen juttu. Ja onhan naisellakin leveät hartiat hyvät, sinäkin luulet että sellaisella on kapea vyötärö. Matala äänikin on miellyttävä, niin naisella kuin miehelläkin. Jne.. Sun teoriasi vuotaa aina vaan.
Lihava on ihan eri sarjaa kuin huonokuntoiset. Lihavalla voi olla todella hyvä kunto, ja senkin näkee. Lihavat ei siis ole pois mun laskuistani naisissa eikä miehissäkään. Laihaläskit sen sijaan on.Kiitos että taas kerran tuet teoriaani.
Juuri noin asia on, miesten mieltymykset vaihtelevat todella paljon. Siksi sinä sanot että leveät hartiat ja matala ääni ovat miellyttäviä piirteitä naisissa, kun taas suuri joukko sanoo että kapeat hartiat ja korkea ääni ovat seksikkäitä piirteitä.
Miesten tapauksessa väittelyä asiasta ei synny, koska naisten miesmaku on tismalleen sama. Klooniarmeija haluaa samasta muotista tulleen miehen jolla on leveät hartiat ja matala ääni. 12121212121212 kirjoitti:
Kiitos että taas kerran tuet teoriaani.
Juuri noin asia on, miesten mieltymykset vaihtelevat todella paljon. Siksi sinä sanot että leveät hartiat ja matala ääni ovat miellyttäviä piirteitä naisissa, kun taas suuri joukko sanoo että kapeat hartiat ja korkea ääni ovat seksikkäitä piirteitä.
Miesten tapauksessa väittelyä asiasta ei synny, koska naisten miesmaku on tismalleen sama. Klooniarmeija haluaa samasta muotista tulleen miehen jolla on leveät hartiat ja matala ääni.Ehei. Kun googlaat kauniita naisia, niin yhtä monella kauniilla naisella on nuo sun luettelemasi "miehiset piirteet" kuin on komeilla miehilläkin. Ei ole sukupuolisidonnainen juttu noi piirteet. Poikkeuksia löytyy naistenkin miesmauista, varsinaisia nöpöneniä, mutta niitä nöpöneniä löytyy joidenkin mielestä "kauniista" naisistakin.
- parempiakin
No jos on miss suomi, niin jonkinlainen vartalo täytyy löytyä. Mutta eihän tuolla mikään paras vartalo missiksi ole.
- lihavihatipunen
Mikset laittanut ruman naisen kuvia koska olet itse omien sanojesi mukaan ruma mies?
- 12121212121212
Etusivulla onkin hyvä esimerkki siitä kuinka ei tarvitse syntyä missiksi ollakseen nätti. Ei tiimalasivartaloa, ei jättitissejä. Mutta normaalipainoinen, hyväkuntoisen oloinen, ei rumia tatuointeja. Söpö.
https://kroppsbild.files.wordpress.com/2012/04/kaisa_fram.jpg
Minulle todellakin kelpaisi ulkonäön puolesta.
Miehillä on eri tilanne. Naisia kiinnostaa lähinnä geenit. Ellet ole syntynyt pitkäksi, leveäharteiseksi ja jykeväleukaiseksi...ei itsestään huolehtiminen auta kovinkaan paljoa.- DoubtofOrder
No noi Kaisan jalathan ratkaisee pituuspulmat. Vaihtaa vaan pidemmät proteesit.
- Nainen-36
En enää ikinä ota sellaista treenattua miestä. Ne ovat täysin tunareita seksissä. Sellainen ron jeremy möhömaha on parempi.
- vbbjggttgfghtg
Bmi on typerysten käyttämä virheellinen ja vanhentunut määrite.
- enpäsanois
Kyllä se vain noissakin kuvissa toimii. Jos bmi on 19-25 (normaali) nainen on hyvävartaloinen . Alle on liian laiha ja päälle on pullea tai lihava.
- Laatikonulkopuolella
30 tienoilla. 35v mies. Takana miljoonia kiloja kilpaharrastuksen takia nostettua rautaa.
Pituus/painosuhteeni on siis omiaan pelottamaan naisia pois esim. Nettideiteillä joissa kiinnostus perustuu 5sek vilkaisuun postimerkin kokoista kuvaa, ja lyhyeen ominaisuuslistaan. BMI jälleen kerran. Se on helppo mittari, jolla voidaan kahteen yksinkertaiseen mittaukseen perustuen vertailla ja seurata väkijoukkoja. Ei ole paljonkaan mieltä asettaa erilaisille yksilölle jotain painoindeksiä tavoitteeksi. Näkö- ja tuntoaistit osaavat jokaiselle kertoa, mikä miellyttää.
Oma painoindeksini on yhä, aina ja ikuisesti 24. Kaikki vaatteeni on juuri sen kokoiselle ihmiselle ja laihtumisella tai lihomisella olisi vakavat seuraukset, koska olisi erittäin vaikea uudistaa vaatehuoneen sisältö yhtä epämuodikkaaksi. Haittapuolena vakiona pysyvässä painossa on se, että vyö kuluu hyvin epätaloudellisesti aina samasta kohdasta.- oletsopiva
Eihän sinulla olekaan mitään muutostarvetta koska bmi:si on normaali. Joilla on huomattavasti alipainoa tai ylipainoa, yleensä on eduksi muuttua. Poislukien tietysti kehonrakentaja-miehet ja -naiset sekä muut lihasten kasvattajat. Korkeaa bm:tä kuitenkin yleensä virheellisesti selitetään lihaksilla vaikka kyse olisikin läskistä. Koska tuo lihaksikas fitness-nainenkin omaa korkean bmi:n, niin minullakin se johtuu lihaksista" (vaikka silmä kertoo ihan muuta).
- Sinkkuneiti------
Suurin osa sinkkumiehistä on ylipainoisia tai huomattavan ylipainoisia. Ja sitten ihmettelette miksette kelpaa naisille.
Rehevät kurvittaret kiinnostaa aina. :p
- bmi.is.bs
Painoindeksi ei kerro paljonkaan urheilevasta henkilöstä. Itsekin olen ylipainoinen painoindeksin mukaan, mutta rasvaprosentti on silti alle 20%. Tosin jos naisella on painoindeksi yli 30, niin todennäköisesti hän on jo ylipainoinen ja ei ole makuuni, vaikka ne rasvat olisivatkin kerääntyneet oikeisiin paikkoihin ja antaisivat kurvikkuutta. Tykkään hoikista, lyhyistä ja siroista naisista.
- Normimies38
Minulla on noin 14 kiloo ylipainoa liikaa, en jaksa laihduttaa edes.
- Wulwawa
Oli nuo miesvartalot niin paljon edustettuina, että paha mennä sanomaan.
- josnainenolet
Muistuttaako joku niistä sinun vartaloasi? Jos, mikä?
Mitkä näistä on laskettavissa normaalivartaloiseksi sinun mielestäsi? Eli ei ole liian lihava tai liian laiha, vaan keskiverto, normaali?
Näihin pystyt silti vastaamaan? - Wulwawa
josnainenolet kirjoitti:
Muistuttaako joku niistä sinun vartaloasi? Jos, mikä?
Näihin pystyt silti vastaamaan?Toki pystyisin, mutta ei nyt niin kiinnosta päättömiä naiskroppia tiirailla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2694911Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii893384- 423278
- 492582
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451817- 971620
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘971428- 121227
- 701027
PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden1441025