olen lueskellut suurella mielenkiinnolla näitä kimppajuttuja useampien miesten pantavana ja halu olisi kokeilla ukkokullan kanssa niitä.. Hän mielellään yhtyisi kokeiluun.
Aika on kuitenkin tehnyt tehtävänsä ja vartalo mennyt vuosien (lapsien) saatossa löysäksi. Ylipainoakin aikalailla. Sanokaapa ihan rehellinen mielipide, miehet ja naiset, kehtaisiko sitä heittäytyä mukaan lemmenleikkeihin, kun niin paljon tulee tuutin täydeltä moitteita naisten ulkonäöstä, vaikka kuinka nättejä kuvia mielestäni ovat?!!
Ihan rehellisiä mielipiteitä, ilman neuvoja ja moittimisia haluaisin. Jos inhottaa, niin senkin voi sanoa nätisti, kun omaa jonkinlaisia käytöstapoja?! :)
Kelpaisiko sitä..?
7
760
Vastaukset
Kuva olisi kiva. Siis kaulasta alaspäin.
- Poopooko
No kyllä kelpais, jokainen on omanlaisensa.
Ei ulkonäkö varmaan este ole jos muuten kemiat pelais.Ois kiva tutustua sinuun.
- Jaana4000
eiköhän innokkaita seuralaisia ole joka kategoriassa... barbit ja kenit harrastas keskenään... ja normaalit keskenään...
- NakdaanKimpassa
Ei muuta kuin seksiä peliin ja kimpassa naimaan.
Kaverit meillä nai kanssani vaimoani vähiintään 1-4 kertaa kuussa.
Ollaan saatu yli painoa vuosien saatossa mutta pillu on kunnossa.- Meidänxxxlrouvakelpaa
Joillekin se on tiukka kriteeri, tuskin palomiehille kuitenkaan.
Tärkeintä on ryhmäseksissä on nainen pillu ja panomies pilluntäytteellä varustettu.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 493684
- 1053385
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342661Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262328- 201829
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51719- 1821698
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3841427- 271317
Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91128