olen lueskellut suurella mielenkiinnolla näitä kimppajuttuja useampien miesten pantavana ja halu olisi kokeilla ukkokullan kanssa niitä.. Hän mielellään yhtyisi kokeiluun.
Aika on kuitenkin tehnyt tehtävänsä ja vartalo mennyt vuosien (lapsien) saatossa löysäksi. Ylipainoakin aikalailla. Sanokaapa ihan rehellinen mielipide, miehet ja naiset, kehtaisiko sitä heittäytyä mukaan lemmenleikkeihin, kun niin paljon tulee tuutin täydeltä moitteita naisten ulkonäöstä, vaikka kuinka nättejä kuvia mielestäni ovat?!!
Ihan rehellisiä mielipiteitä, ilman neuvoja ja moittimisia haluaisin. Jos inhottaa, niin senkin voi sanoa nätisti, kun omaa jonkinlaisia käytöstapoja?! :)
Kelpaisiko sitä..?
7
762
Vastaukset
Kuva olisi kiva. Siis kaulasta alaspäin.
- Poopooko
No kyllä kelpais, jokainen on omanlaisensa.
Ei ulkonäkö varmaan este ole jos muuten kemiat pelais.Ois kiva tutustua sinuun.
- Jaana4000
eiköhän innokkaita seuralaisia ole joka kategoriassa... barbit ja kenit harrastas keskenään... ja normaalit keskenään...
- NakdaanKimpassa
Ei muuta kuin seksiä peliin ja kimpassa naimaan.
Kaverit meillä nai kanssani vaimoani vähiintään 1-4 kertaa kuussa.
Ollaan saatu yli painoa vuosien saatossa mutta pillu on kunnossa.- Meidänxxxlrouvakelpaa
Joillekin se on tiukka kriteeri, tuskin palomiehille kuitenkaan.
Tärkeintä on ryhmäseksissä on nainen pillu ja panomies pilluntäytteellä varustettu.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873715
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)813300Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683132On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle702760Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli502322- 661889
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,271829- 371824
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181719- 601698