Minkämaalaisia naisia olet treffannut?

Kyselijä-

Minusta virolaiset naiset on parhaita, sitten tulee portugali ja sitten usa. Suomi ei ole edes listoilla.

16

298

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minä en usko että kansalaisuudella niinkään on väliä. Tietysti maan vallitsevalla kulttuurilla on vaikutusta. Ehkä virossa tai vaikkapa venäjällä asuessa olisin kovaakin valuuttaa, mutta miten itse muuttuisin siellä? Tai jos sen naosen toisi tänne? Miten hän muuttuisi?

      Siksi suosisin paikallisia. He tietävät mitä elo täällä on. Mutta jokainen tavallaan...elämmehän vapaata aikaa.

    • Lasketaanko uusimaalaiset ja pirkanmaalaiset maalaisiksi?

      • Ja mitä pohjoissavolaiset on? Pohjoismaalaisia?


      • Dissident kirjoitti:

        Ja mitä pohjoissavolaiset on? Pohjoismaalaisia?

        Ne taitaa treffailla vaan keskenään tai jos joku muualta treffaa semmoisen ei se kehtaa tunnustaa, eivät pääse savolaiset maavertailuun :D


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Ne taitaa treffailla vaan keskenään tai jos joku muualta treffaa semmoisen ei se kehtaa tunnustaa, eivät pääse savolaiset maavertailuun :D

        Ainiin. Unohdin, että sanonta: mitä serkumpi sen herkumpi, on täältäpäin. No ilimankos onnii sennäköstä sakkija tiällä!


      • Ja piästä viiroopi vähä jokkaasellae! No tämpä selkiskii vällee!


      • Dissident kirjoitti:

        Ja mitä pohjoissavolaiset on? Pohjoismaalaisia?

        Immeisiä, joille iliman pilluu suattaapi olla ympäristöongelma.


      • Niin ja kilipailuissa ei oo vuohia mukana...välttämättä....


    • Sinkkumies42

      Oon treffannut vain suomalaisia ja siksi olenkin vielä sinkku. Siis ihan kamalia suomi naiset

    • olenhanatm

      No en minkään maalaisia. En edes suomalaisia, noita maailmankaikkeuden alimpia huoria.

    • Suomalaisia, latvialaista, iranilaista, japanilaista ja sveitsiläis-ranskalaista. Kahta viimeistä ehkä enemmän kaveripohjalta (ainakin heidän mielestä).

    • nelikymppinenmies

      Suomen lapissa on hirveitä ämmiä. En treffaisi edes miljoonasta niitä.

      • Ne on ajettu sisään isolla kyrvällä.. Se muuttaa naista.


    • vapaamies30-

      Valitettavasti vain suomalaisia. Vain tosi harva suomalainen nainen on sellainen kiva jota haluaa uudestaan tavata. Naiset tosiaan luulevat että ovat jotain täydellisiä ettei mitään vikaa löydy ja miehestä nainen löytää heti vikoja ja alkaa niitä haukkumaan.

      • erikoisianaisia

        Ensimmäisillä treffeilläkö naiset alkaa haukkua miehen vikoja? Sulla on outo naismaku alun alkaen jos näin on.


    • normaalia

      Tottakai suomalaista kiehtoo eksoottisempi ulkomaalainen. Jo ulkomaalaisuus tekee eksoottisen vaikutuksen vaikka ihminen olisi ulkonäöltä suomalaisen kaltainen. Koskee niin miestä kun naista.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1374
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      103
      889
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      615
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      543
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      35
      432
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      182
      401
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      399
    Aihe