Masalan Posti muuttaa kirjaston tiloista K-marketin tiloihin 20.11.2017.
Masalan Posti muuttaa K-marketin tiloihin
5
926
Vastaukset
- postimarkettiin
Nyt on lähetetty alueen asukkaille myös kirjeitse infoa uudesta postista.
Tiedotteesta voi lukea:
"Saat kaikki postipalvelut maanantaista 20.11.2017 kello 11 lähtien Masalan K-Marketissa palvelevasta uudesta postista, josta voit noutaa sinulle saapuneet paketit ja muut kuitattavat lähetykset.
Sieltä voit myös lähettää postia,ostaa postimerkkejä ja pakkaustarvikkeita.
Uusi posti 02430 MASALA palvelee palvelee Masalan K-Marketissa osoitteessa Tinankuja 1,
maanantaista perjantaihin kello 8-19 ja
lauantaisin kello 8-16.
Nykyinen posti palvelee Masalan kirjastossa osoitteessa Sundsbergintie 1 perjantaihin 17.11.2017 klo 15 saakka". - toimiikohomma
Mielipiteitä, oletteko jo nähneet uudet Postin tilat siellä?
Mihin tilat järjestettiin? - käyty
Hyvin saatu postin tilat toimiviksi ja palvelu oli ensiluokkaista.
- Arto1234
Kuinka paljon vuotta pitää olla,että pääsisi jakamaan postia?
- postikulkee
Niin paljon vuotta , että osaa lukea osoitteen sujuvasti, sekä toimittaa sen osoitteen perusteella postin oikeaan kohteeseen luotettavasti. Postinjakajan tulee siis olla täysi-ikäinen koska kyseessä on vastuullinen luottamustehtävä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1406653
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1495739- 1234891
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.434490Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?523892- 623061
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.522966Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m242402- 422270
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢152197