Masalan Posti muuttaa kirjaston tiloista K-marketin tiloihin 20.11.2017.
Masalan Posti muuttaa K-marketin tiloihin
5
916
Vastaukset
- postimarkettiin
Nyt on lähetetty alueen asukkaille myös kirjeitse infoa uudesta postista.
Tiedotteesta voi lukea:
"Saat kaikki postipalvelut maanantaista 20.11.2017 kello 11 lähtien Masalan K-Marketissa palvelevasta uudesta postista, josta voit noutaa sinulle saapuneet paketit ja muut kuitattavat lähetykset.
Sieltä voit myös lähettää postia,ostaa postimerkkejä ja pakkaustarvikkeita.
Uusi posti 02430 MASALA palvelee palvelee Masalan K-Marketissa osoitteessa Tinankuja 1,
maanantaista perjantaihin kello 8-19 ja
lauantaisin kello 8-16.
Nykyinen posti palvelee Masalan kirjastossa osoitteessa Sundsbergintie 1 perjantaihin 17.11.2017 klo 15 saakka". - toimiikohomma
Mielipiteitä, oletteko jo nähneet uudet Postin tilat siellä?
Mihin tilat järjestettiin? - käyty
Hyvin saatu postin tilat toimiviksi ja palvelu oli ensiluokkaista.
- Arto1234
Kuinka paljon vuotta pitää olla,että pääsisi jakamaan postia?
- postikulkee
Niin paljon vuotta , että osaa lukea osoitteen sujuvasti, sekä toimittaa sen osoitteen perusteella postin oikeaan kohteeseen luotettavasti. Postinjakajan tulee siis olla täysi-ikäinen koska kyseessä on vastuullinen luottamustehtävä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723043
- 552685
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322295- 792178
- 951976
- 361803
- 121566
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171527Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301360Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329