Palsta on täynnä naisenpuutteesta valittavia neitsytsetiä. Missä kaikki elämäntapasinkut? Itse olen keski-ikäinen muutaman naisen kanssa seurustellut mies ja tällä hetkellä melko tyytyväinen sinkkuelämään.
En välttämättä kaipaa naista pelkästään seksin tai seuran vuoksi, Toki jos se oikee tulee vastaan mikä vie jalat alta, niin eikun siitä vaan.
Jokaisen kannattaa miettiä, nostaako parisuhde nykyisen elämän laatua. Itse olen huomannut että yksin olen onnellisempi kuin huonossa parisuhteessa.
Ihme valitusta!
35
695
Vastaukset
No täällä jos joutuskin olemaan omalla naamalla ja omalla nimellä niin jutut ois vähän muutatoista. Luultavasti suurintaosaa täälläkirjoittelijoista ei massasta tunnistaskaan. Ihan tavallisia ihmisiä. Mutta täällä on anona helppo sanoa se mitä mieltä kaivaa.
- sinkkunainenn
Täällä sanotaan muutakin kun mikä mieltä painaa. Suurin osa on pelkkää provoa saada ihmiset suuttumaan älyttömistä aloituksista. Täytyy ottaa huumorilla. Kaipaan sinkkupalstaa missä olisi "tavallisten" asioiden puintia, ei pelkkää pillulinjaa.
- kaisanoasaa
sinkkunainenn kirjoitti:
Täällä sanotaan muutakin kun mikä mieltä painaa. Suurin osa on pelkkää provoa saada ihmiset suuttumaan älyttömistä aloituksista. Täytyy ottaa huumorilla. Kaipaan sinkkupalstaa missä olisi "tavallisten" asioiden puintia, ei pelkkää pillulinjaa.
Minä osaan puhua muustakin kuin pillusta.
sinkkunainenn kirjoitti:
No niinpitkään kun pillujutut saa tuulta alleen ja vastauksia puolesta ja vastaan ne elää... Ehkä parempi tottua niihin, kuin odottaa, että ne häviää täältä. Mutta aina voi itse keskustella siitä mistä tykkää.
- testoätmi
Aapeen estrogeenitasot ovat niin korkeita, että häntä tuskin voi enää mieheksi edes kutsua.
testoätmi kirjoitti:
Aapeen estrogeenitasot ovat niin korkeita, että häntä tuskin voi enää mieheksi edes kutsua.
No aikaharvaa täällä voi... tai ainakaan aikuiseksi. Pitäis kantaa itsestään vastuu, mutta kinistään vaan muista...
- kaisanoasaa
Parisuhde nostaa elämän halua huomasti. Seksi on tärkeä osa parisuhdetta ja muutenkin seksi on tärkeää elämässä. Jos ei pääse panemaan niin masentuu ja alkaa valittaminen. Miehille kelpaa nainen kuin nainen mutta naisille ei kelpaa kuin joku mister suomi.
- niimpä.niin
Sehän teissä iso vika onkin, kun kuka tahansa kelpaa. Toisin sanoen: se nainen ei merkitse teille yhtään mitään, on vain pelkkä masturbointiväline. Kuka haluaisi olla parisuhteessaan vain pelkkä esine sille toiselle osapuolelle?
niimpä.niin kirjoitti:
Sehän teissä iso vika onkin, kun kuka tahansa kelpaa. Toisin sanoen: se nainen ei merkitse teille yhtään mitään, on vain pelkkä masturbointiväline. Kuka haluaisi olla parisuhteessaan vain pelkkä esine sille toiselle osapuolelle?
.. Ei varmaan kukaan halua olla Lähinnä HyötyEsine.. Tai noh, onhan niitäkin.. Voi olla enemmänkin, mut kuitenkin.. ;P
.. Ja Sellaisia naisia on Vähintään yhtä paljon, kuin miehiäkin, joille Kumppani on Lähinnä HyötyEsine.. ;P
- Buhahaha
Eikö noita sinkkupalstoja ole ympäri nettiä siellä täällä, juuri niille elämäänsä tyytyväisille elämäntapasinkkuilijoille jossa ollaan niin naminamipositiivisia, kun suoraan julkimoiden iltalehtijutuista?
Minä olen ainakin oikein tyytyväinen elämäntapasinkkuuteeni. Sinkkuus on mulle siis elämänasenne, vaikka olis kumppanikin. Tarkoittaa sitä, että mulla on niin mukava elämä, etten sitä lähde huonontamaan kenenkään vonkumisen mukaan. Jos ei sovi tähän just niin helposti ettei siitä aiheudu hankaluuksia mun hyvälle elämälleni, niin ei ollut mulle sopiva se tyyppi. Mukavaa elämää aina hetki kerrallaan kumppanin kanssa, muilla elämän sektoreilla mulla voikin olla enemmän päämääriä.
- 12121212121212
Te keski-iän ylittäneet naiset alatte muistuttamaan rikkinäisiä äänilevyjä tuon ihana elämä/ihanan kevyttä/ihanat menot-toistonne kanssa.
- hahhhaaaaa
12121212121212 kirjoitti:
Te keski-iän ylittäneet naiset alatte muistuttamaan rikkinäisiä äänilevyjä tuon ihana elämä/ihanan kevyttä/ihanat menot-toistonne kanssa.
Pilluapillua toistot ne vasta rikkinäisiä äänilevyjä muistuttaa.
12121212121212 kirjoitti:
Meillä on sentään hyvä seksi- ja parisuhde-elämä muun elämän ohessa, toisin kuin teillä jankkaavilla keski-ikäsillä Glitter-teoreetikoilla.
- stupiid
LinerT.2 kirjoitti:
Meillä on sentään hyvä seksi- ja parisuhde-elämä muun elämän ohessa, toisin kuin teillä jankkaavilla keski-ikäsillä Glitter-teoreetikoilla.
"glitter-teoreetikko" :D
Näinpä lienee. ;) Kuin tehotuotettu kananmuna, tomaatti tai mansikka, ihan itsensä näköinen mutta ei juuri makua....
Jokainen kokemus seurustelusta naisen kanssa lisää tyytyväisyyttä sinkkuelämään. Ja päinvastoin. Se lienee ainoa reitti tyytyväiseksi sinkuksi.
- Pillujen--asiantuntija
Siihen valitukseen on yksinkertainen lääke. Antakaa naiset pillua kunnollisille miehille niin loppuu valitus.
- ykskunnollinen
Onhan ne meille kunnollisille jo antaneetkin ja hyvä niin.
- keski-ikäinennn
Täällä! Ei tänne voi kirjoittaa edes käyneensä treffeillä, koska on heti sarjadeittaaja ja lutka.
Olen myöskin kaivannut tänne asiallista keskustelua sinkkuelämästä.- Wulwawa
Kannattaa muistaa, että eniten lutkia ja jännämiehiä on ätmien päänupissa.
Wulwawa kirjoitti:
Kannattaa muistaa, että eniten lutkia ja jännämiehiä on ätmien päänupissa.
Niinpä just. Näillä palstan ätmeillä kun tuntuu olevan heistä oikein jokin pakkomielle. Varmaan ne pakkomielteet on osa niitä mielenterveysongelmia.
- 1212121212121212
Niin, vastaus.
Asia on oikeastaan hyvin yksinkertainen. Jokaista parisuhteessa olevaa naista kohden on yksi parisuhteessa oleva mies. Useaa sinkkuseksiä harrastavaa naista kohden on yksi panomies joka kierrättää useampaa naista.
Sinkkuseksi jakautuu epätasaisesti. Taannoin palstalla käsiteltiin seksideittipalvelu Iskurin ilmoituksia joissa kuvattomat, ylipainoiset 35v perheenäidit hakivat kuvalla varustettuja pitkiä, komeita, tummia ja lihaksikkaita rakastajia ottamaan heidät rajusti keittiön pöydällä.
Siksi on paljon tyytymättömiä sinkkumiehiä. Fuckbuddykulttuuri johtaa alfahaaremeihin ja suureen joukkoon pelin ulkopuolelle jääviä miehiä.- Kjäh.kjäh
Kannattiko epäonnistua elämässä?
Just niin.
- kaisanoasaa
Naiset naivat jännämiehii eikä pidä ätmejä kunnollisina ja siksi valitamme.
- onkoihminennn
Feministi: Onko valkoinen heteromies ihminen?
emmeoleenääihmisiä
18.4.2017 9:55
Ihmisarvonkin ne on meiltä viemässä.
http://www.aamulehti.fi/ihmiset/feministi-saara-sarma-epailee-onko-valkoinen-heteromies-ihminen-laisinkaan-24419221/ - a.ryhmään
Laasasen mukaan yhä useampi ”kunnon mies” jää yksin, osa pysyvästi – eikä kaikille naisillekaan riitä sellaisia kumppaneja, joita nämä etsivät, koska etsintä keskittyy ”parhaaseen A-ryhmään”.
-------
;)
Kummeli - Paras A-ryhmä
https://www.youtube.com/watch?v=sn5RTQP5WJQ- ettänäintää
Ja tämäkin Laasaselta
"– Nainen voi valita miehen, joka on varakas ja hyvässä asemassa ja maksimoida näin instrumentaalisen hyötynsä. Mutta aivan yhtä hyvin nainen voi rakastua renttuun, koska tämä on naiselle psykologisesti tyydyttävin vaihtoehto. Silloin nainen maksimoi subjektiivisen hyötynsä, vaikka ei saisikaan samalla taloudellista turvaa tai statusta. Silti molemmat valinnat perustuvat aivojen suorittamiin laskelmiin siitä, mikä on minulle parasta, hän muistuttaa ja lisää:"
Olen nyt viime aikoina ihan mielenkiinnosta asiaan vähän tutustunut muutamiin n.s. renttumiehiin ja linnakundiurataustaisiinkin. Lapsia näillä kyllä näyttää järjestään olevan, vaikka ei heillä nyt mitään välejä enää niihin ole. Myös muutamaa näiden renttu- tai linnakundiuramiesten pahoinpitelemää naistakin olen jututtanut ihan mielenkiinnosta, ja kyllä näissäkin tapauksissa juurikin sitä on mitä tällä palstalla näistä kerrottu on.
- Mekko-pois-päältä
Tuo oli vanhan kurppa-akan tekstiä. Pistä kuva kiveksistäsi, tai en usko että niitä on!
- nihhhhhhhhhhh
Jos kerran ihmisellä on joku erityinen tarve identifioitua sinkuksi ja toitottaa elävänsä sinkkuelämää, niin kyllähän siinä paistaa se, ettei siihen sinkkunaoloon olla silloin pohjimmiltaan kovin tyytyväisiä, ja tarvetta parisuhteelle olisi.
Ei ne neitsytsedät eroa teistä "normaaleista" sinkuista muuten kuin, että heidän mahdollisuutensa päästä pois siitä ei-toivotusta sinkkuudesta on epätodennäköisempää kuin toisilla. - pihonsivultaaa
Erään Kristuksen Jeesuksen palvelijan 18.5.2017 saama sanoma
Suomen sisäinen tilanne muuttuu. Tulee suuria tapahtumia ympäri maata. Tätä maata ravistellaan hereille. Suuryritykset tekevät voittoa köyhien kustannuksella ja alhaisilla palkoilla, pakkokeinottelulla, jossa Suomen hallitus on mukana. Tästä tulee loppu.
Ne jotka ovat lähteneet mukaan tähän vääryyteen, joutuvat menettämään kaiken minkä ovat hankkineet, menee sekin minkä ovat tehneet ennen petosta. Suomesta on tullut yksi harhaanjohdetuista maista, kansallisomaisuutta on annettu pois vääryyden kautta.
Suomi. Päättäjät ovat johtaneet toisten käskystä tätä maata harhaan säilyttäen oman rahavaransa ja omaisuutensa pois omista vääryyksistänsä. Aika on lähellä, jolloin tuodaan kaikki julki.
Siksi on pääministeri estämässä omia asioitaan tuomasta julki.
Suomen kansa, pakkohuutokaupat ovat edessä. Ilm. 16:11. - Eikäsyyttä
Maailma on ihan täynnä oksettavaa oma)yväisyyttä ja itsekeskeisyyttä.
Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2725079- 514027
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii933579- 502699
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua461853- 191777
- 971650
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘971468- 711085
PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden1461063