Mitä tänään syödään?

kaikysyäsaa

Minä söin aamulla kolme hampurilaista jotka itse tein ja ny illalla syön myös hampurilaisia. Hampurilaisen väliin laitan cheddar juustoa, suolakurkkua, tomaattia ja salaatin lehti.

14

375

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lounaaksi söin työpaikan Amica-ruokalassa hernekeittoa hintaan 8,90e. Iltapäivällä kun tulin kotiin, toivoin että Jansku olisi laittanut ruokaa, mutta ei ollut, sillä hän oli kuulemma käynyt syömässä jonkun tuttunsa omistamassa kebab-pizzeriassa. Laitoin siinä sitten X-tra pakasteranskalaisia ja Atrian Kunnon Arki -tuotesarjan nacceja uuniin.

      • Oivoi vaan meidän Timppaa, kyllä se Jansku oli ihan kelpo kokki noin 15 vuotta sitten. Kjäh häh hää!

        Ite söin aamupalaksi ruispuuroa ja puolukoita, lounaaksi naudan sisäfileepihvin mediumina lohkoperunoita, päivälliseksi kokonaisen grillatun kanan riisin kera, ja nyt iltapalaksi penislihasreenien jälkeen 4 purkkia tonnikalaa ja huikka oliiviöljyä suoraan pullosta. Pitäähän sitä kehon saada rakennusaineita rankan reenin jäljiltä.

        Rottweilerini puolestaan söi pitkin päivää 400g naudan paistijauhelihaa ja pari makkaraa.


      • kuvitelma-todellisuus
        bicky_royal kirjoitti:

        Oivoi vaan meidän Timppaa, kyllä se Jansku oli ihan kelpo kokki noin 15 vuotta sitten. Kjäh häh hää!

        Ite söin aamupalaksi ruispuuroa ja puolukoita, lounaaksi naudan sisäfileepihvin mediumina lohkoperunoita, päivälliseksi kokonaisen grillatun kanan riisin kera, ja nyt iltapalaksi penislihasreenien jälkeen 4 purkkia tonnikalaa ja huikka oliiviöljyä suoraan pullosta. Pitäähän sitä kehon saada rakennusaineita rankan reenin jäljiltä.

        Rottweilerini puolestaan söi pitkin päivää 400g naudan paistijauhelihaa ja pari makkaraa.

        Paitsi oikeasti peris söit niitä atrian nakkeja


      • kuvitelma-todellisuus kirjoitti:

        Paitsi oikeasti peris söit niitä atrian nakkeja

        Ja mä liityn tähän miten? Enkä mä erityisemmin pidä nakeista, tai no nakkikeitto on ihan ok kunhan nakeissa on enemmän lihaa kuin vehnäjauhoa. Lidlin Frankfurtin nakit on siinä mielessä parhaita.

        Nyt kun luin ylläolevat viestit, niin eipä kyllä käy kateeksi Liljalaakson Timpan aterioita, ja Bickyn ruuat puolestaan kuulostavat vähän liian raskaalta makuuni.

        Itse söin eilen aamupalaksi kauraleipää ja broilerileikettä, lounaaksi ja iltapäivällä basmatiriisiä, tonnikalaa, keitettyjä porkkanoita sekä vihreitä papuja sekoitettuna, ja iltapalaksi näkkileipää, broilerinleikettä ja 250g maitorahkaa banaaninpalojen kera. Tänään ajattelin keittää oman maan perunoita ja paistaa pekonia.


    • Minä söin aamupalaksi kaurapuuroa, lounaaksi lampaan silmiä, ja päivälliseksi ostereita, simpukoita sekä kaviaaria. Ruokajuomana vuosikertaviiniä, joka maksaa täällä Brysselissä 2999,90€ / pullo. Iltapalaksi pyydän varmaankin paistettuja kananmunia, ja 250g rahkaa mustikkakeiton kera.

    • mansikkakakkua

      Ruokalistalla tänään: keitetyjä perunia, paistetua kalaa tai uunilohta, valkokastike, kaalilaatikkoa, puolukkasurvosta, vihersalaattia ja lämmintä piimärieskaa! Kahvi mansikkaista kääretorttua.

    • Teknodonna

      En voi olla vastaamatta tähän perin harvinaiseen, mutta silti oleelliseen kysymykseen ihmiselämän keskipäivässä.

      VR tunnetaan sekä liikkuvista lihapullistaan että hanabissestään sen sijaan, että kiinnitettäisiin huomiota vakuumipakattuihin voileipiin, joiden välissä on jonkinlaista tahnaa. Näitä samoja laatikoita saa myös mantereelta erilaisista läpijuoksukioskeista, kuten R-sellaisista. Vr on panostanut myös viineihin, joita on sekä punaista että valkoista. Kuohuviineistä en osaa sanoa, ja ajatus tällaisesta vaihtoehdosta astui tajunnan polttopisteeseen yllättäin kuin lentäisi perhonen avotuleen.

      Suljen siis läppärin ja käyn vilkaisemassa missä jamassa VR:n nestemäinen aamiaistarjonta on.

      Liittyyköhän kellonaika millään tavalla tuotteiden saantiin?

      (hirn)

      • Teknodonna

        Liitetiedosto

        Junan ravintolavaunu on sellainen paikka, jossa törmää aina johonkin tuntemattomaan, johon tutustuu.

        Ohikiitävässä elämässä sen todellinen luonne paljastuu hämmästyttävän nopeasti. Ravintolavaunuhetket ovat kuin synopsis tai kokoelma olennaisuuksia tällä junnaavalla taipaleellamme.

        (reps)


      • Junan liikehdintää ja ravintolavaunun tarjontaa voi käyttää nopean lähestymisen syynä ravintolavaunussa. Mikä kumman evoluutionko tuotos, että naisesta jos ottaa tukea horjahtaessa, käsi osuu 100%sti rintaan?


      • Teknodonna
        Dissident kirjoitti:

        Junan liikehdintää ja ravintolavaunun tarjontaa voi käyttää nopean lähestymisen syynä ravintolavaunussa. Mikä kumman evoluutionko tuotos, että naisesta jos ottaa tukea horjahtaessa, käsi osuu 100%sti rintaan?

        Hieman hämmentävä kosketuspinta todellisuuteen.

        Itse jämptinä jässikkänä seison aina liikkuvissa laitteissa kevyessä v-asennossa poikttain menosuuntaan polvet aavistuksen koukussa. Tämä on tehokas keino eliminoida laitteen arvaamattomat liikkeet poislukien sivuttaiset notkahdukset suhteessa menosuuntaan.

        Kieltämättä naiset pehmeät rinnat sähköistävät ja terävöittävät muodostamaani mielikuvaa tahattomasta horjahtelusta.

        😁


      • Teknodonna
        Teknodonna kirjoitti:

        Hieman hämmentävä kosketuspinta todellisuuteen.

        Itse jämptinä jässikkänä seison aina liikkuvissa laitteissa kevyessä v-asennossa poikttain menosuuntaan polvet aavistuksen koukussa. Tämä on tehokas keino eliminoida laitteen arvaamattomat liikkeet poislukien sivuttaiset notkahdukset suhteessa menosuuntaan.

        Kieltämättä naiset pehmeät rinnat sähköistävät ja terävöittävät muodostamaani mielikuvaa tahattomasta horjahtelusta.

        😁

        Mielestäni naista kannattaa lähestyä presentaatiostatuksella, jonka ensimmäinen kosketuspinta on elävä uteliaisuus keskustelua ja vallitsevaa tilannetta kohtaan.

        😁


      • Teknodonna
        Teknodonna kirjoitti:

        Mielestäni naista kannattaa lähestyä presentaatiostatuksella, jonka ensimmäinen kosketuspinta on elävä uteliaisuus keskustelua ja vallitsevaa tilannetta kohtaan.

        😁

        Itse istun jälleen junassa. Juuri kun suomalainen aamumaisema oli kosteimmillaan , niin asemalta nousi kyytiin israelilainen suurperhe. Laskujen mukaan ympärilläni on n. Viisitoista israelin kansalaista vauvasta vaariin.

        Mielenkiintoista.

        😁


      • Teknodonna kirjoitti:

        Hieman hämmentävä kosketuspinta todellisuuteen.

        Itse jämptinä jässikkänä seison aina liikkuvissa laitteissa kevyessä v-asennossa poikttain menosuuntaan polvet aavistuksen koukussa. Tämä on tehokas keino eliminoida laitteen arvaamattomat liikkeet poislukien sivuttaiset notkahdukset suhteessa menosuuntaan.

        Kieltämättä naiset pehmeät rinnat sähköistävät ja terävöittävät muodostamaani mielikuvaa tahattomasta horjahtelusta.

        😁

        Niin.. ei kai niitä turhaan puskureiksi sanota? Naisen rintoja siis..


      • matthutt

        Ai siksikö miehet horjahtelevat busseissa? Evoluutio myös muokannut miehet saamaan iskut, potkut, osumat ja kaatumiset just munilleen. Jotain (sairasta?) huumoria varsinkin hauskoissa kotivideoissa tai muissa sketseissä. Muut nauraa ja kohde irvistee tuskissaan. Huh.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      78
      2287
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      136
      1464
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1452
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      152
      1169
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      108
      1003
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      372
      921
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      764
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      714
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      684
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe