Mitä tänään syödään?

kaikysyäsaa

Minä söin aamulla kolme hampurilaista jotka itse tein ja ny illalla syön myös hampurilaisia. Hampurilaisen väliin laitan cheddar juustoa, suolakurkkua, tomaattia ja salaatin lehti.

14

267

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lounaaksi söin työpaikan Amica-ruokalassa hernekeittoa hintaan 8,90e. Iltapäivällä kun tulin kotiin, toivoin että Jansku olisi laittanut ruokaa, mutta ei ollut, sillä hän oli kuulemma käynyt syömässä jonkun tuttunsa omistamassa kebab-pizzeriassa. Laitoin siinä sitten X-tra pakasteranskalaisia ja Atrian Kunnon Arki -tuotesarjan nacceja uuniin.

      • Oivoi vaan meidän Timppaa, kyllä se Jansku oli ihan kelpo kokki noin 15 vuotta sitten. Kjäh häh hää!

        Ite söin aamupalaksi ruispuuroa ja puolukoita, lounaaksi naudan sisäfileepihvin mediumina lohkoperunoita, päivälliseksi kokonaisen grillatun kanan riisin kera, ja nyt iltapalaksi penislihasreenien jälkeen 4 purkkia tonnikalaa ja huikka oliiviöljyä suoraan pullosta. Pitäähän sitä kehon saada rakennusaineita rankan reenin jäljiltä.

        Rottweilerini puolestaan söi pitkin päivää 400g naudan paistijauhelihaa ja pari makkaraa.


      • kuvitelma-todellisuus
        bicky_royal kirjoitti:

        Oivoi vaan meidän Timppaa, kyllä se Jansku oli ihan kelpo kokki noin 15 vuotta sitten. Kjäh häh hää!

        Ite söin aamupalaksi ruispuuroa ja puolukoita, lounaaksi naudan sisäfileepihvin mediumina lohkoperunoita, päivälliseksi kokonaisen grillatun kanan riisin kera, ja nyt iltapalaksi penislihasreenien jälkeen 4 purkkia tonnikalaa ja huikka oliiviöljyä suoraan pullosta. Pitäähän sitä kehon saada rakennusaineita rankan reenin jäljiltä.

        Rottweilerini puolestaan söi pitkin päivää 400g naudan paistijauhelihaa ja pari makkaraa.

        Paitsi oikeasti peris söit niitä atrian nakkeja


      • kuvitelma-todellisuus kirjoitti:

        Paitsi oikeasti peris söit niitä atrian nakkeja

        Ja mä liityn tähän miten? Enkä mä erityisemmin pidä nakeista, tai no nakkikeitto on ihan ok kunhan nakeissa on enemmän lihaa kuin vehnäjauhoa. Lidlin Frankfurtin nakit on siinä mielessä parhaita.

        Nyt kun luin ylläolevat viestit, niin eipä kyllä käy kateeksi Liljalaakson Timpan aterioita, ja Bickyn ruuat puolestaan kuulostavat vähän liian raskaalta makuuni.

        Itse söin eilen aamupalaksi kauraleipää ja broilerileikettä, lounaaksi ja iltapäivällä basmatiriisiä, tonnikalaa, keitettyjä porkkanoita sekä vihreitä papuja sekoitettuna, ja iltapalaksi näkkileipää, broilerinleikettä ja 250g maitorahkaa banaaninpalojen kera. Tänään ajattelin keittää oman maan perunoita ja paistaa pekonia.


    • Minä söin aamupalaksi kaurapuuroa, lounaaksi lampaan silmiä, ja päivälliseksi ostereita, simpukoita sekä kaviaaria. Ruokajuomana vuosikertaviiniä, joka maksaa täällä Brysselissä 2999,90€ / pullo. Iltapalaksi pyydän varmaankin paistettuja kananmunia, ja 250g rahkaa mustikkakeiton kera.

    • mansikkakakkua

      Ruokalistalla tänään: keitetyjä perunia, paistetua kalaa tai uunilohta, valkokastike, kaalilaatikkoa, puolukkasurvosta, vihersalaattia ja lämmintä piimärieskaa! Kahvi mansikkaista kääretorttua.

    • Teknodonna

      En voi olla vastaamatta tähän perin harvinaiseen, mutta silti oleelliseen kysymykseen ihmiselämän keskipäivässä.

      VR tunnetaan sekä liikkuvista lihapullistaan että hanabissestään sen sijaan, että kiinnitettäisiin huomiota vakuumipakattuihin voileipiin, joiden välissä on jonkinlaista tahnaa. Näitä samoja laatikoita saa myös mantereelta erilaisista läpijuoksukioskeista, kuten R-sellaisista. Vr on panostanut myös viineihin, joita on sekä punaista että valkoista. Kuohuviineistä en osaa sanoa, ja ajatus tällaisesta vaihtoehdosta astui tajunnan polttopisteeseen yllättäin kuin lentäisi perhonen avotuleen.

      Suljen siis läppärin ja käyn vilkaisemassa missä jamassa VR:n nestemäinen aamiaistarjonta on.

      Liittyyköhän kellonaika millään tavalla tuotteiden saantiin?

      (hirn)

      • Teknodonna

        Liitetiedosto

        Junan ravintolavaunu on sellainen paikka, jossa törmää aina johonkin tuntemattomaan, johon tutustuu.

        Ohikiitävässä elämässä sen todellinen luonne paljastuu hämmästyttävän nopeasti. Ravintolavaunuhetket ovat kuin synopsis tai kokoelma olennaisuuksia tällä junnaavalla taipaleellamme.

        (reps)


      • Junan liikehdintää ja ravintolavaunun tarjontaa voi käyttää nopean lähestymisen syynä ravintolavaunussa. Mikä kumman evoluutionko tuotos, että naisesta jos ottaa tukea horjahtaessa, käsi osuu 100%sti rintaan?


      • Teknodonna
        Dissident kirjoitti:

        Junan liikehdintää ja ravintolavaunun tarjontaa voi käyttää nopean lähestymisen syynä ravintolavaunussa. Mikä kumman evoluutionko tuotos, että naisesta jos ottaa tukea horjahtaessa, käsi osuu 100%sti rintaan?

        Hieman hämmentävä kosketuspinta todellisuuteen.

        Itse jämptinä jässikkänä seison aina liikkuvissa laitteissa kevyessä v-asennossa poikttain menosuuntaan polvet aavistuksen koukussa. Tämä on tehokas keino eliminoida laitteen arvaamattomat liikkeet poislukien sivuttaiset notkahdukset suhteessa menosuuntaan.

        Kieltämättä naiset pehmeät rinnat sähköistävät ja terävöittävät muodostamaani mielikuvaa tahattomasta horjahtelusta.

        😁


      • Teknodonna
        Teknodonna kirjoitti:

        Hieman hämmentävä kosketuspinta todellisuuteen.

        Itse jämptinä jässikkänä seison aina liikkuvissa laitteissa kevyessä v-asennossa poikttain menosuuntaan polvet aavistuksen koukussa. Tämä on tehokas keino eliminoida laitteen arvaamattomat liikkeet poislukien sivuttaiset notkahdukset suhteessa menosuuntaan.

        Kieltämättä naiset pehmeät rinnat sähköistävät ja terävöittävät muodostamaani mielikuvaa tahattomasta horjahtelusta.

        😁

        Mielestäni naista kannattaa lähestyä presentaatiostatuksella, jonka ensimmäinen kosketuspinta on elävä uteliaisuus keskustelua ja vallitsevaa tilannetta kohtaan.

        😁


      • Teknodonna
        Teknodonna kirjoitti:

        Mielestäni naista kannattaa lähestyä presentaatiostatuksella, jonka ensimmäinen kosketuspinta on elävä uteliaisuus keskustelua ja vallitsevaa tilannetta kohtaan.

        😁

        Itse istun jälleen junassa. Juuri kun suomalainen aamumaisema oli kosteimmillaan , niin asemalta nousi kyytiin israelilainen suurperhe. Laskujen mukaan ympärilläni on n. Viisitoista israelin kansalaista vauvasta vaariin.

        Mielenkiintoista.

        😁


      • Teknodonna kirjoitti:

        Hieman hämmentävä kosketuspinta todellisuuteen.

        Itse jämptinä jässikkänä seison aina liikkuvissa laitteissa kevyessä v-asennossa poikttain menosuuntaan polvet aavistuksen koukussa. Tämä on tehokas keino eliminoida laitteen arvaamattomat liikkeet poislukien sivuttaiset notkahdukset suhteessa menosuuntaan.

        Kieltämättä naiset pehmeät rinnat sähköistävät ja terävöittävät muodostamaani mielikuvaa tahattomasta horjahtelusta.

        😁

        Niin.. ei kai niitä turhaan puskureiksi sanota? Naisen rintoja siis..


      • matthutt

        Ai siksikö miehet horjahtelevat busseissa? Evoluutio myös muokannut miehet saamaan iskut, potkut, osumat ja kaatumiset just munilleen. Jotain (sairasta?) huumoria varsinkin hauskoissa kotivideoissa tai muissa sketseissä. Muut nauraa ja kohde irvistee tuskissaan. Huh.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      368
      1351
    2. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      104
      1193
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      113
      1140
    4. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      153
      960
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      38
      905
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      62
      831
    7. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      750
    8. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      84
      739
    9. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      726
    10. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      162
      611
    Aihe