3500 - 4000 keskeyttää intin

fgystyaer

20 - 25 % armeijan aloittaneista ei pysty käymään sitä loppuun. Siinä varsinaiset "sotasankarit" heh heh heehh.....

3

248

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • epäilykset_heränneet

Siihen tämä pullamössöyhteiskunta on mennyt. Lastentarhoissa ei saa leikkiä aseilla, kiivetä puissa ja kohta ei saa olla edes poika tai tyttö kun pitää olla "yksilöllinen" sukupuoleton vässykkä.

Homo saa kuitenkin olla kuten myös vaikkapa transu, sukupuoleton tai aamulla mies ja huomenna taas tyttö. Suvaitsevainen pitää olla, siis niitä kohtaan jotka ovat samaa mieltä ja ne jotka eivät ole ne merkitään rasisteiksi.

Toisaalta, mitä teemme armeijalla kun maan ovet ovat sepposen selällään kaikkien tänne tulla valmiisiin peteihin päivärahoja kuppaamaan? Täällä pomoporras varastaa hyvävelikerholleen senkuin kerkiää ja loput jaetaan maahantulijoille joten miksi edes aloittaa inttiä? Siksikö, että me veronmaksajat saamme tehdä samaa elämämme loppuun? Kustantaa muiden hyvinvointia omamme kustannuksella?

• Mies61v

Tai ei vaan viitsi rehkiä. Itsekin viihdyin 80-luvulla vajaa 2 viikkoa armeijassa, vaihdoin sivariin. Puolen vuoden päästä menin oman alani töihin sivarityöpaikkaan, erääseen oppilaitokseen, tietokonealalle, josta minulla jo oli useamman vuoden kokemus. Olin jo lähellä 30-vuotissyntymäpäivääni.

• TapaIttes

Olet homo.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ny se loppuu ( Kuhmo)

Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.
      Kuhmo
      67
      2179
    2. Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan

Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt
      Kemi
      35
      1754
    3. Harmi että välimme

Menivät niin solmuun.
      Ikävä
      99
      1142
    4. Hei sinä rakas mies.

Milloinkaan kohdataan? Toivottavasti pian....❤️
      Ikävä
      46
      899
    5. Ajatuksia

Mitä ajatuksia hän herättää tänään?
      Ikävä
      87
      803
    6. Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki

Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.
      Ikävä
      26
      787
    7. Mille kirjaimelle

toivotat hyvää yötä , kuka on mielessäsi kun menet nukkumaan?
      Ikävä
      29
      670
    8. Katse

Miltä se tuntuu, kun hän katsoo sinua?
      Ikävä
      39
      658
    9. Äimän käki

Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,
      Sinkut
      133
      606
    10. Nainen, miten suhtautuisit

Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?
      Ikävä
      56
      578
    Aihe