Jos..tasottelematta arkeen käyt.. näet öisin hurjat näyt..
tiedä et.. ootko valveilla..luulet jonkin kuiskuttavan.. vaan ketään ei mailla halmeilla..
vaan järki vahvan ryypyn ottaa.. ei tartte kusta pottaan.. ei veskissä öisin talon päässä ravata.. eikä yöllisiä mörköjä tavata..
vaik olut miedompi ois.. kunhan ei usein tulis pois.. silloin toki sitäkin jois..
tiedä sit.. tuleeko selvät päivät.. usko en.. koska palaa murheen häivät..
tasottelijan runo
9
146
Vastaukset
- k_kyyssälä
Kovan runon pistit pervokki. Näillä %-pitoisuuksilla jään surkean proosarykmentin jälkijoukkoon.
Kun äsken ulko kusella katsoin tähtiin
se kerrostalon akkunasta nähtiin - a-no
Luciferin häntä on tainnut iskeytyä Pervokin naamaan...vai oliko se Klaara...vai Kotko...vai Kiira...tiedä häntä?
- Vetoa.varpaisiin
Pervokkihan on tehnyt viettelevän runon, hyvä hyvä, on vetovoimaa
- ferdinand.vanhempi
Kirjotin runosi talteen, oi vuoden runoilija. Kun vieraita tulee, sanon kirjoittaneeni tämän runoratsun karauttaessa telttani eteen.
No kiitos että niin paljon tykkäsit..mutta eikö se tuntuisi huijaukselta jos sanoisit sen itse kirjoittaneesi? Tiedä häntä..monet runot on jo kirjoitettu ja unohdettu kaikki on nykyään toisintoo.
- aloitusruno
Ooot suomen syksy kuin pitkä ryksy
se kanttii kysyy mut lahkeet pysyy
kuivina kun nauriitä syöpi
Jumankauta runokonille kauraa
kun riimi noin ontuu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 594753
- 653848
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.2183336- 1143081
- 482914
- 232578
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192226Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi2482040- 381913
- 1081882