Jos..tasottelematta arkeen käyt.. näet öisin hurjat näyt..
tiedä et.. ootko valveilla..luulet jonkin kuiskuttavan.. vaan ketään ei mailla halmeilla..
vaan järki vahvan ryypyn ottaa.. ei tartte kusta pottaan.. ei veskissä öisin talon päässä ravata.. eikä yöllisiä mörköjä tavata..
vaik olut miedompi ois.. kunhan ei usein tulis pois.. silloin toki sitäkin jois..
tiedä sit.. tuleeko selvät päivät.. usko en.. koska palaa murheen häivät..
tasottelijan runo
9
167
Vastaukset
- k_kyyssälä
Kovan runon pistit pervokki. Näillä %-pitoisuuksilla jään surkean proosarykmentin jälkijoukkoon.
Kun äsken ulko kusella katsoin tähtiin
se kerrostalon akkunasta nähtiin - a-no
Luciferin häntä on tainnut iskeytyä Pervokin naamaan...vai oliko se Klaara...vai Kotko...vai Kiira...tiedä häntä?
- Vetoa.varpaisiin
Pervokkihan on tehnyt viettelevän runon, hyvä hyvä, on vetovoimaa
- ferdinand.vanhempi
Kirjotin runosi talteen, oi vuoden runoilija. Kun vieraita tulee, sanon kirjoittaneeni tämän runoratsun karauttaessa telttani eteen.
No kiitos että niin paljon tykkäsit..mutta eikö se tuntuisi huijaukselta jos sanoisit sen itse kirjoittaneesi? Tiedä häntä..monet runot on jo kirjoitettu ja unohdettu kaikki on nykyään toisintoo.
- aloitusruno
Ooot suomen syksy kuin pitkä ryksy
se kanttii kysyy mut lahkeet pysyy
kuivina kun nauriitä syöpi
Jumankauta runokonille kauraa
kun riimi noin ontuu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad621208- 42901
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että335685- 51661
- 51638
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116636- 99613
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76582
- 56574