Uusi auto.

Mikäseuraavaksi

No niin..uuden auton hankinta tai vaihto edessä.bensa ja max 50 tuhatta e saa maksaa.
Kysellään kun täältä saa aina niin hyviä ja asiantuntevia neuvoja😂
Riittää ihan porrasperä..ei tarvi kuskata isoja juttuja.
Ja ensimmäinen kuka sanoo et mee köyhä pv kuski kotiin unelmoimaan niin oon köyhä mut osamaksulla saa ja autokortti ollu 26 vuotta.

11

3829

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei Mikäseuraavaksi, ei tosiaan kannata jäädä kotiin unelmoimaan vaan kokeile Danske Bankin Autolaina.fi-palvelua ja katso josko haaveistasi voisi tulla totta. Autolainalaskuri https://www.autolaina.fi/#lainalaskuri auttaa haarukoimaan sopivan kuukausier än ja sen perusteella pääset selailemaan omaan budjettiisi sopivia autoja. Hakutulosta voi tarkentaa vielä muilla kriteereillä kuten esim. korimallilla, merkillä tai polttoaineella. Kokeile ja kerro kuinka sujui!

      Ja jos haluat vain fiilistellä eri vaihtoehtoja, älyhaku auttaa. Siihen pääset täältä: https://www.autolaina.fi/alykas-autohaku/kaytetyt-autot

      Saku

      • Näin_mennään

        Kunnon kansalainen käyttää rahoituspalveluissaan kotimaista pankkia ja jättää Danske Bankin tanskalaisten murheeksi.


    • Joku Borche xxx malli alk. 378.000

    • 0452138583

      jonkinlain mese pitäisi saada mistä rahat ,rahoitus ainoastaan pystyis 300-500e kuussa lyhentää eläkeestä puh 045-2138583

      • Köyhäkalle

        Köyhä


    • MiksiOletNoloPoika

      On ihminen surkea tapaus jos ei itse tiedä minkä auton haluaa.

      • Itse.olet.ärsyttävä

        Olen uusavuton ihminen.en osaa tehdä mitään itsenäisesti.
        Onkose sinulle kaikkitietävälle joku ongelma jos joku kysyy neuvoja.
        Itse olet tiukkapipo etelän vetelä jolla ei ole sosiaalista elämää.


    • VainSilläOnMerkitystä

      Osta TM testivoittaja.

    • dcedcv

      hi3333

    • GinAndTonic

      Autonkuljettajani valitsee millä ajetaan, itse en viitsi moisella asialla päätäni vaivata.

    • Mikäseuraavaksi

      Auto on tilattu..

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5248
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3407
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1542
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      186
      1410
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1056
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      968
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      887
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      826
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      769
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      768
    Aihe