Uusi auto.

Mikäseuraavaksi

No niin..uuden auton hankinta tai vaihto edessä.bensa ja max 50 tuhatta e saa maksaa.
Kysellään kun täältä saa aina niin hyviä ja asiantuntevia neuvoja😂
Riittää ihan porrasperä..ei tarvi kuskata isoja juttuja.
Ja ensimmäinen kuka sanoo et mee köyhä pv kuski kotiin unelmoimaan niin oon köyhä mut osamaksulla saa ja autokortti ollu 26 vuotta.

11

3894

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei Mikäseuraavaksi, ei tosiaan kannata jäädä kotiin unelmoimaan vaan kokeile Danske Bankin Autolaina.fi-palvelua ja katso josko haaveistasi voisi tulla totta. Autolainalaskuri https://www.autolaina.fi/#lainalaskuri auttaa haarukoimaan sopivan kuukausier än ja sen perusteella pääset selailemaan omaan budjettiisi sopivia autoja. Hakutulosta voi tarkentaa vielä muilla kriteereillä kuten esim. korimallilla, merkillä tai polttoaineella. Kokeile ja kerro kuinka sujui!

Ja jos haluat vain fiilistellä eri vaihtoehtoja, älyhaku auttaa. Siihen pääset täältä: https://www.autolaina.fi/alykas-autohaku/kaytetyt-autot

Saku

• Näin_mennään

Kunnon kansalainen käyttää rahoituspalveluissaan kotimaista pankkia ja jättää Danske Bankin tanskalaisten murheeksi.

• Joku Borche xxx malli alk. 378.000

• 0452138583

jonkinlain mese pitäisi saada mistä rahat ,rahoitus ainoastaan pystyis 300-500e kuussa lyhentää eläkeestä puh 045-2138583

• Köyhäkalle

Köyhä

• MiksiOletNoloPoika

On ihminen surkea tapaus jos ei itse tiedä minkä auton haluaa.

• Itse.olet.ärsyttävä

Olen uusavuton ihminen.en osaa tehdä mitään itsenäisesti.
        Onkose sinulle kaikkitietävälle joku ongelma jos joku kysyy neuvoja.
        Itse olet tiukkapipo etelän vetelä jolla ei ole sosiaalista elämää.

• VainSilläOnMerkitystä

Osta TM testivoittaja.

• dcedcv

hi3333

• GinAndTonic

Autonkuljettajani valitsee millä ajetaan, itse en viitsi moisella asialla päätäni vaivata.

• Mikäseuraavaksi

Auto on tilattu..

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      12
      3169
    2. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      18
      1801
    3. Muistatko vielä viime kesän "sutinat"?

Kohtalo vai mikä lie järjesti, että törmäiltii jatkuvasti toisiimme. Ihan uskomatonta, koska eihän me mitään ikinä sovit
      Ikävä
      19
      1632
    4. En tullut, koska käytit päätäsi.

Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m
      Ikävä
      32
      1545
    5. Yksi "sometähti" vähemmän

Ei tunnu missään.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      73
      1543
    6. Tuliko ikävä

Vai miksi laitoit viestin? Soittamalla voisi saada kiinni. Mutta et sä uskalla
      Ikävä
      23
      1511
    7. Saitko ne viestit

Silloin viime kuussa? Vai etkö lukemut niitä.
      Ikävä
      28
      1350
    8. Miten lasketaan?

Ompa ollut valtava ihmismassa taas Folkkaajia liikenteessä. Miten noin 2200 lipunostaneesta muodostuu 11000 kävijää?.
      Haapavesi
      9
      1334
    9. Hyvää Huomenta Rakas Neiti

Hyvää Huomenta Nainen🤗 Kaikkea hyvää toivon sinun päivääsi😘 Näin toivoo mies
      Ikävä
      11
      1274
    10. Kulta, sovitetaanko joku ilta avainta lukkoon?

Musta tuntuu että me ollaan pari. Olisi ihana saada asialle sinetöinti viemällä suhde päätyyn asti. ❤️ Rakastan sua ikui
      Ikävä
      34
      1252
    Aihe