Läskit naiset menkää punttisalille???

Kunnonsuomimies

Mua kuvottaa naisten läskit oikein kunolla!!!Miksi ette tee mitään siihen???

67

936

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sporttimies1234

Samaa voi kysyä läskeiltä miehiltä. Läskit kummallakin ovat yököttäviä.

• EnHaluaHaistaHielle

No kun syöminen (suklaa) on paljon kivempaa kuin raataa itteään hengiltä -.x

• teemuutos

Turha raataa itseään hengiltä kun kuntoon kyllä pääsee muutoinkin. Asennevika jos mässäilee roskaruokaa eikä liiku.

• köyhämamma

Köyhän ei ole varaa syödä tervellisesti. Kasvikset maksaa. Einespizzan saa alta euron kpl.

• tavis.on.paras

tavis naiset kiihottaa ja niitten kanssa on kiva olla eli voivat syödä kahvilassa miehen kanssa viineri kahvit ja salitytöiltä puuttuu seksikkyys ja muutenkin luonteeltaan olemattomia samoin miehissä

• höpölöpötystä

Hintavertailua:
        - kilo porkkanoita maksaa 1,19€
        - kilo banaaneja maksaa 1,59€
        - kilo kaalia maksaa 2,49€
        jne.

Pizzojen kilohintoja:
        GRANDIOSA = 7,45 € / kg
        APETIT = 5,3 € / kg
        PIRKKA = 6€ / kg

Tuo "ei voi syödä terveellisesti, koska on köyhä" on paskapuhetta ja laiskuutta.

• asennevammaisethoitoon

Köyhämamma on Einesmömmö. Kasvikset ovat edelleen edullisempia kuin einesruoka ja voittaa ravinteissa einekset mennen tullen. Laiska einesmössöttäjä olet.

• Silmätkiinni

Tuota .....Tarviiko olla läskin läheisyydessä? Oletko ukkomies jolla pulska vaimo jolle et voi totuutta kertoa? Vai tyttöystävä jolla kiloja liikaa? Karta paikkoja missä nuo läskit liikkuu. Jollet nyt ole selliaisen kumppani. Sillä siitä kuvotuksesta pääsee. Toki kylillä voi silmänsä sulkea jos kuvotus alkaa vaivaamaan. Paha sun olla jos se on lähipiiriin kuuluva läski sympatiat sulle kun tunnet noin.

• Siellä punttisalillako kaikki lihavat naiset olis pois sun silmistäsi?

• Niin, kun tää kaljamaha ei sinne ainakaan uskalla. Nolottas liikaa olla reikäsissä väkivaltaverkkareissa siellä, kun ei tietäis mitä milläkin käköttimellä tehdään. Ja eihän mies voi kysyä.

• Dissident kirjoitti:

Niin, kun tää kaljamaha ei sinne ainakaan uskalla. Nolottas liikaa olla reikäsissä väkivaltaverkkareissa siellä, kun ei tietäis mitä milläkin käköttimellä tehdään. Ja eihän mies voi kysyä.

Noi kuntosalit on sellaisia itsensä paskomispaikkoja, että varmaan 95% tekee siellä istuttavissa hilavitkutin nitkuttimissakin liikkeet väärin. Siitä kun siirtyvät kyykkytelineelle ja maastavetoon, niin rix, rax ja pox vaan niska, polvet ja selkä. Kannattais ottaa ihan pt ohjaamaan alkuun, ja sitten jatkossa vaikka kerran kuussa katsomaan että liikeradat menee niin kuin kuuluu. Tai aloittaa jossain kaljamaha-ryhmässä, jolla on yhteinen ohjaaja. Pieruverkkarit on ihan ok asuste miehellä. Enemmänkin ne kireät munatrikoot on noloja, jollei niiden päällä ole edes urheilusortseja. :)

• LinerT.2 kirjoitti:

Noi kuntosalit on sellaisia itsensä paskomispaikkoja, että varmaan 95% tekee siellä istuttavissa hilavitkutin nitkuttimissakin liikkeet väärin. Siitä kun siirtyvät kyykkytelineelle ja maastavetoon, niin rix, rax ja pox vaan niska, polvet ja selkä. Kannattais ottaa ihan pt ohjaamaan alkuun, ja sitten jatkossa vaikka kerran kuussa katsomaan että liikeradat menee niin kuin kuuluu. Tai aloittaa jossain kaljamaha-ryhmässä, jolla on yhteinen ohjaaja. Pieruverkkarit on ihan ok asuste miehellä. Enemmänkin ne kireät munatrikoot on noloja, jollei niiden päällä ole edes urheilusortseja. :)

No onneksi ei mun tarvii sinne mennä, tai kävinhän mä joskus siellä pyörähtää kaverin kanssa, mutta ei oo mun laji se. Touhuilen muuta. Säbä on kivaa hommaa esmes...Tänään pitäis käydä puolitoistatuntia huiskamassa. Osa taitaa olla vielä kesälaitumilla, kun ei vaihtoukkoja juuri tuntunut olevan. Pakkina varmaan luudin sen koko puolitoistatuntia, pitää ottaa iisisti alkuun, muuten tulee noutaja ja happi loppuu, sit ei peli kulje enää...Tuplaantuu vastustajat nopeasti silmissä.

• Dissident kirjoitti:

No onneksi ei mun tarvii sinne mennä, tai kävinhän mä joskus siellä pyörähtää kaverin kanssa, mutta ei oo mun laji se. Touhuilen muuta. Säbä on kivaa hommaa esmes...Tänään pitäis käydä puolitoistatuntia huiskamassa. Osa taitaa olla vielä kesälaitumilla, kun ei vaihtoukkoja juuri tuntunut olevan. Pakkina varmaan luudin sen koko puolitoistatuntia, pitää ottaa iisisti alkuun, muuten tulee noutaja ja happi loppuu, sit ei peli kulje enää...Tuplaantuu vastustajat nopeasti silmissä.

Kannattais käydä. Pysyy raskaissa töissä paikat kunnossa. Yleensä raskaat työt on aika yksipuolisia ja kuluttavia, ne ei korvaa kuntosaliharjoittelua. Noi keuhkotreenit on sitten oma lukunsa, mutta niidenkin vastapainoksi kantsis vahvistaa paikkoja. Mitä vanhemmaksi tulet, sitä tärkeämpää on lihaskunnon merkitys kaikkeen pärjäämiseen... ja sun lihakset surkastuu koko ajan, hirveää vauhtia, jollet tee niille jotain niin oot kohta ihan raihnainen.. ;D

• LinerT.2 kirjoitti:

Kannattais käydä. Pysyy raskaissa töissä paikat kunnossa. Yleensä raskaat työt on aika yksipuolisia ja kuluttavia, ne ei korvaa kuntosaliharjoittelua. Noi keuhkotreenit on sitten oma lukunsa, mutta niidenkin vastapainoksi kantsis vahvistaa paikkoja. Mitä vanhemmaksi tulet, sitä tärkeämpää on lihaskunnon merkitys kaikkeen pärjäämiseen... ja sun lihakset surkastuu koko ajan, hirveää vauhtia, jollet tee niille jotain niin oot kohta ihan raihnainen.. ;D

No jos se on salillakäymisestä kiinni, niin sitpähän surkastun. En saakelisoikoon minä mene sinne. Ja ei mun työ ole raskasta. Mut täällä töissä tulee aikansakulukseen kyykkyhyppelyä ja muuta veryttelyä tehtyä, lisäks liikuskelen aina kuin voin.
        Kyllä on vielä metikössä pölli liikkunut, että ei oo nostureita tarvinnut käytellä, mut sit jos surkastuu narut lopullisesti, niin kai se on hommattava sit nostovehkeet, tai silputtava se puu klapeiks jo metsässä.

• Dissident kirjoitti:

No jos se on salillakäymisestä kiinni, niin sitpähän surkastun. En saakelisoikoon minä mene sinne. Ja ei mun työ ole raskasta. Mut täällä töissä tulee aikansakulukseen kyykkyhyppelyä ja muuta veryttelyä tehtyä, lisäks liikuskelen aina kuin voin.
        Kyllä on vielä metikössä pölli liikkunut, että ei oo nostureita tarvinnut käytellä, mut sit jos surkastuu narut lopullisesti, niin kai se on hommattava sit nostovehkeet, tai silputtava se puu klapeiks jo metsässä.

Kaikkea raskasta voi tehdä oman kehon painollakin. Leuanvetoja, pistoolikyykkyjä, etunojapunnerruksia, lankutuksia, L-sittejä, käsinseisontapunnerruksia, glute ham raisesia jne... ;) Ei tarvi välttis puntille mennä, jos tietää mitä tekee.

• LinerT.2 kirjoitti:

Kaikkea raskasta voi tehdä oman kehon painollakin. Leuanvetoja, pistoolikyykkyjä, etunojapunnerruksia, lankutuksia, L-sittejä, käsinseisontapunnerruksia, glute ham raisesia jne... ;) Ei tarvi välttis puntille mennä, jos tietää mitä tekee.

No kun mä taluutan koivupöllejä saksien kanssa munia myöten hangessa ja kasaan niitä kärriin pelkkien tukkisaksien kanssa 2-3 kuutiota ja puotan käsin pois, luultavasti tulee käytettyä nenän välirustoakin apuna.
        No en väitä etteikö noi kaikki olis hyviäkin, mutta minua ei vaan kiinnosta, vaikka ne tekis kuinka hyvää.
        Ja tiedän että oot perehtynyt ja tiedät kaikkea terveysvaikutusta.

Lentikö sylki suusta kun luettelit? Heh...

• Dissident kirjoitti:

No kun mä taluutan koivupöllejä saksien kanssa munia myöten hangessa ja kasaan niitä kärriin pelkkien tukkisaksien kanssa 2-3 kuutiota ja puotan käsin pois, luultavasti tulee käytettyä nenän välirustoakin apuna.
        No en väitä etteikö noi kaikki olis hyviäkin, mutta minua ei vaan kiinnosta, vaikka ne tekis kuinka hyvää.
        Ja tiedän että oot perehtynyt ja tiedät kaikkea terveysvaikutusta.

Lentikö sylki suusta kun luettelit? Heh...

Pässi. Just siksi sun täytyy pitää huolta lihaskunnostasi, kun revit niitten pöllien kanssa. Ja siksi, että lopun aikaa istut töissä.

Ei tuossa lentäny sylki... Mutta parin raudannostajan kanssa kirottiin taas urheiluvaatteita, joita ei ole suunniteltu urheilijoiden vartaloille. Jos tavallisen paidan voi tällainenkin hulk ostaa kokoa M tai 38, urheiluvaatteissa se koko on L tai XL tai 46 jos on hihat. Ihan vaan siksi, että mahtuu TISSIEN kohdalta, muualta sitten lepattaa ja mahtuis vaikka kaksosia odottamaan. Ai minkä tissien? Niinpä...

• LinerT.2 kirjoitti:

Pässi. Just siksi sun täytyy pitää huolta lihaskunnostasi, kun revit niitten pöllien kanssa. Ja siksi, että lopun aikaa istut töissä.

Ei tuossa lentäny sylki... Mutta parin raudannostajan kanssa kirottiin taas urheiluvaatteita, joita ei ole suunniteltu urheilijoiden vartaloille. Jos tavallisen paidan voi tällainenkin hulk ostaa kokoa M tai 38, urheiluvaatteissa se koko on L tai XL tai 46 jos on hihat. Ihan vaan siksi, että mahtuu TISSIEN kohdalta, muualta sitten lepattaa ja mahtuis vaikka kaksosia odottamaan. Ai minkä tissien? Niinpä...

Hei. Kirjoittelet susisuon asukille. Mitä muuta odotat? Revin pöllit kyytiin vaikka ois vasen para pohkeen kaverina. Vedän tuvilla jesarilla takas ja painun takas mettään...per...le!

No urheilevilla naisilla rasvaprosentti putoaa. Tisut kärsii katoa, mut minkäs sille voi?
        No mä en rytkyistä paineita ota. Tai otanpas... mä en löydä mistään tavallisia boksereita. Aina on joku ihme kuosi. Tai sit jotkut sporttibokserit...ei. mä haluun, että pikkudissentit saa olla missä tykkää. Kohta talsin kangaskauppaan, ostan kangasta, viskaan lempibokserit päälle ja piirrän ääriviivat. Kaivan Ewan ja ompelen kaksi piirrosta yhteen. Tulee mieleset. Hympfh!

• Dissident kirjoitti:

Hei. Kirjoittelet susisuon asukille. Mitä muuta odotat? Revin pöllit kyytiin vaikka ois vasen para pohkeen kaverina. Vedän tuvilla jesarilla takas ja painun takas mettään...per...le!

No urheilevilla naisilla rasvaprosentti putoaa. Tisut kärsii katoa, mut minkäs sille voi?
        No mä en rytkyistä paineita ota. Tai otanpas... mä en löydä mistään tavallisia boksereita. Aina on joku ihme kuosi. Tai sit jotkut sporttibokserit...ei. mä haluun, että pikkudissentit saa olla missä tykkää. Kohta talsin kangaskauppaan, ostan kangasta, viskaan lempibokserit päälle ja piirrän ääriviivat. Kaivan Ewan ja ompelen kaksi piirrosta yhteen. Tulee mieleset. Hympfh!

Sulle vinkki karvanpoistoon:

http://www.is.fi/mystyle/art-2000005327886.html

Olen ihan tyytyväinen tisseihini. Eivät ole kovin pahasti tiellä, ainakaan suurimman osan aikaa. Eikä mun rasvaprosentillekaan ole kauheesti mitään tapahtunut, olen ollut aina vähärasvainen. Nykyään taitaa olla enemmänkin rasvaa kuin ennen.

Asut siis niillä seuduilla, joilla kuollaan nuorena. Eihän ne tilastot muuten säily sellaisina, jollei niitä määrätietoistesti pidetä sellaisina. ;)

• LinerT.2 kirjoitti:

Olen ihan tyytyväinen tisseihini. Eivät ole kovin pahasti tiellä, ainakaan suurimman osan aikaa. Eikä mun rasvaprosentillekaan ole kauheesti mitään tapahtunut, olen ollut aina vähärasvainen. Nykyään taitaa olla enemmänkin rasvaa kuin ennen.

Asut siis niillä seuduilla, joilla kuollaan nuorena. Eihän ne tilastot muuten säily sellaisina, jollei niitä määrätietoistesti pidetä sellaisina. ;)

Ai jesarilla. No mikäs siinä...

Hyvä. Etutötteröt on juuri oikeenkokoiset, kun ne itselleen on sopivat.

No mun elinikään enemmän varmaan vaikuttas tupakanpolton lopettaminen. Mut tässä aloinkin miettimään, että mulla ois aika kääntää tehtäväkirjasta sivua. Tuossa zönkön kaa funtsittiin, että jokaisella on oma tie järjestellä asioita nupissaan...sieltähän ne kaikki lähtee. Ja tässä ois kaikenlaista suunnitelmaa. Ei tässä mihkään salille kerkeiskään.

• Dissident kirjoitti:

Ai jesarilla. No mikäs siinä...

Hyvä. Etutötteröt on juuri oikeenkokoiset, kun ne itselleen on sopivat.

No mun elinikään enemmän varmaan vaikuttas tupakanpolton lopettaminen. Mut tässä aloinkin miettimään, että mulla ois aika kääntää tehtäväkirjasta sivua. Tuossa zönkön kaa funtsittiin, että jokaisella on oma tie järjestellä asioita nupissaan...sieltähän ne kaikki lähtee. Ja tässä ois kaikenlaista suunnitelmaa. Ei tässä mihkään salille kerkeiskään.

Joo, aikaa on siihen mihin sitä haluaa laittaa. Yksikin tuttu on pienten lasten äiti, eikä sen vuoksi ehdi yhtään liikkumaan, lasten kanssa menee kaikki aika. Sitten kun lapset vähän kasvaa, niin suunnitelmissa on katsoa enemmän terveyden perään. Aikaa löytyi hyvin pian kuitenkin töihin menoon, samaan aikaan opiskeluun, muiden uusien harrastusten aloittamiseen, rakennusprojektiin, leipomiseen (ja leivonnaisten huolelliseen syömiseen, jos nyt vähän ilkeilen) ja monen tunnin puhelimessa pälättämiseen/pvä :) Kaikilla on oma tärkeysjärjestyksensä ja pitää ollakin, ei siihen ole muilla puuttumista. Tekosyyt vaan ärsyttää, mietin että valehteeleko se mulle tarkoituksella vai eikö oikeasti tajua mitä tekee. Ehkä hän vaan haluaa uskoa siihen.

No nyt se on sitten monipuolisesti elintapasairas. Mutta oikein kiva tyyppi, ei siinä mitään.

• LinerT.2 kirjoitti:

Joo, aikaa on siihen mihin sitä haluaa laittaa. Yksikin tuttu on pienten lasten äiti, eikä sen vuoksi ehdi yhtään liikkumaan, lasten kanssa menee kaikki aika. Sitten kun lapset vähän kasvaa, niin suunnitelmissa on katsoa enemmän terveyden perään. Aikaa löytyi hyvin pian kuitenkin töihin menoon, samaan aikaan opiskeluun, muiden uusien harrastusten aloittamiseen, rakennusprojektiin, leipomiseen (ja leivonnaisten huolelliseen syömiseen, jos nyt vähän ilkeilen) ja monen tunnin puhelimessa pälättämiseen/pvä :) Kaikilla on oma tärkeysjärjestyksensä ja pitää ollakin, ei siihen ole muilla puuttumista. Tekosyyt vaan ärsyttää, mietin että valehteeleko se mulle tarkoituksella vai eikö oikeasti tajua mitä tekee. Ehkä hän vaan haluaa uskoa siihen.

No nyt se on sitten monipuolisesti elintapasairas. Mutta oikein kiva tyyppi, ei siinä mitään.

Niin. Sitä moni ei yksinkertaisesti tiedä mitä haluaa ja mitä ei...tai moni varmaan haluaisi itselleen säännölliset elämäntavat ja rytmin. Terveen elämän ja hyvä vartalon. Halutaan seksiä. Hauskaa ajanvietettä ja ties mitä. Mutta ei ne tupsahda tulla siitä vaan.

Minusta kaikki mistä tykkään ja mistä pidän sopii mulle. En oo ihmistyyppi joka vois alkaa jostain väkisin tykkäämään. Mutta toi mun heitto, ettei aikaa ois salille oli vähän vitsi. Sehän ois selkeä. Vaikka joka toinen päivä yksi tunti...tai jotain. Sen vois rajata...mut ei minusta vaan ole sellaiseen.

Ehkä sen sun kaverinkin pitäis pohtia, että mitä se sillä salilla oikein haluaa saavuttaa? Esimerkiksi sulle toi on se elämän juttu selkeesti ja haluat jakaa sen fiiliksen mitä se sulle antaa. Sen aistii tänne asti. Se on hienoa oikeesti.

• Dissident kirjoitti:

Niin. Sitä moni ei yksinkertaisesti tiedä mitä haluaa ja mitä ei...tai moni varmaan haluaisi itselleen säännölliset elämäntavat ja rytmin. Terveen elämän ja hyvä vartalon. Halutaan seksiä. Hauskaa ajanvietettä ja ties mitä. Mutta ei ne tupsahda tulla siitä vaan.

Minusta kaikki mistä tykkään ja mistä pidän sopii mulle. En oo ihmistyyppi joka vois alkaa jostain väkisin tykkäämään. Mutta toi mun heitto, ettei aikaa ois salille oli vähän vitsi. Sehän ois selkeä. Vaikka joka toinen päivä yksi tunti...tai jotain. Sen vois rajata...mut ei minusta vaan ole sellaiseen.

Ehkä sen sun kaverinkin pitäis pohtia, että mitä se sillä salilla oikein haluaa saavuttaa? Esimerkiksi sulle toi on se elämän juttu selkeesti ja haluat jakaa sen fiiliksen mitä se sulle antaa. Sen aistii tänne asti. Se on hienoa oikeesti.

Jos nyt ihan tarkkoja ollaan, mä en käy kuntosalilla. Tai käyn, mutta en tee mitään niillä hilavitkuttimilla kun käyn. Vapaat painot on mun juttu siellä, se ja kokonaisvaltainen kehon hallinta. Kroppaa en muokkaa, ulkonäkö ei kiinnosta mua treenin puolesta pätkän vertaa.

Aina kun lähdetään pelkästään ulkonäön vuoksi liikkumaan, se homma karahtaa. Siinä pitää olla jotain muuta(kin) paloa, että se kantaa.

Minäkin haluaisin tehdä vaikka mitä vielä lisäksi, osaan tehdä käsillänikin mitä vaan, mutta viime aikoina ne on jäänyt. Koko aikaa ei jaksa, kiva olla välillä ihan vaan mitään tekemättä ja rentoutua niin.

• LinerT.2 kirjoitti:

Jos nyt ihan tarkkoja ollaan, mä en käy kuntosalilla. Tai käyn, mutta en tee mitään niillä hilavitkuttimilla kun käyn. Vapaat painot on mun juttu siellä, se ja kokonaisvaltainen kehon hallinta. Kroppaa en muokkaa, ulkonäkö ei kiinnosta mua treenin puolesta pätkän vertaa.

Aina kun lähdetään pelkästään ulkonäön vuoksi liikkumaan, se homma karahtaa. Siinä pitää olla jotain muuta(kin) paloa, että se kantaa.

Minäkin haluaisin tehdä vaikka mitä vielä lisäksi, osaan tehdä käsillänikin mitä vaan, mutta viime aikoina ne on jäänyt. Koko aikaa ei jaksa, kiva olla välillä ihan vaan mitään tekemättä ja rentoutua niin.

Joo, niin mä oon ymmärtänytkin, että käköttimissä et killu tai vääntelehdi.

Ja se intohimo tohon touhuun näkyy, teet sitä kun koet sen tärkeeks. Et tee sitä minkään varsinaisen vuoksi, vaan koska se antaa sulle jotain mitä tarviit.

No mun tekis mieli tehdä jotain isoo taas. Mähän oon rakentanut tänne tontille vaikka sun mitä. Varmaan vähän kipinä iski sieltä kaverin mökiltä. Se ei muuten osannut tehdä kantavaa räystästä. Marmatin sille siitä, mut siinä pas.ahuussissa ei sillä ollut väliä. Ruodelaudotus tulee räystäslaudan päälle. Hympfh..

• Dissident kirjoitti:

Joo, niin mä oon ymmärtänytkin, että käköttimissä et killu tai vääntelehdi.

Ja se intohimo tohon touhuun näkyy, teet sitä kun koet sen tärkeeks. Et tee sitä minkään varsinaisen vuoksi, vaan koska se antaa sulle jotain mitä tarviit.

No mun tekis mieli tehdä jotain isoo taas. Mähän oon rakentanut tänne tontille vaikka sun mitä. Varmaan vähän kipinä iski sieltä kaverin mökiltä. Se ei muuten osannut tehdä kantavaa räystästä. Marmatin sille siitä, mut siinä pas.ahuussissa ei sillä ollut väliä. Ruodelaudotus tulee räystäslaudan päälle. Hympfh..

Älä nyt siitä tonttiasi tukkoon askartele. Vakuutusyhtiö ei korvaa, jos poltat kämppäsi. Sulla muuttuu kyllä päätökset ja suunnitelmat nopeasti ;)

• terveterve-
        LinerT.2 kirjoitti:

Onko tisusi ihanat, niin kuin pujottelija sanoi?

• LinerT.2 kirjoitti:

Älä nyt siitä tonttiasi tukkoon askartele. Vakuutusyhtiö ei korvaa, jos poltat kämppäsi. Sulla muuttuu kyllä päätökset ja suunnitelmat nopeasti ;)

En mä tänne mitään tötteröö enää rakenna, mut pensasaidan vois kuokkia pois ja laittaa lauta-aidan tilalle. Siinä ois ihan askarteluapaskartelua pitkäksaikaa.

Miten niin muuttuu pian? Mä oon myynyt tätä mökkiä 4 kk. Ja ei ees kiinnosta ketään. En mä halua odotella löysässä hirressä tään kämpän kanssa. Ei voi mitään elää tässä kun kokoajan pitää miettiä, että en voi tehdä sitä tai tätä, jos tää menee kaupaks...Sille tulee toppi. Faktat faktoina. Asun nyt tässä ja muutan jotain muuta. Vaikka helppohoitoisemmaks ja viihtysämmäksi tämän.

Tosin nytkin loikoon tässä mun pikkuviidakossa. Riippusänky tai keinu...mikä tää nyt onkaan, on katetulla terassilla jossa kasvaa varjona villiviini. Huikee mesta. Tässä on kiva tuumia syntyjä syviä kuvitteellinen heinänkorsi suussa.

• Ajattelemisen.aihetta

Tyhmä kommentti. Ei se pelkkä punttisali ketään hoikista. Elämäntavoista on kysymys. Joskus myös sairaudesta. Huomioikaa kaikki seikat, jotka johtaa ylipainoon.
      On tiettyjä sairauksia, jotka ei mahdollista edes sitä liikuntaa. Vaikka ei edes söisi lihottavaa ruokaa, lääkkeet ja sairaus ja lähinnä liikkumattomuus lihottaa.

Mutta jollain perusterveellä voi olla vain heikko luonne. Siksi mättää chipsejä ja cokista, olutta ja purilaisia, makeisia, eikä viitsi liikkua tarpeeksi. Tekee näin, vaikka tietää elämäntapansa seuraukset. Kyllä noin alkaa muodottomaksi turvota.
      Pahimmalta tuntuu katsoa ylipainoisia nuoria, tyttöjä ja poikia.
      Joilla olisi terveet jalat liikkua. Miten he kärsivätkään ylipainostaan.

Mitään hyvää ei saa myöskään aikaan nämä läskiksi pilkkaajat. Ylipainoisten itsetunto vain
      laskee haukkumisesta ja syövät lisää suruunsa. Ylipainoisten haukkujat, jotenkin haluavat pilkkaamalla korostaa omaa paremmuuttaan. Ei kannattaisi haukkua, sillä paha saa aina palkkansa. Ylipainosta voi huomauttaa asiallisemminkin.

• 7369

Kuvotuksen syy löytyy peilistä!

Kuntosali ei ole avain painon hallintaan mutta saattaa olla osa elämäntapojen muutosta.

Painoon katsomatta järkevä, johdonmukainen, pitkäjännitteinen salitreeni vaikuttaa siihen miten kukin kilonsa kantaa. Minun silmiini kokonaishahmo ratkaiseen.
      Positiivinen, terveen itsevarma, jäntevä olemus, riippumatta laardimäärästä!

Käyttämälläni salilla kuntoileva mummoliiga kuuluu tuohon ryhmään.
      Nuoret naiset odottanevat helppoja pikavoittoja ja useat herpaantuvat muutaman viikon jälkeen.

• Hehhehee

Ai ku sinua kuvottaa kaikkien pitäis lähteä salille 😂 Jestas mikä ahdasmielisyys 😂

• fathater

Sali ei ole välttämättömyys, mutta kaikkien pitäisi liikkua säännöllisesti ja päivittäin. Pitäisi myös oppia kokkaamaan ruokaa ja syömään terveellisesti. Läskit ovat suuri menoero yhteiskunnalle.

• fathater kirjoitti:

Sali ei ole välttämättömyys, mutta kaikkien pitäisi liikkua säännöllisesti ja päivittäin. Pitäisi myös oppia kokkaamaan ruokaa ja syömään terveellisesti. Läskit ovat suuri menoero yhteiskunnalle.

Yksi läski on varmasti pienempi menoerä yhteiskunnalle kuin yksi ätmi.

• Jokujostaki
        fathater kirjoitti:

Mitä se sulle kuuluu ? Jos joku tykkää olla pyöreä? Minä esimerkiksi. En antais grammaanikaan pois! Liikun kylläkin, mutt ylläpidän itseäni itselleni sopivaksi. Sun kannattaa jopa peiliin katsomisen sijaan kääntyä siihen sisäiseen maailmaasi. Siellä ku näyttää olevan jokin ongelma.

• kökkö123
        Jokujostaki kirjoitti:

Mitä se sulle kuuluu ? Jos joku tykkää olla pyöreä? Minä esimerkiksi. En antais grammaanikaan pois! Liikun kylläkin, mutt ylläpidän itseäni itselleni sopivaksi. Sun kannattaa jopa peiliin katsomisen sijaan kääntyä siihen sisäiseen maailmaasi. Siellä ku näyttää olevan jokin ongelma.

Kyllähän se vähän kuuluu muillekin, kun lihavat sairastuvat suuremmalla todennäköisyydellä kuin normaalipainoiset ja veronmaksajat maksavat tämän lystin. Busseissa ja lentokoneissa vievät kahden ihmisen tilan. Lihavat pariskunnat yleensä myös tartuttavat huonot elämäntavat lapsiinsa.

Myös tupakointi ja liiallinen alkoholin käyttäminen ovat haitallisia muille ihmisille.

P.S. Ei pitäisi puhua "pyöreydestä", koska se on 95% tapauksissa vaan ylipainoa ja läskiä. Silloin ei ole mitään naisellista pyöreyttä vaan keho muistuttaa enemmän perunasäkkiä.

• lihavihatipunen
        kökkö123 kirjoitti:

Kyllähän se vähän kuuluu muillekin, kun lihavat sairastuvat suuremmalla todennäköisyydellä kuin normaalipainoiset ja veronmaksajat maksavat tämän lystin. Busseissa ja lentokoneissa vievät kahden ihmisen tilan. Lihavat pariskunnat yleensä myös tartuttavat huonot elämäntavat lapsiinsa.

Myös tupakointi ja liiallinen alkoholin käyttäminen ovat haitallisia muille ihmisille.

P.S. Ei pitäisi puhua "pyöreydestä", koska se on 95% tapauksissa vaan ylipainoa ja läskiä. Silloin ei ole mitään naisellista pyöreyttä vaan keho muistuttaa enemmän perunasäkkiä.

Minä olen lihava veronmaksaja. Pitäähän mun saada jotain vastinetta maksamilleni veroille.

• hyvähyvä111
        lihavihatipunen kirjoitti:

Minä olen lihava veronmaksaja. Pitäähän mun saada jotain vastinetta maksamilleni veroille.

Sittenhän voit maksaa suoraan omasta pussista itseaiheuttamasi sairaudet? Kaikki voittavat!

• lihavihatipunen
        hyvähyvä111 kirjoitti:

Sittenhän voit maksaa suoraan omasta pussista itseaiheuttamasi sairaudet? Kaikki voittavat!

Omasta pussista olenkin yleensä mahdolliset lääkärikäyntini maksanut. Lapsena olen kyllä rasittanut jukkista terveydenhuoltoa paljon enemmän kuin aikuisena eikä johtunut lihavuudesta.

• Espanjanaurinkoa
        hyvähyvä111 kirjoitti:

Tiedätkö, että stressi on vaarallisempaa kuin lihavuus ja lihavuus aiheuttaa stressiä? Sun kannattaa ryhtyä vaikka joksikin tyyneyden guruksi niin maailma paranisi sun kautta. Upsss... Et voi olla tyyneyden guru koska niitä ei koskaan vituttaa 😂

• JärkiPäähän777

Paras tapa laihduttaa on viikon tai parin viikon vesidieetti. Kyllä prkl laardit saa kyytiä kaikilla!

• TotuudenTorvinen

Punttisali ei muuten ole kauhean tehokas tapa laihduttaa liikunnalla. Parhaiten rasvaa polttavat melko matalan intensiteetin pitkäkestoiset liikuntasuoritukset. Ei siis kuitenkaan mikään hidas kävelyn löntystely puolen tunnin ajan vaan esim. tunnin kohtuuvauhtinen juoksu tai parin tunnin reipas pyöräily.

• Vesijuoksu ja yli 45 min reipas kävely (hengästyttää, hikoiluttaa) on parhaita ylipainoiselle alkuun (ja ihan alkuun vielä lyhempiä aikoja). Ei todellakaan kannata lähteä rikkomaan itseään juoksulla, jos sitä ei ole ennenkään harrastanut. Pyöräily taas on ihan yhtä tyhjän kanssa, jollet ole jo pitkän linjan harrastaja siinäkin lajissa.

Liikunnalla ei tavallinen pulliainen laihdu juuri yhtään, mutta se tukee laihtumista muiden terveellisten elämäntapojen kanssa. Nopea esimerkki, vesijuoksu kuluttaa tunnissa n. 600 kcal, jos juokset etkä kävele. Kilo läskiä on n. 7000-9000 kcal. Aika monta tuntia saat vesijuosta kilon rasvanpoistoon. 15 tuntia. Pelkällä liikunnalla voi saada ehkä kilon läskiä pois puolessatoista kuukaudessa. Asia ei tokikaan ole ihan noin yksinkertainen, mutta jätän nyt muut aineenvaihdutavaikutukset ja lihasten kuluttamiset pois.

Ai niin, ja kahdella pullealla voileivällä tunnin vesijuoksun kalorit on taas täytetty...

• Ehkä sille oikeasti läskille kuitenkin on turvallisempaa löntystellä kuin juosta niin että polvet sanoo poks. Ne painothan kulkee mukana aina ihan automaattisesti, joten ainakin jalat saa treeniä kunhan liikkuu jalan.

Vaikka en erityisemmin sykemittarista perustakaan, niin koskaan kuntoilemattomalle se voi olla oiva kapistus hahmottamaan erilaisten tuntemusten ja sykkeenä näkyvän rasituksen yhteyttä.

• TotuudenTorvinen
        LinerT.2 kirjoitti:

Vesijuoksu ja yli 45 min reipas kävely (hengästyttää, hikoiluttaa) on parhaita ylipainoiselle alkuun (ja ihan alkuun vielä lyhempiä aikoja). Ei todellakaan kannata lähteä rikkomaan itseään juoksulla, jos sitä ei ole ennenkään harrastanut. Pyöräily taas on ihan yhtä tyhjän kanssa, jollet ole jo pitkän linjan harrastaja siinäkin lajissa.

Liikunnalla ei tavallinen pulliainen laihdu juuri yhtään, mutta se tukee laihtumista muiden terveellisten elämäntapojen kanssa. Nopea esimerkki, vesijuoksu kuluttaa tunnissa n. 600 kcal, jos juokset etkä kävele. Kilo läskiä on n. 7000-9000 kcal. Aika monta tuntia saat vesijuosta kilon rasvanpoistoon. 15 tuntia. Pelkällä liikunnalla voi saada ehkä kilon läskiä pois puolessatoista kuukaudessa. Asia ei tokikaan ole ihan noin yksinkertainen, mutta jätän nyt muut aineenvaihdutavaikutukset ja lihasten kuluttamiset pois.

Ai niin, ja kahdella pullealla voileivällä tunnin vesijuoksun kalorit on taas täytetty...

"Ei todellakaan kannata lähteä rikkomaan itseään juoksulla, jos sitä ei ole ennenkään harrastanut. "

Ei tietenkään heti alkuun. Jos liikkuu sykemittarin mukaan PK-alueella, ei heikkokuntoinen aluksi edes juuri voi juosta. Kuunnon noustessa juostaan aina isompi ja isompi osa lenkistä.

"Pyöräily taas on ihan yhtä tyhjän kanssa, jollet ole jo pitkän linjan harrastaja siinäkin lajissa."

Päinvastoin. Varsinkin ylipainoiselle se on polviystävällinen liikuntamuoto jossa on helppo tehdä melko matalasykkeisiä mutta pitkiä harjoituksia ollen samalla raittiissa ulkoilmassa. Kun vauhti on sopiva, tottumatonkin jaksaa pyöräillä esim. kahden tunnin lenkin. Harvassa muussa lajissa pääsee noin pitkiin suorituksiin jo heti alkuun.

• TotuudenTorvinen kirjoitti:

"Ei todellakaan kannata lähteä rikkomaan itseään juoksulla, jos sitä ei ole ennenkään harrastanut. "

Ei tietenkään heti alkuun. Jos liikkuu sykemittarin mukaan PK-alueella, ei heikkokuntoinen aluksi edes juuri voi juosta. Kuunnon noustessa juostaan aina isompi ja isompi osa lenkistä.

"Pyöräily taas on ihan yhtä tyhjän kanssa, jollet ole jo pitkän linjan harrastaja siinäkin lajissa."

Päinvastoin. Varsinkin ylipainoiselle se on polviystävällinen liikuntamuoto jossa on helppo tehdä melko matalasykkeisiä mutta pitkiä harjoituksia ollen samalla raittiissa ulkoilmassa. Kun vauhti on sopiva, tottumatonkin jaksaa pyöräillä esim. kahden tunnin lenkin. Harvassa muussa lajissa pääsee noin pitkiin suorituksiin jo heti alkuun.

"Kun vauhti on sopiva, tottumatonkin jaksaa pyöräillä esim. kahden tunnin lenkin. Harvassa muussa lajissa pääsee noin pitkiin suorituksiin jo heti alkuun."

Eihän tuossa ole mitään järkeä. Tottumatonkin voi pyöräillä vaikka koko päivän, mutta kellä sellaiseen on aikaa ja halua monta kertaa viikossa. Eikä siitä ole kuin haittaa, rasitusvammoja vaan saa tuollaisesta yksipuolisesta vemputtamisesta.

Ylipainoiselle aloittelijalle en suosittelis juoksua ollenkaan. Paikat ei kestä. Sit vasta, kun paino on jo pudonnut tarpeeksi.

• TotuudenTorvinen
        LinerT.2 kirjoitti:

"Kun vauhti on sopiva, tottumatonkin jaksaa pyöräillä esim. kahden tunnin lenkin. Harvassa muussa lajissa pääsee noin pitkiin suorituksiin jo heti alkuun."

Eihän tuossa ole mitään järkeä. Tottumatonkin voi pyöräillä vaikka koko päivän, mutta kellä sellaiseen on aikaa ja halua monta kertaa viikossa. Eikä siitä ole kuin haittaa, rasitusvammoja vaan saa tuollaisesta yksipuolisesta vemputtamisesta.

Ylipainoiselle aloittelijalle en suosittelis juoksua ollenkaan. Paikat ei kestä. Sit vasta, kun paino on jo pudonnut tarpeeksi.

"Eihän tuossa ole mitään järkeä."

Siinä on nimenomaan järkeä. Pitkä matalasykkeinen liikunta on nimenomaan todistetusti tehokkain rasvanpolttaja. Jokainen hyvä sykemittari kertoo sinulle poltetun rasvan määrän suhteessa kokonaiskalorikulutukseen ja juuri tällaisessa liikunnassa prosentti on suurin.

"Tottumatonkin voi pyöräillä vaikka koko päivän, mutta kellä sellaiseen on aikaa ja halua monta kertaa viikossa."

Ei kukaan olekaan väittänyt että laihtumiseen olisi oikotietä. Tehokas laihtuminen liikunnalla vaatii lukuisten tuntien käyttämistä liikuntaan viikossa. Niin se vain nyt on. Tämä on vain vähän unohtunut nykyisenä kuntosalikulttuurin aikana jossa tuloksia pitäisi saavuttaa käyttämättä paljon aikaa.

"Eikä siitä ole kuin haittaa, rasitusvammoja vaan saa tuollaisesta yksipuolisesta vemputtamisesta."

Pyöräily ei juurikaan aiheita rasitusvammoja koska kuormitus nivelille ei ole suuri toisin kuin monissa muissa lajeissa.

"Ylipainoiselle aloittelijalle en suosittelis juoksua ollenkaan. Paikat ei kestä. Sit vasta, kun paino on jo pudonnut tarpeeksi."

Juurihan kerroin että käytännössä aluksi homma menee reippaaksi kävelyksi ja muuttuu juoksuksi vasta vähitellen ajan kuluessa. Ja tässäkin tärkeää on jälleen harjoituksen riittävä kesto, ei vauhti jonka pitää olla sykkeen mukaan valittu.

• TotuudenTorvinen kirjoitti:

"Eihän tuossa ole mitään järkeä."

Siinä on nimenomaan järkeä. Pitkä matalasykkeinen liikunta on nimenomaan todistetusti tehokkain rasvanpolttaja. Jokainen hyvä sykemittari kertoo sinulle poltetun rasvan määrän suhteessa kokonaiskalorikulutukseen ja juuri tällaisessa liikunnassa prosentti on suurin.

"Tottumatonkin voi pyöräillä vaikka koko päivän, mutta kellä sellaiseen on aikaa ja halua monta kertaa viikossa."

Ei kukaan olekaan väittänyt että laihtumiseen olisi oikotietä. Tehokas laihtuminen liikunnalla vaatii lukuisten tuntien käyttämistä liikuntaan viikossa. Niin se vain nyt on. Tämä on vain vähän unohtunut nykyisenä kuntosalikulttuurin aikana jossa tuloksia pitäisi saavuttaa käyttämättä paljon aikaa.

"Eikä siitä ole kuin haittaa, rasitusvammoja vaan saa tuollaisesta yksipuolisesta vemputtamisesta."

Pyöräily ei juurikaan aiheita rasitusvammoja koska kuormitus nivelille ei ole suuri toisin kuin monissa muissa lajeissa.

"Ylipainoiselle aloittelijalle en suosittelis juoksua ollenkaan. Paikat ei kestä. Sit vasta, kun paino on jo pudonnut tarpeeksi."

Juurihan kerroin että käytännössä aluksi homma menee reippaaksi kävelyksi ja muuttuu juoksuksi vasta vähitellen ajan kuluessa. Ja tässäkin tärkeää on jälleen harjoituksen riittävä kesto, ei vauhti jonka pitää olla sykkeen mukaan valittu.

Okei, en heti huomannut että oot trolli :)

Mutta kirjoitan nyt silti vielä, ettei liikunnalla laihdu, vaan syömällä.

"Juurihan kerroin että käytännössä aluksi homma menee reippaaksi kävelyksi ja muuttuu juoksuksi vasta vähitellen ajan kuluessa."

Ei. Edelleenkään juoksulla ei laihduteta.

• LinerT.2 kirjoitti:

"Juurihan kerroin että käytännössä aluksi homma menee reippaaksi kävelyksi ja muuttuu juoksuksi vasta vähitellen ajan kuluessa."

Esim. pääkaupunkiseudulla keskimääräinen työmatka etenee noin nopeudella 20 km/h. Jos ajaa vaikkapa nuo matkat fillarilla istumisen sijasta tunnin päivässä, niin jos päivässä palaa edes 200 kcal enemmän niin vuodessa se on jo 50 000 kcal. Aika monta voipakettia. Sulaako läskiä vai säästääkö keho tuon energian jostain muualta?

• TotuudenTorvinen
        LinerT.2 kirjoitti:

"Mutta kirjoitan nyt silti vielä, ettei liikunnalla laihdu, vaan syömällä."

No toki jos syö niin paljon että runsaskaan liikunta ei nosta kalorikulutusta yli syötyjen kalorien niin ei silloin tietenkään lahdu. Mutta jos syö sen mukaan mitä ihminen normaalisti päivässä kuluttaa ja liikkuu runsaasti sen päälle, laihtuu varmasti.
        Olen itse ollut aina normaalipainon rajoissa mutta silloin kun olen harrastanut reilusti liikuntaa (n. 6-7h/viikko) painoa on normipainostakin lähtenyt helposti viitisen kiloa jolloin olen ollut varsin timmissä kunnossa. Syöminen on siis pysynyt samana kuin aikaisemmin mutta liikunta on lisääntynyt. Minä ainakin syön paljon mieluummin normimäärän ja hoidan laihduttamisen liikunnalla kuin olen jollain jatkuvaa punnitsemista ja hirveää suunnittelua vaativalla dietillä.

• Sayanorafuckers
        LinerT.2 kirjoitti:

Vesijuoksu ja yli 45 min reipas kävely (hengästyttää, hikoiluttaa) on parhaita ylipainoiselle alkuun (ja ihan alkuun vielä lyhempiä aikoja). Ei todellakaan kannata lähteä rikkomaan itseään juoksulla, jos sitä ei ole ennenkään harrastanut. Pyöräily taas on ihan yhtä tyhjän kanssa, jollet ole jo pitkän linjan harrastaja siinäkin lajissa.

Eikä se nyt noin yksinkertaista ole tosiaankaan. Liikkunut olen koko ikäni, monta vuotta lapsesta saakka tanssiharrastus ja myöhemmin jooga tullut mukaan. Pyöräillyt autoilun sijaan ja kävellyt, juossut. Koskaan en ole elämässäni tarvinnut laihduttaa, aina ollut hoikka likka. En seuraa syömistä tautisen tarkasti, en jaksaisi sellaista, en tahdo olla mikään kuivan kesän orava, minulle on pienestä jo opetettu järkevän ruokavalion merkitys. Ei hitto, en jaksa lähteä näihin himopuputtajien vääntöön. Soonmoro

• Rumajalihavajuoppo

Mitä siinä käsket ja komentelet, et ole palkanmaksajani, et pomoni, et työhönottajakaan. Silmäsi ilot saat sieltä kuntosalilta.

• Totuuss

Lopetin punttisalilla käyminen jo huhtikuussa. Olen jo löystynyt eli olen läski. Ei ole lihaksia enää missään kohtaan.

• OlenHuomannut

Ei siinä mikään kuntosali auta. Lihakset ja paino vaan kasvavat. Naisella ei ole kauniin näköistä jos on massiiviset ulospäin pullistuvat lihakset. Pitää olla syömättä tai vähentää reilusti ruokaa, niin että kilot tippuvat. Ja lisätä hyötyliikuntaa.

Kyllä monella naisella on hehtaari takapuolet, niin isot ja leveät perseet, että oikein hirvittää. Huh, huh! Eilen ja tänäänkin näin monta kaupungilla ja lenkillä.

Työpaikalla monet naiset, joilla on tukevat ja normaalia suuremmat takapuolet ovat huomattavan laiskoja ja vetämättömiä. Heti, kun tulee mahdollisuus, niin varastavat työpaikan jääkaapista leipää, ja lisäävät päälle paksut levitteet ja makkarat. Varastelevat sellaisia ruokia, jotka eivät ole tarkoitettu heidän syötäviksi, ja syövät niitä ilmaiseksi, vaikka saavat hyvää palkkaa. Siinä he menettävät terveytensä ja pilaavat vartalonsa. Istuvat ja juoruavat pehmeällä tuolilla, heti kun saavat siihen tilaisuuden.

Miksiköhän toisilla naisilla vaan takapuolet kiinteytyvät ja muuttuvat paremman mallisiksi päivä päivältä, kun toisilla paksut läskimakkarat vatsan ympärillä paksunevat entisestään ja ihrat perseen ympärillä lisääntyvät. Se johtuu juuri siitä, että toiset eivät istu päivän aikana paljon, vaan tekevät ahkerammin töitä, ja toiset istuvat syömässä ja juoruamassa pitkin päivää.

• OlenHuomannut

Ja sama pätee myös miehiin. Olen nähnyt, kuinka jotkut miehet tekevät samaa, ja heidän vartalonsa on todella leveä ja paksu. Sivustapäin katsottuna leveä ja yhtä paksu ylhäältä alas ja samoin edestä. Heti kun saavat tilaisuuden, niin iskevät perseensä tuoliin ja lappaavat lusikalla suuhunsa sellaista ruokaa, mistä he eivät penniäkään maksa, vaan varastelevat jollain tekosyyllä toisten ihmisten maksamia ruokia. Tekevät tämän monta kertaa työpäivän aikana, ja monta kertaa illalla. Ja rumia ovat. Perussuomalaisia juntteja.

• Ja paskulit, mä meen nukkumaan ja otan vattan kainaloon! Muista laittaa itelles tippaa tippumaan, jos kovinkin kuvottaa ettei kuivumaan pääse...öitä.🙂

• PalstaTrolli

Sammuta makuuhuoneen valot.

• lihavihatipunen

Voin mä mennä. Tai siis tulla sinne salille missä sinä käyt. Koska ilmeisesti sinua ei kuvota läski nainen punttisalilla vaikka muuten kuvottaa.

Minua muuten kuvottaa miehet, jotka eivät osaa kirjoittaa. Jos et ole syntymäsuomalainen, saat ehkä anteeksi.

• näinons

Samaa vois kysyä Teiltä miehiltä? Vyötärön yläpuolella pullea maha tai sit vastaavasti väljästi roikkuvat läskit. Älkää arvostelko meitä naisia, kun ette ole kummosia itsekään. Jos joskus kohdalle sattuu hoikka mies, niin yleisesti ottaen ne ovat joko ulkomaalaisia tai sitten hyvin hoidettuja ukkomiehiä. Vapaat SYÖVÄT itsensä läskiksi. Niillä ei oo muuta tekemistä kuin sohvaperunalöhöily kera oluen ja makkaran.

• Kaunis-Nainen

Lihavat miehet on seksikkäitä.

• Mulla taas ei sinkkuna ole muuta tekemistä kuin käydä salilla tai juoksemassa.
        Mutta voin myöntää että ostan vain yhden ruokailukerran ruuat kerralla, syön muuten kaikki kerralla jos ostan enemmän.

• JooHetiMenen

jos keksitään läskeille omat salit. Jaksa mennä sinne äheltämään bodareiden ja fittnesharrastajien kanssa.

• Stressityö

En mää jaksa ja ei se salilla käyminen ilmasta ole. Mun pitäis saada stressiä vähemmäksi ja vetää enempi unta palloon, nyt stressimomentti hipoo taivaita ja unirytmikin ihan hanurista. Ehkä jossain vaiheessa kun on enempi omaa aikaa jaksan panostaa itseeni ja saada elämänrytmiä tasapainoon, niin laihtuu helpommin. No, jos stressaan samaan tahtiin vielä vuoden pari putkeen, niin onpahan yks läski pois maailmaa pilaamasta. Eikä muutenkaan ole aikaa missään punttisalilla kulkea, kuka silloin katsois muistisairaan omaiseni perään.

• .. Toi on jo PuoliVoittoa, että Tiedostaa nämä asiat.. Siis Stressin ja Riittämättömän Levon&Unen Aiheuttamat huonot asiat, sekä Tunnistaa näiden vaikutuksen Itsessään.. ;P

.. Ja jooh, ei saa/saisi myöskään ottaa Stressiä "ItseensäPanostamisesta".. Hiljaksiin alkuun ja Itseään kuunnellen, niin löydät ne asiat mistä tykkäät, nautit jne.. Ja Mitkä Sopii Just Sulle.. ;P

.. Hyviä Unia ja LepoHetkiä, sekä Stressittömyyttä.. Toivottaa Sulle Hän.. =)

• Salilla käyminen ei ole ilmaista, mutta kun siitä joutuu jotain maksamaan on siellä myös pakko käydä koko rahan edestä. Joskus kun pääsi salille työantajan piikkiin, niin ei siellä tullut juurikaan käytyä.

• vm43
        wlfwd kirjoitti:

Salilla käyminen ei ole ilmaista, mutta kun siitä joutuu jotain maksamaan on siellä myös pakko käydä koko rahan edestä. Joskus kun pääsi salille työantajan piikkiin, niin ei siellä tullut juurikaan käytyä.

Kaupallisen salin päiväaikakortti vuodeksi 390€.
        Oman seuran vuosijäsenyys 20€. Sali on riittävästi varusteltu mutta ei niin hieno kuin kaupallinen.
        Noiden väliin sopii muutamia muita.

Käyn itse kaupallisella ja maksan aina vuosikortin kerralla etukäteen joten onhan siellä käytävä6krt/vko vaatii rytmityksen ja vaihtelun suunnittelua, ettei mene överiksi.
        Muutama löysäilyjakso mahtuu vuoteen. 2 x 6 viikkoa ja 3 x 2 viikkoa.

• Kooolta

Oikein, kuntosalilta tulin ja kyllä 1,35min. kunnon treenit tekee hyvä olon, väsynyt mutta hyvän olon...

-K- 🍃🍃🍃

• vm43

Toimii paremmin miehillä kuin naisilla.

Tehokkain vaikutus on välillinen. Lisääntynyt lihasmassa lisää lepokulutusta mutta naisten lihaksen hankkiminen on kiloissa mitattuna vähäisempää kuin miesten.

Varsinaisen suoritusajan kulutuksen lisäys on suhteellisen vähäinen.
      Olen sanonut, että kuka pystyy liikkumaan niin paljon ja tehokkaasti, että sillä on oleellista vaikutusta kehon painoon, EI OLE YLIPAINOINEN vaan ongelma on pikemminkin riittävä energian saanti.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      269
      4921
    2. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      89
      3404
    3. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      42
      3308
    4. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      50
      2599
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      45
      1817
    6. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      97
      1630
    7. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      97
      1428
    8. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      13
      1295
    9. PS uusimman gallupin rakettimainen nousija

https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden
      Maailman menoa
      144
      1035
    10. Tekiskö nainen mieli tavata...

Viikonloppuna ja...?
      Ikävä
      70
      1027
    Aihe