Harrastin seksiä baaristatulon jälkeen tuntemattoman naikkosen kanssa. Ei siinä tullu hirveesti mieleen kysyä että onko kyseisellä naikkosella seksitauteja. No sitten tohinan jälkeen aloin tuntea outoa kutittelua alapäässäni ja aluksi luulin sitä vain elohiireksi mutta parin viikon päästä kävin lääkärillä kun kirveli niin perkeleesti jortikkaan niin samalla selvisi että minulla on klamydia. Onko muilla samanlaisia kokemuksia että yhden yön jutulla on ollut kauaskantoisempia seurauksia?
Sain klamydian
1
144
Vastaukset
- 786532
En harrasta seksiä tuntemattomien kanssa, joten eipä ole sattunut moista.
Klamydia voi olla oireeton, mutta sitä voi silloinkin tartuttaa eteenpäin. Hoitamattomana se voi johtaa monenlaiseen ikävään. Jos olet herrasmies ja sinulla on joku keino saada yhteys tähän naiseen, ilmoitat hänelle saamastasi taudista. Olet kuitenkin ilmeisen varma, että tauti on juuri häneltä peräisin, eikä ollut sinulla oireettomana tähän asti? Vaikka samapa se kuka on tartuttanut kenet, asianosaisia on silti infottava. Jos taas paljastuu, että nainen on tiennyt tartunnastaan ja harrastanut kanssasi suojaamatonta seksiä siitä huolimatta, voit sitten miettiä jatkoa. Onhan näistä oikeusjuttujakin tehty.
Vaan se minua silti vielä ihmetyttää, miten joku harrastaa tuntemattoman kanssa suojaamatonta seksiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod223874- 162795
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3862107Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391909- 271791
- 311677
- 321619
- 141307
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai681220- 121151