Minut on hylätty hiljaisuuteen. Olo on surullinen, itkettää.
Hiljaisuuteen hylätty
7
770
Vastaukset
- voimia
Kuka sinut on hylännyt?Oliko se avioero.Kannattaa työstää tilannetta entisen kumppanin kanssa.Se auttaa molempia.
- Samoinkäynyt
Hiljaisuuteen hylkääminen tuntuu todella pahalta. Tsemppiä❤️!
- samassatilanteessa
Pahinta ja loukkaavinta mitä kumppanilleen voi tehdä on pitää häntä niin mitättömänä että eron hetkellä ei viitsi esimerkiksi selittää miksi siihen tilanteeseen jouduttiin vaan antaa hylätyn painiskella synkkyydessä ja ehkä jopa syyttää itseään tapahtuneesta.Muuta en osaa sanoa kuin voimia sinulle.
Minulla samanlainen tilanne, mies pettänyt monta kuukautta, mutta valehtelee ettei muka ole ketään toista, nyt erossa minun sydän särkynyt ettei voi sanoin kuvata :(
Älä sure. Tietenkin on kauheaa ymmärtää, millaisen ihmisen kanssa sitä aikaa viettää ja millaista ihmistä rakastaa. Et kuitenkaan omista ketään. Etkä voi. Jos ihminen tietää, että uskollisuus on sulle tärkeää ja tekee sen silti, hän ei ole sun arvoinen. Älä haaskaa aikaa tuollaiseen. Maailmassa on ihan varmasti hyvä ja uskollinen mies sinulle. Voimahali ♥️
- onneamatkalle
heleena5 kirjoitti:
Missähän se sitten piileksii, en ole vielä löytänyt hyvää ja uskollista miestä :)
Voi ihme teitä sisaret. Unohtakaa uskolliset miehet, niitä on vain saduissa ja herttasarjoissa. Tärkeintä on, että rakastatte itseänne sellaisena kuin olette kaikkine vikoine päivineen, sillä kukaan ei ole enkeli, vaikka niin haluaisi jollekin uskotella. Jos teillä on lapsia, niin tärkeintä on antaa heille niin hyvät eväät elämään kuin mahdollista, kuunnella ja tukea heitä elämässä, antaa aikaanne heille. Aikaa, ei siis rahaa. Harrastakaa, mitä tekee mieli ja katsokaa maailmaan avoimin silmin järkipäässä ja kriittisesti. Sitten kun olette löytäneet tasapainon omassa itsessänne, voi olla mahdollista, että siitä voi myös nauttia joku kumppani, joka ymmärtää arvonne ja arvokkuutenne ja johon olette tutustuneet vasta, kun olette saaneet itsenne kuntoon. Onni ei löydy toisesta ihmisestä, vaan itsestä ja kun sen on löytänyt, niin voi elää millaisen ihmisen rinnalla tahansa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791756
- 108987
- 94874
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19683- 51655
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann41567Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164523Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä24475Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;193466