Hiljaisuuteen hylätty

Suru_mieli

Minut on hylätty hiljaisuuteen. Olo on surullinen, itkettää.

7

770

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voimia

      Kuka sinut on hylännyt?Oliko se avioero.Kannattaa työstää tilannetta entisen kumppanin kanssa.Se auttaa molempia.

    • Samoinkäynyt

      Hiljaisuuteen hylkääminen tuntuu todella pahalta. Tsemppiä❤️!

    • samassatilanteessa

      Pahinta ja loukkaavinta mitä kumppanilleen voi tehdä on pitää häntä niin mitättömänä että eron hetkellä ei viitsi esimerkiksi selittää miksi siihen tilanteeseen jouduttiin vaan antaa hylätyn painiskella synkkyydessä ja ehkä jopa syyttää itseään tapahtuneesta.Muuta en osaa sanoa kuin voimia sinulle.

    • Minulla samanlainen tilanne, mies pettänyt monta kuukautta, mutta valehtelee ettei muka ole ketään toista, nyt erossa minun sydän särkynyt ettei voi sanoin kuvata :(

      • Älä sure. Tietenkin on kauheaa ymmärtää, millaisen ihmisen kanssa sitä aikaa viettää ja millaista ihmistä rakastaa. Et kuitenkaan omista ketään. Etkä voi. Jos ihminen tietää, että uskollisuus on sulle tärkeää ja tekee sen silti, hän ei ole sun arvoinen. Älä haaskaa aikaa tuollaiseen. Maailmassa on ihan varmasti hyvä ja uskollinen mies sinulle. Voimahali ♥️


      • Missähän se sitten piileksii, en ole vielä löytänyt hyvää ja uskollista miestä :)


      • onneamatkalle
        heleena5 kirjoitti:

        Missähän se sitten piileksii, en ole vielä löytänyt hyvää ja uskollista miestä :)

        Voi ihme teitä sisaret. Unohtakaa uskolliset miehet, niitä on vain saduissa ja herttasarjoissa. Tärkeintä on, että rakastatte itseänne sellaisena kuin olette kaikkine vikoine päivineen, sillä kukaan ei ole enkeli, vaikka niin haluaisi jollekin uskotella. Jos teillä on lapsia, niin tärkeintä on antaa heille niin hyvät eväät elämään kuin mahdollista, kuunnella ja tukea heitä elämässä, antaa aikaanne heille. Aikaa, ei siis rahaa. Harrastakaa, mitä tekee mieli ja katsokaa maailmaan avoimin silmin järkipäässä ja kriittisesti. Sitten kun olette löytäneet tasapainon omassa itsessänne, voi olla mahdollista, että siitä voi myös nauttia joku kumppani, joka ymmärtää arvonne ja arvokkuutenne ja johon olette tutustuneet vasta, kun olette saaneet itsenne kuntoon. Onni ei löydy toisesta ihmisestä, vaan itsestä ja kun sen on löytänyt, niin voi elää millaisen ihmisen rinnalla tahansa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      182
      1800
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      997
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      884
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      703
    5. 52
      674
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      578
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      172
      534
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      26
      511
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe