Saatua viisauttako?

ajatuksiariittävästi

Syrjäytyminen materiaalisesta sekä ahneuden ihannoimasta maailmasta joka sodalla korjaa virheitään.
Tulipahan sitä vietettyä aivopesu laitoksissa 9 vuotta ammatillista opiskelua n.3v imien toisten "totuuksia" ajatuksiin jotka myöhemmällä iällä ovat osoittautuneet vähintäänkin moraalittomiksi "opeiksi" joilla ihminen saadaan palvelemaan olevinaan omia unelmiaan (paskan marjat).
Ihminen täällä on sairastettu valtion/yhteiskunnan toimesta juoksemaan niiden asioiden perässä jotka täyttävät sitä henkistä tyhjiötä joka henkisyyden puuttuessa syntyy.
Rahalla väitetään saavan onnellisuutta ja "täyttymystä", ainoa asia onkin vaan että mikä elämäsi tarkoitus normien mukaan on se työ ja eläkkeelle päästessäsi. ..toivotaan pikaista lähtöä jos ei niin laitokseen hautumaan paskavaippojen muhitellessa kivuliaita haavaumia alueelle. Ja tällaista järjestelmää suomalaiset suorastaan palvoo:D .
12 vuotta yhtä soittoa on elämäsi laitoksissa oppimassa valtion totuutta ja työelämään käytetty aika...ja joku luulee sitä vapaudeksi vaikka kyseessä on vähintäänkin egyptin orjuutta vastaava asia mutta suomalainen teollistumisen aikana pesty mieli pitää sitä todellakin vapautena . ..todellakin, vapautena täyttää sairaaloisia mielihalujaan, täyttää tyhjyyttä sisällään ,nollata päätä ja popsia mielialalääkkeitä,masentua kun ei saakaan kaikkea siten miten sen päässään fantasioi. 
Tosiaan 10 vuoden ajan töitä tehden joista pari meni rosvoillessa kunnes koin selittämättömiä asioita joihin löysin yhteneviä piirteitä raamatusta ja monista muista vastaavista teoksista...Itse olin siinä ansassa/kuplassa elämässä josta ylhäällä kerron mutta luojalle kiitos että pääsin kytkeytymään irti tuosta sairaasta ihmisten rakentamasta ajatusmaailmasta jonka tarkoitus on ainoastaan imeä ihmisen elinvoima vääriin tarkoituksiin.
Hienot autot,peilistä itsensä kyttääminen,naisten himoitseminen, tuskailu ja valittaminen , materiaalinen elämä on vaihtunut luonnon keskellä elämiseen ,kalastamiseen, pienimuotoisen viljelyn suunnitteluun /omavaraisuuden toteuttamiseen (kesken) , filosofointiin ja siihen liittyvien kirjojen lukuun, omien lapseni kanssa välit ovat parhaimmillaan koska nykyään olen läsnä hetkessä toisin kuin ennen mielihalujen ajamana itseäni ajatellen niin kuin yhteiskunta halusi minun olevan.
Syrjäytyminen on ihmismielen pelastus, paastotkaa ajatuksenne ja Herätkää. 
Raha on yksi piru ja sitä ei tule kumartaa vaikka täällä toisin sanotaankin ja toimitaan. Sen näkee välittömästi älylaitteista,televisiosta ja kaupunkien läheisyydessä....mielihalujen täyttömestoja paikat täynnä .

Ihmisen tarpeet ; ruoka,suoja ja seurakin joskus....muut ovat kehiteltyjä tarpeita,ihmismielen heikkojen kohtien hyväksikäyttöä.

F#ck the world , God is good.

4

80

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • marionettipuhuu

      Miksi et heti ryhtynyt toteuttamaan omia ihanteita, taidat olla vähän muiden vietävissä.

      • Jälleenajatuksia

        Kyse ei ole omista ihanteista vaan siitä puhtaasta opista jonka Jeesus on meille suonut.
        Omia vääristyneitä ja syntisiä ihanteita toteutin kunnes herätys tapahtui.
        Synnin vietävissä olin , kuinka onkaan sinun laitasi nimittäin itse olen vasta parannuksen parantavassa armossa.


      • kemiallinenriippuvuus
        Jälleenajatuksia kirjoitti:

        Kyse ei ole omista ihanteista vaan siitä puhtaasta opista jonka Jeesus on meille suonut.
        Omia vääristyneitä ja syntisiä ihanteita toteutin kunnes herätys tapahtui.
        Synnin vietävissä olin , kuinka onkaan sinun laitasi nimittäin itse olen vasta parannuksen parantavassa armossa.

        Neuvostoliitossa yritettiin luoda ohjailtava ihminen, taidat olla hyvä esimerkki siitä.


      • ajatuksialissää
        kemiallinenriippuvuus kirjoitti:

        Neuvostoliitossa yritettiin luoda ohjailtava ihminen, taidat olla hyvä esimerkki siitä.

        Jatka samaa rataa vain ystäväiseni, tulet kyllä huomaamaan :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2221
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1948
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1908
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1710
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1498
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1178
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1173
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe