Huijjari kääkkä alavudella!

Loppuuhan-se-Varmasti

Moniko on joutunut hyvä uskoisuuttaan kyseisen huijarin armoille ja kusetetuksi mitä ihmeellisemin tarinoitten saattelemana? josta vastustuksesta seuraa aina mustamaalaus ja julkinen herjaaminen ja solvaaminen niin netissä facebookissa kuin muissa median työkaluissa..eli julkista joukko tiedoitus välinettä käyttämällä joka jo sinänsä on kunnian loukauksen ja ykstyis elämää loukkaavan tiedon levittämistä.

Olisikohan asialle jo aika laittaa piste? mitään luottamista ko. ihmisen sanomisiin tai tekemisiin ei ole olemassakaan ja kaikki mitä kirjoitat tai juttelet leviää viimeistään siinä vaiheessa kun erimielisyyttä tulee jos huomaat mitä konna on tehnyt sinulle.

Kuten narsistit aina hän pyrkii esiintymään itse uhrina..eli uhrituminen on keino saada kalasteltua sympatiaa. ja kulissien takana pyrkii tekemään sopimuksia joista ei itse pidä kiinni ja sitä ennen esiintyy uhkailuja ja kirstystä. tämmönen sankari.

7

500

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Häädetään-Pois

      Eiköhän tuo herra ole kaikkille tuttu!

    • asiasta.kiinnostunut

      Kerro vähän enemmän, ketjun aloittaja ja ensimmäinen vastaaja lienee 99.9% varmuudella sama henkilö.

    • Tieretään

      Tuntoohan tuon ny jokaanen muttei uskalla tietunsa esiin tuora jottein jouru ite ..

    • Welkaa

      Liittyykö tuurinporttiin?

    • tietoaenemman

      Kukas tämä oikein on? etunimen eka kirjain ja sukunimen, kiitos.

    • Olikohan-Ite-Tilannnu

      Hätäkeskuksen kautta Oulun poliisille välitettiin 24.8 klo 16.15 aikaan tehtävä, jonka mukaan nuori mies hakkaa pesäpallomailalla vanhempaa miestä Kaarlenväylällä.
      Paikalle ensimmäisenä saapunut poliisipartio tavoitti kilpajuoksun jälkeen alumiinisella pesäpallomailalla varustautuneen 18-vuotiaan miehen. Hän oli ehtinyt saada pahoinpitelemälleen miehelle aikaan haavoja ja turvotusta kasvoihin. sairaankuljetus vei miehen saamaan hoitoa vammoihinsa.

    • Politiikka-Velvoittaa

      Pieni kainuulainen Juntusrannan kylä joutui talvisodan aikana politiikan pelinappulaksi: sitä ei ehditty evakuoida kun venäläiset tulivat, ja kun kylä vallattiin takaisin, saivat kyläläiset syytteen vihollisen kanssa veljeilystä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      375
      4819
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      86
      1924
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      68
      1662
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1576
    5. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      257
      1510
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1420
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      60
      1396
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1387
    9. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      11
      1274
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1245
    Aihe