Hei,
pitäisikö olla huolissaan Helsingin Munkkiniemestä, siellä on moskeja ollut ikuisuuden (hyvin hiljainen ja rauhallinen, ei koskaan mitään ongelmia), minua on alkanut huolestuttaa lisäntyvien ulkomaalaisten määrä täällä Muncassa.
Olen moneen otteseen nähnyt hyvin epäilyttäviä tapauksia nyt 2 vuoden aikana.
Viestin tarkoitus on kertoa vain, minulla ei ole mitään heitä vastaan ja monet ovat hyvin mukavia ja rauhallisia. Toivoon kuitenkin että jos huomaa paljon eristäytymistä tai outoja ihmisiä niin pitäisi pitää silmällä.
Minusta erottaa hyvin joukosta ne yksinäiset sudet. Näitä on pari jotka liikkuvat ulvilantiellä ja yksi heistä on jopa ahdistelevasti tujotellut naisia 18 bussissa.
Munkkiniemi
1
378
Vastaukset
- RohkeestiVaan
Ilmoita poliisille huolesi.
Missä on lähin poliisiasemasi, mene sinne. Kerro huolesi. Nyt asia jää poliisiin vastuulle.
Jos nimittäin Muncassa sitten tapahtuu jotain väkivaltaista, asia ei jää sinun tunnollesi niin että sinä jäisit syyttämään itseäsi "miksi en puhunut!"
Jos poliisi ei sinun ilmoituksesi jälkeen valpastu ja tutki ilmoittamaasi asiaa ja tapahtuu jotain... Ei auta vaikka Risikko kuinka selittelisi.
Tietenkään poliisia ei saa häiritä omilla ennakkoluuloilla vaan arvioitava itse, onko asiallista ottaa poliisiin yhteyttä. Ne kirjaa asian muistiin. Jos kertomuksesi herättää poliisissa mielenkiinnon, he kyselevät tarkemmin. Sillä alueellahan jotkut muutkin ovat ehkä ilmoitelleet, joten poliisi saa sinulta tietoonsa sinun näkökulmasi ja osaa laskea asioita yhteen! Toimi heti.
.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomessa on meneillään boomereiden kosto
1990-luvun lamassa osumaa saaneet sukupolvet toivovat sen jälkeen syntyneille sukupolville kärsimystä porvareita äänestä272279Petteri Orpon kommentti persujen väkivaltaan?
Hiirenhiljaa taas on, kun Tampereella persulahkon ääriosasto pahoinpiteli kantasuomalaisen tytön. Missä on pääministeri281626Onko sinulla jalostettu koira? Nämä tekijät altistavat koiran sairastumiselle
Moni Suomessa suosittu koirarotu on sairas ulkonäkökeskeisen jalostuksen ja ääripiirteiden vuoksi. Erityisesti tietyt t241403- 891402
Anabaptismin kirous
Uudestikastetut lahkolaiset joutuvat valheen kierteeseen. He joutuvat herjaamaan lapsena saamaanssa kastetta nimeen Isä4171072- 1211024
Pelolla pakottaminen
Kristinusko on tuovinaan valoa ja toivoa, mutta ensin pitää olla pimeyttä ja toivottomutta jotta joku valoa ja toivoa ha624916Robotiikka korvaa tulevaisuudessa seurustelusuhteet
Haluan herättää keskustelua aiheesta. Asiantuntijoiden mukaan robottien kehitys on 10-15 vuoden päässä siitä että voidaa234866kamera hakokylässä
kamera kuvaamassa yleistä tietä laittomasti ristauksessa hakokylä-raatevaara!13734- 10710