Tänään on exJT.ORG-nettisivuston virallinen julkaisupäivä. Sivusto tulee toimimaan Johanneksenpoika.fi -sivuston rinnalla. Uusi sivusto on pelkistetty ja tiivistetty "pikakurssi jehovantodistajuuteen". Se on on tehty auttamaan nimenomaan sellaisia tiedonhakijoita, jotka tarvitsevat ihan perustietoa nopeasti. Se sisältää tässä vaiheessa vain 20 sivua.
Koska uusi sivusto on tehty kotisivukoneella eikä vanhanmallisella webeditorilla, se on myös täysin kännyköille optimoitu. Toki Johanneksenpoika.fi -sivustoakin voi lukea kännyköillä, mutta se ei virallisesti täytä Googlen asettamia kriteereitä.
Uusi exJT.ORG -nettisivusto on julkaistu
8
186
Vastaukset
- tiedotusta
Suora linkki uusille nettisivuille: http://exjt.org/
- mnju
Tämä sivusto ei edusta Jehovan todistajien opetuksia, joten todellisen tiedon saa ainoastaan JW? org sivustolta. Uuden sivuston tarkoitus on heidän tietonsa levittäjänä. He eivät edusta Jumalaamme Jehovaa, vaan omia tarkoitusperiään.
- Savijalat_607eaa-1914
"Tämä sivusto ei edusta Jehovan todistajien opetuksia, joten todellisen tiedon saa ainoastaan JW? org sivustolta. "
Väärin. Vartiotorniseuran sivut, kuin sattumalta, eivät tarjoa mahdollisuuttaa päästä perehtymään sen vanhempaan materiaaliin alusta alkaen, eli tuon järjestön todelliseen oppihistoriaan sellaisenaan kuin se on.
Sen sijaan Vartiotorniseura toistamiseen valehtelee menneisyydestään, kuten siitä mitä se edeltä käsin opetetti ja ennusti vuotta 1914 koskien, vuosi, joka lepää sekin vuoden 607 eaa. savijaloilla.
Henkilöt jotka halavat selvittää todellisuuden tuosta oppihistoriasta joutuvat hakemaan tuon kaiken materiaalin kolmansien osapuolien suurella työllä sataville laittamana.
* Watchtower Documents
- http://watchtowerdocuments.org/document-library/
Magazines of Jehovah’s Witnesses: http://avoidjw.org/magazines/
”Kun ihmiset ovat suuressa vaarassa taholta, jota he eivät epäile, tai kun heitä johtavat harhaan ne, joita he pitävät ystävinään, niin onko heidän varoittamisensa epäystävällistä? He saattavat mieluummin olla uskomatta varoitusta. Voivatpa he loukkaantuakin siitä. Mutta vapauttaako se ketään sellaisen varoituksen antamisen moraalisesta vastuusta?” (Vartiotorni 1. huhtikuuta 1974 sivu 147)
“Järkevät ihmiset ovat yhtä mieltä siitä, että ainoa oikeudenmukainen menetelmä on tutkia todisteita molemmilta puolilta, sekä kiistellyn teorian puolesta että sitä vastaan. Sillä tavalla päästään selville totuudesta.” (Herätkää! 8. huhtikuuta 1974, sivu 5)
"On ilmeistä, että tosi Jumala, joka itse on ”totuuden Jumala” ja joka vihaa valheita, ei katso suopeasti niitä, jotka pitävät kiinni valhetta opettavista järjestöistä." (Nykyinen elämämme 1975, s. 45)
Ja haluaisitko sitä paitsi edes kuulua uskontoon, joka ei ole ollut rehellinen sinua kohtaan?" (Nykyinen elämämme 1975, s. 45)
. - Erkkinimim
=>Tämä sivusto ei edusta Jehovan todistajien opetuksia,
Hienoa, että uhrauduit kertomaan asian niille, joiden oma älli ei riitä asiaa havaitsemaan. <>Tämä sivusto ei edusta Jehovan todistajien opetuksia, joten todellisen tiedon saa ainoastaan JW? org sivustolta.><
Kun tunnut tietävän asioista, niin löydät varmaan selitykset tuolta todellisen tiedon sivustolta, itse en sellaista ole löytänyt näihin ongelmiin:
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14921855/1914-ja-tyhjentava-vastaaja-haussa
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14937788/vuosi-1914---osa-2
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14938674/vuosi-1914---osa-3
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14939017/vuosi-1914---osa-4
- Murielsson
Niin, vartiotorniuskonnon oma sivu on lahkomainos.
Vartiotorniuskonto sanoo vetoavansa Raamattuun, mutta vartiotorni sanoo, että Raamatun lukeminen johtaa pimeyteen.
Koska vanhemmat vartiotornit sisältävät epäonnistuneita ennustuksia ja muutuneita oppeja, ei niitä saisi katsoa. Perusteluksi lahkon mainosvaltuutetut sanovat täällä että "miksi katsoa ikivanhoja vartiotorneja, meillä on nyt päivitetty mainoksemme. - äläolejtylimielinen
mnjun kommentti on juuri sellainen kommentti josta varoitetaan Room.11:17-21.
Myös Jeesuksen ajan uskonnolliset johtajat ovat tyyppiesimerkki siitä ylpeydestä ja omahyväisyydestä jota Jehovan todistajilla on.
Itse asiassa juuri JEHOVAN TODISTAJAT "sikariportaineen" ovat HÄPEÄKSI Jehova-nimelle.
Tuollaisilla möläyksillä saadaan aikaiseksi Jehovan viha.- Savijalat_607eaa-1914
"Myös Jeesuksen ajan uskonnolliset johtajat ovat tyyppiesimerkki siitä ylpeydestä ja omahyväisyydestä jota Jehovan todistajilla on."
Kyllä ne kilpailevat uskonnot ja uskovat ovat aivan yhtä kiitettävästi kunnostautuneet tuossa aivan samassa farisealaisuudessa. Mitä fundamentalisempi uskova, sitä farisealaisempi tuomari hänessä asustaa.
Oheisessa karensissa ovat tällä palstallakin esiintyvät kilpailevat uskovat kunnostautuneet oikein työkseen. Onhan se nyt merkillistä miten uskovat harratelevat viha- ja tuomiopuheita toisistaan.
1.Kor. 13:1-3
1. Vaikka minä puhuisin ihmisten ja enkelien kielillä, mutta minulla ei olisi rakkautta, olisin minä vain helisevä vaski tai kilisevä kulkunen.
2. Ja vaikka minulla olisi profetoimisen lahja ja minä tietäisin kaikki salaisuudet ja kaiken tiedon, ja vaikka minulla olisi kaikki usko, niin että voisin vuoria siirtää, mutta minulla ei olisi rakkautta, en minä mitään olisi.
3. Ja vaikka minä jakelisin kaiken omaisuuteni köyhäin ravinnoksi, ja vaikka antaisin ruumiini poltettavaksi, mutta minulla ei olisi rakkautta, ei se minua mitään hyödyttäisi.
Alla oleva taasen on kilpailevillekin uskoville oiken vakiokamaa, perusvarustus.
Luukkaan 18: 10-14
Fariseus ja publikaani
9 Muutamille, jotka olivat varmoja omasta vanhurskaudestaan ja väheksyivät muita, Jeesus esitti tämän kertomuksen:
10 "Kaksi miestä meni temppeliin rukoilemaan. Toinen oli fariseus, toinen publikaani.
11 Fariseus asettui paikalleen seisomaan ja rukoili itsekseen: 'Jumala, minä kiitän sinua, etten ole sellainen kuin muut ihmiset, rosvot, huijarit, huorintekijät tai vaikkapa tuo publikaani.
12 Minä paastoan kahdesti viikossa ja maksan kymmenykset kaikesta, siitäkin mitä ostan.'
13 Publikaani seisoi taempana. Hän ei tohtinut edes kohottaa katsettaan taivasta kohti vaan löi rintaansa ja sanoi: 'Jumala, ole minulle syntiselle armollinen!'
14 "Minä sanon teille: hän lähti kotiinsa vanhurskaana, tuo toinen ei.* Jokainen, joka itsensä korottaa, alennetaan, mutta joka itsensä alentaa, se korotetaan."
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu5322725Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu892532Sä olet epävakaa
tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all211601Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä771542Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1101470- 691394
Mieti miten paljon yritin
Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔421375- 271298
Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan
Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut3091268Haluatko tietää totuuden?
Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun901163