Olen tuossa katsellut Starcraftia, nelivetona.
Onko kenelläkään tietoa tuosta Chevroletin nelivedosta, miten toteutettu ja onko kuika kestävä, tällä hetkellä mulla VW Syncro ja toimii käytössäni loistavasti.
Chevroletista etsin nimenomaan 2 3 henkilölle rekisteröityä mallia.
Onko tietoa paljonko tuollainen 6,5 diesel kuluttaa?
Etsin tuommoista -00 - -02 vuoden mallia ja maksimi 100000 ajettua.
Chevrolet Starcraft 6.5TD SL Van A
11
6425
Vastaukset
- tuota
En tiedä onko vaneja nelivedolla.
Kulutuksesta kuitenkin. Perus vani syö noin 18-20l.- mää
kyllä ei diiseli 6.5td oo mulla koskaan viel syönyt jatkuvasti 18-20l.. normaali kulutus mulla on maantiellä sellainen 13l ja kaupunki sellainen 16l 30000km nyt mitannut kulutusta niin keski kulutus on ollut kokoajan 14-15l
Vaneja on nelivedolla, tampereella viimmeviikolla näin viimmeks sellaisen, mutta sitä en tiedä onko niitä diesel mallin nelivetoi vanissa.. se oli ainakin bensavani.. tiedä sitten mistä oli tullut.. ja se oli viel GMC
Vikoi mulla ei juurikaan oo ollut, autolla ajettuna nyt 192tkm. Syöttöpumppu tehty kerran takuuseen. eniten autossa on vituttanut mittariston takaa tuleva tikitys, jota en oo saanut kuriin ja todella heikot käsinojat..
Kysy jos viel on kysyttävää.. nelivedosta ei oo muuta kokemusta kuin -93 blazer josta neliveto vaihdettiiin nappia painamalla. eli jakolaatikon kylessä oli pieni siirriin moottori joka vaihtoi alueelta toiselle.. toimi suht´koht nopeesti, mutta tyyppivikana on noissa ollut että se moottori on ihan paska ja maksaa uutena lähemmäs 1000e, muuten nelikko toimi kivasti - sakari
mää kirjoitti:
kyllä ei diiseli 6.5td oo mulla koskaan viel syönyt jatkuvasti 18-20l.. normaali kulutus mulla on maantiellä sellainen 13l ja kaupunki sellainen 16l 30000km nyt mitannut kulutusta niin keski kulutus on ollut kokoajan 14-15l
Vaneja on nelivedolla, tampereella viimmeviikolla näin viimmeks sellaisen, mutta sitä en tiedä onko niitä diesel mallin nelivetoi vanissa.. se oli ainakin bensavani.. tiedä sitten mistä oli tullut.. ja se oli viel GMC
Vikoi mulla ei juurikaan oo ollut, autolla ajettuna nyt 192tkm. Syöttöpumppu tehty kerran takuuseen. eniten autossa on vituttanut mittariston takaa tuleva tikitys, jota en oo saanut kuriin ja todella heikot käsinojat..
Kysy jos viel on kysyttävää.. nelivedosta ei oo muuta kokemusta kuin -93 blazer josta neliveto vaihdettiiin nappia painamalla. eli jakolaatikon kylessä oli pieni siirriin moottori joka vaihtoi alueelta toiselle.. toimi suht´koht nopeesti, mutta tyyppivikana on noissa ollut että se moottori on ihan paska ja maksaa uutena lähemmäs 1000e, muuten nelikko toimi kivastimistä se mittarin takaa tuleva naksutus johtuu? muaki v...taa se omassani
- maa
sakari kirjoitti:
mistä se mittarin takaa tuleva naksutus johtuu? muaki v...taa se omassani
se naputus tulee kuullemma vaihdekepin vaijeria pitkin.. eristys kuullemma auttaisi.. ei auttanut mulla. eristin sen vaijerin, mittarin taakse laiton solumuovii, ei auttanut. pitää viel laittaa sinne jalkatilan päälle solumuovii ja kattoo kui se vaikuttaa.. erittäin vittumainen tikitys :(
- Handy
mää kirjoitti:
kyllä ei diiseli 6.5td oo mulla koskaan viel syönyt jatkuvasti 18-20l.. normaali kulutus mulla on maantiellä sellainen 13l ja kaupunki sellainen 16l 30000km nyt mitannut kulutusta niin keski kulutus on ollut kokoajan 14-15l
Vaneja on nelivedolla, tampereella viimmeviikolla näin viimmeks sellaisen, mutta sitä en tiedä onko niitä diesel mallin nelivetoi vanissa.. se oli ainakin bensavani.. tiedä sitten mistä oli tullut.. ja se oli viel GMC
Vikoi mulla ei juurikaan oo ollut, autolla ajettuna nyt 192tkm. Syöttöpumppu tehty kerran takuuseen. eniten autossa on vituttanut mittariston takaa tuleva tikitys, jota en oo saanut kuriin ja todella heikot käsinojat..
Kysy jos viel on kysyttävää.. nelivedosta ei oo muuta kokemusta kuin -93 blazer josta neliveto vaihdettiiin nappia painamalla. eli jakolaatikon kylessä oli pieni siirriin moottori joka vaihtoi alueelta toiselle.. toimi suht´koht nopeesti, mutta tyyppivikana on noissa ollut että se moottori on ihan paska ja maksaa uutena lähemmäs 1000e, muuten nelikko toimi kivastiTuosta ei ainakaan haittaa olis mulla, että ei ole jatkuva neliveto. Tarvitsen vain tietyissä veneenveto tilanteissa nelukkia, eli rampeilla ja sielläkin vain muutamissa paikoissa.
Ainakin autotalli.comissa näyttäisi olevan vajaan kymmenen vania nelukkina ja muutama myös 2 3 hengelle.
- Mää
Handy kirjoitti:
Tuosta ei ainakaan haittaa olis mulla, että ei ole jatkuva neliveto. Tarvitsen vain tietyissä veneenveto tilanteissa nelukkia, eli rampeilla ja sielläkin vain muutamissa paikoissa.
Ainakin autotalli.comissa näyttäisi olevan vajaan kymmenen vania nelukkina ja muutama myös 2 3 hengelle.
ÖÖ.. sulla on hyvä ohjelma jos sä löydät kymmenen neliveto vanii vuodelta 00-02 autotalli.com.. mä en löytänyt yhtään kappaletta
- Handy
Mää kirjoitti:
ÖÖ.. sulla on hyvä ohjelma jos sä löydät kymmenen neliveto vanii vuodelta 00-02 autotalli.com.. mä en löytänyt yhtään kappaletta
Laitat hakukriteereihin vain neliveto ja pakettiauto ja hups, sieltä tärähtää 7 kpl Chavrolet Starcrafteja.
Tosin kun olen näiden autojen perään kysellyt, niin eivätpä ole nelukkeja, vaikka niin noiden autojen tiedoissa mainitaan. - Chevymies_
maa kirjoitti:
se naputus tulee kuullemma vaihdekepin vaijeria pitkin.. eristys kuullemma auttaisi.. ei auttanut mulla. eristin sen vaijerin, mittarin taakse laiton solumuovii, ei auttanut. pitää viel laittaa sinne jalkatilan päälle solumuovii ja kattoo kui se vaikuttaa.. erittäin vittumainen tikitys :(
Mullakin tikittää.. Korjaaja väitti että seon sun päässä se vika.
- katselen
...just tuollaista, tosin enpä usko että noin tuoreita on täällä AWDnä saatavana, vai onko jollain parempaa tietoa, kertokaa ihmeessä!
Kyllähän tuo tuntus et on olemassa nelikkoja..
Nuo vanien nelivetosysteemit ovat viripajojen tekemiä, eli sieltä voi löytyä vaikka mitä. Etu ja taka-akseleilla voi olla eri pulttijaot, etuakselimurikka voi olla kummalla puolella vaan riippuen käytetystä jakolaatikosta, neliveto voi olla jatkuva tai osa-aikainen. kaverilla on vani johon on asennettu koko blazerin eturunko jousineen ja akseleineen.
Nelivedon kulutus ei hirveästi eroa takavetoisesta. Kannattaa katsoa että molemmissa päissä on sama pulttijako, voi olla hieman hankalaa jos edessä on 6 pulttiset navat ja takana 5 ellei vani satu olemaan k-auto eli 8 pulttisilla akseleilla jolloin etuakselinkin täytyy olla 8 p.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?
Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta771766Tietysti jokainen ansaitsee
Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt181669- 141458
En voi sille mitään
Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee12115450+ naiset kyl
Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin191153Välitän sinusta mies
Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv51141hieman diabetes...
Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo121106Annetaanko olla vaan
Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N291101Miten joku voi käyttää koko elämänsä
siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää61089Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata
Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot71074