Äärioikeistoporvareiden sota- ja asebisneksissä, sekä vieraille valloille, eli Jenkkien hyökkäysliitolle, Suomen valtion poliittisista virka-asemista käsin työskentelevät ministerit, kansanedustajat ja presidentti - Ovat vaatimassa lisää eriarvoistamista, lisää väkivaltaa kansaa kohtaan, vaatimalla veroparatiisiväen sota- ja asebisneksien rahoittamista, VALETURVALLISUUDEN nimissä.
http://www.kansanuutiset.fi/artikkeli/3765852-tarve-tehda-jotain-luo-painetta-tiedustelulakien-kiirehtimiselle
Veroparatiisiväen presidentti Niinistö, käy likaista vaalikampanjaansa, Turun iskujen varjolla ja on valmis lyömään lisää raippaa, Suomen pieni- ja keskipalkkaisen väestön selkänahkoihin - siirtääkseen varat veroparatiiväen sota- ja asebisneksiin. - Häikäilemättömin ja äärioikeistolaisin presidentti, Suomen historiassa. - En käsitä, mitä jotkut hänessä näkevät, leikkasi köyhien lasten leivänkin kädestä, valtiovarainministerinä ollessaan ja entäs se verorikoksista kiinni jäänyt Nuorisosäätiö ? Luulisi Niinistön oppineen, mutta ahneus ja vallanhimo on vahvempi voima hänenlaisissaan, kuin kansalaisten perusturvan ja perustuslain kunnioittaminen.
Suomalaiset elävä ihmismuuri "pehmeä kohde"
RAUHAEINATOLLEVAS
1
288
Vastaukset
- VEROVARKAATKURIINHETI
Olemme veroparatiiväelle, tarpeellinen IHMISMUURI, veroparatiisiterroristien sota- ja asebisneksien edistämisissä.
Rasismikortilla porvarit, tuovat lisää ulkomaista halpatyövoimaa ja käytännön väkivaltajoukkojaan.
Suomen kansasta on tehty ELÄVÄ IHMISKILPI. "Pehmeä kohde", kuten porvarit iskujen yhteydessä, lisää rahaa sotabisneksiinsä vaatiessaan, meitä tavallisia ihmisiä nimittävät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743397
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753127Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683002On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662671Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442182- 611739
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251707- 351705
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181679- 601628