K-rauta Kirkkonummi

Pianentinenasiakas

Kuulemma yt:t alkanut sielläkin, kun eihän siellä nytkään ole henkilökuntaa?!!! Huonolta näyttää Kirkkonummen ainoa ns rautakaupan meno, onneksi Länsiväylä toimii .

11

2336

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vitsikö

      Yt:t mistä työntekijöistä😂

      • ehthtehet

        Sinä se vitsi olet. Etkö oo tienny.


      • Kyrkslätt

        Siellä ei ole työilmapiiri kovin hyvä kun kauppias ei tee muta kuin määräaikaisia työsopimuksia ja käyttää vuokrahenkilökuntaa. Myymäläpäällikköllä ja kauppiaalla täysin eri mielipiteet. Saman osaston myyjillä aivan eri mielipiteet ja Asian osaamiset esim. maali ja sisustus. Ennen oli osaava kauppias nyt aivan kokematon ja osaamaton.


      • Anonyymi
        Kyrkslätt kirjoitti:

        Siellä ei ole työilmapiiri kovin hyvä kun kauppias ei tee muta kuin määräaikaisia työsopimuksia ja käyttää vuokrahenkilökuntaa. Myymäläpäällikköllä ja kauppiaalla täysin eri mielipiteet. Saman osaston myyjillä aivan eri mielipiteet ja Asian osaamiset esim. maali ja sisustus. Ennen oli osaava kauppias nyt aivan kokematon ja osaamaton.

        Ilmankos näin koronan aikaanki sit työntekijät on kipeänä töissä kun ei varmaan uskalla jäädä sairaslomalle kävin just ja yksi tyontekijä oli nuhassa ja toinen yski lähin nopeesti pois.


    • Ostamisen_ilosta

      En tiedä miiä tai kenessä on vikaa. Joitainn tavaroita mitkä ei mene kaupaksi on hyllyt väärällään. Liikkuvat tavarat tahtoo olla loppu. Ei tilata ajoissa uutta. Kiloruuvit lopetettiin. Nykyään on kertakaikkiaan pakko mennä muualle. Kun ei kertakaikkiaan saa sitä mitä tuli hakemaan.

      • Anonyymi

        Olen täsmälleen samaa mieltä. Joka ikisellä käynnillä jää jotakin tavaraa saamatta.
        Miten olisi jos maitokaupasta olisi välillä loppu vaikka maidot, seuraavalla viikolla kaikki leivät jne. Näin tpoimii Kirkkonummen K-Rauta.
        Onneksi Bauhaus on suhteellisen lähellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen täsmälleen samaa mieltä. Joka ikisellä käynnillä jää jotakin tavaraa saamatta.
        Miten olisi jos maitokaupasta olisi välillä loppu vaikka maidot, seuraavalla viikolla kaikki leivät jne. Näin tpoimii Kirkkonummen K-Rauta.
        Onneksi Bauhaus on suhteellisen lähellä.

        Palvelu 0/5. Tavaraa ei toimiteta tai henkilökunta ei tiedä mistä löytyy. Baukkari ja Merituulen K-rauta onneksi työmatkan varrella


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Palvelu 0/5. Tavaraa ei toimiteta tai henkilökunta ei tiedä mistä löytyy. Baukkari ja Merituulen K-rauta onneksi työmatkan varrella

        On siellä hyviäkin työntekijöitä. Huippuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On siellä hyviäkin työntekijöitä. Huippuja.

        On siellä hyviä työntekijöitä mutta kun ei ole perustavaraa.


    • syrjäkylän.puoti

      Onko siellä yleensä ollut asiakkaitakaan?

    • Anonyymi

      Yksi keino ylläpitää hengellistä harhaa on kielto hankkia tietoa. kaikki lukeminen ja muu median seuraaminen kielletään- Tätä keinoa käyttävät varsinkin käärmekulttilaiset reptilianistit.

      Lisäksi tähän kuuluu, että ihmisen pää sulatetaan huumausaineilla. Yksi keino tehdä ihmisen päähän niin sanottu radio on juuri tämä huumaaminen. Ihiminen huumataan ja hänene mieleensä tehdään mielikuva ja muisti istutteita. Myähemmin nämä istutteet alakvat tuntua muistikuvina ja keskustelut nousevat manipuloidun mieleen ajatuksina, että hän käy telepaattista keskustelua manipuloijansa kanssa. Manipuloitu kertoo manipuloijalleen tästä keskustelusta ja manipuloja valehtelee kojhteelleen puhuneensa tälle telepaattisesti. Näin mainipuloitu luulee, että hänen päässään on radio jolla kommunikoida telepaattisesti. Tämän jälkeen ihmistä on helppo manipuloida jatkuvasti ja luonnollisesti tähän kuuluu kultin sisäinen tiedonhankintakielto jolla kohteet pystývät hallinassa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      164
      1551
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      595
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      527
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      478
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      412
    Aihe