Kuulemma yt:t alkanut sielläkin, kun eihän siellä nytkään ole henkilökuntaa?!!! Huonolta näyttää Kirkkonummen ainoa ns rautakaupan meno, onneksi Länsiväylä toimii .
K-rauta Kirkkonummi
11
2336
Vastaukset
- Vitsikö
Yt:t mistä työntekijöistä😂
- ehthtehet
Sinä se vitsi olet. Etkö oo tienny.
- Kyrkslätt
Siellä ei ole työilmapiiri kovin hyvä kun kauppias ei tee muta kuin määräaikaisia työsopimuksia ja käyttää vuokrahenkilökuntaa. Myymäläpäällikköllä ja kauppiaalla täysin eri mielipiteet. Saman osaston myyjillä aivan eri mielipiteet ja Asian osaamiset esim. maali ja sisustus. Ennen oli osaava kauppias nyt aivan kokematon ja osaamaton.
- Anonyymi
Kyrkslätt kirjoitti:
Siellä ei ole työilmapiiri kovin hyvä kun kauppias ei tee muta kuin määräaikaisia työsopimuksia ja käyttää vuokrahenkilökuntaa. Myymäläpäällikköllä ja kauppiaalla täysin eri mielipiteet. Saman osaston myyjillä aivan eri mielipiteet ja Asian osaamiset esim. maali ja sisustus. Ennen oli osaava kauppias nyt aivan kokematon ja osaamaton.
Ilmankos näin koronan aikaanki sit työntekijät on kipeänä töissä kun ei varmaan uskalla jäädä sairaslomalle kävin just ja yksi tyontekijä oli nuhassa ja toinen yski lähin nopeesti pois.
- Ostamisen_ilosta
En tiedä miiä tai kenessä on vikaa. Joitainn tavaroita mitkä ei mene kaupaksi on hyllyt väärällään. Liikkuvat tavarat tahtoo olla loppu. Ei tilata ajoissa uutta. Kiloruuvit lopetettiin. Nykyään on kertakaikkiaan pakko mennä muualle. Kun ei kertakaikkiaan saa sitä mitä tuli hakemaan.
- Anonyymi
Olen täsmälleen samaa mieltä. Joka ikisellä käynnillä jää jotakin tavaraa saamatta.
Miten olisi jos maitokaupasta olisi välillä loppu vaikka maidot, seuraavalla viikolla kaikki leivät jne. Näin tpoimii Kirkkonummen K-Rauta.
Onneksi Bauhaus on suhteellisen lähellä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen täsmälleen samaa mieltä. Joka ikisellä käynnillä jää jotakin tavaraa saamatta.
Miten olisi jos maitokaupasta olisi välillä loppu vaikka maidot, seuraavalla viikolla kaikki leivät jne. Näin tpoimii Kirkkonummen K-Rauta.
Onneksi Bauhaus on suhteellisen lähellä.Palvelu 0/5. Tavaraa ei toimiteta tai henkilökunta ei tiedä mistä löytyy. Baukkari ja Merituulen K-rauta onneksi työmatkan varrella
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Palvelu 0/5. Tavaraa ei toimiteta tai henkilökunta ei tiedä mistä löytyy. Baukkari ja Merituulen K-rauta onneksi työmatkan varrella
On siellä hyviäkin työntekijöitä. Huippuja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On siellä hyviäkin työntekijöitä. Huippuja.
On siellä hyviä työntekijöitä mutta kun ei ole perustavaraa.
- syrjäkylän.puoti
Onko siellä yleensä ollut asiakkaitakaan?
- Anonyymi
Yksi keino ylläpitää hengellistä harhaa on kielto hankkia tietoa. kaikki lukeminen ja muu median seuraaminen kielletään- Tätä keinoa käyttävät varsinkin käärmekulttilaiset reptilianistit.
Lisäksi tähän kuuluu, että ihmisen pää sulatetaan huumausaineilla. Yksi keino tehdä ihmisen päähän niin sanottu radio on juuri tämä huumaaminen. Ihiminen huumataan ja hänene mieleensä tehdään mielikuva ja muisti istutteita. Myähemmin nämä istutteet alakvat tuntua muistikuvina ja keskustelut nousevat manipuloidun mieleen ajatuksina, että hän käy telepaattista keskustelua manipuloijansa kanssa. Manipuloitu kertoo manipuloijalleen tästä keskustelusta ja manipuloja valehtelee kojhteelleen puhuneensa tälle telepaattisesti. Näin mainipuloitu luulee, että hänen päässään on radio jolla kommunikoida telepaattisesti. Tämän jälkeen ihmistä on helppo manipuloida jatkuvasti ja luonnollisesti tähän kuuluu kultin sisäinen tiedonhankintakielto jolla kohteet pystývät hallinassa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1641551
- 104921
- 75743
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16595ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40527Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45478Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476- 26419
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185412