Miksi naiset joilla on ulkomaalainen mies ovat

Huomannut

yleensä jonkin sortin umpiluusereita ja/tai rumia? Heidän miehet ovat samaa sarjaa.

31

1532

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eisuomiukkoa

      Suomiukkohan se kuvittelee olevansa unelmien prinssi kaljamahoineen hahhahhaaa Nössölle suomiukolle ei ole kysyjiä joten turha itkeä miksi suomalaisnaiset ottaa oikeita miehiä ulkomailta eikä mitään naurettavia nössöjä

      • kalexis

        Ulkomaalainen mies on suomalaisnaiselle status symboli. Samaan tapaan kuin uusi harvinaine auto miehelle.
        Mitä tummempi ja eksoottisemman näköinen naisen ulkolainen mies on sitä parempi..
        Samoin on miehelle. Mitä harvinaisempi tuo uusi auto on sitä parempi.


      • arvokasvaakunnainenonha

        Niinhän se menee silloinkin kun suomalainen mies hakee ulkomailta kuten esim. Thaimaasta ja Filippiineiltä naisen itselleen. Status juttu on.


    • hahahahahaaa

      palstan suurin luuseri poistaa asialliset viestit.

      • okio-

        Joo, mutta ei tota pylly kakkaa.


      • Krsd
        okio- kirjoitti:

        Joo, mutta ei tota pylly kakkaa.

        No se on varmasti erittäin asiallinen viesti painotettuna.


    • tosinoloo

      Kuten yleisesti tiedetään, sama koskee suomalaisia miehiä, joilla on aasialainen tai venäläinen nainen. Nämä miehet ovat sitä pohjasakkaa tai rumiluksia, jotka ei suomalaisille naisille kelpaa ja sitten nämä ulkomaalaiset naiset nylkevät rahallisesti ko miehen.

    • Minua on himottanut tässä jo tovin musta mies. Komeita miehiä, joita naiset aina ovat ylistäneet petipuuhissa. Kyllä tällaista vihreää heteromiestäkin alkaa jo kiinnostamaan, että pitävätkö naisten puheet paikkansa.

      • vihreä.palaa

        Ei mun kaffekuppi. Vihreä kuulostaa kyllä eksoottiselta. Kokemuksia kellään?


    • Prefect

      Jaa'a. Kotosuomessa kyllä pyöri ihan kunnollisia miehiä ympärillä, mutta en niistä kiinnostunut. Sitten tuli Espanjassa törmättyä nykyiseen kumppaniin ja se olikin rakkautta ensisilmäyksellä. Ollaan varsin nuori ja hyvännäköinen pariskunta, eikä kyllä luusereitakaan olla. Ei se rakkaus syntymaata katso.

      • Teitoikein

        Ohitit ainakin karmeimman valinnan eli suomiukon hahhahhaa ulkomaalainen mies ei sentään nössöile. Suomiukolle pitäis pukea hame päälle



    • MatutHaisee

      Siiderivalaat saa vain jätettä eli matut.

      • bertilperversson

        Niin ja vielä kehtaavat nämä siiderivalaat rehvastella raitilla, eksoottisen näköinen matu kainalossaan. On siinä kestämistä nössölle suomi-ukolle.


      • Kehittävää touhua vastailla itselleen kun ei muualta saa vertaistukea ja varmuuden vuoksi poistattaa viestit mitkä eivät sika-amaliaa miellytä eli totuus suomalaisten musulehmien typeryydestä ja rumuudesta.


    • ChinaDragon

      Mitä eksoottista matuissa on? Iran, Irak, Syyria yms. maista kun voi löytää yli 100 000 000 saman tyyppistä miestä. Mielestäni eksoottinen tarkoittaa jotain harvinaista ja erilaista.
      Ei ole tullut mieleen pitää esimerkiksi kiinalaisia eksoottisina, naisia siellä kun on 500 miljoonaa. Heitä on ihan liikaa ollakseen eksoottisella tasolla.

      Mitä enemmän maailmassa on samanlaisia ja tyyppisiä ihmisiä sitä vähemmän kai voidaan puhua eksoottisuudesta? Joku suomalainen pikkukansa voi sitä vielä maailman mittakaavassa olla.

    • VeFi79

      Nyt menii totaalisesti pieleen. Ulkomaalaisena ukkomiehenä voin todella sanoa että vaimon ulkonäkö on parhaismasta päästä. Lisäksi meidän lähipiirissä on pariskuntia joss ulkomaalainen mies ja suomalainen nainen. Tähän asti ei ole tullut vastaan luusereita tai rumia (aika ilkeasti kysytty mielipide)....

      • Käytät suomalaisen kantiksen puhekielen tyylilajia kirjoittaessa. Aika hyvin. Vissiin aika nuorena olet Suomea opetellut ja suomalaisten kanssa ollut tekemisissä? Mistä päin tulet?


    • uskonnoistaturvaa

      Tottahan tuo valitettavasti on, muslimipiirejä seuranneena tiedän vain muutamia pariskuntia joissa nainen on Ok näköinen. Suurin osa kuitenkin tietämistä päihteidenkäyttäjiä, mt-ongelmaisia ja erittäin erittäin epävarmoja ja huonoitsetuntoisia naisia jotka hakevat "erikoisesta" miehestä ja uskonnosta lohdutusta, parannusta ja turvaa elämälleen.

    • BETAOPTICS

      Huono provo. Nuorena miehenä sanon, että ei sillä ole kovinkaan paljoa tekemistä ulkonäöllä tai menestymisellä yksilötasolla. Niin paikallisista miehistä ja naisista osa löytää puolisonsa paikallisesti, osa ulkomailta. Erityisesti ne, jotka ovat kolutuksen tai työpaikan perässä ulkomaille muuttanut. Ei ulkomaissa ole rumia tai kauniita luusereita tai menestyjiä sen enempää kuin täälläkään. Tuo ennakkoasenteesi ja suhtautumisesi ei ole kovin kypsää AP.

    • vetelemitävetelet

      Montako tällaista pariskuntaa aloittaja tuntee/tietää? -Pitäisi kertoa otanta mihin väite perustuu.

      Vertailukohteena pitäisi myös omakuva julkaista väittämiensä rumien ulkomaalaisten kuvien kera ja pyytää arvostelua ulkonäöstä. Eli paljonko kukin saa pisteitä ulkonäöstään.

      Joku meni aikoinaan naimisiin sen perusteella että naisella oli hyvä perse, toinen taas sen perusteella mitä toisella oli korvien välissä.

      Aloittajan maailma suppea.

    • HuoliHuomisesta

      En tunne sillai ketään mamu ihmistä, että voisin antaa arviota heistä? Olen kuitenkin vähän huolissani yhdestä kivannäköisestä naisesta, joka löytänyt käsipuoleensa arabi- näköisen miehen?
      Onkohan kaikki terveellä pohjalla, naista ei sen jälkeen juurikaan näkynyt kodissaan, eikä maisemissa? Ikää hänellä on 30 . Tuntuu olemukseltaan kiltiltä, mut onko liian kliltti? Onko hyväksi käytetty? Onko tällainen edes mahdollista Suomen kamaralla?

      Lehdistä lukee välillä kaikenlaista negatiivista? Toivon, että tässä tapauksessa kaikki hyvin? Harmittaa, kun itse vain salaa ihaillut häntä. Hän herättänyt itsessäni aikoinaan mielenkiinnon hänestä.

    • bisnes_as_usual_

      Noinhan se menee. Matut pääsevät Suomeen, kun suostuvat kuksimaan puutteessa eläviä suohirviöitä ja siiderivalaita. (= ns. monikulttuurinen avioliitto/rikastus)

    • Prinsessana

      Enemmän niitä epäviehättäviä miehiä oon tavannut suomalaisista. On teissä suomalaisissa miehissä paljonkin vikaa kun exäni olivat juoppoja. Muslimimies pitää mua prinsessana ja mieheni avaa mulle oven, kantaa kauppakassit, avaa mulle aina auton oven ja ojentaa käden ja kehuu mua. Suomalaiset miehet on täysin paskoja kun eivät osaa kohdella naisia samalla tavalla. Oon matkustanut arabimaissa ja siellä todellakin sain tuntea itseni prinsessaksi kun paikalliset miehet kantoivat ison matkalaukkuni ja avasivat oven.

      • merkki-ei-erkki

        Mitenkäs venäläiset miehet? Kohtelevatko he naisia kuningattarina ja prinsessoina?


      • Oikeinprinsessa
        merkki-ei-erkki kirjoitti:

        Mitenkäs venäläiset miehet? Kohtelevatko he naisia kuningattarina ja prinsessoina?

        Kyllä! Kun kävin Venäjällä, niin sain tuntea itseni oikein prinsessaksi. Esimerkkinä mies avaa naiselle auton oven ja ojentaa tälle käden naisen noustessa auton penkiltä ylös. Minun ei tarvinnut yksin kantaa suurta matkalaukkuani ja kaupassakin paikalliset miehet tuli heti auttamaan kauppakassien kanssa.


      • Meluatyhjästä
        Oikeinprinsessa kirjoitti:

        Kyllä! Kun kävin Venäjällä, niin sain tuntea itseni oikein prinsessaksi. Esimerkkinä mies avaa naiselle auton oven ja ojentaa tälle käden naisen noustessa auton penkiltä ylös. Minun ei tarvinnut yksin kantaa suurta matkalaukkuani ja kaupassakin paikalliset miehet tuli heti auttamaan kauppakassien kanssa.

        Yksittäistapaus.


      • Käytöstavat
        Meluatyhjästä kirjoitti:

        Yksittäistapaus.

        Se on maan tapa. Ei ole suomalaisista moiseen. En ymmärrä miksi moni nainen haluaa näyttää että osaa avata itse oven, kantaa kauppakassit ja siirtää huonekalut. Ja nykymiehet pitää herrasmiesmäisyyttä neitimäisenä ja hinttarimaisena touhuna.


      • Vapaampinaisena

        No ennemmin taidat kiroilla ja tapella kuin merimiehet kun ei "raaski palvelemaan" naista avaamalla ovea ja kantamalla raskaita kauppakasseja. Kerran näin kun joku nainen tiuski kauppakeskuksessa kun tämän miesystävä tarjoutui kantamaan ostoskassit. Nainen repäisi ostoskassit takaisin ja sanoi osaavansa itsekin. En ymmärrä tuollaista käytöstä naiselta kun mies tarjoutui kauniista kantamaan ne kassit. Ulkomaalaisen miehen seurassa mulla on lupa olla nainen, heikompi ja prinsessa. Oon paljon onnellisempi näin kuin supernaisena. Onneksi meidän tyttäret kävi prinsessavaiheen. Säälittää suomalaiset tytöt joista äidit yrittää kasvattaa supernaista ja kielletään prinsessana olemiset. Taitaa moni suomalaisnainen halveksia omaa naiseuttaansa mitä tulee siskontyttöön, joka haluaa olla voimakas ja nostaa rautaa. Tuollainen vähentää naisen arvoa parisuhdemarkkinoilla


    • Iisiliving

      Minäpä paitsi avaan oveni ja kannan kassini myös pukeudun miten haluan, liikun, ulkoilen, deittailen, puhun, huvittelen, seurustelen, teen työtä ja ihan kaikkea vapaasti ja miten haluan. Kiroilenkin vaikken ole merimies mutta mielellään en tappele. Ei ole ukkoa edessä eikä takana vahtaamassa ja komentamassa. Miksi pitäisi olla? Tietty saa passata ja antaa rahansa jos haluaa.

      • Naisenvapaus

        Ei ole ihme miksi ihmiset eroaa kun on näitä "vahvoja" naisia. Oon mielelläni miehen prinsessa ja tytötkin saa paremman aviopuolison kun ovat käyneet prinsessavaiheen läpi eivätkä ole yrittäneet tulla miehen kaltaisiksi. Pojat taas oon kasvattanut herrasmiehiksi ja opettanut suojelemaan naista. En ole ikinä antanut poikieni tiskata tai tehdä kotitöitä.


    Ketjusta on poistettu 32 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 173
      5109
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4613
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      2946
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1947
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1794
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1737
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1720
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      108
      1716
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1623
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1561
    Aihe