Puolisollani on uhka saada eläintenpitokielto. Tehnyt vain töitänsä ja sen mitä pomo käskee. Tämä uhka ei liity meillä asuviin eläimiin ollenkaan. Koskaan ei ole meillä eläinsuojelu käynyt ja eläimet aina hyvin hoidettuja. Puoliso myös kohdellut kotona asuvia ja ystävien eläimiä aina hyvin ja tämä mistä uhka on saada on tosi lievä myös. En avaa tätä asiaa nyt enempää, koska kaikki vielä auki, mutta minulla on huoli että joudun muuttamaan eläinten kanssa muualle tai joudun jotenkin vaikeuksiin muuten, jos eläintenpitokielto puolisolle tulee. Onko kokemuksia? Olen aivan paniikissa.
Eläintenpitokielto uhka puolisolla. Voinko silti
Pelottaa
1
425
Vastaukset
Minä muuttaisin pois jo senkin takia että puolisoni on käyttänyt väkivaltaa eläintä kohtaan.
Olivat eläimet teidän tai ei, eläin jokatapauksessa kärsii saman määrän riippumatta siitä missä/oma vai ei/ jne. on tapahtunut. Siis itsekö hyväksyt kun ei ole sattunut "omalle kohalle".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2663302Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell201829Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.241489- 811334
- 1371038
- 81984
Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.61799Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.86746Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.61677Laita nyt se viesti
Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗50626