Älykänny--

Kaikilla palstalaisilla taitaa jo olla älykänny? Mulla ei vielä ole, pitäs ehkä hommata, jos joku nainen taas vaatii et pitää olla whatsapp

34

542

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • whatsuppbitches

Tässä se taas nähdään mihin kaikkeen miehen matka naisen "sydämeen" voi tyssätä.

• Totta, naisesta ei kuulunut enää mitään, kun ilmeni ettei mulla ole whatsappia

• pujotteIija kirjoitti:

Totta, naisesta ei kuulunut enää mitään, kun ilmeni ettei mulla ole whatsappia

Varmaan oli urananainen joka sitten asian pajastuttua taisi pitää sinua lehmän paskalle haisevana maalaisjunttina ja lopetti yhteydenpidon. Et tainnut menettää mitään, olet tarinan voittaja.

• Harmaaritari kirjoitti:

Varmaan oli urananainen joka sitten asian pajastuttua taisi pitää sinua lehmän paskalle haisevana maalaisjunttina ja lopetti yhteydenpidon. Et tainnut menettää mitään, olet tarinan voittaja.

No enpä tiedä olinko voittaja, aika hyvärunkoinen nainen oli, ainakin kuvan perusteella

• lihavihatipunen
        Harmaaritari kirjoitti:

Uranaisilla on varmasti firman puhelin ja liittymä. Whatsappia käytetään siksi, koska silla voi viestiä ilmasii niin paljon ku haluaa.

• pujotteIija kirjoitti:

No enpä tiedä olinko voittaja, aika hyvärunkoinen nainen oli, ainakin kuvan perusteella

Joo mutta mietipä, ensin se olisi hankittanut älykännyn, kohta olisii ollut vuorossa auton vaihto, sitten kenties sisustusta olisi pitänyt uusia, tehdä muutama lomamatka jonnekin hevonperseeseen, jossain vaiheessa luultavasti rakentaa sille talokin. Joo, ehdottomasti olet voittaja, hyvänkin näköinen runko voi olla mätä sisältä.

• No aloitin juuri opiskelun, ja käytännössä sielläkin vaadittiin whatsapp. Minulla on ollut älykänny vuodesta 2010, mutta vähän tosiaan jäi miettimään, että ÄK:n omistamista pidettiin itsestäänselvyytenä.

• eihäntuota

ei sil whatsapp tee mitää, sama akka osaa nettiäki käyttää, miksi pitää piipertää jossai
      sovellukses miniruutua tuijottaa

sano et lähettää sähköpostina kerralla asiansa eikä mitää piiperrystä

minä olen monta kertaa poistanut tuon whatsapp , välil testaillut vaan, iha pskaks vahvistuu joka kerta.. typerää piipertämistä ja en löydä oikeasti tarpeellista kaveria siihen

älykännykkä kyllä uute on tarpeen ku mistäpä jaat muuten 4g netin wifi johonkin iso ruutu tietokoneeseen?? hyvin korvaa mokklan, tosin 4g mokkulat jäi testaamatta kun menin pätkivän 3g mokkulan jälkeen 4g älypuhelim käyttäjäks

• Hyvin toimii 4g mokkula pöytäkoneessa

• EdesUnissa

Älykännyjä voi vakoilla helpommin kuin vanhan aikaista. Itselläni on vanhanaikainen normikänny jokapäiväisessä käytössä, ja älykänny auton takapenkillä jos tarvitsen tietoliikenne yhteyksiä.
      Tokihan siitä älykännystä olisi hyötyäkin välillä.

• Epäilemättä olisi hyötyäkin, jos ostaisi itelle joululahjaksi

• kaisanoasaa

On minulla älykänny mutta en käytä sitä muuhun kuin soittamiseen ja tekstiviestien lähettämiseen.

• Wulwawa

Mut whatsupilla se on ilmaista, tai ainakin niille joilla se on. Ja monella on. Voi sen tablettiinkiin ladata.

• Wulwawa kirjoitti:

Mut whatsupilla se on ilmaista, tai ainakin niille joilla se on. Ja monella on. Voi sen tablettiinkiin ladata.

Joo ja ännenlaatu on persiistä. Mulla on liittymä jossa rajaton puheaika niin ei tarvii pelleillä whatspappien kanssa.

• Wulwawa kirjoitti:

Ai whatsapin voi ladata tablettiin? Mullahan ois tabletti ihan tyhjän panttina

• kaisanoasaa
        Wulwawa kirjoitti:

Liian vaikeita asioita minun järjenjuoksulleni.

• Wulwawa
        pujotteIija kirjoitti:

Ai whatsapin voi ladata tablettiin? Mullahan ois tabletti ihan tyhjän panttina

Tämä potentiaalinen morsmaikkusi haluaa varmaan jutella sun kanssa videopuheluiden välityksellä. Siten ainakin selviää, että on sama naama kuin kuvissa. Pitää sitten olla vaan aina valmiustilassa kun luuri kilahtaa.
        Mulla whatsappi on tabletilla, tuolta googleplaysta sen latasin ja voilaa.

• Wulwawa kirjoitti:

Tämä potentiaalinen morsmaikkusi haluaa varmaan jutella sun kanssa videopuheluiden välityksellä. Siten ainakin selviää, että on sama naama kuin kuvissa. Pitää sitten olla vaan aina valmiustilassa kun luuri kilahtaa.
        Mulla whatsappi on tabletilla, tuolta googleplaysta sen latasin ja voilaa.

Tiiä vaik selviäis naaman lisäksi muutkin paikat

• Wulwawa
        pujotteIija kirjoitti:

Tiiä vaik selviäis naaman lisäksi muutkin paikat

Nimenomaan! Ja kohta sitä harjoitetaankin jo älyseksiä. 😁

Huomasin juuri, että mullahan on kaksikin älykännyä, kolme tablettia, yks pöytäköne ja läppiskin löytyy.
        Ä-l-y-t-ö-n-t-ä.

• Wulwawa
        Wulwawa kirjoitti:

Nimenomaan! Ja kohta sitä harjoitetaankin jo älyseksiä. 😁

Huomasin juuri, että mullahan on kaksikin älykännyä, kolme tablettia, yks pöytäköne ja läppiskin löytyy.
        Ä-l-y-t-ö-n-t-ä.

Olen huomannut ja ihmetellyt, että tämä mun Samsungin tabletti on magneettinen. Eilen sen takaosasta löytyi mun kadonneeksi julistettu nilkkaketju. Ja sitten tuli mieleen, että sitä tuskin kuitenkaan on suunniteltu kadonneiden metallirojujen etsintää varten, vaikka siellä takana onkin roikkunut hiuspinniä ja kynsileikkuria..kokeilin sitten jääkaappia vasten, niin siihenhän se tietty jämähti ja kivalta näytti. Jee, mul on uusi jääkaappimagneetti!

Onko ne käyttöohjeet siinä mukana jotain muutakin varten kuin niistämistä? Nehän vie koko itse kekkaamisen ilon pois.

• Wulwawa
        kaisanoasaa kirjoitti:

Liian vaikeita asioita minun järjenjuoksulleni.

Sen takiahan niitä älylaitteita hommataan. Dah 😏

• Wulwawa kirjoitti:

Olen huomannut ja ihmetellyt, että tämä mun Samsungin tabletti on magneettinen. Eilen sen takaosasta löytyi mun kadonneeksi julistettu nilkkaketju. Ja sitten tuli mieleen, että sitä tuskin kuitenkaan on suunniteltu kadonneiden metallirojujen etsintää varten, vaikka siellä takana onkin roikkunut hiuspinniä ja kynsileikkuria..kokeilin sitten jääkaappia vasten, niin siihenhän se tietty jämähti ja kivalta näytti. Jee, mul on uusi jääkaappimagneetti!

Onko ne käyttöohjeet siinä mukana jotain muutakin varten kuin niistämistä? Nehän vie koko itse kekkaamisen ilon pois.

Mulla muutes on Samsungin vehkeet pelanneet pirun hyvin

• Joo tuli hankittua lopulta. Mikä on whatsup? Mä seuraan lähinnä uutisia, käytän nettiä ja askelmittaria kännykästä.

Tulee käveltyä 5000-10 200 askelta päivittäin. Ihan kiva lisä puhelimessa.

• Just googlasin, suosittelen samaa sulle

• pujotteIija kirjoitti:

Just googlasin, suosittelen samaa sulle

Googlasin, ei oo kyllä whatsupille tarvetta. Vielä ainakaan. :)

• Totuuss

Ei ole älykännykkää. Mulla on joku pari vuotta vanha nokia joka maksoi 29 euroa. En tarvii kallista puhelinta mihinkään kun en muutenkaan käytä puhelinta kovinkaan usein.

• Whatsupilla voi laittaa yhden lällyn samalla kertaa monelle naiselle ja näkee vieläpä niiden kuvat.

• Joo ja kohta sitä ollaan sitten tinderissäja pyöritellään siellä tinderityttöjä multilällypostauksilla, menee hyvä mies ihan pilalle.

• 101prosHetero

Älykännykän viestisovellukset. Ne on homoille.

• Hämärän_rajoilta

Nokia 6310i, ylioppilaslahjaksi saatu keväällä 2003. Elämäni ensimmäinen ja toistaiseksi ainoa kännykkä. Akkukin alkuperäinen ja ladata tarvitsee puolentoista viikon välein. (Tämä kaikki kuitenkin kertoo ehkä enemmän sosiaalisesta elämästäni kuin puhelimen lujuudesta.)

Tulen suremaan sitä päivää, jolloin kyseinen laite lakkaa toimimasta, mutta tällä hetkellä näyttää siltä, että tuo päivä on vielä kaukana edessä.

• Kyllähän älykänny on ihan hyvä kunhan sitä ei tunge täyteen kaiken mailman sovelluksilla. Välillä tuntuu että kavereilla on älykännyt vaan sen takia että saa päivittää ohjelmistoja.

Navigaattori on ihan hyödyllinen ja lisäksi latasin 112-sovelluksen eli sitä käyttämällä hätäkeskus saa heti sijaintisi selville.

• ÄlyKännyllä on monesti sellainen vaikutus, että se tuntuu vievän KäyttäjänÄlyn.. Tai sitten musta vain monesti tuntuu siltä, kun tarkkailee noiden KännyZombieiden Elämää.. ;D

• lihavatipunen

Ei taida koskea sua kun tota älyä tuntus olevan vähänlännästi :)

• lihavatipunen kirjoitti:

Ei taida koskea sua kun tota älyä tuntus olevan vähänlännästi :)

.. Ollako vai eikö, siinä pulma.. ;P

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      66
      2358
    2. Vanhuksen varpaankynsien leikkaus 89 euroa...

Huh huh.......Parturikäynti olisi varmasti ollut 250 euroa? Kallis on suomi nykyään.
      Maailman menoa
      180
      2010
    3. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      45
      1985
    4. Viulu vaiennut

Eikö pisnikset suju ? Vai miksi pahin yrittäjä vouhka on "kadonnu" maan alle. 🤣
      Suomussalmi
      30
      1698
    5. Anne Kukkohovi. Myy likaisia alushousujaan.

Kuka ihme ostaa jonkun naisen likaisia alushousuja, menee lujaa kyllä tälläkin housujen myyjällä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      108
      1620
    6. Kauanko skuutteja on siedettävä? Ei tietoa liikennesäännöistä, ajellaan miten sattuu ja missä vain.

Kauanko on kestettävä sähköpotkulautojen terrorismismia? Niillä ajelevat eivät tiedä, tai jos tietävätkin, niin eivät vä
      Maailman menoa
      157
      1335
    7. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      188
      1289
    8. Kyllä tekee kipeää

Luopua kaikesta mitä on elämässä saavuttanut😞 ei vaan ole enää yhtäkään hiljaista vuorokautta🤬
      Ikävä
      25
      1176
    9. Luotatko kaivattuusi?

Jos et, mistä kiikastaa?
      Ikävä
      80
      991
    10. En mä tiedä mitä tapahtuu

siis tykkäisitköhän musta oikeasti. Ehkä oot pelannu liikaa rahapelejä, ehkä rakastat tyhjiä arpoja.
      Ikävä
      9
      982
    Aihe