Mitä eroa on suomalaisella ja matulla?

ttotta

Matu ottaa mitä haluaa.
Suomalainen menee nurkkaan ja jupisee itsekseen sekä kirjoittaa sitten jollekin some-palstalle huonoa kohtaloaan. haukkuu kaiken mahdollisen sen sijaan, että yhteisvoimin vaatisi ja tekisi jotain tilanteen muuttamiseksi. Äänestäisi edes oman edun eikä puolueen mukaan. Järjestäisi vaikka yleislakon saadakseen äänensä kuuluville päättäjien korvissa.

6

155

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yks.vanhus

Minä ainakin boikotoin liikkeitä, joissa on henkilökunnassa matuja ja pyrin myös kiertämään sellaiset kaupat, joita matut käyttävät. On todella vaikea enään löytää matuttomia ruokakauppoja, mutta hieman vaivaa nähden löytyy ainakin sellaisia, missä on vain yksittäistapauksia.
      Yksinäisenä vanhuksena en voi oikeastaan muuta tehdä. Tietysti äänestä seuraavaksi Halla-Ahon persuja.

• Suomalainen on hiljaa, koska suomalaisten mielipiteet on pyritty tukahduttamaan ja suomalainen on paha rasisti, suomalainen on rasisti, koska hän haluaa elää turvallisessa kotimaassaan. Suomalaisella ei ole oikeutta tässä maassa tuoda mielipidettään julki, koska suomalainehan on rasisti. Jokainen mielipide on populismia minkä suomalinen suustaan päästää. Suomaliselta on viety turvallisuus, suomalaisilta on myyty kohta kaikki minkä aiemmat sukupolvet ovat rakentaneet. Suomalainen pakkaa laukkuaan, jupisee ja kiroaa eduskunnan pellet, jotka ovat tämän maan saaneet tähän kuntoon, myyneet ja raiskanneet kaiken arvokkaan.

Matu ei kiroa eikä jupise, se pyrkii muuttamaan tämän maan haluamakseen. Muuttamaan kulttuurin. Matu pyrkii ajamaan alkuperäisväestön ahtaalle, se on kuin kun käki vieraassa pesässä. jotta voisi rakentaa uusia moskeijoita, joissa ei lauleta maamme laulua eikä muutakaan minkä suomalainen poliitikko ymmärtäisi.

• ttotta

Kylläpä busse kirjoitit todella sarkastistisesti, mutta kaikki on totta.

• kuultuOn

Suomalainen kuuntelee virkamiestä lakki kourassa ja kiroilee kotia mennessään..Matu lyö nyrkkiä pöytään ja uhkailee.Toisinaan virkamiehen perhetäkin..Ja saa mukisematta mitä haluaa.

• KoskaAllahillaOnSuuri

Muistakaa että demokratiassa asiat hoidetaan äänestämällä. Ei kuten viherkommarit anarkistit riehumalla kaduilla ja toreilla tai kehitysmaamuslimit tappamalla ja raiskaamalla Islamin oikeuttamana. Toivotaan että kansalaiset ymmärtävät tämän ennenkuin on tosiaan liian myöhäistä......

• Urjalastakajahtaa

Jaaha. Milloinka sitten se kansanäänestys pidetään?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      185
      8529
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4618
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4178
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      59
      3712
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3186
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      2940
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2646
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      42
      2436
    9. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2143
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      2086
    Aihe