Hei!
Itse tykkään Severistä ja nimen omaan Roopen näyttelemästä! Severi on oikeastaan ykkös suosikkini! Hän palasi sarjaan jo perjantain jaksossa!
Ajan kanssa kaikki selviää,mutta kiva pohtia etukäteen. Sen osasinkin jo aavistaa,että Severi on mustasukkainen ja vihainen kun palaa ja saa tietää,että Viola ja Benjamin ovat enemmän kuin ystäviä. Syntyy kunnon sota! Ehkä...
Mutta,mutta... Mietityttää vain,että onkohan Severi luvattomasti vai luvallisesti Hesassa ja oli sitten luvan kanssa tai ilman,niin missä majailee nyt? Aaron luona? Hänhän voi majailla vaikka missä! : ) Severihän on saattanut lähteä pakomatkalle Vaasasta... Kenties juuri Violan takia?
Ja mietityttää myös,että kun Jiri sai puhelun johon vastasi"moi,miten menee"? ja seuraavaksi"siis mitä sä nyt selität" niin liittyyköhän puhelu jotenkin Severiin?
Mielipiteitä...?
Severin paluu 2017
1
207
Vastaukset
- Salapahis
Mitähän kuuluu alkuperäiselle Severin näyttelijälle?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741