Severin paluu 2017

Hei!
Itse tykkään Severistä ja nimen omaan Roopen näyttelemästä! Severi on oikeastaan ykkös suosikkini! Hän palasi sarjaan jo perjantain jaksossa!

Ajan kanssa kaikki selviää,mutta kiva pohtia etukäteen. Sen osasinkin jo aavistaa,että Severi on mustasukkainen ja vihainen kun palaa ja saa tietää,että Viola ja Benjamin ovat enemmän kuin ystäviä. Syntyy kunnon sota! Ehkä...

Mutta,mutta... Mietityttää vain,että onkohan Severi luvattomasti vai luvallisesti Hesassa ja oli sitten luvan kanssa tai ilman,niin missä majailee nyt? Aaron luona? Hänhän voi majailla vaikka missä! : ) Severihän on saattanut lähteä pakomatkalle Vaasasta... Kenties juuri Violan takia?

Ja mietityttää myös,että kun Jiri sai puhelun johon vastasi"moi,miten menee"? ja seuraavaksi"siis mitä sä nyt selität" niin liittyyköhän puhelu jotenkin Severiin?

Mielipiteitä...?

1

253

Vastaukset 1

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Salapahis

Mitähän kuuluu alkuperäiselle Severin näyttelijälle?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Liikenneonnettomuus kuhmo

Taisi Audi mennä lunastukseen ja pemari kilometritehtaalle
      Kuhmo
      39
      2291
    2. Olen pahoillani kun olen satuttanut

Välillä kiukuttaa paljon.
      Ikävä
      58
      755
    3. Olen aivan hajalla yhden

Naisen takia😞
      Ikävä
      41
      731
    4. Naurettavia provoja ja lavastuksia täällä

Saa olla aika harhainen jos uskoo juttuja täällä faktoina 😆😆😆 ihmiset matkii toisia jne
      Ikävä
      80
      569
    5. T.h tuomio

Onko tämä lainvoimainen vai onko tästä valitettu? Mitenhän on mennyt linnassa joko pehmennyt pää täysin
      Suomussalmi
      7
      519
    6. Pientä pintaremonttia

Mistä löytää kirves sähkö putkimiestä tai lasin asentajaa rässä hyrynsalmen pitäjässä, kun eiole puhelinluetteloa eikä k
      Hyrynsalmi
      16
      514
    7. Miten sä jaksat

Pitää susta huolen.
      Ikävä
      62
      512
    8. Mitä oikeasti haluat?

🥹
      Ikävä
      42
      510
    9. Mitä näät

Siinä miehessä?
      Ikävä
      45
      510
    10. Kuuleppas

ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää
      Ikävä
      176
      503
    Aihe