Karvalakki, lakana, lehti ym. oikeuden edessä

tulloopi.joutilaana.seur

Venäjällä kaltereiden takana. Saku oli vihkosen takana, Saksalaismarokkolainen turun murhaaja oli taasen lakanan alle suojautunut, näitä riittää. Sarjahukuttaja karvalakkeineen on mielestäni toistaiseksi TOP 1.

12

325

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mikähän.turkis
      • tottajumalauta

Missähän olisi myynnissä. Näyttää tosi komialta.

• naamiot.miksi.sallittu

Ensin vedellään puukolla kurkut auki torilla ihan myyntiaikaan. Verilentää kamerat käy, kuin Ilmestyskirja nyt filmiltä. Oikeuden edessä ollaakin sitten piilosilla. Suomalaista oikeuslaitosta häväistään, asetetaan naurunalaiseksi.

• statuksella.mennään

Julkista toimintaa torilla, oikeuden edessä piilosilla.

• mitähän.täh.vielä

Imatran ampujan oikeudenkäynti kuvia odottelen. Onkohan jo merikotkan pesään verhoitunut.

• pulpettiin.taas.kohta

Kahden passin kansalainen, nyt sekin selvisi. Passi saksassa, hlö kahdenveitsen kanssa suomessa.

• pösilöitten.hommaa

Onkohan tänään mitään tapahtumia raastuvalla. Media saapuu uskollisesti paikalle kuvaamaan jotain naamiohenkilöä. Marokkolaiset passivirkailijat kertoo, että Turun puukottajan nykyisetkään tiedot ei pidä paikkaansa, ei ole ikä oikein tai nimi, ei löydy arkistoista. No huh,huh, ensin kuvataan innoissaan lakanaa ja lakanaan verhoitunut onkin ihan väärillä tiedoilla oleileva henkilö.

• Suoraselk

Aapio, Aarnio, loput poliisit eivät ole naamioituneita.

• jännityksellä.odotan

Tämän päivät naamioituneissa tarjolla itse sarjahukuttaja karviksineen. Aamulla jo maistiaisia hänen karvalakistaan . Uutisissa kuvia onko muoti,-habitus entisellän vai onko rohkeitakin uusia virtauksia tulossa muotiin kasvojen peittelyssä oikeuden edessä.

• Karvalakki on kesällä liian kuuma. Siksi lippahattu.

• IkejaTuksuILOVE

Hyvin salasi silti itsensä. Löytyi jo toinenkin Kanervan Iken seuraksi ketkä eivät harmaannu. Värjätty parta, faktaa.

• niiseondd

rikollinen ja huoris käyny polliisijohtaja aarnio sentää ei peitellyt naamaansa

vaimoki tukee yhä ja antaa pimppaa vaikka huoris käyny. kai se ei ongelma ku rahaaki oli takroitus kasvataa kotipihalla.. vihreää oksaa.. :) kunnon ihmispiru

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      92
      1806
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1262
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1133
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      72
      985
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      105
      909
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      838
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      751
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      742
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      691
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      673
    Aihe