Syyttääkö TPS Jumalaa syrjijäksi?

TPSSyntihyväksyykö

TPS ilmeisesti Syyttäö Jumalan tahdon kertovia syrjijöiksi? Vai kuinka?

12

171

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kylläsyyttää

Kyllä syyttää!

• nähty.on.ei.kirj

Missä näin sanovat ? Laita ihmeessä linkkiä kehiin.

Koettakaa pitää nyt tervettä järkeä sen verran pelissä, että TPS on urheiluseura ja senkin täytyy noudattaa maallista lakia joka kieltää syrjinnän sukupuolisen suuntaumisenkin vuoksi. Ihan kuten laissa kielletään myös syrjintä monen muun asian takia.

Omassa mielessään saa sitten ajatella jokainen vapaasti mitä haluaa mutta lain mukaan syrjintä on kielletty.

• Mene Tepsin harkkoihin, ala saarnata homojen syntisyyttä ja katso mitä tapahtuu.

• Ehdottomasti kannatettava idea, mielellään sitten videoi tuon pätkän vielä niin voidaan antaa sitten pisteet tuosta. Muutenkin olen sitä mieltä, että näitten kiilusilmäisimpien hengenhurmiossa olevien saarnaajien pitäisi lähteä nimenomaan turuille ja toreille paasaamaan. Viikkoloppu illat olisi sellaista parasta aikaa, kansaa eniten liikkeellä.

Luulisi tuon olevan niin kuin sanan julistuksen kannalta relevanttiakin koska täällä ilmeisesti eivät ole ketään saanneet käännytettyä.

• nähty.on kirjoitti:

Ehdottomasti kannatettava idea, mielellään sitten videoi tuon pätkän vielä niin voidaan antaa sitten pisteet tuosta. Muutenkin olen sitä mieltä, että näitten kiilusilmäisimpien hengenhurmiossa olevien saarnaajien pitäisi lähteä nimenomaan turuille ja toreille paasaamaan. Viikkoloppu illat olisi sellaista parasta aikaa, kansaa eniten liikkeellä.

Luulisi tuon olevan niin kuin sanan julistuksen kannalta relevanttiakin koska täällä ilmeisesti eivät ole ketään saanneet käännytettyä.

" Muutenkin olen sitä mieltä, että näitten kiilusilmäisimpien hengenhurmiossa olevien saarnaajien pitäisi lähteä nimenomaan turuille ja toreille paasaamaan. Viikkoloppu illat olisi sellaista parasta aikaa, kansaa eniten liikkeellä."

>>> Kyllä on oltu. Paljonkin. Turuilla, toreilla, kaupoissa, ihmisten ovilla ja vaikka minkälaisissa häpeninkeissä. Etenkin itselle on kertynyt paljon kokemusta viikonloppuisin kaupungeista yöaikaan kun ihmiset tulevat baareista. Tosin nuorempana jaksoin käydän enemmän. Nyt kun ikää on jo tullut, alkaa jäädä nekin riennot vähälle. Toksi todistan mielelläni kelle vaan.

• nähty.on kirjoitti:

Ehdottomasti kannatettava idea, mielellään sitten videoi tuon pätkän vielä niin voidaan antaa sitten pisteet tuosta. Muutenkin olen sitä mieltä, että näitten kiilusilmäisimpien hengenhurmiossa olevien saarnaajien pitäisi lähteä nimenomaan turuille ja toreille paasaamaan. Viikkoloppu illat olisi sellaista parasta aikaa, kansaa eniten liikkeellä.

Tiijjä sitten ovatko jo niin vanhoja ja sairaita että näin istuviltaan on mukavinta jullistella. Niillähän on niinkin erikoinen oppi, että ei ole väliä miten julistaa kunhan vain julistaa niin hemmetisti. Jumala sitten vastaa tuloksista – tai tässä tapauksessa niiden puuttumisesta.

• EvLut kirjoitti:

" Muutenkin olen sitä mieltä, että näitten kiilusilmäisimpien hengenhurmiossa olevien saarnaajien pitäisi lähteä nimenomaan turuille ja toreille paasaamaan. Viikkoloppu illat olisi sellaista parasta aikaa, kansaa eniten liikkeellä."

>>> Kyllä on oltu. Paljonkin. Turuilla, toreilla, kaupoissa, ihmisten ovilla ja vaikka minkälaisissa häpeninkeissä. Etenkin itselle on kertynyt paljon kokemusta viikonloppuisin kaupungeista yöaikaan kun ihmiset tulevat baareista. Tosin nuorempana jaksoin käydän enemmän. Nyt kun ikää on jo tullut, alkaa jäädä nekin riennot vähälle. Toksi todistan mielelläni kelle vaan.

Kun olin nuorempi opiskelija, niin kämppäkaveriani alkoi ärsyttää kun aloin puhua hänelle uskonasioista aina kun hän oli tullut vähän päissään ravintolasta. Olisi kuulemma pitänyt puhua silloin kun hän oli "normaalissa" tilassa.

TPS on ihan hyvälläkin asialla, panematta ennen niin halveksittuja ihmisiä enää halveksittujen joukkoon. Kaikkihan me sentään ihmisiä ollaan, jopa samassa joukkueessa!

• torre12 kirjoitti:

Kun olin nuorempi opiskelija, niin kämppäkaveriani alkoi ärsyttää kun aloin puhua hänelle uskonasioista aina kun hän oli tullut vähän päissään ravintolasta. Olisi kuulemma pitänyt puhua silloin kun hän oli "normaalissa" tilassa.

TPS on ihan hyvälläkin asialla, panematta ennen niin halveksittuja ihmisiä enää halveksittujen joukkoon. Kaikkihan me sentään ihmisiä ollaan, jopa samassa joukkueessa!

Näissä tulee aina väkisinkin tolkun ihmiselle mieleen, että jos kannattaa syrjintää niin olisiko sitten ihan ok, että joku urheiluseura tekisi selväksi, että uskovaisilla ei sitten muuten ole asiaa meidän peleihin :d

Voisi siinä ääni muuttua kellosta kun syrjintä kohdistettaisiin omaan porukkaan.

• EvLut kirjoitti:

">>> Kyllä on oltu. Paljonkin. Turuilla, toreilla, kaupoissa, ihmisten ovilla ja vaikka.."

Mitä asioita olet sitten ollut evankelioimassa?
        Minä kun olen huomannut useamman kerran, että Raamatun tuntemuksesi on aika alkeellisella tasolla.

• KTS--

TPS-Fundixet 6-0

• No vaikea sanoa, kun ei tiedä mihin viittaat.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mieleni harhailee sinussa

Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei
      Tunteet
      23
      5853
    2. Taposta murhaksi

Mitä tästä tapauksesta tiedetään?
      Kajaani
      60
      1997
    3. Grilli lopettaa?

Pitääkö huhu paikkaansa että grilli lopettaa lähiaikoina?
      Suomussalmi
      27
      1449
    4. Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa

Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom
      Kotimaiset julkkisjuorut
      235
      1238
    5. Pitääkö luovuttaa?

Sano nyt edes jotain 👾
      Ikävä
      74
      1125
    6. Mitä teet nainen

Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,
      Ikävä
      53
      1097
    7. Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?

Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️
      Ikävä
      68
      1084
    8. Olet nuorempi nainen aivan ihana

Tykkään susta ihan valtavasti ❤️❤️
      Ikävä
      51
      1052
    9. Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha

Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.
      Maailman menoa
      143
      1046
    10. Mitä vastaisit

Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle
      Ikävä
      58
      995
    Aihe