Juustoportin lounaspöytä Jalasjärvellä

kumpiparempi

Onko kellään kokemusta millaset safkat siellä on eli kannattaako poiketa.
Muutamalta olen kuullut että ruoka aina kylmää ja pahaa. Onko tosiaan noin???

Tilalle suositeltu Pohjanmaan porttia Koskuella jonka ruokia ainakin Facessa kovasti kehutaan.

Juustoportin ruokalistat näyttää herkullisemmilta ja monipuolisemmilta kun Pohjanmaan Portissa vain kaksi tylsältä kuulostavaa vaihtoehtoa.

Jollain kokemusta molemmista?

21

5078

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • callekiwes

      Ei ole kokemusta. Syön kotona läskisoosia.
      Käy maistamas molemmis niin tiedät

    • Onniintotta

      Mitä hemmetti utelet, käy syömässä niin tiedät. Saatanan ääliöt täällä kyselee ruoasta.

    • Reisumies7

      Hyvää molemmissa. Tietenkin vaihtelu virkistää.

    • Prinssi5434566

      Juustoportilla laatu huonontunut vuosien varrella,ns.valmisruokaa! Pohjanmaan portilla kotoista ruokaa,mutta liian vaatimatonta. Jalastuulessa hyvät ruuat,vielä kun ne tajuais laittaa lounaslistan nettiin,tulis useimminkin käytyä.Ei viitsi sjoelta asti lähteä kattoon,mitäs tänään syödään.

      • Sinuvuokko

        Samaa mieltä ja lounaslista nettissä nykypäivää.


    • Tienpäältä

      Valitettavasti suomessa kaikki bulkki ravintolat ovat siirtyneet bulkkiruokaan, abc edellä, neste, teboilsunmuut keskiset perässä. Vastaus kysymykseen: Juustoportin ruuan laatu on heikentynyt, itse valitsen aina jonkun pienen toimijan= itsetehtyä maukasta ruokaa.
      Suurista ainoastaan nämä lounaspajat, Amica sun muut pystyy tekemään laadukasta ruokaa suurellekin väkimäärälle.

    • SilliköTynnyrisKasvany

      Saako siälä lipova liskomies silakkalooraa mussuttaa ?

      Maran tyttäret:
      https://www.google.fi/search?client=firefox-b-ab&q=Mara's Daughters&oq=Mara's Daughters&gs_l=psy-ab.3..0i19k1j0i22i30i19k1l3.191244.191244.0.192088.1.1.0.0.0.0.144.144.0j1.1.0....0...1.1.64.psy-ab..0.1.143.J5Xl46Kz3jI

      Hei tytöt, sanoi sokea kun käveli sillitynnyreiden ohitte !

      • Silliä kullekkin.


    • KonkurssiporttiinKuAuki
      • tielläkulkija

        Ketjun aloittaja kyllä sanoi niitä pohjanmaan portin ruokalistoja tylsiksi joten tuskin on omistaja itse.
        Ja mitä tuohon talouteen tulee niin ei kai se paikka ole ollut kuin jotain vuoden toiminnassa niin takuulla menee useampi alkuvuosi tappiolla. Rakennuskin varmaan maksanut paljon ja sitä maksellaan monta vuotta.

        En ole itse siellä käynyt kun se lounasaika loppuu aina kun itse ehtisin.


    • Vmp

      Tielläkulkija onkin Pohjanmaan portin yrittäjä?
      Aina sama kaava. Ensi toista lokahan, puolella sanalla aloituksessa omaa tylsäksi, sitten pari positiivista kommenttia omasta konkurssiportista ja kun joku äkkää, niin heti puolustamaan, että olihan se puolisana siellä, en mää yrittäjä ole. Säälittävää!

    • TaitamatonOsaamaton
    • KyllästynytNäköjään

      Jalasjärven Nesteellä on kassatyöntekijänä aivan sopimaton naisihminen! Kertakaikkisen yrmeä ja työhönsä kyllästynyt! Ei minkäänlaista asiakaspalvehalukkuutta ja tatuoonnit ei vähääkään auta tommosta mutrunaamaa työskennellä kassalla! Joutaas vaikka vessoja siivoamaan tommosella käytöksellä!

    • valivali
    • Enenääpoikkea

      Juustopotilla hinnat nousseet. Marimekko ei myy kuin harvoja marimekon tuotteita ja Pentik myös ylihinnoiteltu eikä kummosia tarjouksiakaan juur koskaa.

    • Ei.homojuustolle

      Liikaa homojuustoa. Paska haisee. Ja sissijuusto hunajoipi. Hyi saatana ei jatkoon.

      • Vxzadfwe

        Nim ei. Homo juustolle mitähän sinäkin mitätön paska jauhaa täällä lätiset.
        Painu syömään paskaa!!


    • Anonyymi

      Muutaman kerran mökille ajaessani käynyt syömässä tämän kesän aikana. A la Carten listalla hyviä olivat ovat muikut ja chevrekana.

      Vaimo maisteli lounaspöytää nuo kerrat, sanoi olevan ihan ok, itse en siitä ole syötävää löytänyt.
      Mutta pahin pettymys ollut niiden salaattipöytä; ei siitä juuri tuoreita aineksia, tomaattia, kurkkua tms. löytynyt, mutta ituja ja oliiveita kyllä?

      Juustoa omasta meijeristä salaattipöydässä ollut vain leipäjuustoa joka kerta, vaikka valikoimissa olisi paljon eri vaihtoehtoja, toimisi jopa mainoksena omaan juustomyymälään. Tosin viereinen juustolan myymälä tuplaten kalliimpi kuin S-marketissa samat juustot.

      Nykyisin ajan itse ohi Jalasjärven ABC:lle, salaattipöytä runsaampi, siellä hyvä kokki, mikä näkyy salaatti- ja lounaspoydässä selvästi. Myös listaruuat siellä olleet ok.

    • Juustoportin lounaspöydässä tarjolla vain homehtunutta juustoa ja raanavettä. Lounashinta siinä palttiarallaa 25 e/hölö.

    • Anonyymi

      Etelään kun täältä Nurmoosta lähdetään, niin Jalasjärven kohdalla painetaan kaasua, ja kovaa. Siinei joura pyssätä. Vasta Parkanos aikaasintaan kävästään kahveet hakemas, ja sitten Tampereelta valkataan joku ruokapaikka, siis joku muu kuin abc. Pyörykkäbaaris käväistiin viimeksi, kyl ol hyvvää.

    • Anonyymi

      Meillä oli kesän lopulla muutaman viikon työrupeama tuossa likellä ja tuli tuolla lounastakin useampikin kerta syötyä työkaverien kera. Itse lounasruoka oli ihan maukasta, mutta kyllä se jo aiemmin moitittu alkusalaattipöytä oli melkein joka kerta sellainen, jotta ei siitä lautaselle päätynyt meidän makuumme juurikaan mitään?
      Liekö suunniteltu vain vegaaneille?
      Muutaman kerran siitä sai kunnon salaattiannoksen koottua, jälkkäriksi siitä sai joka kerta kyllä leipäjuustonpalasia, jos ei olisi niihin kyllästynyt jo?

      Pari kertaa A la Carte listaa herkuteltiin ja siellä oli kyllä hyviä ruokia, mutta annokset pieniä, ei juuri vatsa täyttynyt vaatimattomien salaattilautasien kanssa!
      Joten pientä viilausta tuonne, isommat annokset tilauksiin ja runsaampi salaattipuffa? Ruuan laatu, maku ja hinta lounaspöydässä sekä A la Carte listalla kuitenkin ihan kohdallaan?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      424
      4655
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1660
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      91
      1401
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      52
      1309
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      17
      1204
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      50
      1141
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1055
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      950
    9. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      60
      829
    10. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      54
      827
    Aihe