Mikä tärkeintä juutalaisuudessa tässä vuodessa? Mitä juutalaisuus sinulle merkitsee tässä vuodessa?
Mikä tärkeintä juutalaisuudessa tässä vuodessa?
7
111
Vastaukset
- Omakohtaista_kysyn
Omakohtaista kysyn. Mitä juutalaisuus sinulle merkitsee? Tietysti vastauksissa voi olla paljonkin erilaisia lähtökohtia, jos rehellisiä vastauksia annetaan. Mitä juutalaisuus sinulle merkitsee? Mistä sait elämääsi yleensä sen kiinnostuksen juutalaisuutta kohtaan? Mikä juutalaisuudessa sinua kiinnostaa ja mistä syystä? En ole kiinnostunut erilaisista ihmisten näkemyksistä juutalaisuudesta ikäänkuin tieteellisesti vaan ihan aitona ihmisenä mikä juutalaisuudessa sinua sytyttää tai vihastuttaa tai mitä vain itse osaat tästä asiasta kertoa?
Maailmassa paljon erilaista juutalaisuuteen liittyen! Mikä on mielestäsi vanhinta juutalaisuuteen liittyen ja mistä tämän käsityksen olet saanut? Mitä itse ajattelet juutalaisuudesta tässä ajassa ja mitä aikaa yleensä mielestäsi elämme? Mistä olet saanut sen tiedon juutalaisuudesta omassa elämässäsi? Oletko aito ihminen vai pelkästään trolli, joka on opetettu tekemään jotain tässä juutalaisuus asiassa? Tietysti ihmisinä aina olemme sen elämämme ainoita ihmisiä näitä asioita pohtiessamme ja tekemässä erilaisia tulkintoja näistä meihin ihmisinä vaikuttavista asioista! - Mihin_uskot
Mihin uskot tässä maailmassa? Hyvin tärkeä kysymys jokaiselle ihmiselle!
- Tällä_palstalla
Tällä palstalla esitetään Raamatusta että on kamelikuskien ja paimentolaisten ikivanhoja kirjoituksia. Mitä olet mieltä tästä? Kerro, sillä Raamattu ihan keskeistä juutalaisuudessa, sillä Raamatussa esitetty Jumala maan ja taivaan Luojana on kutsunut Aabrahamin ja Juudaan eli Israelin olemaan taivaallisen Jumalan Valtakuntansa esikuvallisena patriarkkana, toki ei Herrana ja Kuninkaana Jumalan Valtakunnassa, sillä se osa on säädetty jo luomisessa noin 2000 vuotta ennen Aabrahamia ja 4000 vuotta ennen Israelin Immanuelia! Tiesitkö tämän?
- Tässä_vuodessa
tässä vuodessa juutalaisuudessa tärkeintä täyttyä Jumalan Pyhällä Hengellä ja annetaan Israelin Herran ja Kuninkaan nimessä! Amen, ja halleluja!
Juutalaiset itse määrittelevät sen, mikä heille on tärkeintä.
- rrrtttttttt
Oletko sitä mieltä ,että tämä palsta pitäisi siivota Jeesustelusta kokonaan?
Olishan se tietysti kohteliasta, mutta meillä ei tunneta sellaista sanaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192490- 1482224
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292152Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201684Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871593Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961516- 2791394
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131379- 1301356