Mikä tärkeintä juutalaisuudessa tässä vuodessa? Mitä juutalaisuus sinulle merkitsee tässä vuodessa?
Mikä tärkeintä juutalaisuudessa tässä vuodessa?
7
112
Vastaukset
- Omakohtaista_kysyn
Omakohtaista kysyn. Mitä juutalaisuus sinulle merkitsee? Tietysti vastauksissa voi olla paljonkin erilaisia lähtökohtia, jos rehellisiä vastauksia annetaan. Mitä juutalaisuus sinulle merkitsee? Mistä sait elämääsi yleensä sen kiinnostuksen juutalaisuutta kohtaan? Mikä juutalaisuudessa sinua kiinnostaa ja mistä syystä? En ole kiinnostunut erilaisista ihmisten näkemyksistä juutalaisuudesta ikäänkuin tieteellisesti vaan ihan aitona ihmisenä mikä juutalaisuudessa sinua sytyttää tai vihastuttaa tai mitä vain itse osaat tästä asiasta kertoa?
Maailmassa paljon erilaista juutalaisuuteen liittyen! Mikä on mielestäsi vanhinta juutalaisuuteen liittyen ja mistä tämän käsityksen olet saanut? Mitä itse ajattelet juutalaisuudesta tässä ajassa ja mitä aikaa yleensä mielestäsi elämme? Mistä olet saanut sen tiedon juutalaisuudesta omassa elämässäsi? Oletko aito ihminen vai pelkästään trolli, joka on opetettu tekemään jotain tässä juutalaisuus asiassa? Tietysti ihmisinä aina olemme sen elämämme ainoita ihmisiä näitä asioita pohtiessamme ja tekemässä erilaisia tulkintoja näistä meihin ihmisinä vaikuttavista asioista! - Mihin_uskot
Mihin uskot tässä maailmassa? Hyvin tärkeä kysymys jokaiselle ihmiselle!
- Tällä_palstalla
Tällä palstalla esitetään Raamatusta että on kamelikuskien ja paimentolaisten ikivanhoja kirjoituksia. Mitä olet mieltä tästä? Kerro, sillä Raamattu ihan keskeistä juutalaisuudessa, sillä Raamatussa esitetty Jumala maan ja taivaan Luojana on kutsunut Aabrahamin ja Juudaan eli Israelin olemaan taivaallisen Jumalan Valtakuntansa esikuvallisena patriarkkana, toki ei Herrana ja Kuninkaana Jumalan Valtakunnassa, sillä se osa on säädetty jo luomisessa noin 2000 vuotta ennen Aabrahamia ja 4000 vuotta ennen Israelin Immanuelia! Tiesitkö tämän?
- Tässä_vuodessa
tässä vuodessa juutalaisuudessa tärkeintä täyttyä Jumalan Pyhällä Hengellä ja annetaan Israelin Herran ja Kuninkaan nimessä! Amen, ja halleluja!
Juutalaiset itse määrittelevät sen, mikä heille on tärkeintä.
- rrrtttttttt
Oletko sitä mieltä ,että tämä palsta pitäisi siivota Jeesustelusta kokonaan?
Olishan se tietysti kohteliasta, mutta meillä ei tunneta sellaista sanaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72508- 1181756
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill381475Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1221408Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1671299- 1461250
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1521241- 521188
- 591127
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.481014