Millainen kampaus sinulla on?

Luonnolliset.hiukset

Laitoin jokijn aika sitten tänne palstalle että olen viimeksi käynyt kampaajalla 1/2001. joku täällää "pyysi" minua pihalleen variksenpelättimeksi. Oli varmaan joku persaukinen kampaaja jolla ei käy asiakkaita:(( Leikkaan itse hiukseni ja ne ovat luonnonkiharat. Ne ovat näköjään muotihiukset kun ovat tällaiset puolipitkät eli ei pitkät eikä lyhyet. Ne ovat kauniin vaalean harmaat. Koska ihoni on hyvä niin näytän nuorekkaalta vaikka harmaahiuksinen olenkin. Laitan linkin malleista jollaiset hiukset minulla on.
http://www.iltalehti.fi/kauneus/201708082200312472_ka.shtml?_ga=2.148089653.320776806.1504219386-1608040249.1412722984

79

1260

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Luonnolliset.hiukset

P.S.
      Muistuttavat lähinnä Rose Byrnen hiusmallia.

• Pipollaulos

Minä käytän koiratrimmeriä. Säädän rajaajan 30mm. ja sitten vain takaraivosta eturaivoon sokkona. Näyttää hyvältä pipossa.

• hmpff

Kikkarasta on kivempi metsästää hirvikärpäsiä :))

Ei vais.Uskoisin että luonnonkihara tukka on vaikeaa leikata, toisaalta huomaako sitä jos tuli sahattua vähän epätasaisesti? Kerroksiin leikatut hiukset keventää vissiin naamaa vanhemmiten, nostaa poskipäitä ja valuvia piirteitä joita ikä tuo suurimmalle osalle.

Oletko vielä niin onnekas että sattuisi olemaan pehmeät harmaat? Mullakin harmaantuu, mutta muuttuu sellaiseksi teräksen väriseksi, koostumuskin on kuin teräsharjan... Joskus vannoin että minähän en rupea värjäämään, vanhenen arvokkaasti. Pyh. Pyhpyhpyh! Aina joudun syömään sanojani.

Lisäksi on hyvä olla sen pituiset, että saan nutturalla kiristettyä vekit naamasta :)) vähän pidemmät kuin sulla.

• nuorekkaatko

Aloittajalla on lyhyemmät hiukset kuin sulla. Aloittajan ruumiinrakenne on rotevampi kuin sinun. Kumalakin teillä on "luonnonkiharat" sinulla tummat ja aloittajalla maantienväriset hiukset. Kumpikin teistä on ikäisenne näköisiä.

• Luonnolliset.hiukset
        nuorekkaatko kirjoitti:

Aloittajalla on lyhyemmät hiukset kuin sulla. Aloittajan ruumiinrakenne on rotevampi kuin sinun. Kumalakin teillä on "luonnonkiharat" sinulla tummat ja aloittajalla maantienväriset hiukset. Kumpikin teistä on ikäisenne näköisiä.

Millä perusteella kirjoittelet noita kuvauksia minusta? Et edes ole nähnyt koskaan. Satuitko katsomaan niitä linkissäni olevia Rose Byrnen hiusten mallia? Hiukseni ulottuvat juuri ja juuri solisluuhun asti. Hiusteni väri on aivan vaalean harmaa. Alunperin olen ollut tummanruskeahiuksinen. Enkä todellakaan ole mikään roteva, en kehenkään verrattuna. Harhainen olet...

• Kampaus? Minulla on vain tukka eli hiuksia päänahassa kiinni.
      Pörhöllään tuossa molemmin puolin, vähän korvien alapuolella.
      Väreissä löytyy näin kesän jälkeen, on tummempaa ja vaaleampaa ruskeaa, harmaata ainakin kolmea eri sävyä.
      Minäkin leikkaan itse hiukseni, pyrin Mireille Mathieun patakampausta matkimaan, mutta ei tää kyllä siltä näytä.
      Pitänee hankkia terävämmät sakset ja sopivan kokoinen kattila.

• New-age

Mulla on taunotasatukka. Toispuoleinen pata. Uuden kampaajan pitä leikata varovasti. Varsin puhelias kampaaja viihtyi saksiensa parissa, joten lyhenikin roimasti. Ihan siisti. Tumma.

• kyl-kelpaa-kiillellä

siis siis siis äärettömän tyylikäs,
      kiiltäväksi vahattu kalju, orvot tupsut molenpien korvien edessä (ex pulisongit) ja muutama hulluna heiluva hius takaraivolla, ei edes mini voguen pohjaksi.
      peili kiittää kun ei ole naista haukkumaan kuin kylän rakki rippikoulun pihalla.

(ps. huumoriahan teillä kai oli...muistaakseni).

• New-age

Poistahan ne loput haitulit ja kasvata viikset. Kalju on ihan hyvä.

• vieläkinonniin

Kalju on seksikäs!

• Psykoterapeutitar

Harmaa harva mummopolkka💀

• On niitä harvoja naisia joilla on vielä tässä iässä paksu tukka. Tosin se on sumalaisen hiuslaadun omaavalla harvinainen .

• Noissa linkeissä on hiusmalli nuorten neitosten päässä. Haeppa sellainen linkki jossa sama tukka on kuvattu 50 ja siitä ylöspäin.

• Heikunkeikku
        siilenämää kirjoitti:

Ja tasapuolisuuden nimissä myös miehille:
        http://www.menshairstylestoday.com/hairstyles-for-older-men/

Laittamasi linkin kuvat olivat kaikki makeita.
        Jokaisen miehen hiukset sopivat naamaan ja pään muotoon.
        Taitava kampaaja/parturi osaa katsoa "sillä silmällä", että mimmonen kenellekin passaa.

• Heikunkeikku kirjoitti:

Laittamasi linkin kuvat olivat kaikki makeita.
        Jokaisen miehen hiukset sopivat naamaan ja pään muotoon.
        Taitava kampaaja/parturi osaa katsoa "sillä silmällä", että mimmonen kenellekin passaa.

Totta. Minäkin tykkään ja jos itselleni haen jotain hiusmallia, kyllä haen oman ikäluokkani malleista enkä tyttäreni.

• miehenmalliko

• miehenmalliko kirjoitti:

Samaa näköä Mauri Pekkarisen kanssa liekö sukua.

https://pbs.twimg.com/profile_images/5216215483150...

Anders Timell on ruotsalainen radioprofiili, Martin Timellin veli, joka taas puolestaan on tv-kändis. Joskohan olisivat Pekkarisen sukua. Tai siis noi ihanat pienet poropaimenen silmät ja kapeat piirteet ovat endeemisiä leveysasteillamme.

• siilenämää kirjoitti:

Löysin yhden linkin:
        http://www.hairstylesco.com/2014-hairstyles-for-women-over-60/

Minun hiukseni ovat lähes identtiset kolmanneksi viimeisen kuvan kanssa.
        Jostain syystä eivät ole ohentuneet yhtään, kampauskin on ollut lähes samanlainen muutamia poikkeuksia on ollut värin ja pituuden suhteen. Aina olen palannut samaan tyyliin, tunnen sen omakseni.
        Käyn kampaajalla 2-3 kertaa vuodessa. Laitetaan väriä ja leikkuutan latvoja.

• siilenämää kirjoitti:

Löysin yhden linkin:
        http://www.hairstylesco.com/2014-hairstyles-for-women-over-60/

Heips, tuoltahan se löytyi: Short Crop Hairstyle with a Side Parting.

Se on jotakuinkin nykyiseni, harmaata mulla kuitenkin vähemmän, sivuilla vaan.
        Tyylit on vaihtuneet vuosien saatossa paljonkin. Nykyisestäni tykkään kovasti.

• Heikunkeikku

Miten hauskasti kirjoitettuja vastauksia. Tommosista sanojen helinästä pidän.

Minä leikkasin hiuksiani noin kuukausi sitten. Vetäsin pituutta veks noin 20 senttiä.
      Kyllästyin, kun yritin keskittyä sängyssä lukemiseen, niin hiukset kääriytyivät mun kaulan ympärille ikäväksi ja kuumaksi kaulahuiviksi. Piti koko ajan repiä hiuksia jostakin päin ja tottahan toki se häiritsi lukemista.
      Aloin pelkäämään, että kuristun yöllä nukkuessani hiuksiini. Koomaunisena se voisi onnistua.
      Nyt hiukset ovat sen verran lyhyet, että eivät lonkeroi itsejään kaulani ympärille.
      Pitkät ne ovat vieläkin, mutta ei liian kans.

Pidän hiuksia nykyään aina kiinni, kun lähden ihmisten ilmoille.
      Sutasen jo kokemuksella nopiaatte hiukset nutturamaiseen muotoon.
      Lähinnä vetelähköön lehmänulostemaiseen muotoon.
      Luonnonkiharuus auttaa korjaamaan virheet ja hiusten epätasaisuudet.
      Nuorena yritin kovasti hiuksiani suoristaa. Nyt en suoristele.

• Viimeiksi leikkautin tukkaani Matti Nykäsen suosimalla kampaajalla Joutsenossa. Nyt kuontaloni muistuttaa paljon viimeistä kuvaa linkissä, paitsi että väri on vaaleampi. Keväällä otin hieman pitempään tukkaan pohjasävytyksen joka peitti kaikki alkavan harmaantumisen ohimoilta ja etutukasta, hieman omaan väriäni tummemman ja sitten siihen runsaasti vaaleita raitoja. Lopputulos oli erittäin kaunis ja pukeva.
      Luonnonkihara tukkani on muuttunut iän mukana ainoastaan taipuisaksi. Hento ja silkkinen hiuslaatu näyttää hauraalta ja latvojen katkominen on pakollinen muutaman kuukauden välein. Tukkani on myös ohentunut paljon.

• Oliskohan 2-3 vuotta, kun latvoja leikkautin.
      Tukka ulottuu vyötäröllä. Nuorena se oli vaalea, tummunut iän myötä jonkin verran, pari vaaleanharmaata raitaa.
      Arkioloissa laitan ponihännälle ja kietasen tuon Heikun mainitseman ´´lehmän kasan´´ pään päälle.

• vanahanaakka

Hiukseni puoliselkään tasapitkät, otsatukka lyhyt, värjännyt en ole enää yli viiteentoista vuoteen, itse leikkaan välillä sentin-pari latvoista, otsatukkaa useammin, ikinä ennen ei ole ollut yhtä helppohoitoinen kuin viimeiset 6 vuotta joka mennyt siitä kun viimeksi oli lyhyet......väriä ja permanenttia ei enää ikinä, eikä lyhyttä......joku tykkää joku ei, mutta se ei ole mun päänsärky.......

• Mitä mieltä olette nyt niin muotia olevasta miesten täysparrasta? Tyyppi Leo Messi.

• Kokoparta on ihan ok, jos se on siististi leikattu ja siististi pidetty. Viikon ruokalista alaleuassa ja kuivaneet eritteet nokan alla ei innosta :).

• siilenämää kirjoitti:

Kokoparta on ihan ok, jos se on siististi leikattu ja siististi pidetty. Viikon ruokalista alaleuassa ja kuivaneet eritteet nokan alla ei innosta :).

Mielestäni vanhentavat miestä ja sopivat parhaiten juuri tosi vanhoille, elikkä yli kahdeksankymppisille miehille. Nuori mies ja pitkä hoitamaton täysparta rinnuksille saakka on mielestäni jotenkin....epäilyttävä?
        http://images.freeimages.com/images/previews/080/three-beard-men-1435423.jpg

• siloposkibest

Minua on aina inhottanut miesten parrat ja viikset, ovat usein likaisia bakteeripesiä :(

• siloposkibest kirjoitti:

Minua on aina inhottanut miesten parrat ja viikset, ovat usein likaisia bakteeripesiä :(

Avainsana onkin siisteys ja hyväleikkaus. Ei riitä et sen vaan antaa kasvaa rehottaa ja törsöttää sinne sun tänne.

• siloposkibest kirjoitti:

"siloposkibest"

Niinpä.
        Kuten uutiset hiljakkoin kertoivatkin naisten palstoilla.
        Älä anna koirasi nuolla naamaasi.
        Tarkkoittanee karvattomiakin eläimiä.
        Bakteerit saattavat vaarallisesti vaihtaa naamaa.

H.

• Vaalea tai punertava täysparta minusta on ruma.
        Musta täysparta mielestäni menetteli ennen, mutta nythän niitäkin on alkanut olla liikaa, aivan liikaa.
        Harmaa hyvinhoidettu parta on tyylikäs.

• Paloma.se.co kirjoitti:

Mielestäni vanhentavat miestä ja sopivat parhaiten juuri tosi vanhoille, elikkä yli kahdeksankymppisille miehille. Nuori mies ja pitkä hoitamaton täysparta rinnuksille saakka on mielestäni jotenkin....epäilyttävä?
        http://images.freeimages.com/images/previews/080/three-beard-men-1435423.jpg

Mielestäsi...parta sopii parhaiten juuri TOSI vanhoille, elikkä yli kahdeksankymppisille miehille 😂

• Heikunkeikku

Tykkään parrasta ja/tai viiksistä. Siis jos ne naamaan sopii. Samoin kuin hiuksetkin, niin ei sama malli sovi joka päähän. Pehmeää partaa on kiva hieroa poskiin.
        Hmmm.. annas kun mietin. joo, tykkään enemmän karvanaamoista, kuin siliäposkista.
        Tummatukkaisille passaa parta, olen nääs mielistynyt tummiin tyyppeihin.
        Ei vaaleissakaan toki vikaa ole, mutta aina on kuitenkin silmät tummiin hakeutunut.
        Nyhämmää en sillä tavalla miehiä vilkuile, mutta ennen tietysti :)

Sänkinaamat eivät miellytä, koska omiin poskiin tulee ikävää punoitusta tai jopa pikku reikiä, kun oikein pussaamaan alkaa.
        Ex avopuolisolla kasvoi parta älyttömän nopeaan. Hänellä oli viikset ja parran ajoi aamulla ennen töihin menoa. Illalla oli jo sen verran ikävä sänki, että jos lähennellä tahtoi, niin sai mennä ensteks parran ajamaan.
        Edesmenneellä oli kokoparta. Tumma mies.

Semmosesta ylipitkästä parrasta en viehäty. Enkä epäsiististä pöheiköstä.

Rintakarvallisetkin miehet ovat söpöliinukkeja :)

• New-age

Parrastakin täytyy antaa lausunto. Tykkään. Mutta sen täytyy olla huoliteltu.
        Parta tekee miehestä hyvällä tavalla söpön, niinkuin viiksetkii. Pehmeyttä.

• korppis kirjoitti:

Mielestäsi...parta sopii parhaiten juuri TOSI vanhoille, elikkä yli kahdeksankymppisille miehille 😂

Okay....ei kaikille tosi vanhoillekaan. Eikä kaikki kahdeksankymppisetkään ole TOSI vanhoja. Jotkut viiskymppisetkin on TOSI vanhoja.
        ;)

Tykkään parrasta ja/tai viiksistä. Siis jos ne naamaan sopii. Samoin kuin hiuksetkin, niin ei sama malli sovi joka päähän. Pehmeää partaa on kiva hieroa poskiin.
        Hmmm.. annas kun mietin. joo, tykkään enemmän karvanaamoista, kuin siliäposkista.
        Tummatukkaisille passaa parta, olen nääs mielistynyt tummiin tyyppeihin.
        Ei vaaleissakaan toki vikaa ole, mutta aina on kuitenkin silmät tummiin hakeutunut.
        Nyhämmää en sillä tavalla miehiä vilkuile, mutta ennen tietysti :)

Sänkinaamat eivät miellytä, koska omiin poskiin tulee ikävää punoitusta tai jopa pikku reikiä, kun oikein pussaamaan alkaa.
        Ex avopuolisolla kasvoi parta älyttömän nopeaan. Hänellä oli viikset ja parran ajoi aamulla ennen töihin menoa. Illalla oli jo sen verran ikävä sänki, että jos lähennellä tahtoi, niin sai mennä ensteks parran ajamaan.
        Edesmenneellä oli kokoparta. Tumma mies.

Semmosesta ylipitkästä parrasta en viehäty. Enkä epäsiististä pöheiköstä.

Rintakarvallisetkin miehet ovat söpöliinukkeja :)

Entäs tää norjalainen näyttelijä joka on niin kovasti muodissa?
        http://www.zeusbeardblog.com/wp-content/uploads/2015/04/tormund-giantsbane-pictures-4.jpg

• äytstöks
        New-age kirjoitti:

Parrastakin täytyy antaa lausunto. Tykkään. Mutta sen täytyy olla huoliteltu.
        Parta tekee miehestä hyvällä tavalla söpön, niinkuin viiksetkii. Pehmeyttä.

Siis töpö.

• New-age

Saa töpöllä olla söpö töpöparta. Aatstökstös.

Sivusta: ihan "ahavoituneen" näköinen.
        Ottaisin kyllä Fiskarssit SF ja stailaisin näyttelijän parran.

• New-age

Mie-len-kiin-toi-sia.
        Vähän haukoin henkeä. Taisi sydän kääntyä kerran. Hahhahhaa.
        Jäbät ovat kauhean vakavia ja jäykkiä, mielestäni.

• etpätiiäkuka
        hunksz kirjoitti:

"siloposkibest"

Niinpä.
        Kuten uutiset hiljakkoin kertoivatkin naisten palstoilla.
        Älä anna koirasi nuolla naamaasi.
        Tarkkoittanee karvattomiakin eläimiä.
        Bakteerit saattavat vaarallisesti vaihtaa naamaa.

H.

Tai älä pussaa turhapuron kanssa.

• Mulla on paljolti samanlaiset hiukset kuin Katri-Helenalla. Vaaleat lyhyet ja ohuet :D.

• karvoihin.katsoja

Kääk. Ystävälläni, naispuolinen, oli ihana hartioiden alapuolelle ylettyvä kiharapehko. Sairastuttuaan syöpään menetti hiuksensa sytostaattihoitojen aikana. Kun hiukset olivat parin sentin pituiset, voi että, näin ensimmäistä kertaa hänen kauniit ja ilmeikkäät kasvonsa kunnolla.
        Kaiketi olin jossain sydämeni syövereissä ollut tiedostamattani kateellinen hänen hiuksistaan. Aiheetta, kauniimpi hän on nyt, kun hiuksensa ovat pysyneet lyhyinä.
        Itselläni on tuota siilen mainitsemaa Katri-Helena -tyyppistä hiusta. leukaan asti ulottuvaa.

• haperovstatti

Katri-Helenalla on muuten hyvä tyyli, siis leikkaus hiuksissaan. Katrilla on pyöreät kasvot, minulla soikeat, vähän niinku Helen Millerillä. Hennot hennot, onneksi hiukset eivät määritä minua vaan minä itse.

• haperovstatti kirjoitti:

Katri-Helenalla on muuten hyvä tyyli, siis leikkaus hiuksissaan. Katrilla on pyöreät kasvot, minulla soikeat, vähän niinku Helen Millerillä. Hennot hennot, onneksi hiukset eivät määritä minua vaan minä itse.

Katri-Helenassa on tyylikästä koko pakkaus.

• haperovstatti
        siilenämää kirjoitti:

Katri-Helenassa on tyylikästä koko pakkaus.

Nimenomaan koko pakkaus. Se on totta, että kokonaisuus ratkaisee ja jos sen heikoimman ominaisuutensa siloittaa ja korostaa niitä parempia avujaan. Hah hah ja minun paremmat avuni ovat, niin mitkä, ikuisuus kysymys :)

• haperovstatti kirjoitti:

Nimenomaan koko pakkaus. Se on totta, että kokonaisuus ratkaisee ja jos sen heikoimman ominaisuutensa siloittaa ja korostaa niitä parempia avujaan. Hah hah ja minun paremmat avuni ovat, niin mitkä, ikuisuus kysymys :)

Jos sie et vain ite näe niitä?

• "siilenämää
        1.9.2017 9:26
        On niitä harvoja naisia joilla on vielä tässä iässä paksu tukka. "

"siilenämää
        1.9.2017 14:04
        Mulla on paljolti samanlaiset hiukset kuin Katri-Helenalla. Vaaleat lyhyet ja ohuet :D."

Kamalaa, miten pienessä ajassa paksu tukkasi oheni. Kohtahan olet kalju ...

• Tellukka kirjoitti:

"siilenämää
        1.9.2017 9:26
        On niitä harvoja naisia joilla on vielä tässä iässä paksu tukka. "

"siilenämää
        1.9.2017 14:04
        Mulla on paljolti samanlaiset hiukset kuin Katri-Helenalla. Vaaleat lyhyet ja ohuet :D."

Kamalaa, miten pienessä ajassa paksu tukkasi oheni. Kohtahan olet kalju ...

Hupsu-Tellu :).
        Mikä sai sinut kuvittelemaan että paksusta tukasta kirjottaessani kirjoittaisin omastani, en suinkhaa . Minä en kuulu niihin harvoihin naisiin, joilla on paksu tukka. Älä Anna omien mielikuvien luoda sinulle ennakkokäisityksiä joissa ei ole päätä eikä häntää.

• Heikunkeikku
        siilenämää kirjoitti:

Mikä sai sinut kuvittelemaan että paksusta tukasta kirjottaessani kirjoittaisin omastani, en suinkhaa . Minä en kuulu niihin harvoihin naisiin, joilla on paksu tukka. Älä Anna omien mielikuvien luoda sinulle ennakkokäisityksiä joissa ei ole päätä eikä häntää.

Huomenta!
        On jännä juttu, miten eri tavalla eri ihmiset lukevat kommentteja.
        Monta kertaa olen pannut sen merkille. Tämän tästä krapsuttelen päätäni ja ihmettelen, että noinko tuo asia ymmärrettiin ja minä ymmärsin sen aivan toisella tavalla.

Tuon lauseen, jonka Tellukka ymmärsi minun mielestäni väärin: "On niitä harvoja naisia joilla on vielä tässä iässä paksu tukka", niin sitä en ymmärtänyt niin, että olisit tarkoittanut, että Sinulla olisi paksu tukka.
        JOS olisit tarkoittanut, niin olisi oletettavaa, että kirjoitus olisi kuulunu: "Olen niitä harvoja naisia jolla on paksu tukka."

Ehkä Tellukan jankkaamishalu sai aikaan sen, että ymmärsi tekstisi väärin. Tahattomasti tai tallaan?

Huomenta!
        Monta kertaa olen pannut sen merkille. Tämän tästä krapsuttelen päätäni ja ihmettelen, että noinko tuo asia ymmärrettiin ja minä ymmärsin sen aivan toisella tavalla.

Tuon lauseen, jonka Tellukka ymmärsi minun mielestäni väärin: "On niitä harvoja naisia joilla on vielä tässä iässä paksu tukka", niin sitä en ymmärtänyt niin, että olisit tarkoittanut, että Sinulla olisi paksu tukka.
        JOS olisit tarkoittanut, niin olisi oletettavaa, että kirjoitus olisi kuulunu: "Olen niitä harvoja naisia jolla on paksu tukka."

Ehkä Tellukan jankkaamishalu sai aikaan sen, että ymmärsi tekstisi väärin. Tahattomasti tai tallaan?

No näinpä. Kyllä minäkin joskus mietin samaa että hassua miten ihmiset käsittävät saman lauseen ihan väärin. Tosin Tellukan kohdalla taitaa olla niin että hän haluaa vaan jatkaa lämpimikseen vääntämistä keksimällä jotain jutun vierestä. Siis tahallaan ymmärtävinään väärin. Koska jos kirjoitan "On niitä harvoja naisia joilla on vielä tässä iässä paksu tukka", ei siitä tule käsitystä että minulla olisi kuten kirjoititkin.

• ohi-menee
        siilenämää kirjoitti:

Äläpäs yritä alkaa vääristellä. Mitä kirjoitit niin kirjoitit.

Joillekin on pääasia heittää legendaa, just mitä pöhlöä mieleen juolahtaa. Se oikein loistaa sinustakin, vaihtuvista nimmareista huolimatta. Pääasia että pälätys kuuluu?
        Se on sitten ihan eri juttu mitä me muut 'uskotaan'. Minä en juttujasi edes viitsi lukea, ohitan sujuvasti muutaman sanan jälkeen.
        Nyt oli lyhyet kommentit, ja rupesi naurattamaan. Tellukin oli tarkkana, varmaan moni muukin.

• ohi-menee kirjoitti:

Joillekin on pääasia heittää legendaa, just mitä pöhlöä mieleen juolahtaa. Se oikein loistaa sinustakin, vaihtuvista nimmareista huolimatta. Pääasia että pälätys kuuluu?
        Se on sitten ihan eri juttu mitä me muut 'uskotaan'. Minä en juttujasi edes viitsi lukea, ohitan sujuvasti muutaman sanan jälkeen.
        Nyt oli lyhyet kommentit, ja rupesi naurattamaan. Tellukin oli tarkkana, varmaan moni muukin.

Suomenkielen ymmärtämisessä olen samaa mieltä tässä tapauksessa, kun Heikku, tuossa ylenpänä.

• ohi-menee kirjoitti:

Mielenkiintoista, kuulet pälätystä. Miksi muutaman sanan luet ja kuitenkin hanakasti arvioit kirjkoituksiani. Ei kai sellainen voi asiantuntijalausuntoja antaa kun ei edes lue. Minä kirjoitan tällä nikillä toisin kuin sinä puskista ;). Joten lopetahan tuo kälätys het alkuunsa.

Huomenta!

Sen olen huomannut aikaisemminkin, että ilmattarella, siilillä ja epulla "kilahtaa" aina jos heidät "ymmärtää väärin". Mutta ettäkö heikullakin kilahtaa ja noin ja kovaa.

• ffrflkcöc
        Tellukka kirjoitti:

Sen olen huomannut aikaisemminkin, että ilmattarella, siilillä ja epulla "kilahtaa" aina jos heidät "ymmärtää väärin". Mutta ettäkö heikullakin kilahtaa ja noin ja kovaa.

Etkö sinä vanha luuska voisi pitää taukoa palstalta, pilaat ihan kaikkien mielialan täällä?

• Tellukka kirjoitti:

Heikun kommentti oli aivan asiallinen, ennemminkin Sinun kommenttejasi voisi kilahteluksi sanoa.

• ffrflkcöc kirjoitti:

Etkö sinä vanha luuska voisi pitää taukoa palstalta, pilaat ihan kaikkien mielialan täällä?

Vanhoja eikö meidän kuuluisi palstan otsikon mukaan olla kaikkien täällä?
        Älä nyt ole noin suvaitsematon ja ikärasistinen.

• eppu2 kirjoitti:

Heikun kommentti oli aivan asiallinen, ennemminkin Sinun kommenttejasi voisi kilahteluksi sanoa.

Et ole seurannut palstaa, kun et ymmärtänyt, mistä se "kilahtaminen" tuli.
        Mutta ei se haittaa, kun sinulla on niin paljon muuta tärkeää puuhaa, seurata kissan nukkuma-aikoja ja sellaista.

• Tellukka kirjoitti:

Mutta ei se haittaa, kun sinulla on niin paljon muuta tärkeää puuhaa, seurata kissan nukkuma-aikoja ja sellaista.

Juu-u, nukkuu kai se Sinunkin kissasi.
        En ole paljon seuraillut. Täytyisi tässä ruveta mustikoita perkaamaan.

• eppu2 kirjoitti:

Juu-u, nukkuu kai se Sinunkin kissasi.
        En ole paljon seuraillut. Täytyisi tässä ruveta mustikoita perkaamaan.

Nukkuuhan se.
        Ei vain aina tule vilkaistua kelloon, mihin aikaan se menee nukkumaan.

• Tellukka kirjoitti:

Nukkuuhan se.
        Ei vain aina tule vilkaistua kelloon, mihin aikaan se menee nukkumaan.

Mustikat tuli perattua.
        Se tuon kissan kampaus se vasta kamala on. Kun se vesisateisessa kesässä on viilettänyt pitkin maita ja mantuja, niin takkua on.
        Niitä kun yritän setviä ja leikata, suuttuu mokoma ja lyö tassulla, vaikka muuten on perin rauhallista mallia.

• Tellukka kirjoitti:

Taitaa kilahtaa ihan vaan siellä päässä. Tämän palstan vuoksi täällä päässä ei kilahda.

• Olenseurannut
        Tellukka kirjoitti:

Ei sinun siitä tarvitse kilahtaa jos joku luulee Horohoroa Korppikseksi vai tarviiko? Ihmeesti Horohoro häipyi tämän jälkeen. Taitaa Tellukka olla samaa porukka.

• Olenseurannut kirjoitti:

Ei sinun siitä tarvitse kilahtaa jos joku luulee Horohoroa Korppikseksi vai tarviiko? Ihmeesti Horohoro häipyi tämän jälkeen. Taitaa Tellukka olla samaa porukka.

Huonosti olen nyt ehtinyt seuraamaan, koska minulle kommenttisi on niin korkealentoista, etten ymmärrä siitä yhtään mitään. Siis jotain: joku, minä, Horohoro, Korppis ...?

Nyt on sinulla vuoro kilahtaa, koska en ymmärtänyt.

• reppuriika

Minulla on pitkähkö ja ikäisekseni runsashiuksinen tukka. Siinä on lähelle luonnollista hiusväriä, vaaleanruskeaa muistuttava kestoväri, joka tulisi nyt uusia. Hiuksista ja niiden kunnosta saan palautetta. Olen laiska tukan laittaja. Kampaaminen tai sitaisu ponnarille riittää.

• korppisletillä

Aloittajalla on luonnolliset hiukset. Joillakin on ikäisekseen......niin siis ikäiseksee paksut hiukset ; )
      Minkälaiset on luonnottomat hiukset?Minkälaiset on ikäisekseen tyypilliset hiukset?

Asiaan, minulla on luonnonsuora letti joka ulottuu lapaluihin.

• sadfvsdfg
      • dfgdfghdfg

• Onhan niitä sattumia.

Kolme tunnen pikkuveljeni kanssa saman nimisiä ja samana vuonna syntyneitä (ei partureita, mutta kaksi on puutarhureita). Vaikka kuinka paljon hänen kanssaan saman nimisiä facellakin vaikka en niitten syntymävuosia tosin tiedä.

Kerran yksi lähetti minulle kuvan omasta hautakivestään, paitsi se viesti tuli nähtävästi haudan takaa. Syntymäpäivä ja nimi olivat samat.

• rtyjtyu

Näin eräässä sunnuntai-Kalevassa kuolleiden lohkolla viime tai toissa vuonna Sepot Komulaiset, viitisentosita vuotta heillä oli ikäeroa

• Ahmed leikkaa ja yksi euro!

• Ähmetti_

Joo ja liikkeen ulkopuolella lukee varmaan että "tukkia leikataan" :))

• Ähmetti_ kirjoitti:

Joo ja liikkeen ulkopuolella lukee varmaan että "tukkia leikataan" :))

Kaikilla on omat hinnat.. Ei kuin apina Suomessa!!!!

• aitoblondi

Linkin kuvia katsellessani olen Clen Close (nro 1) -tyyppinen loivemmilla laineilla ja ilman harmautta,toisaalta "ponytail" eli poninhäntä eri soljilla ja renksuilla.Hiukseni on vehnänvaaleat ja luomumallia,aika paksut vielä ja käyn kaksi kertaa vuodessa kampaajalla,joka tietää tyylini ja muuntelee hieman kulloisenkin fiiliksen mukaan.En tykkää lyhyistä hiuksista,tulisi alaston olo.
      Enkä permaneneteista,joskus näkee hirveitä kuontaloita.
      Ja miesten linkissä oli kaikki mukavan näköisiä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa

Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r
      Ikävä
      34
      5888
    2. Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta

kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.
      Maailman menoa
      498
      2641
    3. JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!

Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t
      Kiuruvesi
      16
      2364
    4. Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä

Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳
      Ikävä
      29
      1643
    5. En tiedä miksi kerroin sinusta täällä

Siksi kai, kun meidän juttu on niin alkuvaiheessa, etten voi vielä puhua siitä kenellekään.
      Tunteet
      17
      1169
    6. Sattuma ja muutama väärinkäsitys

vaikuttivat siihen millaiseksi tämä kaikki muodostui. Pienet aikanaan huomaamattomat käänteet. Seuraava näytös on jo tul
      Ikävä
      30
      1087
    7. Nolointa ikinä miehelle

On ghostata nainen jonka kanssa on ollut ystävä tai ollu orastavaa tapailua pidemmän aikaa. Osoittaa sellaista moukkamai
      Ikävä
      26
      1059
    8. Katsoitko mua yhtään

Kun nähtiin 🥺.
      Ikävä
      16
      1028
    9. Oho! Queen of Fucking Everything villitsee - Ikean sininen luottotuote nappasi hervottoman idean!

Ikea on ajan hermoilla! Aika hauska idea ja Queen of Fucking Everything -ajatus toimii hyvin tässäkin. Lue lisää: http
      Mainonta ja markkinointi
      7
      1024
    10. Ei ois kyllä kivaa

Jos miestä ei kiinnostais ollenkaan minun seura. Aina huitelis ties missä tai olis omassa seurassaan. Kaikki muu ois kiv
      Ikävä
      4
      957
    Aihe