Kunnallislehdessä oli aika kärkevä kirjoitus apilasta.
Ruokapuolesta en tiedä.Mutta apilan muu toimina,
ihmetyttää.Olen vuosien mittaan toimittanut lähinnä,
eloktroniikka tavaraa.Lopetin niiden toimittamisen,koska
siellä ei ole enää ketään osaavaa ja asiantuntevaa henkilöä.
Pihalla tulee jo vastaan,lähinnä sen näköistä porukkaa.Jotka kuuluisi
lähinnä johonkin terveydenhuolto yksikköön.Palvelusta ei tiedetä edes alkeita.
Jos paikka on kerran,työhönohjaus ym.Siihen liittyvää,opettakaa sitä sitten näille,
kädet taskussa kulkeville glyyppareille.Henkilöt jota on maanneet koulun jälkeen kotona,
eikö ohjaajat huomaa,tai välitä mitä tällainen henkilö hallitsee.Suurimalle osalle on paikka,
vain hauska vitsi,ei ole tarkoituskaan tarttua työhön käsiksi.
Toimintakeskus Apila
17
2899
Vastaukset
- kielinerompi
Laskin, että jutussa on miltei 30 virhettä. Kannattaisi aina oikolukea tekstinsä ennen julkaisua.
- kodinkynttilätlämpöisin
Koska olet ilmeisesti,hyvin koulutettu.Kas kunnet ymmärtänyt,ettei tämä koske välttämättä sinua.
- merkillepannut
kodinkynttilätlämpöisin kirjoitti:
Koska olet ilmeisesti,hyvin koulutettu.Kas kunnet ymmärtänyt,ettei tämä koske välttämättä sinua.
Ei koulutus sitä ratkaise, pääseekö Apilaan kirjoille. Voihan siellä akateemisiakin olla.
- pahvihaloo
merkillepannut kirjoitti:
Ei koulutus sitä ratkaise, pääseekö Apilaan kirjoille. Voihan siellä akateemisiakin olla.
Onko joku toista väittänyt.Haloo pahvi?
- ääliöälälyööliäläikkyy
merkillepannut kirjoitti:
Olen samaa mieltä,kun yllä oleva.Miksi sinä tämä koulutuksenn tähän vielä lykkäsit.Kerro samalla kuinka koulutettu olet,epäilen kyllä suuresi.Taisi vaan sattua omaan nilkkaan.
- eivoitäyttävaatia
Se on ilmeisesti tuo alipalkkaus, joka vaikuttaa työmotivaatioon. Eihän sitä yhdeksän euron päiväpalkalla ihmeitä voikaan tehdä. Mitä'tulee itse porukkaan, niin hehän ovat pitkäaikaistyöttömiä ja muita väliinputoajia.
- töitökyllälöytyy
Tiukasti ovat väliin pudonneet?
- kolhatikoniietkolinakävi
töitökyllälöytyy kirjoitti:
Tiukasti ovat väliin pudonneet?
Kerro mistä? Siis mistä lötyisi työpaikka missä ei juoruttais juttuja firman ulkopuolelle. Paimiosta ei ainakaan sellasta löydy :)
- luuseritjääköönkotiin
kolhatikoniietkolinakävi kirjoitti:
Kerro mistä? Siis mistä lötyisi työpaikka missä ei juoruttais juttuja firman ulkopuolelle. Paimiosta ei ainakaan sellasta löydy :)
Kun asenne on tämä:ei ainakaan Paimiosta?Vittu mikä ajattelu tapa.Kyllä on parempi että pysyt'edelleen äidin helmoissa.Suuri osa Paimiolaisita KÄY työssä muualla,kun omassa kunnassa,herää jo tähän maailmaan.
- halookuuleekomaailma
kolhatikoniietkolinakävi kirjoitti:
"juttuja ulkopuolelle"Ei taida sun asiat olla kovinkaan hyvin.Yleensä ovat
jutu oman pään tuotetta,että sillee?Parempi että pidät luurankos kaapissa,ja pysyt itse myös siellä.
- niinsentäytyyolla
Siis mitä ihmeen juttuja tarkoitat? Kun elät ihmisiksi, ei mitään juoruttavaa liikene.
- tässäontarpeeksi
Esimerkiksi tätä:http://keskustelu.suomi24.fi/t/14658269/sosiaalitukien-vaarinkaytto
- extranarsisti
Onko tää saatanan hullu nyt tuolla apilassa.Onnea sinne.Kenet mahtaa otta seuraavaksi uhriksi.
- kivetmurenee
extranarsisti kirjoitti:
Onko tää saatanan hullu nyt tuolla apilassa.Onnea sinne.Kenet mahtaa otta seuraavaksi uhriksi.
On uskomaton määrä ,mitä tämä yksi ihminen on tehnyt pahaa.
Vuosikymmenen ja enemmän,on terrorisoinut kulkenut öisin.
Lähettelyt kirjeitä,kun ei omaa kykyä keskustella.Nyt ihmetyttää
miten sujuu kommunikointi,tuolla apilassa.Narsistilta sujuu lähes kaikki,olen
täysin varma,että joku jää tämän koukkuun.Sääliksi käy ketä se sitten onkaan. - tietämätönetsii
kivetmurenee kirjoitti:
On uskomaton määrä ,mitä tämä yksi ihminen on tehnyt pahaa.
Vuosikymmenen ja enemmän,on terrorisoinut kulkenut öisin.
Lähettelyt kirjeitä,kun ei omaa kykyä keskustella.Nyt ihmetyttää
miten sujuu kommunikointi,tuolla apilassa.Narsistilta sujuu lähes kaikki,olen
täysin varma,että joku jää tämän koukkuun.Sääliksi käy ketä se sitten onkaan.Narsisti! Kyllä osaa olla luonteva.Kun aika ja paikka on oikea.Näyttää mikä on oikea minä.
Yleensä valehtelevat kaikki,mikä koskee tekemisiä,perhesuhteita.
Kannataisi vähän pitää silmällä,kaikkia uusia jotka ilmestyy johonkin toimintaan mukaan.
Varsinkin jos henkilö käy kyseisen palvelun lähettämänä kuntalaisten luona.
Ettei käy mitään peruuttamatonta vahinkoa.Sillä siinä vaiheessa yleensä on ainoa kommentti :Kun me ei tiedetty? - älykäjaväläys
extranarsisti kirjoitti:
Siellä näytti olevan.Suu korviin asti auki.Ihmekkös ei Hanhentieltä ole vähään
aikaan mitään kuulunut.Etsii tuolta itselleen ja häirikköperheelle elättäjää.
Minä äänestin kannoillani,sai vähäiset ostokset jäädä apilan hyllyjä koristamaan.
- BonuksiaVirkailijoille
Paimio säästää ja kaunistaa tlastoja määräämällä ihmisiä muka töihin kierrätykeskukseen. Kieltäytyjille karenssia.
Kuntouttavaa työtoimintaa tuo on. Tervettä ihmistä ei tuonne voi määrätä. Rikkovat lakia. Nostelevat itse bonuksia, kun kiusaavat ihmisiä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1397860Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde412029Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251970- 911663
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801585Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071050Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik5989- 50955
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28840- 34822