Voiko karhuvuoreen muuttaa ilman premium autoa?

MaisaKK

Omakotitaloa ollaan ostamassa, ja karhuvuori kiinnostaisi alueena, mutta lakkaako siellä naapurit moikkaamasta ellei pihassa ole kahta saksalaista ökyautoa?

22

652

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KunKysyit

      Jos sellaiset ihmiset lakkaavat moikkaamasta niin minä olisin sijassasi tyytyväinen.

    • maassamaantavalla

      Velaksi ne muidenkin karhuvuorelaisten premium-autot on ostettu mutta totta on että sinne ei ilman niitä parane mennä. Käy vielä kyläseura Karhuvuoren Ponnistus vetämässä turpaan seuraan epäsopimattomasta ajokalustosta.

      Sitten jos vouti ulosmittaa ne premium-autot ei auta muu kuin muuttaa alueelta pois.

      • Audimiees

        Mutta jos asiat on niin surkiasti ettei eres velekaa saa, niin kannattaa kyllä kattella se tupa kourasta tai ilimajoelta. Oikeen jos on huanoos väliis pankin kans niin lapualta.


      • ooppelimees

        ooteleppa vielä hetki ku korot nousee kymppiin niin saat rauhas ajella Ooppelis halvalla ostettuun kämppääsi


      • MercedesB

        Implikoit että korot vielä joskus nousee kymppiin? Odottele vaan, sillä välin maksan lainaani lähes nollakorolla.

        Kannattaa ehkä hivenen perehtyä taloustieteeseen.


      • 24seittemän

        No ei osunu;) .En maalaale piruja vaikka oon itte maksanu 90-luvun aluus 15-17% korkoja,mutta jos P-Korean tilanne lähtisi lapasesta niin olisi sillä vaikutusta maailmantalouteenkin.Kun itse rakensi 90-luvun aluus niin normaali talo maksoi n.450 000mk,silti 15 v lainanmaksua kovilla koroilla teki n.650 000mk.15v. asumisen jälkeen siitä kuitenkin sai 200 000e (1 200 000mk),joten asunto on aina ollut hyvä sijoitus oli korot mitä tahansa.Seuraava maksoi itse tehtynä 200 000e ja kolmen vuoden asumisen jälkeen siitä sai liki 300 000. Tärkeintä on kuitenkin aina miettiä mihin rakentaa.


      • SkodaOctaavia
        ooppelimees kirjoitti:

        ooteleppa vielä hetki ku korot nousee kymppiin niin saat rauhas ajella Ooppelis halvalla ostettuun kämppääsi

        joo ja jos ei viä kymmenen vuoden päästä oo tapahtunu mitään, jatka odottelua :)


    • eeeeehhhheheeeee

      Osta Opel Insignia. Halpa premium auto. Toki kukkaro pitää olla kunnossa korjaamoa varten.

    • Kokkelitäti

      Narkkien pesiytymis paikka nykyään koko karhuvuori.

    • citymanne

      rinta-jouppi on pärjänny justiin sillä kun puoli seinäjokia ostelee velaaksi koko ajan parempia autoja kun naapurilla tai kaverilla...se on sitä oikiaa rossaamista. muutama pikkujopparikin pärjää kun myy luottotiedotomille jolla on hynää

    • krapulassavain

      Ennen sanottiin: Rumat ne vaatteila koreilee tai vaatteet on mun aatteet.

      Jos menopeli merkkaan naapuri suhteissa niin paljon, eiköhän silloin ole parempikin, kun saa olla omissa oloissaan, eipähän ole ainaskaan naapuri riesaksi eikä kateudesta punainen.

      • LämmitäMärilläPuilla

        Olet suosittu kun pidät sekarotuista haukkuvaa koiraa, neljää kissaa, lapsen mopoa ilman äänenvaimentajaa, itellä vanhaa Ladaa ja vaihtuvia kuppia ottavia äänekkäitä morsiamia. Myös verhot voi pitää aina auki .
        Puusauna ja pihassa paljon kuormalavoja polttopuuna. Radiorockkia voi huudattaa terassilla. Oman pääsiäiskokon ladattuna autonrenkailla voi kokeeksi polttaa. Kaupungin ojaluiskat voi täyttää kivikuormilla.


    • maskvitsh_elite

      Maskvitsh elitellä ainakin saa lisää katu-uskottavuutta
      Se on eliittiä

    • be-mari

      mikähän aloittajaa rassaa,,,

      • JokainenSaaNoutaaKaupast

        Ei ole Karhuvuoressa ja Kultavuoressa kellään mitään hätää.
        Eikä Kasperissakaan.
        Opel Insigna kuuluu teeveen mukaan jokaiselle.
        Niitä jaetaan Kelan pihalla.


      • leveelyätäynnä

        Ihan perus nykyseinäjokiselta vaikuttaas.


    • Ruhastakajahtaa

      Pakko olla premiumauto.Myin Lapuan sähkön osakkeeni ja ostin kartanovolvon.
      Siitä on tosin aikaa yli 20 vuotta.Kehtaankohan ajaa vanhalla vollella karhuvuorelle vuokra-asuntoni pihaan.

    • Kankkuå

      Kuka siellä perverssien lähellä edes haluaisi asua HÄ !!

    • EläOmaaElämääsi

      Kyllä kehtaa. Aja sinne vaan vanhalla, toimivalla autollasi. Joku 80-luvun kantikas Nissan Sunny on kova sana. Ja takalasiin tarra: Rämä mutta oma.

    • BMW_mies

      Monella on Skoda. Hehhehhheeee. Mitä pellejä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • Näyttää ihimiset olevan autoista sekaasin. Hullumpaa rahanreikää ei olemassa. Tulkaa järkiinne!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      639
      4774
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      50
      3670
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      119
      3653
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      3051
    5. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      13
      2662
    6. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2424
    7. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2311
    8. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      2180
    9. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      30
      2097
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      50
      2069
    Aihe