Jos ydinvoimala pamahtaa suomessa...

PistiköMiettimään

....miten on varauduttu tähän? Terroristi pasauttaa loviisan voimalan paskaksi niin miten tähän on varauduttu? En ole kertaakaan tästä kuullut miten toimitaan kun laskeuma tulee. Hallitus nämä tänne otti ja jätti meidän riesaksi. Viisas ei ole tehnyt lapsia suomeen ottamaan säteilyannosta kehoonsa...Kai tämän olette perheelliset huomioineet sen ylihintaisen asumisen lisäksi kun maksatte kela tukia samalla hetkellä näille terroristeille?

7

72

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • onneavain

      Tuskin mitenkään, siinä on jopa naapuritkin loistavia paukun jälkeen ja geiger mittarit räpisöö!

    • SatuStallari

      Kun niitä voimaloita Loviisaan suunniteltiin niin myös Satu Hassi oli kannattamassa asiaa, kunhan ne tuotaisiin silloisesta Neuvostoliitosta. Hän oli silloin kommunisti ja jyrkkä sellainen eli taistolainen. Toveri daa oli ohjenuorana.

    • varauduttutoki

      armeijalla on niitä maastovärisiä säteilysuojia,, joita voi sitten sa-int varastoista hakea.

    • Turhahuolestua

      Miten siihen muka pitäisi varautua? Onhan siellä aseistetut vartiat ja raskaat tiesulut, jos joku yrittää väkisin läpi. Ja jos voimala poksahtaa omia aikojaan niin sitten evakoidaan ja eristetään. Miten se terroristi edes "pasauttaisi paskaksi" Ydin voimalan? Puukolla vai autolla?

    • tällviisiin

      Tietenkin on varauduttu siten, että estetään terroristeja toteuttamasta mitään tihutöitä ydinvoimaloidenbn yhteydessä.

    • PamaustaOdotellen

      Ei taida olla varauduttu mitenkään....Jos virolaiset ramppaa läpi tullin vaikka on maahantulokielto niin samalla lailla terroristi tuo lonkalta ydinkärjen loviisan portille vanhalla hiacen romulla eikä kukaan näe mitään...Alankin jo kaivaa suojaa nurtsille pikku hiljaa....tulee 7metriä ainakin syvälle.Taatusti ajaa joku pöllityllä rekalla vielä hesassakin ihmisten päälle jossain joulusesongissa...kattokaa vaan...Jääkää te hengittämään Cesium-137 :aa ,mua ei oikein huvita....

      • Näitä.nähty

        Viherterroristit ovat jo harjoitelleet ydinvoimalaan tunkeutumista Suomessakin. Lienee samaa sakkia kuin ne jotka kiipeilivät Helsingin keskustassa Greenpeacen lakanaa ripustamassa seinälle. Terroristeja on monenlaisia, mutta rikollinen voi joskus onnistuakin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2466
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      38
      1399
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      60
      1368
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1156
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1144
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1123
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1101
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1073
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1032
    Aihe