Löytyykö tältä palstalta ketään anarkokapitalistimielistä? Ketään, jonka mielestä verotus on varkautta ja valtio on moraaliton instituutio?
Vapaa markkinatalous ja yksityinen omistusoikeus <3
Löytyykö täältä ketään anarkokapitalisteja?
5
247
Vastaukset
- Gay69
Mä varastan aina naapurin omenat saatana. Vittu tommosille fasisteille ihan oikein.
- pettynytpaskaan
mitä oot mieltä kun päällikkö lii lopettaa hommat ja menee toimitusjohtajaksi suomenturkistarhaajille.mitä oot mieltä
- ford16
Olen yrittäjä ja teen pimeitä hommia ja harrastan pedofiilistä miehen ja ala ikäisten matujen kanssa ja voit tulla käymään Mäntytie 5 b jaala olen passissa siellä. Olen vanhapoika.
- eikuitenkaanuskalla
Pomo ja duuni on rosvo, työnteosta pitäisi saada koko oma panostus kotiin, ei pilkkopalkkaa.
"Vapaa markkinatalous ja yksityinen omistusoikeus <3"
uusLibertaarinen ajatuskulku on kyll äkeksitty jo aikoja sitten.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043414
- 883093
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201953- 691916
- 391898
- 221766
- 241697
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341459Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337