Mitäs Hakala Heikki sanoo

Vaaliuusi

Puheenjohtaja Hakalan ääni ratkaisi lsk busines parkin tulon, eikö olisi aika kysyä häneltä miten on ajatellut ajaa tämän päiväistä asiaa?

13

729

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jyet67

riehujat ovat oravaisista, joten ei suoraa vaikutusta tuolla kyseisellä päätöksellä ole

• lauma-sakkia

samaa kasti piipaa sakkia kaikki (nou paper)

• Tyioop

Hakala ei sano mitään. Pää pojalla pensaassa.

• kauhavanpilaajat

Hiljaa on on ollut Hakala,samoin kuin vokin omistajat! ei mitään kommenttia mistään! Paikka piti heidän mukaan tulla arvoiseensa käyttöön!! No,,,mitä on tapahtunut! Astukaahan esiin Kauhavan matuttajat!!!!

• Jfddds

Eikö olisi aika ottaa selvää?

• Pakkkko

Uudet vaalit!!!!

• kaput-pihalle-pilaajaat

Jaa hetii -paakkkoo paakkkoooo.

• kaupunkilainen24

Mitä siitä on hyötyä Keskustaa tai persuja te maalais tollot äänestätte kuitenkin.

• Tyioop

Kepu ja persut - kepu matutti Kauhavan. Persut ainoa toivo Kauhavalla.

• olkaarehellisiä

En tykkää matuista minäkään.
      Mutta kaupunkia on väärin syyttää matujen tulosta. Kun asia oli ajankohtainen, sanoi SPR, ettei kaupungin kannalla ole mitään merkitystä.
      Eli äänestys oli lähinnä symboolinen, ilman , että sillä oli tehtyyn päätökseen mitään merkitystä.
      Eikä kaupungilla ole edes laillista oikeutta määrätä yksityisen yrittäjän tekemistä päätöksistä.
      Juttelin tässä erään matuja selkeästi vastustavan kanssa. Sen verran hänkin oli rehellinen, että aivan saman päätöksen LSK:n kanssa hänkin olisi tehnyt. Jos jollakin on muutaman miljoonan hintainen alue, jolla tuolloin ei juurikaan ollut käyttöä, aivan saman päätöksen 100 % näistä kritisoijista olisi tehnyt, jos tilanne olisi ollut itsellä.

• Tyioop

SPR ei määrää kuka matuja ottaa. kaustisella meinasivat kunnan virkamiehet ujuttaa niitä kuntaan, niin persujen ansiosta valtuusto otti kielteisen kannan, niin pysyi kunta matuvapaana. turha valehdella.

• Eitykätä

Ei ne matut Suomeen edes tulisikaan jos saavat selvän viestin suomalaisilta Irakiin ynnämuihin paskamaihin että niistä ei tykätä täällä.

• päätösseoli

Eipä oo lapualaiset ottaneet matuja. Eiväkkä ota.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2480
    2. Näetkö feminismin uhkana

Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?
      Ikävä
      196
      1167
    3. Tykkäätkö halaamisesta?

Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo
      Maailman menoa
      113
      1081
    4. Hinduilu on suurta eksytystä

tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa
      Hindulaisuus
      389
      930
    5. Malmin tapaus on järkyttävä

Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi
      Maahanmuutto
      298
      901
    6. Mitkä asiat teidän elämässänne on

Tällä hetkellä parasta?
      Ikävä
      66
      868
    7. Miksi kaivata miestä

jolla ei edes muna toimi?
      Ikävä
      90