Miehiä kiinnostaa naisessa vain ulkonäkö.
En halua koskaan aloittaa seurustelua miehen kanssa koska ulkonäköni ei ole pysyvä asia minussa vaan muuttuvaa. Miehet on sikoja jotka haluaa barbien näköisen naisen joka pysyy hehkeänä koko loppuelämän. Miksi tuhlaisin nuoruuteni tuollaisen sikamiehen kanssa? Miesten "rakkaus" on pinnallista, enkä tarvitse sitä. Aitoa rakkautta saan ystäviltäni ja perheeltäni.
Miehet todella pinnallisia.
55
760
Vastaukset
- näinond
siksihä nämä kellertävä laikku naamaset valaat on tavoiteltuja
tupakka riippuu kapeasta huulesta harvoje hampaide välistä
tuikea ilme, huutaa, hullu pska kasa.. joo et semmosta ku tarjonta ni vähän voi ulkonäkö myös oolla eduksi.. lisäksi sais rahaa olla todella paljon jne... terve kohtu myös että voi panna paxuxxx ..hullu tupakoiva pskakasa ei tuotattaisi ku kehva sekasikiöitä joita käyttänyt uhkailujensa apuan vaan.. ja tukirahat saa- bottiska
😩😘
No kaikki ei ajattele niin. On vaan opeteltava tunnistamaan sellaisia miehiä. Tämä palsta on esimerkiksi ladattu tuollaisella kyynisyydellä ja mediat ja muut lietsoo sitä. Itse en miehiä ole niin tutkinut, mutta tuskimpa olen ainut mies maan päällä joka ei tuijota päältäpäin ihmistä.
- PilluShamaani
Aloitus on tyypillistä naisten harhaluuloa. Omat ihastukseni eivät ole kauneimmasta päästä ja usein on nähnyt paljon paremmannäköisiä naisia kuin ihastus, mutta silti ihastus on ollut paljon haluttavampi kokonaisuus.
Ikävää on, että naisilla ei juurikaan ole muuta tarjottavaa miehille kuin ulkonäkö ja kehonaukot, joten väliäkö tälläkään asialla. PilluShamaani kirjoitti:
Aloitus on tyypillistä naisten harhaluuloa. Omat ihastukseni eivät ole kauneimmasta päästä ja usein on nähnyt paljon paremmannäköisiä naisia kuin ihastus, mutta silti ihastus on ollut paljon haluttavampi kokonaisuus.
Ikävää on, että naisilla ei juurikaan ole muuta tarjottavaa miehille kuin ulkonäkö ja kehonaukot, joten väliäkö tälläkään asialla.No tuli mieleen heti yks biisi. Nimimerkkisi pakottaa mut sen linkittämään tänne...
https://youtu.be/HoeCA7gJs4E- sinkkunainenn
PilluShamaani kirjoitti:
Ikävää on, että naisilla ei juurikaan ole muuta tarjottavaa miehille kuin ulkonäkö ja kehonaukot, joten väliäkö tälläkään asialla.Onhan se ikävää kun ei ole muuta kun kehonaukot. Itse en tarjoa edes niitä miehille.
- ui.tai.huku
Hyvin puhuttu. Miehet eivät osaa rakastaa. Niiden kanssa on parempi pitäytyä vain seksin tasolla ja jos ei itse pysty erottelemaan seksiä ja tunteita, on parempi pysytellä kokonaan loitolla miehistä.
- NaisetNarsistisia
Naiset on todella narsistisia.
Naisia kiinnostaa miehessä vain hyötyminen.
En halua koskaan aloittaa seurustelua naisen kanssa koska hyödykkeet ei ole pysyvä asia minussa vaan muuttuvaa. Naiset on sikoja jotka haluaa statuksekkaan tai rahakkaan miehen joka pysyy statuksekkaana tai rahakkaana koko loppuelämän. Miksi tuhlaisin elämääni tuollaisen sikanaisen kanssa? Niasten "rakkaus" on narsistista, enkä tarvitse sitä. Aitoa rakkautta saan ystäviltäni ja perheeltäni.- savikiekon.rahinaa
Blaa,blaa. Et usko tuohon itsekään.
- ui.tai.huku
Hyvin puhuttu. Naiset eivät osaa rakastaa. Niiden kanssa on parempi pitäytyä vain seksin tasolla ja jos ei itse pysty erottelemaan seksiä ja tunteita, on parempi pysytellä kokonaan loitolla naisista.
- savikekon.haju
ui.tai.huku kirjoitti:
Hyvin puhuttu. Naiset eivät osaa rakastaa. Niiden kanssa on parempi pitäytyä vain seksin tasolla ja jos ei itse pysty erottelemaan seksiä ja tunteita, on parempi pysytellä kokonaan loitolla naisista.
Yritäs nyt edes hiukan pinnistää.. saat varmaan muhevammakin jöötin kakaistua. :D
Tämä nyt menee aina miesten ja naisten keskinäiseksi syyttelyksi. Miten sä itse näet ulkonäön osana "aitoa" rakkautta? Eikö ole hurskastelua väittää etteikö sillä olisi merkitystä?
- rakettitiede
Höpsis. Ulkonäkö ja luonne.
Oikeasti naisessa kiinnostaa monikin asia, niin moni ettei jaksa edes luetella. Kaikki ei ole ehdottomia, joissakin voi aina joustaa. - EdesUnissa
Paskamaisella luonteella varustettu nainen ei ole ikinä kaunis miehen silmissä, vaikka kuvassa näyttäisi barbielta. Eli jos rakkauteen vaaditaan myös kaunis luonne, niin tarkoittako se ettei rakkaus ole aitoa, jos sattuu olemaan itsekäs kusipää ?
Väitän että helpompi on hyväluonteisen tavis-naisen löytää rakastava mies, kuin edes typerän kaunottaren huono luonteisista puhumattakaan. Olet väärässä, kyllä minua kiinnostaa nätin ulkomuodon lisäksi myös kiva ja rauhallinen luonne. Tuossa olet kyllä ihan oikeassa että jos naisella on barbimainen kroppa se todennäköisesti säilyy pidempään nättina katsella niin joo, on siitä kyllä etua valtavasti naiselle muttei se oikeuta huonoihin luonteen ominaisuuksiin.
- OnpaYlevää
Niin. Lisäksi. Että nätti ei kelpaa, jos ei LISÄKSI myös sisin ole priimaa. Ulkonäkö tulee ensin. 50-lukulaiset arvot on tärkeitä vasta sitten jos näyttää barbielta. Jännä ettei löydy. Suhtaudun jatkossa toisella tavalla sun arvoargumentteihin.
- outoperhe
Ilmeisesti isäsi oli tai on sellainen. Itse elän sinkkuna koska naiset on kaltaisiasi yleistäjiä. Eipä houkuttele parisuhde emakon kanssa. (sian tytär)
- oikeassaolet
Isäni oli juoppo jota inhosin. En minäkään halua parisuhdetta. Ei voisi olla paremmin jos mies ja nainen haluaa olla tahollaan sinkkuja. Molemmat voittaa.
- onnellinenmmm
oikeassaolet kirjoitti:
Isäni oli juoppo jota inhosin. En minäkään halua parisuhdetta. Ei voisi olla paremmin jos mies ja nainen haluaa olla tahollaan sinkkuja. Molemmat voittaa.
Huono isäsuhde siis. Minulla ei. Isä opetti raittiuden alkeet.
- oikeassaolet
onnellinenmmm kirjoitti:
Huono isäsuhde siis. Minulla ei. Isä opetti raittiuden alkeet.
Oli huono isäsuhde. Ei juoppoa isää voinut rakastaa. Olen absolutisti ja vaadin sitä mieheltäkin jos parisuhteeseen erehdyn. Tuskin erehdyn. Sulla varmaan samat sanat naisen suhteen.
- takaspuskaan
oikeassaolet kirjoitti:
Oli huono isäsuhde. Ei juoppoa isää voinut rakastaa. Olen absolutisti ja vaadin sitä mieheltäkin jos parisuhteeseen erehdyn. Tuskin erehdyn. Sulla varmaan samat sanat naisen suhteen.
Pakko paljastaa, että teen tässä tutkimusta ja huvitan samalla itseäni. Keskeytän tämän nyt hetkeksi ja vastaan itsenäni oman kantani sinun kysymykseen. En ole absolutisti, mutta alkoholi ei näyttele sellaista roolia elämässäni, ettenkö voisi olla ilmankin. Absolutisti nainen tai kohtuudella ja fiksusti alkoholia käyttävä nainen on itselläni samalla viivalla, jos siis naisen parisuhde kelpoisuutta miettisin.
- crux
Veikkaan että olet kokonaan unohtanut ihan tavalliset miehet. Joko nämä pinnalliset miehet ovat älyllisesti ja sosioekonomisesti hieman vaatimattomampaa porukkaa tai sitten meneviä ja sosiaalisia kaupunkilaismiehiä joilla koko elämäntapa on pinnallinen ja heillä on vara vaatia ties mitä.
- arvostusta
Miten kasvatetaan tuollaisia "naisia" jotka eivät arvosta miestä laisinkaan.En yhtään ihmettele ettei teidän kanssa halua kukaan mies olla.Siitä pidän huolen että jos saan joskus tyttären että omani arvostaa miehiä ja kohtelee heitä hyvin eikä puhu heistä alatyylisesti.
- 23456
Millä tavalla aiot sen varmistaa, että tyttäresi käyttäytyy haluamallasi tavalla?
- puhuunätisti
Entä jos tytär haksahtaa tietämättään jännämiehen. Ei niitä tunnista aina ennenkuin vahinko on tapahtunut.
- arvostusta
23456 kirjoitti:
Millä tavalla aiot sen varmistaa, että tyttäresi käyttäytyy haluamallasi tavalla?
Naisen hieno arvostava käytös minua kohtaan näyttää lapselle mallia miten miehille puhutaan ja käyttäydytään.
Miksi ihmeessä sitten kitiset täällä tai yleensä muutenkaan, mene rakastamaan sitä perhettäsi. Se on hienoa, että löytyy itseluottamusta ja pidät itseäsi tavoiteltavan arvoisena ulkonäkösi takia. Mutta entäs ne muut ominaisuudet? Jos ei ole muuta tarjottavaa kuin ulkonäkö, niin aika heikoilla olet.
- tämäselkeäää
Nainen ei todellakaan ole koskaan heikoilla, jos tällä vaan on ulkonäkö kohdillaan eikä ole vielä liian vanha.
- tämäkinselkeää
tämäselkeäää kirjoitti:
Nainen ei todellakaan ole koskaan heikoilla, jos tällä vaan on ulkonäkö kohdillaan eikä ole vielä liian vanha.
Nainen ei ole koskaan heikoilla. En ole nuori enkä enää kaunis mutta elämä on kohdillaan. Ei tarvitse elää kenenkään hyväksyttävänä vaan itsenäisesti oman näköistä elämää.
tämäselkeäää kirjoitti:
Niinpä, mutta entäs kun alkaa ikää tulla? Kukaan meistä ei pysy ikuisesti nuorena ja haluttavana, jos ei ole muuta annettavaa kuin ulkonäkö, se kortti pitää pelata nuorena. Mutta jos ei itse sitä ymmärrä, niin sitten edessä on yksinäinen ja katkera vanhuus. Mutta kyllähän ulkonäkökeskeiselle naiselle vastaavia miehistäkin löytyy, kroppa on timmissä kunnossa, mutta pää on tyhjää täynnä.
- 09809808
Veikkaan että olet kokonaan unohtanut ihan tavalliset miehet. Joko nämä pinnalliset miehet ovat sosioekonomisesti niitä pullamössöjä jotka ovat syntyneet kultalusikan kanssa tai sitten meneviä ja sosiaalisia kaupunkilaismiehiä joilla koko elämäntapa on pinnallinen ja heillä on vara vaatia ties mitä.
- savikiekon.rahinaa
Blaa,blaa, Et usko tuohon itsekään.
- Puuhapete_32v
Haha nykyään lähinnä naurattaa nämä nykynaisten valitukset, että miehet on niin paskoja. Jos nainen sanoo että ei löydy ketään = ei löydy pitkää, varakasta, huumorintajuista ja komeaa miestä. Noin 99% miehistä ei täytä niitä kaikkia kriteereitä. Eiköhän se ole niin että naiset on se pinnallisempi sukupuoli.
Onneksi venhemmilla naisilla on jo sen verran järkeä päässä että niiden kanssa pystyy edes jotain yhteistä elämää rakentamaan. Oman ikäiset naiset on niin järkyttävän pinnallisia valehtelijoita ja hyväksikäyttäjiä että niitä ei viitsi enää edes katsella.- Puuhapirkko_32v
Vanhemmat naiset on ihan samanlaisia. Sinä taidat olla itsekin oikeasti nainen, vanhempi nainen, joka manipuloi vanhalla naisten klassikko manipulaatiolla; "Ota vanhempi". Tuota manipulaatiota käyttää moni nainen ja se muuttuu ihan naisen mukaan heille itselleen sopivaksi.
- kurppaska
Et varmaan valkkaa millään tavalla naista? Kunhan luonne on ok niin se riittää?
- Veisnks
Miehiä ei naiset kiinnosta
- Totuuss
Mutta nainen vaan rumentuu eikä naiset halua rumaa miestä joten naiset on todella pinnallisia.
- rumistus
Aika ruma tässä jo on. Todella.
- Niinettäsemmosta
Kumma että miehet tulee aina tälläisiin puolestelemaan mutta muuten on palsta tännä " yli 25 v nainen on pilalla" "vanhat naiset on jätettä" yms muuta paskaa.
- round.we.go
Naiset on tekopyhiä.
Olen ollut treffeillä jossa nainen valittaa miten miehet on varattuja tai seksin perässä tai pettää.
Siinä minä vieressä sanon että minä haluaisin löytää parisuhteen.
Lopputuloksena nainen ei halua edes 2.treffejä.
Loppupäätelmänä= nainen haluaa parisuhteen, luotettavuutta ja uskollisuutta vain niiden kaikista halutuimpien miehen kanssa.
Tuo toinen 121212 ketju siitä mitä nainen haluaa oli hyvin kuvaava. Nainen ei halua huomaavaista miestä, nainen haluaa että se pahin pelimies-YTM olisi huomioiva.- elämäää
Olen minäkin ollut treffeillä joissa mies ei halunnut edes 2. treffejä. Sellaista se vaan on. Miehet ei halua tavallista naista vaan jonkin haavekuvan kaltaisen. En voi siitä loukkaantua koska ketään ei voi pakottaa haluamaan mitään.
- Totuuss
Jännämies sopii hyvin narsistiselle naiselle.
- tavisnainenn
Niin sopii. Siinähän tökkivät sitten toisiaan.
- 12121212121212
Tämä on kuultu ennenkin.
Pinnallinen mies on sika, miehen tulee rakastua sisimpään eikä ulkonäköön.
Siis sen pitkän, komean ja menestyvän miehen jonka nainen kauneutensa ansiosta saa - tulee rakastua sisimpään eikä ulkonäköön.
Silloin kun nainen on menettänyt ulkonäkönsä...mies on yhä pitkä, komea ja menestyvä. Sattuipa sopivasti.- ajan.hammas
Sulla on nyt joku outo ajatusvirhe ainakin tuossa keskimmäisessä kappaleessa. Kuka väittää että miehen tulisi rakastua naiseen ulkonäön vuksi. Ei ainakaan kukaan nainen, päin vastoin.
Hmm.. Mitä ne marketeissa kahvitarjousten perässä vaeltavat kurttuiset otukset muuten ovat.. pitkiä, komeita ja menestyviä? - 12121212121212
ajan.hammas kirjoitti:
Sulla on nyt joku outo ajatusvirhe ainakin tuossa keskimmäisessä kappaleessa. Kuka väittää että miehen tulisi rakastua naiseen ulkonäön vuksi. Ei ainakaan kukaan nainen, päin vastoin.
Hmm.. Mitä ne marketeissa kahvitarjousten perässä vaeltavat kurttuiset otukset muuten ovat.. pitkiä, komeita ja menestyviä?No millä luulet että se pitkä, komea ja menestynyt mies saadaan?
Tiedätkö montakin missiä tai mallia jotka seurustelevat lyhyen, ruman ja köyhän miehen kanssa koska luonne?
Eivät ne ytmitkään vaihda komeutta ja statusta luonteeseen, vaan haluavat kauniin naisen jolla on sopiva luonne. Eipä pituus takaa komeutta, sen enempää kuin raha, menestyminen jossain kuin statuskaan.
Ja mä ainakin olen aina ajatellut, että se mies joka on mun kulta on aina mulle komea. Oli pitkä, pätkä, laiha, pullukka, työssä tai työtön, kavereita 1 tai 50. Ei se sitä muille välttämättä silti ole, eikä tarvikaan olla. Eihän miestä muiden mieltymysten mukaan valita, vaan omien mieltymysten.
Noi on aikalailla sivuseikkoja kaikki mitä luettelet. Ihan oikeasti ihmisiin voi tutustua näkemättä ja tykästyä ihmisen ajatus-ja arvomaailmaan. Jos mies ei sitten silmin nähden ole ns. päiväunien kaltainen, se silti voi olla ihan ihana ja ne hänen ulkoiset piirteet piirtyy ihaniksi, kun tykkäät miehestä jo ennen kuorta.
Kuori ei ole kaikki kaikessa, tai minä ainakin olen hyvin sopeutuva ja salliva ulkonäön suhteen, mutten luonteenpiurteiden. Ikävä ihminen on ikävä olkootpa miten täydellinen pinta tahansa.
Kyllä mielummin on miehen kanssa josta tykkää ihmisenä, kuin vain kuorena.
Iso ero!😃12121212121212 kirjoitti:
No millä luulet että se pitkä, komea ja menestynyt mies saadaan?
Tiedätkö montakin missiä tai mallia jotka seurustelevat lyhyen, ruman ja köyhän miehen kanssa koska luonne?
Eivät ne ytmitkään vaihda komeutta ja statusta luonteeseen, vaan haluavat kauniin naisen jolla on sopiva luonne.Pitkä komea mies saadaan samalla tavalla, kun lyhytkin mies. Olemalla miehen mielestä naisena ihana ja vetovoimainen tavalla tai toisella. Oikeesti miehetkään kaikki ihan pässejä ole ja halua vaan tietynlaisia kruunupäisiä tittelillä varusteltuja naisia.
Kyl monet miehet osaa arvostaa naisessa muitakin arvoja kuin vain titteliä missi tai kauneus pokaalin pitäjiä.
Yksinkertaisesti ihminen on kaunis tai komea, kun se omaan pirtaan istuu ja tuntuu vetovoimaiselta. Kaikilla muodoilla ja lisukkeilla.
En olis ikinä voinut tyytyä mieheen, jolle vain mun ulkonäkö olisi kaikki kaikessa. Yök, ei semmosesta miehestä ole kumppaniksi. Ei se mikään ytmi ole joka juoksee pinnan, rahan ja statuksen perässä. Se on sätkyukko joka elää muiden ajatuksille ja rakentelee itsestään pilvilinnan herraa.
Ytmillä ei tee mitään, jos noi arvot tekee ytmin. Ytmi on ihminen joka on tyytyväinen elämäänsä itsensä eikä yleisten ihanteiden perässä.
Rahanahneus yms. kertoo jo ihmisestä tarpeeksi. Halu olla suosikki ja aina huipulla kertoo ihailun tarpeesta. Mä taas en osaa ihailla ihmistä joka on riippuvainen ihmislaumojen ihailusta.
- pikku.neuvo
Miehet voidaan hurmata hetkeksi ulkonäöllä mutta kyllä ne valloitetaan ihan muilla avuilla. Miehet ovat ikuisia pieniä lapsia, jotka vaativat lämpöä ja huolenpitoa, he tarvitsevat sitä äitihahmoa.
.. Noh, Uskoisin, että Lämpöiset naisetkin tykkää Lämmöstä&Huolenpidosta.. Ei toki kaikki naiset, mutta osa ainakin.. ;P
.. Ei kaikki miehetkään välttis välitä jommasta kummasta tai kummastakaan.. ;P
- Syvältä
Olisko aloittaja hakeutunut vähän vääränlaisten miesten pariin? sinänsä ikävää mutta tuollainen yleistäminenkin on syvältä. Miksi pitää aina tavoitella sitä joka pirkon unelmapelimiestä tai pokaalin ostajaa, joka on itseään täynnä ja mittaa kaiken panoissa, sekä kauneudessa ja nuoruudessa? Tänä päivänä on ihan yleistä että monet miehet osaavat sitoutua ja rakastaa itse naista, toisin kuin monet naiset, mutta ehkä ne ei ole juuri niitä pelimiehiä tai rikkaita tai statuksekkaita pokaalin ostajia joita jahtaat.
- Pillujen--asiantuntija
Nainen valitsee miehen aina joten mies ei voi olla pinnallinen.
- Pillujen--asiantuntija
Pitkä mies on automaattisesti komea. Ensitreffit alttarilla ohjelmassa naisille on valittu pitkiä miehiä. Ei vahingossakaan lyhyttä miestä ole valittu naisille koska nainen jättäisi miehen papin edessä.
- eikaikkipinnallisia
Ai onko. Kelpasihan prm.llekin mylmyri hetkeksi, kunnes tajusi että pelkkä hyväksikäyttäjä koko nainen. Ja kuten kuvista näkee mies ei ollut lainkaan pinnallinen. Ota prm. Ei ole ulkonäön perään ja taas vapaa.
- PalstanNyhveröinNainen
#uhri
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau394747Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html473300Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens343266Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4912866Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin2212118Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1521979- 491749
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat301587Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,61321- 781273