Kiitosaihe Jumalalle

kiitollinen_M

23.8.2017 vähän yli kymmenen aamulla olin ajamassa autolla viitostietä Kuopion suuntaan, kun yhtäkkiä Juvan ja Joroisten välillä iso hirvi juoksi tielle. Nopeutta oli niin paljon, että en ennättänyt millään pysäyttää, enkä edes jarruttaa niin paljon että olisin voinut hirven ohittaa takaa niin kuin järkevintä olisi. Ehdin kuitenkin juuri ja juuri pujahtaa elukan edestä. Oli kysymys sekunnin murto-osista siinä, että olenko tässä nyt kirjoittamassa tätä ja ylipäätään hengissä. En nähnyt taaksepäin, kuinka läheltä auton perää hirvi ylitti tien, mutta muutama senttimetri on korkeintaan matkaa voinut olla.
Tässä tilanteessa olivat todellakin suojelusenkelit mukana varjelemassa. Kiitos ja kunnia Jumalalle tästä.
"Meillä on Jumala, Jumala, joka auttaa, ja Herra, Herra, joka kuolemasta vapahtaa." Psalmi 68:21.

9

138

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • samanlainenjuttu

      Minulle on myös sattunut pari kertaa samantapainen juttu.
      Ajelin suhtkoht nopeaa vauhtia, kun tuli sellainen tunne että pitää hiljentää. Hiljensin ja hirvi juoksi tien yli. Jos en olisi hiljentänyt niin olisi siinä kolina tullut.
      Toisen kerran kun piti kääntyä, niin moottori sammui. Hyvä oli, koska just silloin toinen auto ajoi ohi ja jos ei moottori olisi sammunut, niin kolarihan siinä olisi tullut.

      Kyllä enkelit ovat asialla. On monia muitakin tapauksia.

      • alottaja

        Kiitos Jumalalle! Näin Jumala toimii.


    • T..Mirka

      Voi voi teitä raukkoja. Mitään jumalaa ei ole.

    • Kiitollinen_N

      Yli miljoona lasta kuolee nälkään joka vuosi. Kiitos Jumalalle.

    • T..Mirka

      Kirjoituksesi jumalasta ja suojelusenkelistä voit pyyhkiä takapuolesi. Kyse on reaktioajasta, tuurista ja onnistuneesta väistöstä. Itse olen myös joutunut tekemään väistöliikkeen hirven takia ja minulla ei edes tullut mieleen mitään niin idioottimaista kuin suojelusenkeli. HEH HEH HEH ....

      Uskonnollanne pilkkaatte terveen järjen käyttöä.

      • JumalanRangaistusOnLähel

        No odotahan hetki ja kun Jumala sitten POISTAA suojelu enkelit, ellei uskovat sitten saa lisää armon aikaa rukouksella, niin toki sen sitten havaitset.
        se että esim sähkö, ravinto eli ruoka, lämpö, vesi ja TURVALLISUUS otetaan pois saa sinutkin itkemään!

        ja silloin muista ja mene nälissäsi uskovien tykö JOS Jumala sallii sinut heidät löytää, niin saata ravintoa ellei olet omillasi.

        Varma on se että koko maailma saa kohta sellaista kuritusta että varmasti, myös sinä sen havaitset.

        etkö lue esim päivän uutisia?
        useat "asiantuntijat" sanovat että kohta esim talous romahtaa ja tulee suuria "mullistuksia".
        eli kaaos ja kapinaa ja sotaa ja sen myötä sitten nälkää ja kuolemaa!

        jopa nyt jo Suomessa on valmiina eräitä tahoja jotka ovat valmiina, kostamaan Jumalan määräämää rangaitusta, Suomalaisille.

        Miksi kuvittelet että valtaapitävät lisäävät itselleen satoja turvamiehiä eli henki vartijoita!
        Miksi heille ikäänkuin tehdää väestösuojia joihin heidät heti pahana päivävä pelastetaan eli kuvittelevat pääsevänsä pakoon Jumalan vihaa!

        no sa,a se.


      • T..Mirka

        Jumala, jeesus, demonit, pyhähenki ja suojelusenkelit ovat kaikki satua ja höpötystä.

        Olkaa uskikset rehellisiä, niin kuin minäkin olen.


    • Vesa.Nippon

      Väistöliike ei anna mitään aihetta edes epäillä jumalaa, saatika suojelusenkeleitä todeksi.

    • kiitollinenjumalalle

      On niin ihana asia että Jumala aina kuulee rukoukset ja huolehtii!
      Aina!

      Voin kertoa huoleni Jumalalle ja Hän vastaa!

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5580
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3557
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1672
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      206
      1656
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      78
      1102
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1088
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      907
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      819
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      818
    Aihe