Rukoilkaa puolestani

Elämässäni_on_vaikeaa

Tällä hetkellä, olen velkaantumisen vuoksi ulosotossa, enkä ole saanut vielä päätöstä toimeentulotuesta. Olen peliongelmainen ja vasta pääsemässä eroon rahapelaamisesta. Kukaan ei tunnu ymmärtävän ongelmiani. Lisähaittana on meluavat naapurit, haluaisin vain päästä eroon kaikesta ja olen harkinnut itseni tappamista. En kohta enää jaksa, liikaa ongelmia, eikä mitään apua ole tulossa :(
Uskoni on koetuksella, en ole saanut mitään apua rukoukselleni.
Olisin kiitollinen, jos joku rukoilisi puolestani, kiitos.

9

103

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voisin kyllä antaa rahaa ja tarjota yösijaa, mutta jos todella haluat että ristin käteni ja toivon että jokin muuttuu niin ei sitten.

    • täältäapua

      Täältä sinulle löytyisi varmaan apua!

      https://peluuri.fi/fi

      Voisitmennä myös johonkin seurakuntaryhmään.
      Mene sunnuntaina kirkkoon ja rukoile siellä muitten kanssa.
      Saat apua ihan varmasti! Voit kysyä myös, että jos voisit keskustella jonkun kanssa; papin, diakonin tai muun seurakunnantyöntekijän kanssa.

      Toki rukoilen puolestasi!

    • rukoilija

      ei varmaa paljon lohduta, mutta et ole yksin ongelmiesi kanssa. Lehtitiedon mukaan jopa yli puoli miljoonaa suomalaista on kohtalotovereitasi, ja ulos otossa.
      http://www.is.fi/taloussanomat/oma-raha/art-2000001904311.html
      Rukoilen kuitenkin puolestasi joka tapauksessa.
      "Jos joku teistä kärsii vaivaa, niin rukoilkoon; jos joku on hyvillä mielin, veisatkoon kiitosta. Jos joku teistä sairastaa, kutsukoon tykönsä seurakunnan vanhimmat, ja he rukoilkoot hänen edestään, voidellen häntä öljyllä Herran nimessä.
      Ja uskon rukous pelastaa sairaan, ja Herra antaa hänen nousta jälleen; ja jos hän on syntejä tehnyt, niin ne annetaan hänelle anteeksi.
      Tunnustakaa siis toisillenne syntinne ja rukoilkaa toistenne puolesta, että te parantuisitte; vanhurskaan rukous voi paljon, kun se on harras.
      Elias oli ihminen, yhtä vajavainen kuin mekin, ja hän rukoili rukoilemalla, ettei sataisi; eikä satanut maan päällä kolmeen vuoteen ja kuuteen kuukauteen.
      Ja hän rukoili uudestaan, ja taivas antoi sateen, ja maa kasvoi hedelmänsä.
      Veljeni, jos joku teistä eksyy totuudesta ja hänet joku palauttaa,
      niin tietäkää, että joka palauttaa syntisen hänen eksymyksensä tieltä, se pelastaa hänen sielunsa kuolemasta ja peittää syntien paljouden." (Jaak 5:13-20)

    • Raamatunlukija
      • Hänonvoimallinen

        No missäs se apusi on? Et kertonut mitään vain tyhjiä linkkejä Jumalahan sallii pahan aina eikä auta. Pelle.


    • Hänonvoimallinen

      Jumala on kanssasi ja voi vapauttaa riippuvuudestasi. Älä ainakaan tee itsemurhaa!

      • Hänonvoimallinen

        Aamulla harättiin ja tää Jumalani oikein väänsi kamalan krapulapierun mikä soikuin tuomiopäivän pasuuna ja haisi kuin ammässuo konsanaan!

        Pistin sitten Jumalan kahvia keittämään ja katosin samaa tahtia kun sain vaatteet päälle!

        Varokaa Jeesusta


    • älälannistu

      Ihmettelen tälläisiä raukkoja häirikköjä kuten edellä, - säälittää että ovat näin likaiselle tasolle joutuneet.

      Älkää välittäkö tälläisistä, - sielunvihollinen tuppaa häiritsemään.

      Aloittaja, sinun puolestasi rukoillaan.
      Lue nuo esitetyt linkit.
      Olet oikealla tiellä.

      Kaikkea hyvää sinulle!

    • ParempaaKohti

      Kiitos kommenteista ja kiitos rukouksista, jumala on kuullut ne ja tänään tuntui jo paljon paremmalta. Siunatkoon herra teitä jokaista. Kiitos kun rukoilitte, rukouksenne eivät menneet hukkaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      78
      1423
    2. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      68
      1215
    3. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      103
      1072
    4. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      55
      954
    5. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      139
      928
    6. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Lieksa
      163
      853
    7. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      31
      824
    8. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      59
      804
    9. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      61
      796
    10. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      76
      685
    Aihe