Raamatussa Jumalan antamat profetiat lähitulevasta

Tunnetaan_Raamattua

Ennenkaikkea juutalaisia koskevat Raamatussa olevat profetiat, ja tietysti tämän lisäksi myös kaikkia ihmisiä vaikka keskiössä olisikin Jerusalem ja Babylon, ja vaikutuksensa levinneenä koko maailmaan myös. Tietysti Raamatussa Jumalan profetioissa käsitellään myös Lähi-idän valtakuntia ja Pohjois-Afrikan ja Euroopan myös sen Israelin luvatun maan ja juutalaisten vaikuttamien asioiden lisäksi. Jeesus on juutalaisuudesta, ja tästä syystä keskeistä Raamatussa Israel ja juutalaisuus, ja Jumalan lisäksi juutalaisista myös vastustajansa erityisen kiinnostunut, kuten nähdään holokaustissa Euroopassa ihan lähimenneessä ja osoittaa täysin pahuuden henkivaltojen toiminnan pahaa hedelmää. Jumalan valittua kansaa tämän maailman Saatana vihaa.

Jokaiselle juutalaiselle ensin ja myös jokaiselle ihmiselle tärkeää tuntea Jumalan antamat tärkeät ja pyhät tiedot Raamatussa profetioissaan, ja siksi juuri annetut, että Pyhässä Hengessä voi jokainen anova nöyrä ihminen pyhittyä ja siten viisastua ja myös sielunsa pelastua ja näin ruumiillisesti lihassa ja veressä ylösnousemuksen jälkeen voi päästä Jeesuksen tuhatvuotiseen valtakuntaan eli Uuteen Jerusalemiin, ja pyhä kaupunki laskeutuu taivaasta alas maan päälle Herran Jeesuksen palatessa taivaasta alas maan päälle Jerusalemiin, kuten sieltä myös nousi taivaaseen ja todistus tästä Raamatun pyhissä kirjoituksissa.

7

122

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tiivistettynä asia menee näin....

      On olemassa isille annetut lupaukset.....

      jotka evankeliumi vahvistaa ....' Kristus on tullut palvelemaan juutalaisia, vahvistaakseen isille annetus lupaukset, todistaakseen että Jumala pysyy sanassaan. '

      jotka koraani vielä vanvistaa..... viimeinen ilmoitus, joka vahvistaa sen mitä teillä jo on.

      Jos ihmiset pysyvät tässä, ytimessä, ei tältä osin pitäisi olla mitään ongelmaa.

      • Ensin juutalaisille sitten myös krikkalaisille,jeesuksen tuolmaailmaan koskee kaikia kansoja.


    • Isille annetut lupaukset...

      Jesaja 65:9 Minä tuotan Jaakobista siemenen ja Juudasta vuorteni perillisen ja minun valittuni saavat periä maan ja minun palvelijani saavat siinä asua.

      Ps 69: 36-37 Sillä Jumala on pelastava Sionin ja rakentava Juudan kaupungit, niin että he asettuvat niihin ja omistavat ne. (37) Hänen palvelijainsa jälkeläiset saavat sen perinnökseen ja ne jotka hänen nimeänsä rakastavat, saavat asua siinä.

      Ps 102: 29 Sinun palvelijaisi lapset saavat asua turvassa ja heidän jälkeläisensä pysyvät sinun edessäsi.

    • Koraanissa vahvistus on sanottu aika mielenkiintoisesti.

      Lehmän suura 91

      Kun heille sanotaan, " Uskokaa siihen minkä Jumala on lähettänyt "he vastaavat; " Me uskomme siihen mikä meillä on " ????
      He kieltävät sen, mikä on tullut myöhemmiin, vaikka se on totuus..... joka on lähetetty vahvistamaan heillä jo oleva.

      • SB2222

        Joo osuit asiaan mutta et ihan oikeaan kohtaan. Oikea kohta on Israelin lasten suura ja se on Koraanin alussa. Siinä Jumala lupaa juutalaisille Israelin maan ja lopunaikoina he pääsevät takaisin maahansa. Aika järkkyä tekstiä ainakin islamisteille. tavallinen jihadistiheppu ei ole siitä kohdasta kuullutkaan.


    • Raamatussa_Israelista

      ´Koko Israel on pelastuva´.

      • Jotka uslovavat jeesuksen he ovat pelastuva,israelistakin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      112
      8751
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2623
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      128
      2361
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1989
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1736
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1540
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1487
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      9
      1427
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1296
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1219
    Aihe