aivovaurio rauhoittavista?

Aiheuttaako nämä rauhoittavat aivovauriota?
22532
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 22

Vanhimmat

No ei todellakaan! Jo on tyhmiä kysymyksiä.

Äänestä
  • Auheuttaa, se on varma.

    Äänestä

Aiheuttavat kuten muutkin psyykenlääkkeet paljon ja pitkään käytettynä. Bentsoilla voi saada päänsä todella huonoon kuntoon. Eli kannattaa noudattaa paketin ohjeita käyttöaikasuosituksen suhteen. Riippuvuus tulee viikoissa - alle kuukaudessa, vaihdellen yksilöllisesti, minä aikana ne voi tehdä jo vauriota aivojen normaaliin kemialliseen toimintaan, mikä ilmenee sitten vieroitusoireina ja lääkkeestä eroon päästäkseen joutuu vähentämään sen pois. Järkevintä on ottaa rauhoittava vain hyvin satunnaisesti, ei useita päiviä putkeen. Bentsoriippuvuus ei ole leikin asia.

Äänestä
  • Ei kannata uskoa lääkekielteisiin paisuttelijoihin. Jos lääkkeet olisivat todella noin vaarallisia, niitä ei olisi olemassa. Täällä on muutama, jotka aina toistavat samaa jankutusta. Suurin osa lääkkeiden käyttäjistä on tyytyväisiä. Tietysti, jos ihminen joutuu käyttämään suuria määriä lääkkeitä, niin hänen omat ongelmansa ovat suuret.

    Äänestä

  • Anonyymi00010 kirjoitti:

    Ei kannata uskoa lääkekielteisiin paisuttelijoihin. Jos lääkkeet olisivat todella noin vaarallisia, niitä ei olisi olemassa. Täällä on muutama, jotka aina toistavat samaa jankutusta. Suurin osa lääkkeiden käyttäjistä on tyytyväisiä. Tietysti, jos ihminen joutuu käyttämään suuria määriä lääkkeitä, niin hänen omat ongelmansa ovat suuret.

    Bentsodiatsepiinit on joissain tutkimuksissa yhdistetty kasvaneeseen Alzheimer-riskiin. Lisäkai potentiaalia on muuhunkin harmiin aivojen toiminnassa. Mitä riippuvuus bentsoihin tekee aivoille? Siis käytännössä, mitä siellä tapahtuu siellä kuupassa kun käytät aineita tietyn aikaa, kehität riippuvuuden ja lopetat? Miksi luulet että paketeissa lukee suositus lyhyestä käyttöajasta ja niitä valvotaan Valviran toimesta jos ne on niin turvallisia? Siis toki ne ei varmaan ole niin haitallisia satunnaiskäytössä harvoin. Jollekin määrätään niitä jatkuvasti mutta ihmiset voisi yllättyä miten isoja harmeja joillekin tuottavia aineita saakaan olla markkinoilla

    Äänestä

  • Tiedä ihmisiä jotka ovat käyttäneet masennuslääkkeitä 40 vuotta ja missään wi näy että olisi mitään vaurioita. Joten ei tartte pelotella ihmisiä jotka todella tarvitseva lääkitystä

    Äänestä

  • Anonyymi00010 kirjoitti:

    Ei kannata uskoa lääkekielteisiin paisuttelijoihin. Jos lääkkeet olisivat todella noin vaarallisia, niitä ei olisi olemassa. Täällä on muutama, jotka aina toistavat samaa jankutusta. Suurin osa lääkkeiden käyttäjistä on tyytyväisiä. Tietysti, jos ihminen joutuu käyttämään suuria määriä lääkkeitä, niin hänen omat ongelmansa ovat suuret.

    Niillä on kamala pelko kun ppwlkäövät niin kovasti lääkkeitä. Olen tehnyt työtä hoitoalalla kynåmmwniä vuosia tavannut ihmisiä joilla on eri lääkityksiä ja en ole viwlä koskaan nähnyt ketään lääkkeiden käyttäjää aibovaurioisena . Nämä ihmiset lukee Googlesta kaiken mailman raportteja ja pelkäävät luettuaan kahta kauheammin . Lääkäriksi ei kuitenkaan ylety kukaan Google tiedoilla joten antakaa olla, eikö jo järkikin sano ettei oppimaton mistään tiedä uskoo kaikki fakskit kirjoitukset. Mitä ” luomut” kirjoittelee. Ja pelkäävät niin että tekevät housuihinsa.

    Äänestä

tulee kai tai epäilen ,että on tullut .

Äänestä
  • Ihminen on riippuvainen monesta asiasta ja ei se pikku bentso niin paha ole kuin moni muu asia.

    Äänestä

  • Miten niin ei ole? Minä en ainakaan haluaisi ketään bentsonarkkia esimerkiksi mihinkään tarkkuutta vaativaan työhön, missä on vaikka ihmisten henki kyseessä.

    Äänestä

  • Mitäväliisiis kirjoitti:

    Ihminen on riippuvainen monesta asiasta ja ei se pikku bentso niin paha ole kuin moni muu asia.

    Ei mikään riippuvuus ole hyvästä. Eikö mielestäsi esim alkoholismi ole paha riippuvuus, kerran heroiiniriippuvuus on pahempi?

    Äänestä

  • Brade kirjoitti:

    Miten niin ei ole? Minä en ainakaan haluaisi ketään bentsonarkkia esimerkiksi mihinkään tarkkuutta vaativaan työhön, missä on vaikka ihmisten henki kyseessä.

    Nyhväämis hommat sopiikin enemmän piripäille.

    Äänestä

  • Mitäväliisiis kirjoitti:

    Ihminen on riippuvainen monesta asiasta ja ei se pikku bentso niin paha ole kuin moni muu asia.

    Lopetin heroiinin mutta bentsoja en saa pois. Olin 1 kk ilman mutta vieroitus oireet samat kun 1 päivänä ja sain kuulla että omassa tapauksessa ne kestää 6kk eli puoli vuotta olisin kuin 99 vuotias vaari linkussa kotona, eikä motoriikka toimi.

    Lisäksi kaikki pitäisi opetella uusiksi syömisestä paskomiseen.
    Taas aliarvio bentsojen vaikutuksesta keskus hermostoon.....

    Äänestä

  • Mitäväliisiis kirjoitti:

    Ihminen on riippuvainen monesta asiasta ja ei se pikku bentso niin paha ole kuin moni muu asia.

    Ihan niin. Viinan käyttö se vasta aiheuttaa aivovaurioita .
    Joten jätetään nuo lääke asiat niille joita niistä on oikea tieto. Google raportteihin si kannata turvautua

    Äänestä

Xanorin lopettamisen jälkeen tuntuu, että jotain kemiallista vikaa jäi aivoihin...
Olot on niin omituiset verrattuna aikaan ennen Xanoria.
Kauankohan kannattaa toivoa, että normaali olo palaisi - jos palaa…
Aikamoisia myrkkyjä jotkut lääkkeet on joka tapauksessa.

Ehkä sadan vuoden päästä ihmetellään, mitä kaikkea ihmisille on saanut laillisesti syöttää.
Elämmeköhän me nyt jotain "mielenterveyslääkityksen keskiaikaa" ???

Äänestä

  • En saa tuota 6mg Xanoria pois 23 vuoden jälkeen. Lääkärit OTTI sen pois mutta tilaan bentsoni verkosta ja se taas tekee meikäläisestä rikollisen.

    Ei tuota myönnetä tai ei vaan osata hoitaa kunnolla kuten Amerikassa. Aina jos loppuu, taju pois kouristellen sairaalaan. Hullun hommaa koko mankeli.. Sairaalasta kotiin että nyt pärjään kuin ihme siinä vuorokaudessa olisi käynyt... n. 6 kertaa tässä 7 kuukaudessa.

    Eniten harmittaa että katsotaan kuin jotain nistiä, vaikka lääkärit itse tuon määräsivät.
    Ei lopetuksesta kukaan puhu sanaakaan, kun kirjoittavat 100 tab. 2mg kk.
    Sitten joku uusi lääkäri sanoo että HEI! SULLA ON BENTSOT! EMME UUSI ENÄÄ.

    Äänestä

  • Onko taas joku luomu pefeasori kirjoittanut raporttejansa nettiin että eräöt ne uskoo kaiken. No onhanainakin tekemistä kun vatvoo päässään asioita mihin wi edes ole koulutusta

    Äänestä

  • Anonyymi00019 kirjoitti:

    Onko taas joku luomu pefeasori kirjoittanut raporttejansa nettiin että eräöt ne uskoo kaiken. No onhanainakin tekemistä kun vatvoo päässään asioita mihin wi edes ole koulutusta

    Benzodiazepine-induced neurological dysfunction (BIND)

    Äänestä

  • Anonyymi00020 kirjoitti:

    Benzodiazepine-induced neurological dysfunction (BIND)

    Protracted withdrawal symptoms eli pitkittyneet bieroitusoireet bentsoista.

    Äänestä

Si aiheuta oikein käytettynä. Aikai niissä on tuoteseloste miten niitä tulee käytää

Äänestä

Humala on aivojen myrkytystila.

Äänestä

Kommentoi aloitusta


Matturs kirjoitti:

Aiheuttaako nämä rauhoittavat aivovauriota?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu