viimeisinä päivinä tulee pilkkapuheinensa pilkk.

tietäkää-tämä

2 Pietari 3:3-4
Ja ennen kaikkea tietäkää se,
että viimeisinä päivinä tulee pilkkapuheinensa pilkkaajia,
jotka vaeltavat omien himojensa mukaan ja sanovat:
"Missä on lupaus hänen tulemuksestansa?
Sillä onhan siitä asti,
kuin isät nukkuivat pois,
kaikki pysynyt,
niinkuin se on ollut luomakunnan alusta."

27

290

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pilkkapuheeni siis edistää mielikuvitusjeesuksen tulemista?

      Jos tuo kinky ajatus pitää paikkansa, en näe mitään syytä kristinuskonharhaisten harrastamaan paheksuntaan rienaavaia kommenttejani kohtaan. Uskonharhaisen pitäisi kannustaa rienaamista, koska se tuntuu nopeuttavan tuota mielikuvitusjeesuksen ejakulaatiota.

      • näinkaiseonnähtävä

        Jos kaikki lopettaisivat pilkkapuheensa, loppu lykkääntyisi?


      • Se-on-todella-paha-asia

        1 Tim 1:14 -> ja meidän Herramme armo oli ylen runsas, vaikuttaen uskoa ja rakkautta, joka on Kristuksessa Jeesuksessa. Varma on se sana ja kaikin puolin vastaanottamisen arvoinen, että Kristus Jeesus on tullut maailmaan syntisiä pelastamaan, joista minä olen suurin. Mutta sentähden minä sain laupeuden, että Jeesus Kristus minussa ennen muita osoittaisi kaiken pitkämielisyyden, esikuvaksi niille, jotka tulevat uskomaan häneen, itselle iankaikkiseksi elämäksi.
        Mutta iankaikkiselle kuninkaalle, katoamattomalle, näkymättömälle, ainoalle Jumalalle, kunnia ja kirkkaus aina ja iankaikkisesti! Amen.

        Tämän käskyn minä annan sinun toimitettavaksi,
        poikani Timoteus,
        aikaisempien,
        sinusta lausuttujen ennustusten mukaisesti,
        että niiden nojalla taistelisit jalon taistelun,
        säilyttäen uskon ja hyvän omantunnon,
        jonka eräät ovat hyljänneet
        ja uskossaan haaksirikkoon joutuneet.
        Niitä ovat Hymeneus ja Aleksander,
        jotka minä olen antanut saa-ta-nan haltuun,
        kuritettaviksi,
        etteivät enää pilkkaisi.


    • näin-on-kirjoitettu

      1Tim. 4:1 Mutta Henki sanoo selvästi,
      että tulevina aikoina moniaat luopuvat uskosta
      ja noudattavat villitseviä henkiä
      ja riivaajien oppeja

      • aina-on-kirjoitettu

        Menetät säästösi ja ansiosi, mutta meidän vitahengellä voit säilyttää ne.
        Ajat muuttuvat mutta periaate pysyy samana.


      • Siunausta-kaikille

      • tietäkää-tämä-
        aina-on-kirjoitettu kirjoitti:

        Menetät säästösi ja ansiosi, mutta meidän vitahengellä voit säilyttää ne.
        Ajat muuttuvat mutta periaate pysyy samana.

        Kuinka sitten syntinen ihminen voi pelastua?
        Jooel: 2:32 Ja jokainen, joka huutaa avuksi Herran nimeä, pelastuu. Sillä Siionin vuorella ja Jerusalemissa ovat pelastuneet, niinkuin Herra on sanonut; ja pakoonpäässeitten joukossa ovat ne, jotka Herra kutsuu.
        Apostolien teot: 2:21 Ja on tapahtuva, että jokainen, joka huutaa avuksi Herran nimeä, pelastuu.'
        Roomalaiskirje: 10:13 Sillä "jokainen, joka huutaa avuksi Herran nimeä, pelastuu."
        Rukoile vaikka näin:
        http://www.tv7.fi/vod/player/53613/
        Joh 3:10->Jeesus vastasi ja sanoi hänelle: "Sinä olet Israelin opettaja etkä tätä tiedä!
        Totisesti, totisesti minä sanon sinulle: me puhumme, mitä tiedämme, ja todistamme, mitä olemme nähneet, ettekä te ota vastaan meidän todistusta.
        Jos ette usko, kun minä puhun teille maallisista, kuinka te uskoisitte, jos minä puhun teille taivaallisista?
        Ei kukaan ole noussut ylös taivaaseen, paitsi hän, joka taivaasta tuli alas, Ihmisen Poika, joka on taivaassa. Ja niinkuin Mooses ylensi käärmeen erämaassa, niin pitää Ihmisen Poika ylennettämän,
        että jokaisella, joka häneen uskoo, olisi iankaikkinen elämä.

        Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä. Sillä ei Jumala lähettänyt Poikaansa maailmaan tuomitsemaan maailmaa, vaan sitä varten, että maailma hänen kauttansa pelastuisi.

        Joka uskoo häneen, sitä ei tuomita; mutta joka ei usko, se on jo tuomittu, koska hän ei ole uskonut Jumalan ainokaisen Pojan nimeen.

        Mutta tämä on tuomio, että valkeus on tullut maailmaan, ja ihmiset rakastivat pimeyttä enemmän kuin valkeutta; sillä heidän tekonsa olivat pahat. Sillä jokainen, joka pahaa tekee, vihaa valkeutta eikä tule valkeuteen, ettei hänen tekojansa nuhdeltaisi.

        Mutta joka totuuden tekee, se tulee valkeuteen, että hänen tekonsa tulisivat julki, sillä ne ovat Jumalassa tehdyt."


      • jeesuskinkäytti
        tietäkää-tämä- kirjoitti:

        Kuinka sitten syntinen ihminen voi pelastua?
        Jooel: 2:32 Ja jokainen, joka huutaa avuksi Herran nimeä, pelastuu. Sillä Siionin vuorella ja Jerusalemissa ovat pelastuneet, niinkuin Herra on sanonut; ja pakoonpäässeitten joukossa ovat ne, jotka Herra kutsuu.
        Apostolien teot: 2:21 Ja on tapahtuva, että jokainen, joka huutaa avuksi Herran nimeä, pelastuu.'
        Roomalaiskirje: 10:13 Sillä "jokainen, joka huutaa avuksi Herran nimeä, pelastuu."
        Rukoile vaikka näin:
        http://www.tv7.fi/vod/player/53613/
        Joh 3:10->Jeesus vastasi ja sanoi hänelle: "Sinä olet Israelin opettaja etkä tätä tiedä!
        Totisesti, totisesti minä sanon sinulle: me puhumme, mitä tiedämme, ja todistamme, mitä olemme nähneet, ettekä te ota vastaan meidän todistusta.
        Jos ette usko, kun minä puhun teille maallisista, kuinka te uskoisitte, jos minä puhun teille taivaallisista?
        Ei kukaan ole noussut ylös taivaaseen, paitsi hän, joka taivaasta tuli alas, Ihmisen Poika, joka on taivaassa. Ja niinkuin Mooses ylensi käärmeen erämaassa, niin pitää Ihmisen Poika ylennettämän,
        että jokaisella, joka häneen uskoo, olisi iankaikkinen elämä.

        Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä. Sillä ei Jumala lähettänyt Poikaansa maailmaan tuomitsemaan maailmaa, vaan sitä varten, että maailma hänen kauttansa pelastuisi.

        Joka uskoo häneen, sitä ei tuomita; mutta joka ei usko, se on jo tuomittu, koska hän ei ole uskonut Jumalan ainokaisen Pojan nimeen.

        Mutta tämä on tuomio, että valkeus on tullut maailmaan, ja ihmiset rakastivat pimeyttä enemmän kuin valkeutta; sillä heidän tekonsa olivat pahat. Sillä jokainen, joka pahaa tekee, vihaa valkeutta eikä tule valkeuteen, ettei hänen tekojansa nuhdeltaisi.

        Mutta joka totuuden tekee, se tulee valkeuteen, että hänen tekonsa tulisivat julki, sillä ne ovat Jumalassa tehdyt."

        Vitaeprota joka päivä, kuika voi olla retardi ihminen.


      • aika-rientää
        jeesuskinkäytti kirjoitti:

        Vitaeprota joka päivä, kuika voi olla retardi ihminen.

        Sananl. 3:34 Pilkkaajille hänkin on pilkallinen, mutta nöyrille hän antaa armon.
        Ps. 37:13 mutta (pilkkaajille) Herra nauraa hänelle, sillä hän näkee hänen päivänsä joutuvan.
        Ps. 59:9 Mutta sinä, Herra, naurat heille, sinä pidät kaikkia pakanoita pilkkanasi. Sananl. 1:26 niin minäkin (hebrealaisten Jumala) nauran teidän hädällenne, pilkkaan, kun tulee se, mitä te kauhistutte;


      • oipoi
        tietäkää-tämä- kirjoitti:

        Kuinka sitten syntinen ihminen voi pelastua?
        Jooel: 2:32 Ja jokainen, joka huutaa avuksi Herran nimeä, pelastuu. Sillä Siionin vuorella ja Jerusalemissa ovat pelastuneet, niinkuin Herra on sanonut; ja pakoonpäässeitten joukossa ovat ne, jotka Herra kutsuu.
        Apostolien teot: 2:21 Ja on tapahtuva, että jokainen, joka huutaa avuksi Herran nimeä, pelastuu.'
        Roomalaiskirje: 10:13 Sillä "jokainen, joka huutaa avuksi Herran nimeä, pelastuu."
        Rukoile vaikka näin:
        http://www.tv7.fi/vod/player/53613/
        Joh 3:10->Jeesus vastasi ja sanoi hänelle: "Sinä olet Israelin opettaja etkä tätä tiedä!
        Totisesti, totisesti minä sanon sinulle: me puhumme, mitä tiedämme, ja todistamme, mitä olemme nähneet, ettekä te ota vastaan meidän todistusta.
        Jos ette usko, kun minä puhun teille maallisista, kuinka te uskoisitte, jos minä puhun teille taivaallisista?
        Ei kukaan ole noussut ylös taivaaseen, paitsi hän, joka taivaasta tuli alas, Ihmisen Poika, joka on taivaassa. Ja niinkuin Mooses ylensi käärmeen erämaassa, niin pitää Ihmisen Poika ylennettämän,
        että jokaisella, joka häneen uskoo, olisi iankaikkinen elämä.

        Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä. Sillä ei Jumala lähettänyt Poikaansa maailmaan tuomitsemaan maailmaa, vaan sitä varten, että maailma hänen kauttansa pelastuisi.

        Joka uskoo häneen, sitä ei tuomita; mutta joka ei usko, se on jo tuomittu, koska hän ei ole uskonut Jumalan ainokaisen Pojan nimeen.

        Mutta tämä on tuomio, että valkeus on tullut maailmaan, ja ihmiset rakastivat pimeyttä enemmän kuin valkeutta; sillä heidän tekonsa olivat pahat. Sillä jokainen, joka pahaa tekee, vihaa valkeutta eikä tule valkeuteen, ettei hänen tekojansa nuhdeltaisi.

        Mutta joka totuuden tekee, se tulee valkeuteen, että hänen tekonsa tulisivat julki, sillä ne ovat Jumalassa tehdyt."

        Kuinkas minä, täysin synnitön ihminen voin pelastua? Ei sillä ei kiinostaisikaan jatkoaika teikäläisten joukossa.
        Ei uskontoa - ei syntiä. Helppo ja vaivaton elämä.


      • Siunausta
        oipoi kirjoitti:

        Kuinkas minä, täysin synnitön ihminen voin pelastua? Ei sillä ei kiinostaisikaan jatkoaika teikäläisten joukossa.
        Ei uskontoa - ei syntiä. Helppo ja vaivaton elämä.

        Rm 5:12 Sentähden, niinkuin yhden ihmisen kautta synti tuli maailmaan, ja synnin kautta kuolema, niin kuolema on tullut kaikkien ihmisten osaksi, koska kaikki ovat syntiä tehneet -

        Mt 12 Sentähden minä sanon teille: jokainen synti ja pilkka annetaan ihmisille anteeksi, mutta Hengen pilkkaamista ei anteeksi anneta. Ja jos joku sanoo sanan Ihmisen Poikaa vastaan, niin hänelle annetaan anteeksi; mutta jos joku sanoo jotakin Pyhää Henkeä vastaan, niin hänelle ei anteeksi anneta, ei tässä maailmassa eikä tulevassa.
        Joko tehkää puu hyväksi ja sen hedelmä hyväksi, tahi tehkää puu huonoksi ja sen hedelmä huonoksi; sillä hedelmästä puu tunnetaan.
        Te kyykäärmeitten sikiöt, kuinka te saattaisitte hyvää puhua, kun itse olette pahoja? Sillä sydämen kyllyydestä suu puhuu. Hyvä ihminen tuo hyvän runsaudesta esille hyvää, ja paha ihminen tuo pahan runsaudesta esille pahaa. Mutta minä sanon teille: jokaisesta turhasta sanasta, minkä ihmiset puhuvat, pitää heidän tekemän tili tuomiopäivänä. Sillä sanoistasi sinut julistetaan vanhurskaaksi, ja sanoistasi sinut tuomitaan syylliseksi."

        Silloin muutamat kirjanoppineista ja fariseuksista vastasivat hänelle sanoen: "Opettaja, me tahdomme nähdä sinulta merkin."

        Mutta hän vastasi heille ja sanoi: "Tämä paha ja avionrikkoja sukupolvi tavoittelee merkkiä, mutta sille ei anneta muuta merkkiä kuin profeetta Joonaan merkki. Sillä niinkuin Joonas oli meripedon vatsassa kolme päivää ja kolme yötä, niin on myös Ihmisen Poika oleva maan povessa kolme päivää ja kolme yötä.

        Muummoassa Jeesus sanoi näin synnistä ja toisessa paikassa sanotaan kaikki sanotaan kaikki mikä ei tapahdu uskosta on syntiä.
        Jollakin on vasemman jalan pikkuvarpaiden välissä ongelmia. Herra parantaa sen.


    • Siunausta

      Juuri ennen heräämistä näin unen jossa oli tehty sammakoista patsas kasoja ja heti muistin, että :
      Ilmestyskirja: 1:1-2 Jeesuksen Kristuksen ilmestys, jonka Jumala antoi hänelle, näyttääkseen palvelijoillensa, mitä pian tapahtuman pitää; ja sen hän lähettämänsä enkelin kautta antoi tiedoksi palvelijalleen Johannekselle, joka tässä todistaa Jumalan sanan ja Jeesuksen Kristuksen todistuksen, kaiken sen, minkä hän on nähnyt.

      ilm16:9 Ja ihmiset paahtuivat kovassa helteessä
      ja pilkkasivat Jumalan nimeä,
      hänen,
      jolla on vallassaan nämä vitsaukset;
      mutta he eivät tehneet parannusta,
      niin että olisivat antaneet hänelle kunnian.

      ilm 16:12-> Ja kuudes enkeli vuodatti maljansa suureen Eufrat-virtaan, ja sen vesi kuivui, että tie valmistuisi auringon noususta tuleville kuninkaille.
      Ja minä näin lohikäärmeen suusta ja pedon suusta ja väärän profeetan suusta lähtevän kolme saastaista henkeä, sammakon muotoista.
      Sillä ne ovat riivaaja henkiä, jotka tekevät ihmeitä; ne lähtevät koko maanpiirin kuningasten luo kokoamaan heidät sotaan Jumalan, Kaikkivaltiaan, suurena päivänä.
      Katso, minä tulen niinkuin varas; autuas se, joka valvoo ja pitää vaatteistansa vaarin, ettei hän kulkisi alastomana eikä hänen häpeätä nähtäisi! -
      Ja ne kokosivat heidät siihen paikkaan, jonka nimi hebreaksi on Harmagedon.

      • järkeä

        Ken uniinsa uskoo se varjoonsa kaatuu.


      • Ainoa-anteeksi-antamus-

        Ilm 1 -> Jeesuksen Kristuksen ilmestys, jonka Jumala antoi hänelle, näyttääkseen palvelijoille, mitä pian tapahtuman pitää; ja sen hän lähettämänsä enkelin kautta antoi tiedoksi palvelijalleen Johannekselle, joka tässä todistaa Jumalan sanan ja Jeesuksen Kristuksen todistuksen, kaiken sen, minkä hän on nähnyt.
        Autuas se, joka lukee, ja autuaat ne, jotka kuulevat tämän profetian sanat ja ottavat vaarin siitä, mitä siihen kirjoitettu on; sillä aika on lähellä!
        Johannes seitsemälle Aasian seurakunnalle: Armo teille ja rauha häneltä, joka on ja joka oli ja joka tuleva on, ja niiltä seitsemältä hengeltä, jotka ovat hänen valtaistuimensa edessä, ja Jeesukselta Kristukselta, uskolliselta todistajalta, häneltä, joka on kuolleitten esikoinen ja maan kuningasten hallitsija! Hänelle, joka meitä rakastaa ja on päästänyt meidät synneistämme verellänsä ja tehnyt meidät kuningaskunnaksi, papeiksi Jumalalleen ja Isälleen, hänelle kunnia ja voima aina ja iankaikkisesti! Amen.
        Katso, hän tulee pilvissä, ja kaikki silmät saavat nähdä hänet, niidenkin, jotka hänet lävistivät, ja kaikki maan sukukunnat vaikeroitsevat hänen tullessansa. Totisesti, amen. "Minä olen A ja O", sanoo Herra Jumala, joka on ja joka oli ja joka tuleva on, Kaikkivaltias.
        ( tänäänkin ihmiset ovat hylänneet Jeesuksen ja eivätkä ole kääntyneet ja sen vuoksi olemme "kusessa")

        ilm 9:21 He eivät tehneet parannusta murhistaan eikä velhouksistaan eikä haureudestaan eikä varkauksistaan.
        Johanneksen evankeliumi:
        10:10 Varas (= saa-ta-na) ei tule muuta kuin varastamaan ja tappamaan ja tuhoamaan.

        Minä (Jeesus) olen tullut, että heillä olisi elämä ja olisi yltäkylläisyys.


      • Ja-pimeys-poistuu-
        Ainoa-anteeksi-antamus- kirjoitti:

        Ilm 1 -> Jeesuksen Kristuksen ilmestys, jonka Jumala antoi hänelle, näyttääkseen palvelijoille, mitä pian tapahtuman pitää; ja sen hän lähettämänsä enkelin kautta antoi tiedoksi palvelijalleen Johannekselle, joka tässä todistaa Jumalan sanan ja Jeesuksen Kristuksen todistuksen, kaiken sen, minkä hän on nähnyt.
        Autuas se, joka lukee, ja autuaat ne, jotka kuulevat tämän profetian sanat ja ottavat vaarin siitä, mitä siihen kirjoitettu on; sillä aika on lähellä!
        Johannes seitsemälle Aasian seurakunnalle: Armo teille ja rauha häneltä, joka on ja joka oli ja joka tuleva on, ja niiltä seitsemältä hengeltä, jotka ovat hänen valtaistuimensa edessä, ja Jeesukselta Kristukselta, uskolliselta todistajalta, häneltä, joka on kuolleitten esikoinen ja maan kuningasten hallitsija! Hänelle, joka meitä rakastaa ja on päästänyt meidät synneistämme verellänsä ja tehnyt meidät kuningaskunnaksi, papeiksi Jumalalleen ja Isälleen, hänelle kunnia ja voima aina ja iankaikkisesti! Amen.
        Katso, hän tulee pilvissä, ja kaikki silmät saavat nähdä hänet, niidenkin, jotka hänet lävistivät, ja kaikki maan sukukunnat vaikeroitsevat hänen tullessansa. Totisesti, amen. "Minä olen A ja O", sanoo Herra Jumala, joka on ja joka oli ja joka tuleva on, Kaikkivaltias.
        ( tänäänkin ihmiset ovat hylänneet Jeesuksen ja eivätkä ole kääntyneet ja sen vuoksi olemme "kusessa")

        ilm 9:21 He eivät tehneet parannusta murhistaan eikä velhouksistaan eikä haureudestaan eikä varkauksistaan.
        Johanneksen evankeliumi:
        10:10 Varas (= saa-ta-na) ei tule muuta kuin varastamaan ja tappamaan ja tuhoamaan.

        Minä (Jeesus) olen tullut, että heillä olisi elämä ja olisi yltäkylläisyys.

        Jaak 5:6 Vanhurskaan te olette tuominneet ja tappaneet; hän ei vastusta teitä.
        Niin olkaa kärsivällisiä, veljet, Herran tulemukseen asti. Katso, peltomies odottaa maan kallista hedelmää, kärsivällisesti sitä vartoen, kunnes saa syksyisen sateen ja keväisen. 

        Olkaa tekin kärsivällisiä, vahvistakaa sydämenne, sillä Herran tulemus on lähellä.

        Älkää huokailko, veljet, toisianne vastaan, ettei teitä tuomittaisi; katso, tuomari seisoo ovella. 

        Ottakaa, veljet, vaivankestämisen ja kärsivällisyyden esikuvaksi profeetat, jotka ovat puhuneet Herran nimessä. 
        Katso, me ylistämme autuaiksi niitä, jotka ovat kestäneet; Jobin kärsivällisyyden te olette kuulleet, ja lopun, jonka Herra antaa, te olette nähneet. Sillä Herra on laupias ja armahtavainen. 

        Mutta ennen kaikkea, veljeni, älkää vannoko, älkää taivaan kautta älkääkä maan, älkää mitään muutakaan valaa; vaan "on" olkoon teillä "on", ja "ei" olkoon teillä "ei", ettette joutuisi tuomion alle.


      • Ja-jos-hänet-tapat
        Ja-pimeys-poistuu- kirjoitti:

        Jaak 5:6 Vanhurskaan te olette tuominneet ja tappaneet; hän ei vastusta teitä.
        Niin olkaa kärsivällisiä, veljet, Herran tulemukseen asti. Katso, peltomies odottaa maan kallista hedelmää, kärsivällisesti sitä vartoen, kunnes saa syksyisen sateen ja keväisen. 

        Olkaa tekin kärsivällisiä, vahvistakaa sydämenne, sillä Herran tulemus on lähellä.

        Älkää huokailko, veljet, toisianne vastaan, ettei teitä tuomittaisi; katso, tuomari seisoo ovella. 

        Ottakaa, veljet, vaivankestämisen ja kärsivällisyyden esikuvaksi profeetat, jotka ovat puhuneet Herran nimessä. 
        Katso, me ylistämme autuaiksi niitä, jotka ovat kestäneet; Jobin kärsivällisyyden te olette kuulleet, ja lopun, jonka Herra antaa, te olette nähneet. Sillä Herra on laupias ja armahtavainen. 

        Mutta ennen kaikkea, veljeni, älkää vannoko, älkää taivaan kautta älkääkä maan, älkää mitään muutakaan valaa; vaan "on" olkoon teillä "on", ja "ei" olkoon teillä "ei", ettette joutuisi tuomion alle.

        Apt 22:7-8 ja minä kaaduin maahan
        ja kuulin äänen sanovan minulle:
        Saul,
        Saul,
        miksi vainoat minua?'
        Niin minä vastasin:
        'Kuka olet,
        herra?'
        Ja hän sanoi minulle:
        'Minä olen Jeesus Nasaretilainen,
        jota sinä vainoat.'

        Jos vainoat Jeesukseen uskovia niin tämän mukaan vainoat itse Jumalan Poikaa !


    • Golgatha

      1. Mutta tiedä se, että viimeisinä päivinä on tuleva vaikeita aikoja.
      2. Sillä ihmiset ovat silloin itserakkaita, rahanahneita, kerskailijoita, ylpeitä, herjaajia, vanhemmilleen tottelemattomia, kiittämättömiä, epähurskaita,
      3. rakkaudettomia, epäsopuisia, panettelijoita, hillittömiä, raakoja, hyvän vihamiehiä,
      4. pettureita, väkivaltaisia, pöyhkeitä, hekumaa enemmän kuin Jumalaa rakastavia;
      5. heissä on jumalisuuden ulkokuori, mutta he kieltävät sen voiman. Senkaltaisia karta. -2 Tim.3.

      • auttakaavajaita

        Olette hyvin onnistuneet jalostusprojektissanne.


      • Kääntykää
        auttakaavajaita kirjoitti:

        Olette hyvin onnistuneet jalostusprojektissanne.

        Malakia 3:7-> isienne päivistä asti te olette poikenneet minun käskyistäni ettekä noudata niitä. Kääntykää minun tyköni, niin minä käännyn teidän tykönne, sanoo Herra Sebaot. Mutta te sanotte: "Missä asiassa meidän on käännyttävä?"

        Riistääkö ihminen Jumalalta?
        Te kuitenkin riistätte minulta.
        Mutta te sanotte:
        "Missä asiassa me sinulta riistämme?"
        Kymmenyksissä ja antimissa.
        Te olette kirouksella kirotut,
        kun te,
        koko kansa,
        riistätt
        e minulta.
        Tuokaa täydet kymmenykset varastohuoneeseen,
        että minun huoneessani olisi ravintoa,
        ja siten koetelkaa minua,
        sanoo Herra Sebaot:
        totisesti minä avaan teille taivaan akkunat ja vuodatan teille siunausta ylenpalttisesti.

        Ja minä karkoitan nuhtelullani teiltä syöjäsirkat turmelemasta teidän maanne hedelmää, eikä teidän viiniköynnöksenne kedolla ole hedelmätön,
        sanoo Herra Sebaot.
        Ja teidän onneanne kiittävät kaikki pakanat,
        sillä te tulette olemaan ihasteltu maa,
        sanoo Herra Sebaot.

        Ynseät ovat teidän puheenne minua vastaan,
        sanoo Herra.
        Mutta te sanotte:
        "Mitä me olemme puhuneet sinua vastaan?"

        Te sanotte:
        "Herran palveleminen on turha;
        ja mitä hyötyä siitä on ollut,
        että me olemme hänelle suorittaneet säädetyt tehtävät ja että olemme vaeltaneet murheellisina Herran Sebaotin kasvojen edessä.


      • enymmärrä-
        Kääntykää kirjoitti:

        Malakia 3:7-> isienne päivistä asti te olette poikenneet minun käskyistäni ettekä noudata niitä. Kääntykää minun tyköni, niin minä käännyn teidän tykönne, sanoo Herra Sebaot. Mutta te sanotte: "Missä asiassa meidän on käännyttävä?"

        Riistääkö ihminen Jumalalta?
        Te kuitenkin riistätte minulta.
        Mutta te sanotte:
        "Missä asiassa me sinulta riistämme?"
        Kymmenyksissä ja antimissa.
        Te olette kirouksella kirotut,
        kun te,
        koko kansa,
        riistätt
        e minulta.
        Tuokaa täydet kymmenykset varastohuoneeseen,
        että minun huoneessani olisi ravintoa,
        ja siten koetelkaa minua,
        sanoo Herra Sebaot:
        totisesti minä avaan teille taivaan akkunat ja vuodatan teille siunausta ylenpalttisesti.

        Ja minä karkoitan nuhtelullani teiltä syöjäsirkat turmelemasta teidän maanne hedelmää, eikä teidän viiniköynnöksenne kedolla ole hedelmätön,
        sanoo Herra Sebaot.
        Ja teidän onneanne kiittävät kaikki pakanat,
        sillä te tulette olemaan ihasteltu maa,
        sanoo Herra Sebaot.

        Ynseät ovat teidän puheenne minua vastaan,
        sanoo Herra.
        Mutta te sanotte:
        "Mitä me olemme puhuneet sinua vastaan?"

        Te sanotte:
        "Herran palveleminen on turha;
        ja mitä hyötyä siitä on ollut,
        että me olemme hänelle suorittaneet säädetyt tehtävät ja että olemme vaeltaneet murheellisina Herran Sebaotin kasvojen edessä.

        Itse maksettuja torjunta-aineita joutuu käyttämään syöjäsirkkoja vastaan, sitten pitäisi vielä kiitellä Sebaotia?


      • harmillista
        enymmärrä- kirjoitti:

        Itse maksettuja torjunta-aineita joutuu käyttämään syöjäsirkkoja vastaan, sitten pitäisi vielä kiitellä Sebaotia?

        1.Mooseksen kirja: 21:9 Ja Saara näki egyptiläisen Haagarin pojan, jonka tämä oli Aabrahamille synnyttänyt, ilvehtivän
        21:8-> Ja poika kasvoi, ja hänet vieroitettiin. Ja Aabraham laittoi suuret pidot siksi päiväksi, jona Iisak vieroitettiin.
        Ja Saara näki egyptiläisen Haagarin pojan, jonka tämä oli Aabrahamille synnyttänyt, ilvehtivän

        ja sanoi Aabrahamille: "Aja pois tuo orjatar poikinensa, sillä ei tuon orjattaren poika saa periä minun poikani, Iisakin, kanssa."

        Aabraham pahastui suuresti tästä puheesta poikansa tähden.

        Mutta Jumala sanoi Aabrahamille: "Älä pahastu siitä poikasi ja orjattaresi tähden. Kuule Saaraa kaikessa, mitä hän sinulle sanoo, sillä ainoastaan Iisakista sinä saat nimellesi jälkeläiset.
        (ja sama ilveily vain yhä jatkuu)

        Efesolaiskirje: 5:4 älköön myös rivoutta tai tyhmää lorua tai ilvehtimistä, jotka ovat sopimattomia, vaan paremmin kiitosta.


      • onhanse-
        harmillista kirjoitti:

        1.Mooseksen kirja: 21:9 Ja Saara näki egyptiläisen Haagarin pojan, jonka tämä oli Aabrahamille synnyttänyt, ilvehtivän
        21:8-> Ja poika kasvoi, ja hänet vieroitettiin. Ja Aabraham laittoi suuret pidot siksi päiväksi, jona Iisak vieroitettiin.
        Ja Saara näki egyptiläisen Haagarin pojan, jonka tämä oli Aabrahamille synnyttänyt, ilvehtivän

        ja sanoi Aabrahamille: "Aja pois tuo orjatar poikinensa, sillä ei tuon orjattaren poika saa periä minun poikani, Iisakin, kanssa."

        Aabraham pahastui suuresti tästä puheesta poikansa tähden.

        Mutta Jumala sanoi Aabrahamille: "Älä pahastu siitä poikasi ja orjattaresi tähden. Kuule Saaraa kaikessa, mitä hän sinulle sanoo, sillä ainoastaan Iisakista sinä saat nimellesi jälkeläiset.
        (ja sama ilveily vain yhä jatkuu)

        Efesolaiskirje: 5:4 älköön myös rivoutta tai tyhmää lorua tai ilvehtimistä, jotka ovat sopimattomia, vaan paremmin kiitosta.

        Tai ehkä Saara keksi koko ilvehtimisen, jotta Iisak saisi yksin periä Aabrahamin? Tarinan mukaan muita silminnäkijöitä ei ollut.


      • voi-araeja-

        1 Ms 21:14-> Varhain seuraavana aamuna Aabraham otti leipää ja vesileilin ja antoi ne Haagarille, pannen ne hänen olalleen, sekä pojan, ja lähetti hänet menemään. Hän lähti ja harhaili Beerseban erämaassa. Mutta kun vesi loppui leilistä, heitti hän pojan pensaan alle, meni ja istui syrjään jousenkantaman päähän, sillä hän ajatteli: "En voi nähdä pojan kuolevan." Ja istuessaan siinä syrjässä hän korotti äänensä ja itki.

        Silloin Jumala kuuli pojan valituksen, ja Jumalan enkeli huusi taivaasta Haagarille sanoen: "Mikä sinun on, Haagar? Älä pelkää, sillä Jumala on kuullut pojan valituksen, siinä missä hän makaa. Nouse, nosta poika maasta ja tartu hänen käteensä, sillä minä teen hänestä suuren kansan."
        ja Jumala avasi hänen silmänsä, niin että hän huomasi vesikaivon. Ja hän meni ja täytti leilin vedellä ja antoi pojan juoda.

        Ja Jumala oli pojan kanssa, ja hän kasvoi ja asui erämaassa, ja hänestä tuli jousimies. Ja hän asui Paaranin erämaassa; ja hänen äitinsä otti hänelle vaimon Egyptin maasta.


    • oipoi

      Kristinuskon viimeiset päivät ovat siis lähellä. Oikein.
      Turhaa kouhkaamista se on ollutkin yhden äpärän ja esiaviollisen seksin selittelyn vuoksi.

      • Jeesus-on-voittaja

        Room. 5:6 Sillä meidän vielä ollessamme heikot kuoli Kristus oikeaan aikaan jumalattomien edestä.
        Gal. 4:4 Mutta kun aika oli täytetty, lähetti Jumala Poikansa, vaimosta syntyneen, lain alaiseksi syntyneen,
        Kol. 2:13 Ja teidät, jotka olitte kuolleet rikoksiinne ja lihanne ympärileikkaamattomuuteen, teidät hän teki eläviksi yhdessä hänen kanssaan, antaen meille anteeksi kaikki rikokset,
        1Piet. 3:18 Sillä myös Kristus kärsi kerran kuoleman syntien tähden, vanhurskas vääräin puolesta, johdattaaksensa meidät Jumalan tykö; hän, joka tosin kuoletettiin lihassa, mutta tehtiin eläväksi hengessä,

        ilm 22:12 Katso, minä tulen pian, ja minun palkkani on minun kanssani, antaakseni kullekin hänen tekojensa mukaan.
        22:13 Minä olen A ja O, ensimmäinen ja viimeinen, alku ja loppu.
        22:14 Autuaat ne, jotka pesevät vaatteensa, että heillä olisi valta syödä elämän puusta ja he pääsisivät porteista sisälle kaupunkiin!
        22:15 Ulkopuolella ovat koirat ja velhot ja huorintekijät ja murhaajat ja epäjumalanpalvelijat ja kaikki, jotka valhetta rakastavat ja tekevät. >> Jakeen lisätiedot
        22:16 Minä, Jeesus, lähetin enkelini todistamaan näitä teille seurakunnissa. Minä olen Daavidin juurivesa ja hänen suvustansa, se kirkas kointähti."
        22:17 Ja Henki ja morsian sanovat: "Tule!" Ja joka kuulee, sanokoon: "Tule!" Ja joka janoaa, tulkoon, ja joka tahtoo, ottakoon elämän vettä lahjaksi.
        22:18 Minä todistan jokaiselle, joka tämän kirjan profetian sanat kuulee: Jos joku panee niihin jotakin lisää, niin Jumala on paneva hänen päällensä ne vitsaukset, jotka ovat kirjoitetut tähän kirjaan;
        22:19 ja jos joku ottaa pois jotakin tämän profetian kirjan sanoista, niin Jumala on ottava pois sen osan, mikä hänellä on elämän puuhun ja pyhään kaupunkiin, joista tässä kirjassa on kirjoitettu.
        22:20 Hän, joka näitä todistaa, sanoo: "Totisesti, minä tulen pian." Amen, tule, Herra Jeesus!
        22:21 Herran Jeesuksen armo olkoon kaikkien kanssa. Amen.


    • OMAT_AIVOT_TALLESSA

      Emme pilkkaa sanaa vaan säkeiden ja jakeiden automaatteja.

    • Tutki-raamatun-sanaan

      Näyttää kuitenkin siltä, että nuo "omat aivot" ovat vieneet Suomen raamatun sanan tuntemisen ja sen seurauksena jumalattomuus rehottaa.
      2 Ms 32:17-> Kun Joosua kuuli kansan huudon, sen melutessa, sanoi hän Moosekselle: "Sotahuuto kuuluu leiristä."
      Mutta tämä vastasi: "Se ei ole voittajien huutoa, eikä se ole voitettujen huutoa; minä kuulen laulua." Ja kun Mooses lähestyi leiriä ja näki vasikan ja karkelon, niin hänen vihansa syttyi, ja hän heitti taulut käsistänsä ja murskasi ne vuoren juurella. Sen jälkeen hän otti vasikan, jonka he olivat tehneet, poltti sen tulessa ja rouhensi sen hienoksi ja hajotti veteen ja juotti sen israelilaisille.

      Ja Mooses sanoi Aaronille:
      "Mitä tämä kansa on tehnyt sinulle,
      kun olet saattanut heidät näin suureen syntiin?"
      Aaron vastasi: "Älköön herrani viha syttykö; sinä tiedät itse, että tämä kansa on paha.
      -He sanoivat minulle:
      'Tee meille jumala,
      joka käy meidän edellämme;
      sillä emme tiedä,
      mitä on tapahtunut Moosekselle,
      tälle miehelle,
      joka johdatti meidät Egyptin maasta.'
      Niin minä sanoin heille: 'Jolla on kultaa, irroittakoon sen yltänsä'; ja he antoivat sen minulle. Ja minä heitin sen tuleen, ja siitä tuli tämä vasikka."

      Kun Mooses näki,
      että kansa oli kurittomuuden vallassa,
      koska Aaron oli päästänyt heidät kurittomuuden valtaan,
      vahingoniloksi heidän vihollisillensa,

      Ja niin suomikin on päästetty omien aivojen vuoksi tasa-arvoisen sateenkaari lain kurittomuuteen

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      63
      2003
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      54
      1725
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      58
      1629
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1557
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1525
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1455
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1326
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1183
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1158
    Aihe