"Ne on mun rahoja - ostan mitä haluan"

Sugasuga

Valituksen aiheita: liian suuret kauppalaskut, vedenkulutus, sähkönkulutus, polttoaineenkulutus, vakuutusmaksut/ajoneuvoverot ja leffalippujen hinta.

Ratkaisu: ostetaan auto, toinen auto, kolmas auto, neljäs auto ja vielä viideskin. Ostetaan vene, traileri ja peräkärry. Kaikki velaksi & hintalappu yhteensä n. 50 000 € korot.

Ei osteta uutta sohvaa tai muita huonekaluja, pyykkikonetta (pesee huonosti) , ei käydä leffassa, ei matkoilla (ei edes laivalla) ja syödään tarjousruokaa.

Osaako joku mies selittää tämän kuvion? Ovatko miehen halut tärkeämpiä kuin yhteiset tarpeet?

6

191

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hoitoonhoitoon

      Jos noin löyhäpäisen tyypin kanssa elät, niin eipä kannata valittaa, sitä saat mitä olet tilannut.

      Eikös tuo ole ihan sama kun velaksi ostellaan, mitä ostellaan. Jos teillä on pihassa 5 autoa, traileri ja vene, niin ei muuta kuin menet ajelemaan, ulosottomies käy ne tavarat pois hakemassa kuitenkin ennen talvea.

      Siitä vaan alat ottamaan pikavippejä omissa nimissäsi ja ostelet sohvaa ja pesukonetta, tilaat matkoja ja reissaat. Sillähän sinä pääset ukkosi kanssa tasoihin., sittenhän molempien toiveet on toteutettu.

    • Uskottetaiette

      Niin kerronpa minäkin minkälainen kuvio miehellä voi olla. Olemme ottaneet velkaa jonka kanssa pärjää kunhan osaa olla järkevä rahan kanssa. Ja kun kuitenkin aina kun pyydän jotain ei käy koska muut ovat niin kalliita. Ei lahjoja ei mitään matkoja. Samoin nalkutus kun en osaa olla säästeliäästi. Sähkö, vesi ja lämpö minun pitäisi saada pienemmäksi. Toki yritin parhaani. Onnistumatta kun laskut ei pienentynyt. Samaan aikaan miehellä kakkonen jota vietiin oluelle maksaen taksit ja juomat,kukkia,lahjoja, puhelin, niihin liittymä, bensa ym muuta kulunkia. Voitte kuvitella kun ilmi tuli. Vittu minua vaati elämään köyhästi ja venymään jotta rahaa saataisiin säästettyä. Mikä taas meni tuolle lortolle. Olihan se katkeraa kun kaikki myytiin ja velat saatiin kuitattua pois. Se loppuraha jäi molemmille. Minä sijoitin ja sain ne poikimaan kun mies taas joutui ottamaan lisää lainaa kun tuolla lortolla olikin ulosotto. Ja eivät pystyneet muutoin yhteistä kotia hommaamaan. Nyt se makselee eläkeikään saakka uudestaan. Ilmankos on mulle katkera ja vihainen kun otin eron ja vein sen kaiken mitä hän saanut aikaan. Minun tienestit ei tietenkään vaikuttaneet millään tavalla. Hah ja ihan varmasti sain omani pois. Mies kuvitteli tosissaan että olisi ollut oikeutettu isompaan osaan omaisuutta. Onneksi ei ollut ehtoja. Nyt kun minulla näkyy se sijoitus ja tutut kertoneet sille varsinkin mitä olen ostanut niin nyt kännissä soittelee ja vittuilee että tein tämän kostona. Voi olla että teinkin mutta omin rahoin hommattua eikä velkaa ole tarvinnut ottaa. Tarviiko vielä ihmetellä miksi mies on visukinttu ja säästää rahaa ja kuinka käykään omaisuudelle. No nyt kun ukko kännissä vittuilee alkoi tuo lorttokin syytellä että petän sen kanssa. Ei auttanut perustella vaikka kerroin että on katkera ja vihoissaan on minulle eikä suhdetta ole kyseessä. Viimeisimmän kännipuhelun loppuessa muistutin että edelleen kalliiksi tulen kun muistaisi itse sen nalkutuksen puhelimen käytöstä kun minä en osannut. Eikö ole ihanaa kun elämässä on säästöjä ja säätöjä!

      • Oikein toimittu.


      • niin_mut--
        hullu_ukko kirjoitti:

        Oikein toimittu.

        .

        "Niin mut sitä saa mitä tilaaaaaaaaaaa"

        har-ha-rha-rha-rha-rha-rha-rharha

        .


    • IIIIIIIIIIIIIIllllllllll

      On teillä halvat autot ja veneet. Eihän tuolla rahalla saa kuin yhden auton.
      Jätä se heti. Köyhä se on kun tuollaisilla romuilla ajelee.

    • Eroo suosittelen määkin

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      11
      1725
    2. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      151
      1342
    3. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      284
      1250
    4. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      66
      1149
    5. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      113
      1092
    6. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      5
      959
    7. Mää oikeasti vielä kuolen

      Tämän tilanteen takia. Minä tosissani yritin ja tiedän että tämä tilanne sattuu sinuunkin. Molemmat taidetaan olla niin
      Ikävä
      42
      937
    8. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      23
      900
    9. Kun Suomen uutisiin ei voi luottaa?

      Kertoisitteko te uutismaailmasn perehtyneet ASIANTUNTIJAT nyt sitten sen, mihin voi?
      Maailman menoa
      232
      838
    10. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      29
      799
    Aihe