Äsken sain puhelimitse tiedon että autoni lunastetaan vaikka en suostunut korvauksen määrän. Mitä nyt tässä tassä tapauksessa voi tehdä? Kannattaako valittaa? Missä vaiheessa asia menee käräjille? Minulle oikeasti maksetiin vähemmän kun minun mielestä piti. Samat autot nettiautossa 4-6 tuhatta ja minulle maksetiin vain 4300 vaikka auto juuri katsastettu ja huolettu. Itse olen syytön puoli kolarissa. Kyseesä op eli pohjola vakuutusyhtiö.
Riidaton lunastus
5
517
Vastaukset
- Vaihtoehtoja
Paremminhan sinulle on tarjottu, kuin saisit vaihdossa liikkeistä. Jos haluat samanlaisen, hae mieleinen yksilö, ja ehdota sitä mielummin korvaukseksi.
- Arvottomia
Katsastuksen päiväys (kunhan on voimassa kolarihetkellä) ja huolto sekä lisävarusteet ovat lunastuksen hinnoittelussa 0 euroa.
- Eivaikeaa
Kerrot Pohjolalle että vastaavankuntoinen tilalle, kilometrit mittarissa ei saa olla ku max. 10% enemmän ku lunariin menneessä sun autossa
- Hyväuskoisuuspois
Koitahan neuvotella. Itselläkin aikanaan syyttömänä osapuolena meni auto lunastukseen ja ehdotettiin 1500 korvausta. En siihen tyytynyt vaan valitin suoraa vakuutusyhtiöön ja korvaus tuplaantui. Eli kyllähän vakuutusyhtiö aina yrittää tarjota mahdollisimman vähän, koska kyseessä on llikeyritys ja kaikki mitä maksetaan vähemmän kuin pitäisi, niin menee suoraan viivan alle yrityksen tulokseen. Suomalaiset ovat vielä nykyäänkin keskimäärin ylikilttejä ja uskoo kaikessa siihen mitä sanotaan. Toivoa vain sopii, että suomalaiset alkaisivat pikkuhiljaa tajuamaan suuremmassakin määrin, että tämä maa lakkaa pian olemasta Suomi, jos ei pian herätä todellisuuteen.
- Roskaavakuutusta
Outo on pohjola yhtiö:kolarin aiheutti heidän asiakas ajamalla pysähtyneen auton perään, poliisi totes syyllisen peräänajajaksi.Auto haettiin vasta 2 viikon päästä nyt 4 viikkoa menny eikä korvausta kuulu.Kun tiedusteltiin asiaa eivät tienneet missä auto on vaikka itse tilasivat noudon,kysyvät vain mihin olet sen vienyt tarkastettavaksi. Auto löytyi lopussa jostain.Kyllä tulee itänaapurin toiminta mieleen.VAROKAA OP POHJOLAA
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit32728Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581351Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491175Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä211057- 1261030
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2081026Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223984Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk308935- 42909
- 72885