Mitä kuuluu?

Sinulle juuri!


Ei tarvitse välittää mun höpötyksistä jos haluat kertoa.

Mulla on ollut tänään mielessä se kun Jumala paransi mun hepatiitin, koska tiesin sen etukäteen.

Tunsin taivaalliset näkymättömät kädet maksani päällä, ja siitä hetkestä tiesin että Herra tekee jotain mitä tekikin. Kauan sitä tosin odotin. Tai en tarkkaan muista.

Se miksi se on ollut mun mielessä on se että mielenterveyspuolen lääkäri kirjoitti epikriisiinsä että minulla on se. Soitinsitten tavalliselle lääkärille joka sanoi että kyllä se on elämänikäinen se hepatiitti.Eräs mielenterveyshoitaja sitten siihen kun hänellekin soitin että välillä se on piilevä ja käski ottaan testit.

Tuli hänkin toisiin aatoksiin mitä lääkärit oli musta kirjoittaneet ja sanoneet, ei tiennyt.

Tein töitä käskettyä ja menin testeihin ja negatiivinenhan se oli.

Minua niin inhoittaa valehtelevat ja itseään täynnä olevat lääkärit. Ei ole ollut ainoa tällainen tapaus tässä lähiaikoina kun lääkärit on puhuneet ristiin ja kumonneet edellisen lääkärin sanoman,

10

144

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rukouskoauttaa

      Mene yksityiselle. Julkisella puolella saat arvauksen miltei ilmaiseksi. Tietämisestä joutuu jo maksamaan. En käytä julkista koskaan.

      • Kiitos viestistäsi. Joo, käyn yksityiselläkin.Se vaan on tosi kallista. Mutta toisinaan 200 euroa mielenrauhasta ei ole liikaa.


    • jumalallekaikkimahdollis

      Uskon tuon, minulla oli teinivuosistani alkaen jatkuva krooninen paksunsuolen tulehdus, ns. ärtyvä paksusuoli: oli hirveitä kramppeja, pitkät matkat autossa olivat kärsimystä ja aamulla ennen puolta päivää piti miettiä mitä suuhunsa laittaa. Pirkko Vesavaara rukoili yli 17 vuotta ja sen jälkeen en ole mahakipuja kokenut. On se vain ihme että potee vaivoja yli 20 vuotta ja sitten ne vain tuosta noin lähtevät. En tiedä miksi minut parannettiin. Oli varmaan vahvistus uskolle, kun elämässä oli silloin kovia koettelemuksia.

      • eipuoskareillekunniaa

        """Uskon tuon, minulla oli teinivuosistani alkaen jatkuva krooninen paksunsuolen tulehdus, ns. ärtyvä paksusuoli: oli hirveitä kramppeja, pitkät matkat autossa olivat kärsimystä ja aamulla ennen puolta päivää piti miettiä mitä suuhunsa laittaa. Pirkko Vesavaara rukoili yli 17 vuotta ja sen jälkeen en ole mahakipuja kokenut. On se vain ihme että potee vaivoja yli 20 vuotta ja sitten ne vain tuosta noin lähtevät. En tiedä miksi minut parannettiin. Oli varmaan vahvistus uskolle, kun elämässä oli silloin kovia koettelemuksia. """


        Joo joo paranit, ja sitten sinusta tuli tuon naisen kannattaja!
        Jos olisit tosiaan Jumalan parantama, olisit antanut Jumalalle kunnian,
        etkä PUOSKARILLE!


      • eipuoskareillekunniaa kirjoitti:

        """Uskon tuon, minulla oli teinivuosistani alkaen jatkuva krooninen paksunsuolen tulehdus, ns. ärtyvä paksusuoli: oli hirveitä kramppeja, pitkät matkat autossa olivat kärsimystä ja aamulla ennen puolta päivää piti miettiä mitä suuhunsa laittaa. Pirkko Vesavaara rukoili yli 17 vuotta ja sen jälkeen en ole mahakipuja kokenut. On se vain ihme että potee vaivoja yli 20 vuotta ja sitten ne vain tuosta noin lähtevät. En tiedä miksi minut parannettiin. Oli varmaan vahvistus uskolle, kun elämässä oli silloin kovia koettelemuksia. """


        Joo joo paranit, ja sitten sinusta tuli tuon naisen kannattaja!
        Jos olisit tosiaan Jumalan parantama, olisit antanut Jumalalle kunnian,
        etkä PUOSKARILLE!

        Vahvistus Jumalan rakkaudesta, oli ainakin minulle. Virheitä toki sattuu-kaikille.
        Ehkä kumminkin kirjoitit tänne jotta voisit oppia: kukaan kiihkouskovainen ei pitäisi saada kunniaa silloin kun Jumala on parantanut.

        Olet muuten ensimmäinen ihminen lisäkseni jonka uskon Jumalan parantaneen. Kirjoitit jotenkin aidosti


    • ollipaappa

      Minä kävin lääkärissä kun korvasärky on vaivannut, sain hyvät lääkkeet ja olen nyt terve . Korva ei ole vaivannut puoleen vuoteen. Olen kiitollinen Jumalalle että on lääkäreitä ja että lääkkeillä paranee. Muitakin vaivoja on lääkäri parantanut, kiitos Jumalalle!

      • Minäkin tulin juuri oralilta kun poistivat patin poskesta, sisäpuolelta.
        Tokihan minäkin ensikädessä lääkäriin turvaudun. Onneksi ei ollut mitään vakavaa.


    • Hahhaahahahaa

      Kuulin radiosta, että Ruotsissa on sotaharjoitus Aurora, mutta ei borealis. Venäläiset ovat alkaneet viettää Zabaddia, vai miten se kirjoitetaan. Tzabbad. Dzabbadh. Olisiko jotain sapatin kaltaista kenties.

      • Ahaa. Vakavasti puhuen nimmari hahhah niin ihmiset, eri maalaisetkin, ovat juuri todistus Jumalasta. Joskus ainoat jonka voi nähdä.


    • Sääntönä

      Helluntalaisissa tuntuu riittävän näitä mielenterveyspuolen potilaita ja johtajiksi valitaan vastaavia tai mielummin roistotaustaisia.
      Onkohan tuloksena tervehenkistä heeluntalaisuutta?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      295
      6902
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      56
      2128
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      33
      1571
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      25
      1371
    5. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      71
      1117
    6. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      105
      1073
    7. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      329
      979
    8. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      15
      803
    9. Tässä viimeinen mahdollisuutesi nainen

      Kysyä tai sanoa minulle, jos jotain jäi vuosien takaisista. Sen verran meillä oli kuitenkin jotain, että välillä mietin
      Ikävä
      45
      786
    10. Miksei persut järjesteä koskaan miekkareita tai kulkueita?

      Pelkäävätkö saavansa pataansa, ja sen vuoksi vain öyhöttävät netissä? Ei öyhöttämisellä muuteta maailmaa. Pitää olla ak
      Maailman menoa
      274
      777
    Aihe