Nettiautossa samat 80-luvun jenkkifarkut ovat myynnissä koko vuoden. Yhtään autoa ei ole myyty. Myyjät eivät tiedä autojensa todellista arvoa. 80-luvun caprice ei ole klassikkoauto, eikä siitä tule koskaan klassikkoa niin kuin 60-luvun Impalasta tuli. Kaikilta osiltaan täysin alkuperäinen auto, jonka alkuperäinen moottori ja laatikko sekä kaikki nippelit toimivat täydellisesti, todellinen arvo on n. 2000 €. Lisäksi auton pitää olla erittäin siisti sekä sisältä että ulkoa. Nettiautossa rumista romuistakin pyydetään tuhansia euroja. Ei olekaan ihme, että kauppa ei käy.
80-luvun jenkkifarkut romuja
vääräarvo
3
408
Vastaukset
- VoiVoiSentään
No voi, voi. Etkö siis taaskaan saanut himoitsemaasi autoa ilmaisesksi. No voi, voi....
- Anonyymi
Oikeassa oli. Ostin pari kuukautta sitten vuoden 90 capricen tasan kahdella tonnilla. Nyt siihen tonnin sijoittaneena olisi helppo kuvitella, että autosta on tullut 3000€ auto. Mutta ei sitä silti kolmella tonnilla kukaan osta. Toisaalta en ole myymässäkään.
- Anonyymi
OSA 1980 L JENKKIFARKUISTA ON TYYLIKKÄITÄ VERRATTUNA EUROOPALAISIIIN VELJIINSÄ
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1274205
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k233002Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1132534- 462111
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2551694Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt461626- 321557
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201426- 281420
- 951201