Kertokaahan nyt rehellisesti

T..Mirka

Kun lähetätte tänne rukouspyyntöjänne, niin uskotteko oikeasti että niistä on jotain hyötyä?

Mielikuvitus on uskomatonta. Maahisetkin herää henkiin jos niihin uskoo.
Evoluutio on luonut meille liian suuren kyvyn mielikuvitukseen, kun toiset eivät kykene hallitsemaan sitä.

27

270

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • turharuvetaväittelemään

      En ymmärrä oikein monen kantaa täällä.

      Jos ei usko rukouksiin, niin miksi tulla tänne kyseenalaistamaan tai kuten moni tekee: ivaamaan?
      En itse esim mene väittelemään jollekin esim "autonasennus"-palstalle, koska se ei minulle mitenkään kuulu.

      Jos ei usko, niin on siis niin monta muuta eri palstaa, missä voi poiketa.
      Tämä palstahan on tarkoitettu juuri niille, jotka uskovat rukouksiin ja pyytävät esirukouksia muilta. Ehkä keskustellaan eri tavoista rukoilla ym. - Mutta tämä palsta ei missään nimessä ole tarkoitettu riitely- eikä ivailupalstaksi. En itse koe mielekkääksi ruveta pitkälti selittämään. Parempia selityksiä löytyy uskon palstoilta, kun käy kirkossa, lukee teologisia kirjoja ja Raamattua.
      Tämä palsta on rukouspalsta, eikä "lähetyssaarnaaja"-palsta.

      Itse uskon vakaasti rukouksiin, rukoilen itseni, perheeni ja muitten puolesta.
      Rukoilen aamuin illoin, hyvin pyyhkii ja on todella ihana asia että saa rukoilla.
      Rukoukset toteutuu, joskus eivät, jos ne eivät ole minulle hyväksi, tai toisella tavalla.

      • T..Mirka

        Tämä on vapaa keskustelu palsta, myös niille jotka eivät usko jumalaan, eikä rukouksiin.

        ""Rukoilen aamuin illoin""
        Naurettavaa ajan haaskausta. Tiesitkö että siellä missä rukoillaan eniten ja jossa on suhteellisesti eniten uskovaisia, niin siellä ei todellakaan kenelläkään mene asiat hyvin. Siellä eletään nälässä ja täydellisessä kurjuudessa. Sinä synnyit tänne suomeen ja siksi sinulla menee hyvin.

        Eikö ollut mielenkiintoinen kirjoitus.


    • Kulkivaan

      Kyllä rukoukset toimivat varsinkin niinkuin sanassa sanotaan kun kaksi tai kolme ovat koolla siellä herra on heidän keskellään. Rukouksissa on suuri voima. Jos rukous on Jumalan tahdon mukainen niin se toteutuu.
      Sinä Mirka kuulut herjaajiin kun vähättelet Jumalan voimaa ja valehtelet ettei Jumalaa ole olemassa.
      Sille emme voi mitään ettet sinä tahdo häneen uskoa olet niin kuin pöly hiukkanen mikä pitäisi pyyhkiä tältä palstalta häiritsemästä pois. : )

      • T..Mirka

        Minä olen foorumin totuus. Jumala jesseineen on satua ja höpötystä. Yksikään rukous ei ole koskaan toiminut.

        Rukouksenne ei toimi kuin mielikuvituksessanne, jota ette valitettavasti hallitse. Olkaa rehellisiä, olkaa rehellisiä myös itsellenne.


      • T..Mirka

        "" Sinä Mirka kuulut herjaajiin kun vähättelet Jumalan voimaa ja valehtelet ettei Jumalaa ole olemassa. ""

        - Itse valehtelet. Syyttelet täällä rehellisiä ihmisiä valehtelijoiksi vaikka olet itse se valehtelija.
        TODISTA ETTÄ Valehtelen!


      • TuleNytJosUskallat
        T..Mirka kirjoitti:

        "" Sinä Mirka kuulut herjaajiin kun vähättelet Jumalan voimaa ja valehtelet ettei Jumalaa ole olemassa. ""

        - Itse valehtelet. Syyttelet täällä rehellisiä ihmisiä valehtelijoiksi vaikka olet itse se valehtelija.
        TODISTA ETTÄ Valehtelen!

        Jos tahdot, niin toki voin sinut valehtelijaksi osoittaa se edellyttää nyt sen että vastaat kun kysyn, jos et uskalla vastata niin sitten tiedät että olet valhetelija!

        Miten on?
        jos uskallat tee uusi ketju johonkin sopivaan aihe-alueeseen ja tulen ja näytän sinulle sinun sydämesi!

        Joten jos et uskalla, miksi huudat.

        Toinen on se joka pukee sota-asun päälle ja toinen on se joka sen riisuu!
        Oikea ja alkuperäinen Vastavoima


    • noivoitollakin

      Tottakai uskomme, mutta mitä sinä sitten täällä teet. Et voi estää Jumalan toimintaa, joten aikaasi haaskaat täällä.

    • miksinäpäytellä

      Niinkuin sinäkin...

      Tämä on muuten vapaa palsta ja Kulkivaan saa olla täällä kaikessa rauhassa, ilman että sinä tartut näpsäyttelet.
      Mietippä vähän asennettasi...

      • T..Mirka

        Kiva että on tälläisiä foorumeja, mihin voi jokainen kirjoitella. Tekin voitte lukea esim, toisten mielipiteitä ja totuuteen perustuvaa faktaa täältä.

        Oletko sinä tai joku muu esittänyt koskaan todisteita jumalasta? Ei ole, koska mitään todisteita ei ole. Jumala uskosi perustuu vain mielikuvitukseesi, jota et nyt vaan hallitse.


      • T..Mirka

        ""Mietippä vähän asennettasi...""
        Haluan vain auttaa teitä ja kertoa totuuden teille rukoilemisesta. Ette ole vielä koskaan todistaneet että olisin väärässä.

        Tekeeko totuus kipeetä? Pelkäättekö olevanne väärässä?


      • KokoLoppuElämäAikaa
        T..Mirka kirjoitti:

        Kiva että on tälläisiä foorumeja, mihin voi jokainen kirjoitella. Tekin voitte lukea esim, toisten mielipiteitä ja totuuteen perustuvaa faktaa täältä.

        Oletko sinä tai joku muu esittänyt koskaan todisteita jumalasta? Ei ole, koska mitään todisteita ei ole. Jumala uskosi perustuu vain mielikuvitukseesi, jota et nyt vaan hallitse.

        "T..Mirka"

        "Tekin voitte lukea esim, toisten mielipiteitä ja totuuteen perustuvaa faktaa täältä."
        ketjusta: Kiitosaihe Jumalalle

        http://keskustelu.suomi24.fi/t/14988521/kiitosaihe-jumalalle

        Totuuteen perustuvaa faktaa eli tosi-asia!
        Joten mihin tosi-asiaa viittaat =:)

        kerro toki. tässä voit vedota siihen että se heikko kirjoitus tahi teit erhdyksen kiivaudessasi. lasten hädän ja ahdisuksen tähden!

        En jaksa lukea kaikkea mitä olet kirjoittanut mutta Toki vastaa omaan huutoosi!

        "Syyttelet täällä rehellisiä ihmisiä valehtelijoiksi vaikka olet itse se valehtelija.
        TODISTA ETTÄ Valehtelen!"

        "Olkaa rehellisiä, olkaa rehellisiä myös itsellenne." (kuten myös sinä!)

        "Ette ole vielä koskaan todistaneet että olisin väärässä.
        Tekeeko totuus kipeetä? Pelkäättekö olevanne väärässä? "

        "Intiassa uskovaiset rypee lehmän paskassa, koska tietävät että siinä on parantavia voimia. Eihän nyt kukaan näin tekisi jos se ei pitäisi paikkansa. "
        -"totuuteen perustuvaa faktaa täältä."

        oletko ollut Intiassa? mihin tosi-asiaan tämä väitteesi perustuu?

        "Neuvo: Olkaa rehellisiä itsellenne. Olkaa kriittisiä. Tehkää johtopäätöksenne tosiasioista."

        Joten ylläoleva haaste sinulle, toki sitten olet rehellinen ja perustat väiteesi faktaa eli tosi-asioihin ?

        No miten on ?

        Oikea ja alkuperäinen Vastavoima


    • Jahas, kutsu perinteiseen rukoustapahtumaani on poistettu.

      Surullinen 'keskustelufoorumi' jossa ei kestetä keskustelua.

    • jatketaanrukoilemista

      Säälittää tää Mirka. No, omapa on asiansa.

      Mutta ei hän estä meitä mitenkään rukoilemasta!

      On saanut nyt heittää onnettomat kirjoituksensa tänne, ok.
      Voisi mennä ateistien palstalle, jos olisi fiksu. Sinnehän hän kuuluu ja siellä hänet otetaan riemumielin vastaan.

      Me muut, jatketaan vain vielä voimallisemmin rukoilemista!

    • T..Mirka

      Please, Kirjoittakaa nyt kysymykseeni.

      Kun lähetätte tänne rukouspyyntöjänne, niin uskotteko oikeasti että niistä on jotain hyötyä?

    • Hei Mirka.
      En olisi uskonut sinun olevan täälläkin; rukousketjussa. No, täällä joku muukin ihmetteli samaa.... Sinnikäs sinä olet tekemään omaa "lähetystyötäsi", valitettavasti se ei tuota tulosta. Tässä on jo todettu, että me rukoilemme ja uskomme sinusta huolimatta, ja moni varmaan rukoilee sinunkin puolestasi. Rukouksessa on voimaa ja Jumala auttaa.

      Iloa syksyysi,
      Pirkko-pappi

      • T..Mirka

        Pirkko pappi voisi nyt kertoa rehellisesti että toimiiko rukoukset oikeasti?

        Väitän ettei toimi millään lailla. Nyt teillä on tilaisuus todistaa väitteeni kumoon.


      • Lhuk

        Hei Mirka, et näemmä ole tervetullut sinne, missä Pirkko pappi on. Olet vaikea ihminen ja papit haluavat helppoja ihmisiä.


    • T..Mirks

      Please, Kirjoittakaa nyt kysymykseeni.

      Kun lähetätte tänne rukouspyyntöjänne, niin uskotteko oikeasti että niistä on jotain hyötyä?

      • Newton3

        Määrittele joko maallisen eli maailman käsitys tahi Raamatun määritys,
        - Mitä USKO ON?

        mitä ja miten määrittelet mitä usko on?
        tässä en nyt kysy uskotko Jeesukseen tahi rukoukseen vaan usko.

        Toki sen myönnät että myös jumalattomilla(voit hahmottaa ajatusta autottamasta ja siitä jolla on auto) on uskoa.

        Mikä on sinun määrityksesi eli käsitys uskosta.


    • rauhaajarukoustasinulle

      Olet tosi jankkaaja. Jauhat samaa ja samaa.
      Säälittelen, että olet joutunut tuohon jamaan.

      Kehoitan sinua menemään kirkkoon ja kuuntelemaan Jumalan sanaa.

      Vastaus kysymykseesi:
      Kyllä me uskomme ja tiedämme että rukouksemme kuullaan.

      Ei tarvitse siis enää sinun toistaa kysymystäsi.

      Toivon sinulle rauhaa ja että rupeat rukoilemaan.

      • T..Mirka

        "" Kyllä me uskomme ja tiedämme että rukouksemme kuullaan. ""
        - Mistä te sen tiedätte?

        Intiassa uskovaiset rypee lehmän paskassa, koska tietävät että siinä on parantavia voimia. Eihän nyt kukaan näin tekisi jos se ei pitäisi paikkansa.


    • käytännönneuvo

      Hei kaikki muut tällä palstalla!

      Antakaamme nyt tämän Mirkan olla ja jankuttaa yhtä ja samaa. Häirikkö mikä häirikkö.
      Mautonta.

      Itse en aio vastata hänen typeriin (sorry) kyselyihinsä ja riidanhaluisiin väittelyihinsä.
      Kehoitan muitakin olemaan ottamatta kantaa!

      Voisi siirtyä ateistien tai huuhaa-palstalle, saisi siellä vastakaikua.
      Jos noin ahdistaa elämä, niin kannattaisi ottaa yhteyttä asiantuntija-psykologiin ja kertoa ahdingostaan psykologille ja saada sieltä apua. Toivon Mirkalle hyvää ja apua!

      Näitä häiriköitä on joka palstalla.
      Voi tehdä myös ilmoituksen ylöspidolle.

      • etsitköJumalaa

        Saattaa olle että se Jumalan Sanan Siemen on kovaa kuorta ja sen hajoaminen eli "kuolema" on kyseessä, eli etsikko aika :)


    • T..Mirka

      Vaikuttaa, ette edes itse usko rukousten toimivuuteen.

      Neuvo: Olkaa rehellisiä itsellenne. Olkaa kriittisiä. Tehkää johtopäätöksenne tosiasioista.
      Jo näillä eväillä pääsette eroon harhaisista jumala uskomuksistanne ja turhilta rukouksilta.

      • Kulkijavaan

        Rukoukset eivät ole turhia jos työntäisit epäuskon sydämmestäsi ja kokeilisit itse rukoilua eihän sitä tiedä jos Jumala antaa sulle uskon.


      • T..Mirka
        Kulkijavaan kirjoitti:

        Rukoukset eivät ole turhia jos työntäisit epäuskon sydämmestäsi ja kokeilisit itse rukoilua eihän sitä tiedä jos Jumala antaa sulle uskon.

        Rukoukset eivät toimi ja jumalakin on vain mielikuvitusta.


    • Jobinpostia

      Ps.28:9. Joka korvansa kääntää kulemasta lakia, sen rukouskin on kauhistus.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      79
      1459
    2. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      68
      1225
    3. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      105
      1133
    4. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      55
      964
    5. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      142
      954
    6. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Lieksa
      166
      900
    7. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      32
      842
    8. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      59
      814
    9. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      61
      796
    10. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      77
      695
    Aihe