Olipas tänään sittaris hyvännäköösiä miehiä liikentees ☺☺
Miehiä sittaris
13
896
Vastaukset
- Pitkämatkakeskustaaa
Niin oli. Ikkeläjärvisiä peräkammarin poikii kauniita niin kauniita
- Nainenkauhajoelta2
Eiii ne oli sellaaasii hyvännäköösii kaljuja....
- aaaargggh
hahhhhhhah huuto naurua en ole koko 27vuoden aikana nähnyt yhtään komeaa miestä kauhajoella mutta makuja on monia tietysti. anteeksi siitä
- VesurikyläRules
Aakkosaseman parlamentti nauttimassa ilmaista aamukahvia ?
- Capernaumi
Oli muuten myös äärimmäisen hyvän näköisiä naisia Sittarissa. Sellaisia lyhyitä ja tummatukkaisia.
- Nainenkauhajoelta2.1
Kerroppa tarkemmin..😉
- Nainenkauhajoelta2.11
Ei oo enää näkyny....
Kyllä on kylän kuumimmat tsiksit justihinkin Cittaris.
- uunoeemeli
cittaris on kylän parhaat naiset
- lhft
no huh huh...
- harrikauhajoelta
minä se olin ottakaa yhteyttä naiset ja miehet ;)
- väriäkylänraitille
Kyllä oli fiksuja,tosipitkiä ,tummahkoja miehiä liikkeelä 4kpl.
- pomppupallonaluoksestuun
oliko ne rumia kaupungin elätettäviä...
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110891- 125886
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten279679- 76648
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74609Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483