Apostoli Paavali todistaa luomisesta

Apostolien teoissa on yksi mahtava todiste luomisesta. Paavali puhui ateenalaisille sanoen:

"Jumala, joka on tehnyt maailman ja kaikki, mitä siinä on, Hän, joka on taivaan ja maan Herra, ei asu käsillä tehdyissä temppeleissä, eikä Häntä voida ihmisen käsillä palvella, ikään kuin Hän jotakin tarvitsisi, Hän, joka itse antaa kaikille elämän ja hengen ja kaiken,
Ja Hän on tehnyt koko ihmissuvun yhdestä ainoasta asumaan kaikkea maanpiiriä ja on säätänyt heille määrätyt ajat ja heidän asumisensa rajat, että he etsisivät Jumalaa, jos ehkä voisivat hapuilemalla Hänet löytää - Hänet, joka kuitenkaan ei ole kaukana yhdestäkään meistä." (Apt.17:24-27)

14

204

Vastaukset 14

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Knark5

Mitä kristinuskon lahkoa edustat?

Onko partasi ja tukkasi leikkaamaton ja sydämesi ympärileikattu?

• markisti5

Kas kun ei Johanna Tukiainen.

• IlkimyksenKeittäjätär

Älkäämme unohtako kaurapuuroakaan.

• näin.tänään

Sikamessias todistaa luomisesta. Katsokaa vaikka wikipediasta.

• A.Teisti

Ja missähän se todiste sitten mahtoi olla?

Tuohan oli vain juttua ja tarinointia...

• jsdhfjgkhsgkfg

Koko maailma on todisteena Jumalan luomistyöstä. Kiellätkö maailman olemassaolon?

• A.Teisti
        jsdhfjgkhsgkfg kirjoitti:

Koko maailma on todisteena Jumalan luomistyöstä. Kiellätkö maailman olemassaolon?

Tietenkin maailma on olemassa, typerä kysymys.
        Mutta Jumalan luomistyöstä ei ole mitään todisteita. Jos tiedät jotain todisteita, voit varmaan kertoa muutaman.

• bnmbnmbmn
        A.Teisti kirjoitti:

Tietenkin maailma on olemassa, typerä kysymys.
        Mutta Jumalan luomistyöstä ei ole mitään todisteita. Jos tiedät jotain todisteita, voit varmaan kertoa muutaman.

Koko maailma on siitä todisteena.

• A.Teisti
        bnmbnmbmn kirjoitti:

Koko maailma on siitä todisteena.

Mutta Jumalan luomistyöstä ei ole todisteita. Tämä on nyt todistettu.

• räyhräyh

Tyhjäpään jutut tulevat aina vaan ääliömäisemmiksi. Tyhjäpäällä ei näytä olevan mitään käsitystä, mitä todisteella tarkoitetaan.

• k.o.rona

Paavali sanoo, ettei Jumala ole kaukana yhdestäkään meistä. Ja kuitenkaan ateistit eivät ole löytäneet häntä. Se jos joku on tyhmää. Jumala puhuu Raamatun kautta, mutta myös sydämeltä sydämelle. Hän puhuu myös koko luomakunnan kautta. Nämä kolme varmaa todistetta hänestä riittää. Mutta hän antaa löytää itsensä vain, jos etsii häntä kokosydämisesti ilman ehtoja ja omia määritelmiä siitä, millainen hänen pitäisi olla.

• Herätyskristillisissä piireissä Jeesuksesta todistamisella tarkoitetaan usein lyhyttä hartauspuhetta, jossa mainitaan Jeesus. Kun veli todistaa väkevästi, ei faktuaalisuus tai väitteiden perustelu ole ensisijaisia.

• kdfjkdfgkdhk
        agnoskepo kirjoitti:

Herätyskristillisissä piireissä Jeesuksesta todistamisella tarkoitetaan usein lyhyttä hartauspuhetta, jossa mainitaan Jeesus. Kun veli todistaa väkevästi, ei faktuaalisuus tai väitteiden perustelu ole ensisijaisia.

Tämä ei ole herätysliike palsta.

• kfdjkdfghkgh

Evokit eivät tiedä mitä todisteella tarkoitetaan.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      100
      832
    2. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      361
      790
    3. Mitä odotat kohtaamiselta?

Niin, otsikossa kysymys.
      Ikävä
      76
      620
    4. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      50
      605
    5. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
      Ikävä
      38
      599
    6. Samassa kylässä asuu yks mies...

Jota en voi sietää... yök!
      Ikävä
      65
      575
    7. Sanotaan se sitten tässä

Rakastan sua mies varmaan.
      Ikävä
      30
      566
    8. Jos se onkin niin

Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se
      Ikävä
      27
      532
    9. En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä

Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.
      Ikävä
      25
      530
    10. Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla

Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei
      Kemijärvi
      48
      527
    Aihe