Kysymys kuuluu.
Kumpi voittaa? Karhu vai leijona?
https://www.youtube.com/watch?v=I-TB4Ma8ihg
Palstavisa.
10
180
Vastaukset
- VastaussulleLeijona voittaa! 
- rafaelinenkeli"Mikä minä olen sille vastaamaan mulla luvut jäi kesken aikoinaan...." 
- Hauska eläinvisa. Tähän voisin vastata, että susi(jengi), mutta se ei käy, koska ei ollut vaihtoehtona. 
 Veikkaan: leijona voittaa.
- linkfreeEn avaa ikinä tänne postattuja linkkejä, niistä tulee tietsikkaan digitaalisia häntäkärpäsiä. 
 Mutta vastaan elämän kokemuksen pohjalta: leijona voittaa: aina!
- Leijonaa kovasti veikataan, onko vastaus oikein en vielä tässä vaiheessa kerro:) 
 Paljastan oikean vastauksen tänään iltapäivällä neljän aikoihin.
 Ja tähän on ihan olemassa yksiselitteinen vastaus:)- den.glider.inSe on palttiarallaa fifty-sixty. Leijonat voittaa 6-1. 

- Visa on nyt kestänyt reilun vuorokauden eikä uusia vastaukisa ole tullut. 
 Julistan nyt visan päättyneeksi ja paljastan oikean vastauksen.
 Vastaajista 100 prosenttia veikkasi leijonan voittavan.
 Valitettavasti leijona on väärä vastaus.
 1800-luvulla Kanadassa järjestettiin kymmeniä yleisönäytöksiä joissa karhu ja leijona usutettiin taistelemaan toisiaan vastaa.
 Karhu voitti näistä kamppailuista jokaisen, joten on empiiristä kokemusperäistä tietoa ettei leijonalla ole mitään mahdollisuuksia täysikasvuista karhua vastaan.
- Karhu bissee juonut safkan kera olen. Leijona blendet-viskii maistanut e oo. Karhuviinaki laulettuna. 
 TEK-laulukirjast lainattu
 Ottaisin minä Karhu-viinaa,
 jos vain jostain saisin.
 Koko pullon kittaisin ja
 sitten oksentaisin.
 Koko pullin kittaisin ja
 sitten oksentaisin.
 Tiu tau tiu tau tilitalitittan,
 juodaan rommia kolalla,
 siitä me sitten känniin tullaan
 ja ollaan perseet olalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliinYli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset8310105
- Pikkupersu osoitti olevansa hieman yksinkertainen"Heikosti älykkyystesteissä pärjänneistä lapsista tulee muita todennäköisemmin ennakkoluuloisia ja konservatiivisia", uu1307981
- Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti906027
- Jos on heikkolahjainen ja laiska koulupudokas, niin silloin äänestää vasemmistopuolueitanäin tämä on käytännössä aina mennyt. Jos ei älyä ole paljon suotu, niin ei silloin inssiksi opiskella, vaan päädytään564152
- Kannattaako suomalaisen duunarin enää äänestää vasemmistopuolueitasillä eivät ne tunnu kovasti ajavan suomi-duunarin etuja. Jos katsotaan Vasemmistoliittoa, niin sehän on ihan feministi804030
- Enää viisi yötä Sannan kirjaanIhan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut484005
- Sanna-kulttilaiset hehkuttaa edelleen Marinia, vaikka esim. Sote oli susi jo syntyessäänmutta kulttilaiset eivät ole järjen jättiläisiä, ja sanoihin Lasse Lehtinenkin, että Suomessa on pohjoismaiden tyhmimmät503689
- Professori: Maahanmuuttajien rikollisuutta hyssytellään - hävytöntäKriminologi Jukka Savolaisen mukaan ikä ja vaikeat olosuhteet eivät riitä selitykseksi. – Tutkitun tiedon valossa sanoi603102
- Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L1133080
- Marin teki sen mihin muut eivät pystyneet, vei susi-Soten maaliinja sitten hävittyjen vaalien jälkeen lähtikin vastuuta pakoon...... "Professori: sote-uudistus on täysi susi. Sosiaali73077